Retro je weet tochquote:Op woensdag 29 december 2010 13:51 schreef themauster het volgende:
Jeetje ik kijk op de webcam die brillenglazen van Paul zijn net zo groot als die 2 schermen achter hem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
quote:Op woensdag 29 december 2010 13:55 schreef naatje_1 het volgende:
In omgekeerde volgorde:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:55 schreef justmattie het volgende:
SchattiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I reject reality and substitute my own
Hier in november alquote:Op woensdag 29 december 2010 13:56 schreef gerbenp het volgende:
Welke lamlul zit er nu al vuurwerk af te steken hier zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op woensdag 29 december 2010 13:58 schreef Dagoduck het volgende:
Lijst komend uur.Spuit elfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I reject reality and substitute my own
quote:
quote:
Nee, sorry. Hun reacties kwamen zo'n beetje tegelijk, jij komt er minuten later mee.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik dacht dan krijg ik ook zo'n reactie:
[..]
![]()
Er zat 1 seconde tussen onze postsquote:Op woensdag 29 december 2010 14:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, sorry. Hun reacties kwamen zo'n beetje tegelijk, jij komt er minuten later mee.
Met de 5 seconden-update zie je die tegelijkertijd verschijnenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:01 schreef justmattie het volgende:
[..]
Er zat 1 seconde tussen onze posts
Maar graag gedaan
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
ISLEY BROTHERS - HIGHWAYS OF MY LIFE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |