Mijn avatar zit nu bij me op schoot.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:03 schreef Pisces29 het volgende:
Allemaal over op een handmade avatar straks
Met kerstmutsquote:Op woensdag 29 december 2010 13:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mijn avatar zit nu bij me op schoot.
Awwwquote:Op woensdag 29 december 2010 13:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mijn avatar zit nu bij me op schoot.
Nee, dat is een staaltje van mijn fantastische (quote:
Ah wat een lieve naamquote:
Erikquote:
Jah hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 12:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan ik je verblijden met een oliebol?
Je verdient wel meerquote:Op woensdag 29 december 2010 13:46 schreef Kally het volgende:
Jezus wat kan een mens zich klote voelen, en toch werken, ik verdien opslag
Heb ik jou al verteld hoe geweldig ik jou vindquote:Op woensdag 29 december 2010 13:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je verdient wel meer! Zoals een lieve jonge god die je verzorgt en je liefde geeft.
Volgens mij wel ooit jaquote:Op woensdag 29 december 2010 13:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb ik jou al verteld hoe geweldig ik jou vind
KALLYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYquote:Op woensdag 29 december 2010 13:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb ik jou al verteld hoe geweldig ik jou vind
O jaquote:Op woensdag 29 december 2010 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij wel ooit ja. En dat ik mooie ogen heb
.
Doe ik ook altijd bij mijn mailtjesquote:Op woensdag 29 december 2010 13:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Virtuele kunnen ook een virus hebben! Doe er een condoom om!
Hoi Erik!quote:Op woensdag 29 december 2010 13:59 schreef Tha_Erik het volgende:
En de rest dan Benny? Die krijgen geen groet?
Nick en Simonquote:Op woensdag 29 december 2010 14:12 schreef iBenny het volgende:
Ik en mijn slechte muzieksmaak luisteren naar Nick & Simon... ga ik nu dood?
De McDonalds!quote:
Tofquote:Op woensdag 29 december 2010 15:03 schreef iBenny het volgende:
4 kaartjes voor de Efteling gewonnen!1!1!1!!Einz!
Eftelingquote:Op woensdag 29 december 2010 15:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tof!
Efteling. Sprookjesbos
. Villa Volta
. Fata Morgana
. Piraña
.
Druk maar oké, en met jou?quote:
Okequote:Op woensdag 29 december 2010 15:16 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Druk maar oké, en met jou?![]()
Zal blij zijn als deze dagen voorbij zijn om eerlijk te zijn
Van verveling geen last hier, ben met de boekhouding bezig, blij als ik dat straks afheb, inmiddels wel gaar van alle cijfertjesquote:Op woensdag 29 december 2010 15:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke
Rustig... verveel me een beetje, maar de rest gaat het hier wel goed hoor
En ik ken het
Veel werk dus?quote:Op woensdag 29 december 2010 15:18 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Van verveling geen last hier, ben met de boekhouding bezig, blij als ik dat straks afheb, inmiddels wel gaar van alle cijfertjes
quote:
O dat is ff kijken,quote:Op woensdag 29 december 2010 15:03 schreef iBenny het volgende:
4 kaartjes voor de Efteling gewonnen!1!1!1!!Einz!
"Ons ROn" moet ook meequote:Op woensdag 29 december 2010 15:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
O dat is ff kijken,
benny, lutte, ... en ik ?
Zijn we met 4quote:
Is die nieuwe van de Mac lekker?quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:11 schreef Pisces29 het volgende:
Hallotjes
[..]
Is die nieuwe van de Mac lekker?
Hey Bosquote:
Hey MBquote:
Nu gaat het wel goed, met de kerst was ik zwaar somber en heb vooral zondags bijna alleen maar op bed gelegen.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey BosHoe is het?
Goeie kerst gehad?
Awquote:Op woensdag 29 december 2010 16:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nu gaat het wel goed, met de kerst was ik zwaar somber en heb vooral zondags bijna alleen maar op bed gelegen.
Werkelijk waarquote:Op woensdag 29 december 2010 16:18 schreef JJH het volgende:
Navigatiesysteem stuurt Belg fietsenstalling in
De heuvelgalerie FTWquote:Op woensdag 29 december 2010 16:18 schreef JJH het volgende:
Okeequote:Op woensdag 29 december 2010 16:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Aw![]()
Tis ook wat hè die feestdagen.
Hier op de griep na alles prima
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:18 schreef JJH het volgende:
Hoe krijg je het in hemelsnaam voor elkaar om zó dom te zijn.quote:
Dankjewelquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Aw![]()
Tis ook wat hè die feestdagen.
Hier op de griep na alles prima
Ik snap het ook niet. Toch erg knap om daar naar binnen te rijden met een auto. Ja, okee er is een parkeer garage vlak bij dus ik kan me enigszins wel de vergissing voorstellen, maar toch heb ik zoiets vanquote:Op woensdag 29 december 2010 16:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoe krijg je het in hemelsnaam voor elkaar om zó dom te zijn.
Een hele poos geleden reed iemand hier niet zover vandaan midden in de nacht het water in omdat de navigatie zij: Neem de pont.
http://www.destentor.nl/r(...)ongeluk-bij-pont.ece
Je kijkt toch waar je rijd?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Toch erg knap om daar naar binnen te rijden met een auto. Ja, okee er is een parkeer garage vlak bij dus ik kan me enigszins wel de vergissing voorstellen, maar toch heb ik zoiets van![]()
Echt héquote:Op woensdag 29 december 2010 16:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoe krijg je het in hemelsnaam voor elkaar om zó dom te zijn.
Een hele poos geleden reed iemand hier niet zover vandaan midden in de nacht het water in omdat de navigatie zij: Neem de pont.
http://www.destentor.nl/r(...)ongeluk-bij-pont.ece
Ja precies daar zit wat in. En er staat ook nog duidelijk boven Fietsenstalling Heuvelgallerie.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Je kijkt toch waar je rijd?
Ik kan hier niet bij, het kan nog zijn dat je de verkeerde afslag pakt, maar dan ga je toch niet nog een trap afrijden?
Er zijn teveel mensen die dat wel doen.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:33 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Echt hé![]()
Ben wijs met mijn TomTom, maar vertrouw er niet blind op
Maar het was een Italiaans sprekende Belg. Dat zal het zijn.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja precies daar zit wat in. En er staat ook nog duidelijk boven Fietsenstalling Heuvelgallerie.
We mogen dan niet zeggen dat Belgen domme mensen zijn, maar als je dit soort berichten leest..quote:Op woensdag 29 december 2010 16:33 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Echt hé![]()
Ben wijs met mijn TomTom, maar vertrouw er niet blind op
Ja, okee kan ook nog jaquote:Op woensdag 29 december 2010 16:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar het was een Italiaans sprekende Belg. Dat zal het zijn.
Mwah, Nederlanders flikken dit soort geintjes net zo goed.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
We mogen dan niet zeggen dat Belgen domme mensen zijn, maar als je dit soort berichten leest..
Ja klopt denk ik welquote:Op woensdag 29 december 2010 16:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Mwah, Nederlanders flikken dit soort geintjes net zo goed.
haha het blijft aan de gangquote:Op woensdag 29 december 2010 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
Choco
Ik moet ff opletten weer, ik had Benny weer voor me
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:59 schreef Lutte het volgende:
De hele middag weggeweest en ik heb nog geen telefoon.
Wilde je een nieuwe dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:59 schreef Lutte het volgende:
De hele middag weggeweest en ik heb nog geen telefoon.
Gezellig? Waar heb je het over?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha het blijft aan de gang
[..]is het gezellig?
je bent de hele middag weggeweest?quote:
Ja, en ons pap en Ron, en het was echt vreselijk. Ik PM wel even.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je bent de hele middag weggeweest?
Was het gezellig is beter op z'n plaats?
was je met je mams?
Samsung Touchwiz.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Of weet je dat nog niet?
Knuffel geeeftquote:Op woensdag 29 december 2010 17:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, en ons pap en Ron, en het was echt vreselijk. Ik PM wel even.
Als je hem 2x in het water laat vallen wordt ie wel wat sloomquote:Op woensdag 29 december 2010 17:04 schreef JJH het volgende:
[..]
O die, wel een fijn toestel volgens mij.
Misschien moet je hem niet 2x in het water laten vallen dan.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als je hem 2x in het water laat vallen wordt ie wel wat sloom
Ja, volgensmij ook! En er zit alles op wat ik nodig heb, zonder te veel gedoe.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:04 schreef JJH het volgende:
[..]
O die, wel een fijn toestel volgens mij.
Ik heb een halfjaar geleden al een Star van mijn vader gekregen en ga 25 januari voor een HTC nogwatquote:Op woensdag 29 december 2010 17:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Misschien moet je hem niet 2x in het water laten vallen dan.
Ook goed, net zo'n beer die ik ooit als UI had?quote:
Als je wilt!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook goed, net zo'n beer die ik ooit als UI had?
Primaquote:
Net thuis. Vanmiddag naar friendjes geweest. Verder uitgeslapenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja gaat prima, nog wat leuks gedaan?
Was het leren nog gelukt?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Net thuis. Vanmiddag naar friendjes geweest. Verder uitgeslapen. Jij dan
?
Nog niet aan begonnenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Was het leren nog gelukt?
Wanneer je dat ook ging doen
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mwa AH in om te werken, AH uit om naar huis te gaan,AH in om boodschappen te doen,AH uit om naar huis te gaan, AH in omdat iets vergeten
Ik ken de Ah nu van binnen en van buiten
Haha succes dan alvastquote:Op woensdag 29 december 2010 18:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nog niet aan begonnen. Maar dat moet ik wel zo snel mogelijk gaan doen
.
[..]
. Beter blijf je er dus slapen
.
Danku. Zal het nodig hebben ben ik bangquote:Op woensdag 29 december 2010 18:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Haha succes dan alvast
Haha nee ik slaap niet zo graag in een winkel
Aawh arm mannetjequote:Op woensdag 29 december 2010 18:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Danku. Zal het nodig hebben ben ik bang.
Ik slaap ook liever onder mijn dekentje.
De mijne jaquote:Op woensdag 29 december 2010 18:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Aawh arm mannetje
Ja m'n bedje ligt toch het lekkerst
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Sorry ik was in de war
was je ritje leuk?
Oke! voor welk bedrijf rij je?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Mwah, gewoon. Ook nog even auto gewisseld.
Een klein bedrijfje in Zwolle.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Oke! voor welk bedrijf rij je?
Danku.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik weet heul niet hoe de jouwe ligt![]()
Eetsmakelijk
hey luttiequote:
Alloa Gomiquote:
Haha, jazeker!quote:Op woensdag 29 december 2010 18:47 schreef gomi het volgende:
[..]
lutte![]()
nog helemaal gelukkig met benny?
hey heyquote:
Alloequote:
quote:
Je laat me stikkenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:09 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:09 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik lach me serieus dood om jou nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik lach me serieus dood om jou nu
Moet ik ze masseren?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij bent niet goed voor mijn wangen
haha ja doe maar,misschien doen ze dan wat minder pijnquote:Op woensdag 29 december 2010 19:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Moet ik ze masseren? [ afbeelding ]
Hahaquote:Op woensdag 29 december 2010 19:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha ja doe maar,misschien doen ze dan wat minder pijn
Mijn teddybeer zegt van welquote:Op woensdag 29 december 2010 19:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ben je daar goed in dan?
Ik moet hem wel voor vanavond voor ik ga slapen terughebbenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan wil ik wel details van jouw teddybeer
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij wilde zo graag je tekenskills showen.quote:
[..]
Oke, ik moest even grinniken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat kan, ik leen hem tot 23.00 uurquote:Op woensdag 29 december 2010 19:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik moet hem wel voor vanavond voor ik ga slapen terughebben.
Die zijn goed hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 19:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jij wilde zo graag je tekenskills showen.
Dat kan welquote:Op woensdag 29 december 2010 19:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja dat kan, ik leen hem tot 23.00 uur
quote:
Kan de Teddybeer ook wat of moet je vanalles bij hem doen zonder dat ie wat terugdoet?quote:
Hij kan lekker zacht op je komen liggenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Kan de Teddybeer ook wat of moet je vanalles bij hem doen zonder dat ie wat terugdoet?
GAMMA?quote:
Neemanquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw... mijn paint-skills zijn beter
Wie wie wie?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:01 schreef Symphonic het volgende:
Zo leuke dag vandaag, leuke minimeet gehad
Met FOK!kers?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:01 schreef Symphonic het volgende:
Met wie?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:01 schreef Symphonic het volgende:
Ja was echt heel tof.quote:
Altijd leuk om de mensen achter de users te zien.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja was echt heel tof.
Ik ken Stu al heel lang op het forum, en ik heb ooit zijn eigen forum ook nog ge-admind.
(ik weet dat deze zin niet klopt maar ik krijg hem ff niet beter)
Ja is ook leukquote:Op woensdag 29 december 2010 20:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Altijd leuk om de mensen achter de users te zien.
quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
beiden zijn toch wel IRL genote he?
[..]
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:27 schreef iBenny het volgende:
ik deed een keer IRL noten...
een post-it plakken op iemands rug...
Aawh arme persoonquote:Op woensdag 29 december 2010 20:27 schreef iBenny het volgende:
ik deed een keer IRL noten...
een post-it plakken op iemands rug...
[..]
had je hyperventilatie?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik leef nog. En ik adem weer een beetje normaal. Hart gaat nog wel zeer snel.
Ik leef echt met je mee, ik dacht echt dat er beter op gereageerd werdquote:Op woensdag 29 december 2010 20:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik leef nog. En ik adem weer een beetje normaal. Hart gaat nog wel zeer snel.
Ik ook wel, maar nu weten we ten minste hoe er over gedacht wordt.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik leef echt met je mee, ik dacht echt dat er beter op gereageerd werd
Ja maar wel jammer, ik hoopte echt dat het er zou komenquote:Op woensdag 29 december 2010 20:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar nu weten we ten minste hoe er over gedacht wordt.
Het zijn nog niet echt mensen die er iets over te zeggen hebben die erop gereageerd hebben. Ja een mod, maar dat is mijn vriendje en de Manager Sport.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja maar wel jammer, ik hoopte echt dat het er zou komen
Ja het is nog lastig, ik zou het sowieso nog aankijken en wachten tot er wat meer reacties komen voor je erover kan oordelenquote:Op woensdag 29 december 2010 20:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het zijn nog niet echt mensen die er iets over te zeggen hebben die erop gereageerd hebben. Ja een mod, maar dat is mijn vriendje en de Manager Sport.
Jup. Ik ga zo filmpje kijken met Ron en mama dus.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja het is nog lastig, ik zou het sowieso nog aankijken en wachten tot er wat meer reacties komen voor je erover kan oordelen
aawh gezellig?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup. Ik ga zo filmpje kijken met Ron en mama dus.
Op zich wel, was gisteren heel leuk.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aawh gezellig?
Succes is denk ik meer op zijn plaats
Ik ga dan denk ik ook maar tv kijken, mits ik nog wat leuks kan vinden
Jup, ik had stiekem ook al een mail gestuurd, en die was iets langer en beter onderbouwd, alleen ik had niet het idee dat men daar op zat te wachten dus heb het kort gehouden.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:41 schreef Symphonic het volgende:
Owww dat topic in FB?
Tsja dat is typisch FOK!
Kom met 100 argumenten voor en ze slaan je om de oren met 1000 argumenten tegen...
Jah maar het is geloof ik een sport om alles wat boven het maaiveld uitkomt de kop af te hakken. Wel shit, je bedoeling is in ieder geval goedquote:Op woensdag 29 december 2010 20:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, ik had stiekem ook al een mail gestuurd, en die was iets langer en beter onderbouwd, alleen ik had niet het idee dat men daar op zat te wachten dus heb het kort gehouden.
Alleen we hadden stiekem allemaal iets positievere reacties verwacht.
Ja, negatief doen is altijd zoveel makkelijker dan positief.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jah maar het is geloof ik een sport om alles wat boven het maaiveld uitkomt de kop af te hakken. Wel shit, je bedoeling is in ieder geval goed
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:45 schreef JJH het volgende:
Ik ben er wel voor hoor. Waar je moet je nu zijn als je van theezakjesvouwen houd? Of punniken?
Kan prima ergens centraal, desnoods als subforum in LIF.
Dat.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat zou al tof zijn, want nu staan zelfs het haaktopic en het breitopic in twee verschillende subfora, dat is toch wel een perfect voorbeeld dat niemand weet waar het thuishoort.
Ja dat dus, het is zo zonde dat zulke dingen ondersneeuwen.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat zou al tof zijn, want nu staan zelfs het haaktopic en het breitopic in twee verschillende subfora, dat is toch wel een perfect voorbeeld dat niemand weet waar het thuishoort.
Ik zat al over een goeie reactie na te denken.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
En als je zin hebt en je mannelijkheid het toe laat mogen positieve reacties ook daar.![]()
wat ben je liefquote:Op woensdag 29 december 2010 20:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zat al over een goeie reactie na te denken.
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zat al over een goeie reactie na te denken.
even kijkenquote:Op woensdag 29 december 2010 20:55 schreef Lutte het volgende:
Er staat een gigantische spelfout in de TT.
Dit topic?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:55 schreef Lutte het volgende:
inderdaad, TAL SC is met een Kquote:Op woensdag 29 december 2010 20:55 schreef Lutte het volgende:
Nee, mijn aanvraag.quote:
Creativeit.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:01 schreef JJH het volgende:
gepost.
En ik zie die spelfout niet, met mijn MBO-Nederlands.
Heuj! ik zag hem ook en ik heb ook mboquote:Op woensdag 29 december 2010 21:01 schreef JJH het volgende:
gepost.
En ik zie die spelfout niet, met mijn MBO-Nederlands.
Verrek.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Creativeit.Ik kon niet meer typen van de bibbers.
Ik heb ook 4 jaar Havo gedaan, maar niet afgemaakt.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:03 schreef Lutte het volgende:
Ik doe gymnasium en ik maakte hem.
Je vooropleiding heeft er helegaar niks mee te maken.
we zitten op fok, 'nuff saidquote:Op woensdag 29 december 2010 21:05 schreef Lutte het volgende:
Maar jullie zijn beide toch goed terechtgekomen?
Wat moet er gebeuren?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee, mijn aanvraag.
Symphie, als je nog meeleest, zou je dan alsjealsjeblieft de TT willen verbeteren?
Creativeit moet Creativiteit worden in Feedbackquote:Op woensdag 29 december 2010 21:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wat moet er gebeuren?
Ik heb wat verbindingproblemen.
Geen idee waar het aan ligt
Creativeit --> creativiteit.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wat moet er gebeuren?
Ik heb wat verbindingproblemen.
Geen idee waar het aan ligt
Mwah, ik rijd taxi.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:05 schreef Lutte het volgende:
Maar jullie zijn beide toch goed terechtgekomen?
Kun je mooi je tekenkunsten showen.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
komt er straks nog echt een creativeit subforum ook, dan ga ik lachen
In dat geval hoop ik dat je gaat lachenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
Geregeldquote:Op woensdag 29 december 2010 21:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Creativeit moet Creativiteit worden in Feedback
dat doe ik lekker toch welquote:Op woensdag 29 december 2010 21:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Kun je mooi je tekenkunsten showen.
Het is nodig. Ook de tekenaars en schildermensen en de kleimensen kunnen nergens echt terecht. /promotiepraatjequote:Op woensdag 29 december 2010 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
[K&C] Show hier je tekenkunstenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Kun je mooi je tekenkunsten showen.
Klinkt tofquote:Op woensdag 29 december 2010 21:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
[K&C] Show hier je tekenkunsten
ik ging lachen als de spelfout ook als titel in het subforum kwam, een creabea subforum lijkt me alleen maar leukquote:Op woensdag 29 december 2010 21:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is nodig. Ook de tekenaars en schildermensen en de kleimensen kunnen nergens echt terecht. /promotiepraatje
quote:Op woensdag 29 december 2010 21:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
[K&C] Show hier je tekenkunsten
Je hebt sowieso een baan, iets wat belangrijk is in deze tijdquote:Op woensdag 29 december 2010 21:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan ben je toch goed terechtgekomen?
alleen als z'n tomtom aan staatquote:Op woensdag 29 december 2010 21:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb werk ja, dat is best belangrijk in deze tijd.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 december 2010 21:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ging lachen als de spelfout ook als titel in het subforum kwam, een creabea subforum lijkt me alleen maar leuk
quote:Op woensdag 29 december 2010 21:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
alleen als z'n tomtom aan staat
Daar hadden we het eerder over. Die kun je soms maar beter uit hebben staan, anders rijd je zo een fietsenkelder in.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
alleen als z'n tomtom aan staat
Ik wou al zeggen... Ik moet nog maar zien of ik het gymnasium haal, en dan mijn studie, en of ik dan een baan krijg...quote:Op woensdag 29 december 2010 21:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb werk ja, dat is best belangrijk in deze tijd.
Dan ben je toch een droplulquote:Op woensdag 29 december 2010 21:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar hadden we het eerder over. Die kun je soms maar beter uit hebben staan, anders rijd je zo een fietsenkelder in.
zelf nadenkenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dan ben je toch een droplul
Een beetje zelf nadenken in inzicht hebben is er geloof ik niet meer bij
Nope.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dan ben je toch een droplul
Een beetje zelf nadenken in inzicht hebben is er geloof ik niet meer bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |