whaha ja hoor, wat is je PSN?quote:Op maandag 3 januari 2011 21:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Als ik ook gebruik mag maken van je Toyota-hoer hoor ik het graag. Komt wel een wanneer andere mensen er mee klaar zijn
.
Zie PB! Alvast hartelijk dank, kan ik ook stoppen met die ellendige b-spec rommel. Die komt later dan nog wel een keerquote:
ik had het met die minolta gedaan, maar daar moest ik um wel pushen, mrja toch gewonnen dusquote:Op maandag 3 januari 2011 21:36 schreef Toempf het volgende:
ik ben nu met Like the wind in -B-Spec bezig. Die Formula Gran Turismo is zijn geld echt dubbel en dwars waard zeg, gewoon aanzetten en je hebt nergens omkijken naar.
Zelfde naam als hier op FOK: SonicVolcano. Bij voorbaat dankquote:Op maandag 3 januari 2011 21:02 schreef Leenennn het volgende:
[..]
geen probleemen ja dat mag, maar word wel morgenochtend dan, wat is je PSN? stuur ik um morgenochtend naar je toe
Okee, stuur um dalijk na 12-en naar je toequote:Op maandag 3 januari 2011 22:11 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Zelfde naam als hier op FOK: SonicVolcano. Bij voorbaat dank
Topquote:Op maandag 3 januari 2011 22:12 schreef Leenennn het volgende:
[..]
Okee, stuur um dalijk na 12-en naar je toe
Je speelt auto's vrij als je een race-reeks hebt afgespeeld, bv. bij de beginner reeks heb je 9 verschillende race's, als je er 1tje haalt krijg je een auto erbij etcquote:Op maandag 3 januari 2011 23:07 schreef BOPE het volgende:
Hallo FOK!kers
Ik heb sinds kort ook gt 5 in mijn bezit maar ik ben nog een amateurtje dus even een vraagje..
Speel je telkens auto's enz vrij als je hoger komt met je niveau?
Want ik zie heel veel auto's niet namelijk of heb ik een fakelijst ofzo gezien van gt5 carlist?
En er zijn zo'n 200 premium auto's, dat zijn de auto's die je bij de Dealers ziet staan. De overige 800 zijn standard cars, en die staan bij de occasions (dat aanbod veranderd van tijd tot tijd)quote:Op maandag 3 januari 2011 23:07 schreef BOPE het volgende:
Hallo FOK!kers
Ik heb sinds kort ook gt 5 in mijn bezit maar ik ben nog een amateurtje dus even een vraagje..
Speel je telkens auto's enz vrij als je hoger komt met je niveau?
Want ik zie heel veel auto's niet namelijk of heb ik een fakelijst ofzo gezien van gt5 carlist?
En er komen in de occaisson dealers andere auto's na verloop van tijd. Maar het is inderdaad een beetje vreemd dat niet gewoon de meeste auto's al gelijk beschikbaar zijn.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:13 schreef Leenennn het volgende:
[..]
Je speelt auto's vrij als je een race-reeks hebt afgespeeld, bv. bij de beginner reeks heb je 9 verschillende race's, als je er 1tje haalt krijg je een auto erbij etc
ja had het gezienquote:Op maandag 3 januari 2011 23:14 schreef SonicVolcano het volgende:
Inmiddels toegevoegd Leenennn, dus ik zie 'm wel verschijnen
Het is idd niet makkelijk.. Waar kan ik het beste mee beginnen eigenlijk?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:19 schreef Leenennn het volgende:
[..]
dat is nog wel het moeilijkste van het spelsamen met de speciale races
ik ben ook begonnen met een civic!quote:Op maandag 3 januari 2011 23:23 schreef BOPE het volgende:
[..]
Het is idd niet makkelijk.. Waar kan ik het beste mee beginnen eigenlijk?
Ik heb net een honda civic gescoord bij occasions dus ik moet flink gaan racen..
Met die civic kom je wel een heel eind. Doe inderdaad eerst die licenties en doe de seizoensevents, dan ga je als een speer omhoog in levels en verdien je aardig wat geld.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:23 schreef BOPE het volgende:
[..]
Het is idd niet makkelijk.. Waar kan ik het beste mee beginnen eigenlijk?
Ik heb net een honda civic gescoord bij occasions dus ik moet flink gaan racen..
seizoensevents zijn ook moeilijk hoor..quote:Op maandag 3 januari 2011 23:24 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Met die civic kom je wel een heel eind. Doe inderdaad eerst die licenties en doe de seizoensevents, dan ga je als een speer omhoog in levels en verdien je aardig wat geld.
Al word je maar tiende krijg je er behoorlijk wat ervaring en credits. Ik heb een paar A-spec races gedaan waardoor ik wat geld had om een auto te kopen voor zo'n seizoen event en toen had ik binnen de kortste keren meer dan een miljoen aan credits.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:25 schreef Leenennn het volgende:
[..]
seizoensevents zijn ook moeilijk hoor..
* en je moet daar ook weer wagens hebben voor sommige races
hmm okee, ja je krijgt er idd wel veel credits etc mee, maar ik vind het kutquote:Op maandag 3 januari 2011 23:27 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Al wordt je maar tiende krijg je er behoorlijk wat ervaring en credits. Ik heb een paar A-spec races gedaan waardoor ik wat geld had om een auto te kopen voor zo'n seizoen event en toen had ik binnen de kortste keren meer dan een miljoen aan credits.
Gewoon van alles wat. Probeer wel vaak goud te halen. Voor de rest gewoon een beetje kutten. License pas doen als je nergens meer zin in hebt.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:27 schreef BOPE het volgende:
Thnx dat in iig wat info krijg, want soms heb ik geen idee waar ik moet beginnen..
En qua tuning enz? Niet aan beginnen toch? Ik kan beter eerst volop gaan racen voor wat credits enz..
en tunen, niet nodig als het zonder ook lukt, en als je auto's wint, ook niet verkopen, want een vriend van me had dat dus gedaan en loopt nu alleen maar te kutten om auto's, elke keer verkopen zodat ie er weer 1 kan kopen enzoquote:Op maandag 3 januari 2011 23:27 schreef BOPE het volgende:
Thnx dat in iig wat info krijg, want soms heb ik geen idee waar ik moet beginnen..
En qua tuning enz? Niet aan beginnen toch? Ik kan beter eerst volop gaan racen voor wat credits enz..
Tunen ligt eraan, als je (redelijk) makkelijk wilt winnen is dat wel eens makkelijk. Maar in de beginners reeks kom je met standaard auto's al een heel eind.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:27 schreef BOPE het volgende:
Thnx dat in iig wat info krijg, want soms heb ik geen idee waar ik moet beginnen..
En qua tuning enz? Niet aan beginnen toch? Ik kan beter eerst volop gaan racen voor wat credits enz..
geen flauw idee.. zou best kunnenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:49 schreef BOPE het volgende:
bestaat trouwens de Audi S4 uit '03 wel of niet bij gt5?
In de OP staat heel de auto lijst.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:49 schreef BOPE het volgende:
bestaat trouwens de Audi S4 uit '03 wel of niet bij gt5?
Ja, hij zit in het spelquote:Op maandag 3 januari 2011 23:50 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
In de OP staat heel de auto lijst.
tunen is eigenlijk bedoeld voor mensen die het zonder niet kunnen, dus idd, zonder tunen eerst zelf racenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:27 schreef BOPE het volgende:
Thnx dat in iig wat info krijg, want soms heb ik geen idee waar ik moet beginnen..
En qua tuning enz? Niet aan beginnen toch? Ik kan beter eerst volop gaan racen voor wat credits enz..
Dikke stierenpoep! Als het vermogen gelimiteerd is, is het noodzakelijk dat je je camber, rijhoogte en demperafstelling etc. zó afstelt voor de race die je gaat rijden dat je het net wel kan winnen. zonder tuning kun je het anders wel vergeten. denk aan de season events.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:10 schreef woessie het volgende:
[..]
tunen is eigenlijk bedoeld voor mensen die het zonder niet kunnen, dus idd, zonder tunen eerst zelf racen
Voordat je een race begint zie je wie 'likely opponents' zijn. Koop gewoon de auto die bovenaan het lijstje staat, zet géén racing soft onder je auto maar hoogstens racing hard, en gaan met die banaan. Zo hou je voor jezelf de uitdaging en dat maakt het echt een stuk leuker.
Pardon, ik had het niet over dat soort tuning, maar over belachelijk veel pk's erbij knallen en Racing Softs waardoor je altijd aan kop rijdt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:17 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
Dikke stierenpoep! Als het vermogen gelimiteerd is, is het noodzakelijk dat je je camber, rijhoogte en demperafstelling etc. zó afstelt voor de race die je gaat rijden dat je het net wel kan winnen. zonder tuning kun je het anders wel vergeten. denk aan de season events.
maar dan nog, als de mogelijkheid geboden wordt moet je men niet kwalijk nemen dat ze er gebruik van maken. Ik ben het overigens wel met je eens.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:05 schreef woessie het volgende:
[..]
Pardon, ik had het niet over dat soort tuning, maar over belachelijk veel pk's erbij knallen en Racing Softs waardoor je altijd aan kop rijdt.
Het is niet te makkelijk maar mensen maken hem zelf te makkelijkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:17 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
maar dan nog, als de mogelijkheid geboden wordt moet je men niet kwalijk nemen dat ze er gebruik van maken. Ik ben het overigens wel met je eens.
met andere woorden: ik pleit voor een situatie zoals in GT1 (ps1) waarin het spel beperkingen per race afdwingt zoals, gewicht, pk, merk/model etc. (net zoals bij een season event). Op deze manier komt het aspect tunen veel meer om de hoek kijken in plaats van met je 1200+ pk Veyron racen tegen een Renault Megane.
Maar het is al eerder geroepen dat GT5 veel te makkelijk is, waarschijnlijk om de commerciële belangen te behartigen. ik had bijv. ook binnen no-time alle 60 licences op goud.
Of jij gaat maar lekker een ander spel spelen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:17 schreef Sexy_Steve het volgende:
Maar het is al eerder geroepen dat GT5 veel te makkelijk is, waarschijnlijk om de commerciële belangen te behartigen. ik had bijv. ook binnen no-time alle 60 licences op goud. Maak het spel gewoon eerlijker door de eerder genoemde restricties. En iedereen die het dan te moeilijk vindt gaat maar lekker Need For Speed spelen.
Je kan vast goed rijden, maar opscheppen des te meerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:39 schreef Kreator het volgende:
Ik haal formula gt (nog) niet, omdat er bugs in het systeem zitten, waardoor ik vol op voorliggers knal die elke ronde spinnen en omdat Monaco verre van klopt, qua baan en flow.
Voor de rest heb ik alles goud, inclusief bijna alle specials en alle licenties & seasonals. Kan ik nu niet rijden?.
Uiteraard ben ik koning. En eindbaas. Maar waar schep ik op dan? (in deze reeks)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:57 schreef woessie het volgende:
maar opscheppen des te meer
Maar je bent koning, niets minder dan dat.
B-Spec vind ik ook een heel ander verhaal. Ik vind er geen fuck aan, zeer slaapverwekkend en tergens irritant....maar wil wel alle auto's halen natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:03 schreef RiKe het volgende:
Ik moet wel zeggen, uiteindelijk MOET je wel zwaar overdrijven qua auto klasse.
Dus de Veyron vs. de Renault bijv.
En dan bedoel ik vooral voor de b-spec...anders red die kneus het gewoon niet
kwestie van opvoedenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:03 schreef RiKe het volgende:
Ik moet wel zeggen, uiteindelijk MOET je wel zwaar overdrijven qua auto klasse.
Dus de Veyron vs. de Renault bijv.
En dan bedoel ik vooral voor de b-spec...anders red die kneus het gewoon niet
Met alle respect, dan had PD daar strenger in moeten zijn. Je hebt eigenlijk te veel vrijheid. En de verleiding is dan toch wel groot een veel snellere/betere auto te nemen dan de rest.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:05 schreef woessie het volgende:
[..]
Pardon, ik had het niet over dat soort tuning, maar over belachelijk veel pk's erbij knallen en Racing Softs waardoor je altijd aan kop rijdt.
Waarom denk je dan dat ik DIT spel speel en geen Need for Speed? omdat het bij GT gebruikelijk was dat er restricties per race waren zodat je wel skills MOEST hebben of moest tunen. Daarom spreken de season events mij ook bijzonder goed aan. De beloning is er ook naar.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:30 schreef very het volgende:
[..]
Of jij gaat maar lekker een ander spel spelen.
Ik vind de moeilijkheidsgraad prima hier, zolang je inderdaad gewoon een beetje auto's van dezelfde klasse neemt, en geen X2010 tegen een impreza inzet ofzo.
Dat jij die lincenses makkelijk eventjes allemaal op goud haalt is knap hoor, maar is lang niet voor iedereen het geval.
Dat maakt toch geen reet uit? Ik wil zelf ook met zo min mogelijk inspanning zo ver mogelijk komen in GT5, NFS, Burnout... in welke racer dan ookquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:31 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
Waarom denk je dan dat ik DIT spel speel en geen Need for Speed? omdat het bij GT gebruikelijk was dat er restricties per race waren zodat je wel skills MOEST hebben of moest tunen. Daarom spreken de season events mij ook bijzonder goed aan. De beloning is er ook naar.
Dat jij auto's van dezelfde klasse neemt siert jou, maar het 'gevaar' is dat als jij een races van 10-15min een keer of 3 opnieuw gedaan heb zonder resultaat, dat je toch eerder kiest voor het Turbo'tje of de race-uitlaat of de race-softs of whatever, dan dat je gaat proberen via tuning je wagen beter af te stellen voor de winst. Want dat is makkelijker.
Tevens is de beloning in credits en xp ook te weinig voor mij om me er echt voor in te spannen omdat ik toch zo snel mogelijk naar boven wil.
ik ook. en daarom ook mijn mening dat gt5 te makkelijk is, zonder die restricties.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:51 schreef woessie het volgende:
Zoals gezegd; ieder zijn plezier
Ik haal gewoon meer voldoening uit de winst of zelfs 3e plek als het een prestatie is.
Lekker boeiend...iedereen speelt het spel hoe hij/zij wil toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:31 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
Waarom denk je dan dat ik DIT spel speel en geen Need for Speed? omdat het bij GT gebruikelijk was dat er restricties per race waren zodat je wel skills MOEST hebben of moest tunen. Daarom spreken de season events mij ook bijzonder goed aan. De beloning is er ook naar.
Dat jij auto's van dezelfde klasse neemt siert jou, maar het 'gevaar' is dat als jij een races van 10-15min een keer of 3 opnieuw gedaan heb zonder resultaat, dat je toch eerder kiest voor het Turbo'tje of de race-uitlaat of de race-softs of whatever, dan dat je gaat proberen via tuning je wagen beter af te stellen voor de winst. Want dat is makkelijker.
Tevens is de beloning in credits en xp ook te weinig voor mij om me er echt voor in te spannen omdat ik toch zo snel mogelijk naar boven wil.
Die restricties kan je jezelf toch opleggen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:54 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
ik ook. en daarom ook mijn mening dat gt5 te makkelijk is, zonder die restricties.
dat ligt dan meer aan jou, want volgens mij geef ik meerdere malen aan waarom ik dat vind. dat jij je er niet in kan vinden is weer wat anders.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:00 schreef very het volgende:
[..]
Lekker boeiend...iedereen speelt het spel hoe hij/zij wil toch?
-knip-
Ik snap werkelijk je punt niet hoor.
Je punt is dus dat je er daadwerkelijk moeite mee hebt dat andere mensen het spel anders spelen dan jij?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:45 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
dat ligt dan meer aan jou, want volgens mij geef ik meerdere malen aan waarom ik dat vind. dat jij je er niet in kan vinden is weer wat anders.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:59 schreef very het volgende:
[..]
Je punt is dus dat je er daadwerkelijk moeite mee hebt dat andere mensen het spel anders spelen dan jij?
Want die restircties kan je gewoon zelf aanhouden hoor, daar beperkt dat spel je echt niet in.
Mijn punt is dus ook juist dat het spel NIET beperkt!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:54 schreef Sexy_Steve het volgende:
ik ook. en daarom ook mijn mening dat gt5 te makkelijk is, zonder die restricties.
Same here.... Alhoewel ik merk dat hij in de ene auto veel beter rijdt dan in de andere.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:53 schreef powah87 het volgende:
Die extra coureurs zijn echt 3x crap. Ik ben nu level 13 met mijn coureur en hij is nog steeds niet echt vooruit te branden.
Volgens mij snap je mijn punt niet helemaal (wat ik dan op mijn beurt weer niet snap, maar goed).quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:10 schreef Sexy_Steve het volgende:
Nog één keer dan: mijn punt is dat er als gevolg van het ontbreken van restricties een naar mijn mening te makkelijke situatie wordt gecreëerd omdat het mogelijk is om met een Veyron tegen een Megane te racen. Ik had liever gezien dat je, als gevolg van de restricties, je best moet doen met tunen en race-skills ontwikkelen om te winnen (zoals de season events, de beloning is er ook naar).
Voor een spel dat claimt: THE REAL DRIVING SIMULATOR te zijn verwacht ik dus dat ik, net als in het echt, moet tunen en oefenen en niet op me sloffen een race win met een snelle bak. Want in welke race in het echt bedraagt het verschil in vermogen net zoveel als tussen een Megane en een Veyron?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:22 schreef very het volgende:
[..]
Volgens mij snap je mijn punt niet helemaal (wat ik dan op mijn beurt weer niet snap, maar goed).
Dan voor mij ook nog één keer dan: mijn punt is dat je ook gewoon ZELF je eigen restricties kunt opleggen om zodoende een iets wat lastigere situatie te creëren. Door bijvoorbeeld er zelf voor te kiezen om GEEN Veyron te pakken voor een race tegen een Megane. Als je dat doet, dan moet je dus nog steeds je best doen met tunen en race-skills ontwikkelen om te winnen. PD verplicht je toch niet om een super snelle auto te pakken? Ze geven je de keus om te pakken wat je wilt. En dat is alleen maar beter. Dat de mogelijkheid er is om dit te doen, is voor sommige mensen juist een uitkomst. Niet iedereen kan goed racen, maar willen ook gewoon wel GT5 kunnen spelen.
Dus op misschien de credit-awards na, heb je eigenlijk geen reden om hier tegen te zijn, aangezien je het zelf in de hand hebt.
Duidelijk verhaal.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:12 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
Voor een spel dat claimt: THE REAL DRIVING SIMULATOR te zijn verwacht ik dus dat ik, net als in het echt, moet tunen en oefenen en niet op me sloffen een race win met een snelle bak. Want in welke race in het echt bedraagt het verschil in vermogen net zoveel als tussen een Megane en een Veyron?
Ik zal mijn neef quoten: "Ik vind Gran Turismo sowieso niet leuk omdat ik eerst veel te veel moet sleutelen en afstellen voordat ik eindelijk eens een race kan winnen."
Ik koop het spel omdat ik dus wél wil afstellen voordat ik race. uit een spel als Need For Speed haal ik niet de genoegdoening omdat ik naar mijn mening te simpel win.
Omdat ik vind dat het NFS gehalte in GT5 te hoog is, om wat jij al zegt: (Niet iedereen kan goed racen, maar willen ook gewoon wel GT5 kunnen spelen.) Commerciële doeleinden.
Dit komt mijns inziens de opbouw van het spel niet ten goede. Je wint te gemakkelijk (uitzonderingen daargelaten) en de beloning is naar de inspanning (te laag). Hierdoor moet je veel races opnieuw doen om credits en XP te verdienen. Hier heb ik dus gewoon weinig zin in, en ik heb dan ook liever de restricties zodat ik me meer moet inspannen om te winnen, en dus ook meer geld en XP krijg zodat ik niet hoef te grinden. Als oplossing heeft GT5 die season events in het leven geroepen. daar moet je dus tunen en oefenen en na enige inspanning krijg je dus ook fatsoenlijk geld en xp!
Disclaimer:Begrijp me niet verkeerd: een paar races opnieuw doen is niet erg, om bijv. te sparen voor een upgrade of auto. Maar nu moet ik te veel grinden om nieuwe races te kunnen unlocken.
ps. ik heb het niet eens gehad over de in dit deel totaal zinloze Licences. dit hangt er voor de sier bij. vroeger moest je bepaalde licences halen om uberhaupt een race te kunnen doen, nu races opnieuw doen met je overpowered bak.
Dat zou inderdaad een prima oplossing zijn. Per race een EASY, ADVANCED en HARD event maken. de eerste zonder restricties, de tweede met meer, en de derde gelijkwaardige auto's!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:27 schreef very het volgende:
[..]
Duidelijk verhaal.
En met veel punten ben ik het wel met je eens.
Toch blijf ik wel vinden dat het spel ook toegankelijk moet zijn voor mensen die misschien niet zo goed kunnen racen, maar NFS ook maar gaar vinden.
Wat misschien wel een ideale optie had kunnen zijn, is om in het begin van het spel gewoon te moeten kiezen wat voor moeilijkheidsgraad je wilt.
Kies je voor Beginner (o.i.d.), dan kan je kiezen wat je wilt, bij Advanced zal je beperkt worden in je auto/banden keuze en bij Expert kan je alleen maar met net iets mindere auto's rijden.
Een keuze kunnen maken in de moeilijkheidsgraad is wel mooi en prachtig, maar dan moet je de beloning daar ook op aanpassen. Het kan mijns inziens niet zo zijn dat je op Easy net zoveel credits en ervaring punten krijgt, als op Hard. Je zult dus voor Easy de credits en XP minimaal moeten halveren t.o.v. Hard, anders gaan de meesten nog op Easy spelen. Want dat iedereen zichzelf restricties kan opleggen is wel erg naïef gedacht, 8 van de 10 doet dit toch niet en gaat voor de gemakkelijkste manier.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:38 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad een prima oplossing zijn. Per race een EASY, ADVANCED en HARD event maken. de eerste zonder restricties, de tweede met meer, en de derde gelijkwaardige auto's!
Als 8 op de 10 dat doet, dan heeft 8 op de 10 blijkbaar geen behoefte aan een echte uitdaging, en dat is natuurlijk ook gewoon prima. De reden dat ik begon over een zelf opleggen van restricties, is omdat sommige mensen de restricties zelf WILLEN hebben en "klagen" dat de restricties er niet zijn. Daarom vind ik dat je ze, wanneer je ze perse wilt, ook jezelf op kunt leggen. Weinig naïef hoor.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:04 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
Want dat iedereen zichzelf restricties kan opleggen is wel erg naïef gedacht, 8 van de 10 doet dit toch niet en gaat voor de gemakkelijkste manier.
De reden dat ik vind dat die restricties er hadden moeten zijn heb ik net uitgelegd he! zowel voor een uitdaging als een andere opbouw van het spel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:24 schreef very het volgende:
[..]
Als 8 op de 10 dat doet, dan heeft 8 op de 10 blijkbaar geen behoefte aan een echte uitdaging, en dat is natuurlijk ook gewoon prima. De reden dat ik begon over een zelf opleggen van restricties, is omdat sommige mensen de restricties zelf WILLEN hebben en "klagen" dat de restricties er niet zijn. Daarom vind ik dat je ze, wanneer je ze perse wilt, ook jezelf op kunt leggen. Weinig naïef hoor.
En het gaat er toch niet om wat de meesten doen, het gaat erom hoe JIJ het spel wilt spelen. En hoe meer keus je daarin hebt, hoe meer mensen je aanspreekt.
Ja, dus?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:37 schreef Sexy_Steve het volgende:
De reden dat ik vind dat die restricties er hadden moeten zijn heb ik net uitgelegd he!
Dat idee over online had ik dus eigenlijk ook al. ik had er wel meer van verwacht inderdaad. laten we hopen dat dit nog wordt verbeterd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:30 schreef powah87 het volgende:
Offline moet eigenlijk geen reet boeien bij zo'n spel. Online moet gewoon goed in elkaar zitten.
Offline moet elke newb eigenlijk kunnen uitspelen. Maja aangezien online ook kut is.
Sorry papa, we zullen niet meer praten over hoe het spel beter zou kunnen (not).quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:42 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Heren, de game is zoals 'ie is, lekker boeiend allemaal
het is meer dat dit gemierenneuk al dagen zo gaat en dat het helemaal niet meer over de game zelf gaat in dit topic.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:44 schreef very het volgende:
[..]
Sorry papa, we zullen niet meer praten over hoe het spel beter zou kunnen (not).
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:42 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Heren, de game is zoals 'ie is, lekker boeiend allemaal
We hebben het net de hele tijd over de game! en hoe die GAME beter kan. leg mij dan eens uit waar we het niet over de game hebben?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:46 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
het is meer dat dit gemierenneuk al dagen zo gaat en dat het helemaal niet meer over de game zelf gaat in dit topic.
Ohja, want eigenlijk hadden we het stiekem over hoe de infrastructuur in Hendrik Ido Ambacht verbeterd kon worden, en helemaal niet over de gamequote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:46 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
het is meer dat dit gemierenneuk al dagen zo gaat en dat het helemaal niet meer over de game zelf gaat in dit topic.
ja en je kunt in jullie discussie GT5 makkelijk vervangen door NFS, het gaat alleen maar over de perfecte race-simulator en wat de makers allemaal beter hadden kunnen doen blablabla. Misschien is het een idee om eens te kijken naar wat GT5 allemaal wel goed doet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:47 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
[..]
We hebben het net de hele tijd over de game! en hoe die GAME beter kan. leg mij dan eens uit waar we het niet over de game hebben?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:50 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ja en je kunt in jullie discussie GT5 makkelijk vervangen door NFS, het gaat alleen maar over de perfecte race-simulator en wat de makers allemaal beter hadden kunnen doen blablabla.
Misschien is het een idee dat jij eens nadenkt?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:50 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ja en je kunt in jullie discussie GT5 makkelijk vervangen door NFS, het gaat alleen maar over de perfecte race-simulator en wat de makers allemaal beter hadden kunnen doen blablabla. Misschien is het een idee om eens te kijken naar wat GT5 allemaal wel goed doet.
Precies! En daar zijn dit soort topics ook voor bedoeld.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:53 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
Misschien is het een idee dat jij eens nadenkt?
Vrij beknopt onze discussie: Volgens mij heeft Very net gezegd wat hij wél goed vindt aan het spel, en geef ik vervolgens aan dat ik datzelfde NIET goed vind.
Niet iedereen vindt hetzelfde namelijk goed. en daar ontstaan discussies door
Dat vind ik ook nergens op slaan. Maar is niet alleen met gewonnen auto's het geval, met sommige gekochte auto's ook. Heb ik het begin ook eens in een impuls een auto bij de occasions gekocht waar ik spijt van had, wilde het weer verkopen maar dat kon niet eens.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:15 schreef powah87 het volgende:
1 ding wat ik nog niet snap. Je hebt sommige auto's die je wint die je niet kunt verkopen. Dit zijn voornamelijk de hele dure auto's. Bv de stratos. Die is veel waard maar kan je niet verkopen. Alleen verwijderen uit je carlist. Slaat ook op worst dus eigenlijk.
Standaard auto's staan bij de occasions, de premium bij de dealers.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:19 schreef BOPE het volgende:
Jongens kan iemand mij even uitleggen waarom er een hoop auto's niet erbij zitten..
Ik zie sommige auto's wel bij de occasions maar niet bij de dealer zelf bv. ?
BAM!! he he dankjewel..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:20 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Standaard auto's staan bij de occasions, de premium bij de dealers.
Helaas wel ja. Vaag geregeld.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:22 schreef BOPE het volgende:
[..]
BAM!! he he dankjewel..
Ik was al aan het denken waar ik vastzat
Maar dat betekent dus dat je sommige standaard auto's vrij moeilijk kan kopen of niet?
Ik wil het geld om dat ding te halen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:48 schreef Toempf het volgende:
Ik wil een Thrustmaster T500RS. En een playseat. En ruimte in huis om het kwijt te kunnen
Veel goedkoper dan dit zul je niks vinden, gok ik:quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik wil het geld om dat ding te halen.
De ruimte heb ik wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |