Ik zit op de stream he.quote:
Zal dan wel lekker falen dat examen.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik moet een beetje afkicken en er komt een examenweek aan...
Slipknotquote:
Daar issie alquote:Op woensdag 29 december 2010 00:19 schreef heloef het volgende:
Krijg slaap van dit nummer gooi er eens een beukplaat in.
Roel af en toe is Slipknot best wel lekker.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kansloze kutherrie. Ongeïnspireerde bagger.![]()
![]()
Dit is gewoon domweg rammen en schreeuwen.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit heeft met muziek NIKS te maken.
MAKE UP YOUR MINDquote:Op woensdag 29 december 2010 00:20 schreef heloef het volgende:
Dit is ook alweer te veel van het goede.
En dat bepaal jij sinds?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, voor mij niet.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Roel af en toe is Slipknot best wel lekker.
Slipknot is niks Fools Gold ook niet. Zo ik ben eruit.quote:
Dat hoor je zelf toch ook wel? Krijgen mensen bij een concert eigenlijk de tekst uitgereikt? Of moeten ze er zelf maar wat van maken?quote:
Hij is BAAS jeweetquote:
Ik vind het ook niks maar dat betekent niet dat het voor sommige mensen wel lekkere muziek is.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat hoor je zelf toch ook wel? Krijgen mensen bij een concert eigenlijk de tekst uitgereikt? Of moeten ze er zelf maar wat van maken?
quote:Op woensdag 29 december 2010 00:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kansloze kutherrie. Ongeïnspireerde bagger.![]()
![]()
Zegt iemand die naar Sigur Ros luistertquote:Op woensdag 29 december 2010 00:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat hoor je zelf toch ook wel? Krijgen mensen bij een concert eigenlijk de tekst uitgereikt? Of moeten ze er zelf maar wat van maken?
Daarvan is bekend dat 't een fantasietaal isquote:Op woensdag 29 december 2010 00:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zegt iemand die naar Sigur Ros luistert
þú hatta fjúka lætur í loftquote:Op woensdag 29 december 2010 00:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daarvan is bekend dat 't een fantasietaal is.
Is het niet IJslands ofzo?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
þú hatta fjúka lætur í loft
þú regnhlíf snú á hvolf allt of oft
ó nei, ekki, ó
þú þök að fjúka út á brot sjó
þú hári strjúka faldinum sló
óhræsisstrákur
vindur í hárinu
þú augu fjúka í sand tárast
þú tyggigúm í hendir hár fast
óhræsisstrákur
vindur í hárinu
Zelfs met Lyrics snap ik er nog geen hol van
quote:Op woensdag 29 december 2010 00:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
U hoeden maken vliegen in de luchtquote:Op woensdag 29 december 2010 00:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
þú hatta fjúka lætur í loft
þú regnhlíf snú á hvolf allt of oft
ó nei, ekki, ó
þú þök að fjúka út á brot sjó
þú hári strjúka faldinum sló
óhræsisstrákur
vindur í hárinu
þú augu fjúka í sand tárast
þú tyggigúm í hendir hár fast
óhræsisstrákur
vindur í hárinu
Zelfs met Lyrics snap ik er nog geen hol van
u hoeden maken vliegen in de luchtquote:
"niets" bedoel je.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kijk toch nog wat geleerd van Football Manager.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
Al hebben ze/heeft hij ook wat nummers in een fantasietaal. Helemaal handig>
Sorry Roel.quote:
HÉ, IK MOET NIETS/NIX/NIKS JA!quote:Op woensdag 29 december 2010 00:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als je iemand corrigeert moet je het wel goed dan lutser.
57 31-12-2010 - 13:00 AC/DC - THUNDERSTRUCKquote:Op woensdag 29 december 2010 00:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
Komt thunderstruck ook nog ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |