ben zelf ook maar van d ekorte klimmetjes, en leuke afdalingen..quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:49 schreef L0we het volgende:
[..]
Lijkt me heel gaaf! Maar ik denk dat ik met 5 km in het lokale bos begin.
Ik kan de hele avond klimroutes doen, maar als ik in de bergen een uurtje omhoog moet lopen ben ik gesloopt...
quote:
Ik ken niemand hier irlquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:51 schreef 08gnoT. het volgende:
Zijn er hier in dit topic eigenlijk mensen die elkaar irl al kennen?
Nope, maar over 10 dagen welquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:51 schreef 08gnoT. het volgende:
On my account: nee.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:51 schreef 08gnoT. het volgende:
Wie was SF ook alweer?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:52 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet meer, te lang geleden ben ik bang.
Die postcount van FJ weet ik nog wel maar ik weet echt niet meer wie er op 0 was gezet.
Was dat niet SF?
Ik ken ook niemand hier persoonlijk, maar vannelle en ik kennen elkaar idd al van een ander forum.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:54 schreef vannelle het volgende:
[..]
On my account: nee.
Ik ken allen Von Preussen van een ander forum, jaren geleden.
Maar dat was dus geen irl, hopelijk tijdens de meet.
Das altijd leukquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:53 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ben zelf ook maar van d ekorte klimmetjes, en leuke afdalingen..
Gewoon een testrit maken voor het leukequote:Op dinsdag 28 december 2010 23:53 schreef Blistering het volgende:
http://www.renault-kopen.(...)16v-sport-coupe.html
Zou er graag 'ns een testrit mee gaan maken, maar aangezien ik momenteel geen vaste baan heb (of überhaupt werk) zorgt ervoor dat ik voorlopig nog maar geen auto koop.
Vrees dat al m'n spaargeld er dan aan gaat mocht ik onverhoopt dure reparaties krijgen.
SystemFlits, onze gek uit Beijerland.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wie was SF ook alweer?![]()
Wat zou er trouwens van Schermvlieger terecht zijn gekomen, geniale gozer was dat.
Misschien maar doen ja, wil zo graag m'n eigen autootjequote:Op dinsdag 28 december 2010 23:55 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Gewoon een testrit maken voor het leukeBen ik van het voorjaar ook een paar keer van plan, bij particulieren in de buurt die iets tofs hebben...
Het heeft er meer mee te maken dat hoe langer je naar iemand typt het idee krijgt dat je iemand kent.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:57 schreef 08gnoT. het volgende:
Haha, ik dacht echt dat een hoop elkaar al kenden hier. Ik ken ook niemand die hier post
SystemFlits, oh mijn god, hoe heb ik hem kunnen vergeten. Die jongen heeft zulke briljante acties gedaan waar de rest niet aandurfde.....:Dquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:57 schreef vannelle het volgende:
[..]
SystemFlits, onze gek uit Beijerland.
Die ik ook ooit eens flink voor de gek heb gehouden op msn, tering, wát een makkelijk slachtoffer was dat.![]()
Schermvlieger spreek ik niet meer dus geen idee.
Gratis tip: Als je het geld eventjes niet hebt, doe het dan niet. Je zult altijd zien dat je wat onverwachtte kosten hebtquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:59 schreef Blistering het volgende:
[..]
Misschien maar doen ja, wil zo graag m'n eigen autootje. Nog maar 'ns overleggen met pa en ma.
Trusten!quote:Op woensdag 29 december 2010 00:04 schreef von_Preussen het volgende:
Maar goed, ik vond het gezellig en ga eens richting bed.
Weltrusten en tot morgen allemaal!
Die tijd was gewoon geweldig. Ik heb echt nog nooit een club/forum meegemaakt waar ik zoveel plezier aan had.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
SystemFlits, oh mijn god, hoe heb ik hem kunnen vergeten. Die jongen heeft zulke briljante acties gedaan waar de rest niet aandurfde.....:D
Maar die was volgens mij al vrij snel weg, ik ben ook pas (helaas) eind 2003 (januari 2004?) erbij gekomen, en toen liep e.e.a. al op z'n eind.
Echter toch mooie herinneringen aan die tijd overgehouden, soms kan ik goed begrijpen dat ik als jong ventje zonder rijbewijs best irritant kon wezen (wijsheid komt met de jaren), maar toch vond ik dat er een erg gezellige sfeer hing met veel ruimte voor ongein.
Oef, dat gaat gezellig worden op de meetquote:Op woensdag 29 december 2010 00:05 schreef vannelle het volgende:
[..]
Die tijd was gewoon geweldig. Ik heb echt nog nooit een club/forum meegemaakt waar ik zoveel plezier aan had.
Ik merk ook dat jij veranderd bent, veel volwassener. En zo spreek ik je eigenlijk het liefst want oh mijn god, wat kon jíj irritant zijn zeg!
Heb jij nog contact met die persoon uit Veenendaal of met de kakker?
Toverwoord: handschoenen.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:06 schreef L0we het volgende:
[..]
Oef, dat gaat gezellig worden op de meet
Het scheelt een paar kilometer.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:08 schreef Piles het volgende:
Hey vannelle, kwam jij nou ook uit Zeeland trouwens, of heb ik dat helemaal mis?
Tsja, ik weet niet wat voor opgekropte frustraties er nog allemaal zitten...quote:
wist ik ook wel hoorquote:Nee, niks aan de hand, ik heb respect voor die gozer zoals hij nu is.
Kunnen veel mensen een voorbeeld aan nemen.
In dat geval neem ik ook mn klapstoeltjes mee!quote:
Oh, das ook vlakbijquote:Op woensdag 29 december 2010 00:09 schreef vannelle het volgende:
[..]
Het scheelt een paar kilometer.
Halsteren, tegen Bergen op Zoom aan.
dat is ze nietquote:Op woensdag 29 december 2010 00:10 schreef vannelle het volgende:
[..]
JA!!!
Regel dat maar als organisatie zijnde.
Purdey eens gezien, monsterd over 10 dagen en FlowMaster woont 2 straten verderop al ken ik hem (nog) nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:51 schreef 08gnoT. het volgende:
Da's niet aan mij, ik weet niet eens of ik wel kom/kan komenquote:Op woensdag 29 december 2010 00:10 schreef vannelle het volgende:
[..]
JA!!!
Regel dat maar als organisatie zijnde.
Helemaal niks.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:10 schreef L0we het volgende:
Tsja, ik weet niet wat voor opgekropte frustraties er nog allemaal zitten...
Ik was te snel idd. Bekende naam in een bekend topic en ik leg mijn links verkeerd.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:12 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Da's niet aan mij, ik weet niet eens of ik wel kom/kan komen
Catch_me zien we hier niet zo vaak meer, of ligt dat aan mij?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:18 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik vind dat 08gnoT. en Catch_me moeten komen, anders nemen micra's het over.
Ik heb hem inderdaad al een tijdje niet meer gezien.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:19 schreef L0we het volgende:
[..]
Catch_me zien we hier niet zo vaak meer, of ligt dat aan mij?
Ja, zo zit ik ook een beetje inderdaad...quote:Op woensdag 29 december 2010 00:21 schreef 08gnoT. het volgende:
Goed, zoet en zout allebei![]()
Als er nu een datum geprikt zou worden..
Dat is wachten op een verstandig iemand. In dit topic.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:21 schreef 08gnoT. het volgende:
Als er nu een datum geprikt zou worden..
In deel 42 voor het laatstquote:Op woensdag 29 december 2010 00:20 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik heb hem inderdaad al een tijdje niet meer gezien.
Eind van de week weten ze hetquote:Op woensdag 29 december 2010 00:23 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat is wachten op een verstandig iemand. In dit topic.![]()
Maar Purdey of Monsterd zullen het wel weten.Binnenkort.
Hier hetzelfde hoor... Ik kan nog 2 van de 4 weekenden. Maar, ik ga het proberen!quote:Op woensdag 29 december 2010 00:26 schreef vannelle het volgende:
[..]
En wij dan ook!![]()
Ik weet niet of ik die datum kan maar ga het zeker proberen!!!
Schouwen iddquote:Op woensdag 29 december 2010 00:17 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jij bent van het eiland geloof ik?
De nieuwe A4? LOLquote:Op woensdag 29 december 2010 00:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Schouwen iddSchiet de nieuwe A4 al een beetje op trouwens?
Ik zat net de planning te lezen idd, ze zijn net begonnen met grondwerkquote:Op woensdag 29 december 2010 00:33 schreef vannelle het volgende:
[..]
De nieuwe A4? LOL![]()
De afslag bij Bergen op Zoom ligt er, de afrit richting Dinteloord ook maar als je die neemt sta je in het weiland.
Da's nog lang niet klaar.
Alles beloven, niks doen. Zo'n soort weg is het.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zat net de planning te lezen idd, ze zijn net begonnen met grondwerkMaar ben allang blij dat ie er eindelijk komt. Nu Midden-Delftland en dat stuk bij Oud-Beijerland (wat er nooit gaat komen) nog, en hij is af
Ik kom er bijna nooit, alleen als ik vanuit Rotterdam kom en moet vrienden in Goes brengen. Moet je helemaal via Roosendaalquote:Op woensdag 29 december 2010 00:38 schreef vannelle het volgende:
[..]
Alles beloven, niks doen. Zo'n soort weg is het.
Ik mis em niet maar erger me er wel aan.
Ik weet niet hoe laat / wanneer je gaat, maar het is erg druk met vrachtverkeer daar. Dus grote kans dat je de 120 amper haaltquote:Op woensdag 29 december 2010 00:40 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik zit net met google maps te kijken hoelang het rijden is naar Utrecht.. is de A27 helemaal 120 of zitten er ook 100km stukken tussen Breda en Utrecht?
Ik rijd sowieso meestal geen 120 omdat 90-100 echt de helft zuiniger rijdt, maar dan doe ik er wel wat langer over dan wanneer google ook van 100 zou uitgaanquote:Op woensdag 29 december 2010 00:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe laat / wanneer je gaat, maar het is erg druk met vrachtverkeer daar. Dus grote kans dat je de 120 amper haalt
Bij Gorinchem is er een stukje 100, is te verwaarlozen.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:40 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik zit net met google maps te kijken hoelang het rijden is naar Utrecht.. is de A27 helemaal 120 of zitten er ook 100km stukken tussen Breda en Utrecht?
Hier zou ik eigenlijk van moeten leren met mijn geklaag over het verbruikquote:Op woensdag 29 december 2010 00:44 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik rijd sowieso meestal geen 120 omdat 90-100 echt de helft zuiniger rijdt, maar dan doe ik er wel wat langer over dan wanneer google ook van 100 zou uitgaanvandaar.
Ik had het me al snel afgeleerd ja, en het scheelt aardig tussen jouw en mijn verbruikquote:Op woensdag 29 december 2010 00:45 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Hier zou ik eigenlijk van moeten leren met mijn geklaag over het verbruik
Amersfoort heb ik volgens mij niks meer mee te maken dan? Ligt nog voorbij utrechtquote:Op woensdag 29 december 2010 00:44 schreef vannelle het volgende:
[..]
Bij Gorinchem is er een stukje 100, is te verwaarlozen.
Maar er staat op dat stukje wel een flitspaal dus kijk uit!
Daarna krijg je regio Amersfoort, een ellendig lang stuk 100 km/h.
Rijdt voor geen meter maar uiteindelijk scheelt het je niet zo veel tijd.
Goede reis!
Op dit moment zelfs een trieste 1:9,96quote:Op woensdag 29 december 2010 00:46 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik had het me al snel afgeleerd ja, en het scheelt aardig tussen jouw en mijn verbruik
Kklopt, mijn fout. Sorry!!quote:Op woensdag 29 december 2010 00:46 schreef 08gnoT. het volgende:
Amersfoort heb ik volgens mij niks meer mee te maken dan? Ligt nog voorbij utrecht
Hoezoquote:Op woensdag 29 december 2010 00:57 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Ik moet morgen op Schiphol zijn... Wordt wat
Moet een vriend even brengenquote:Op woensdag 29 december 2010 00:58 schreef Piles het volgende:
[..]
HoezoMoet je parkeren of halen/brengen?
Ik had er laatst een R8 gezienquote:Op woensdag 29 december 2010 01:16 schreef 08gnoT. het volgende:
Op schiphol kunnen best toffe dingen staan ja, ik ben daar vorig jaar auto's weesten kijkenal weet ik er niet heel veel meer van, kwam uit het ziekenhuis daar en was nog behoorlijk versuft
![]()
Hier een autobedrijf vlakbij mij, daar zou ik ook wel eens willen gaan spelen-Link-
Als je vliegtuigen bedoeld, die zijn ook tofquote:Op woensdag 29 december 2010 01:19 schreef Piles het volgende:
Ik kijk liever naar andere machines op Schiphol
Een vrouw met zo'n instelling en een voorkeur voor gave auto's..... zucht....quote:Op woensdag 29 december 2010 01:16 schreef 08gnoT. het volgende:
Op schiphol kunnen best toffe dingen staan ja, ik ben daar vorig jaar auto's weesten kijkenal weet ik er niet heel veel meer van, kwam uit het ziekenhuis daar en was nog behoorlijk versuft
![]()
Hier een autobedrijf vlakbij mij, daar zou ik ook wel eens willen gaan spelen-Link-
Dat zou dan al het tweede digitale huwelijk in deze reeks worden, dat gaat nog sneller dan in de reeksen die ervoor bedoeld zijnquote:Op woensdag 29 december 2010 01:20 schreef vannelle het volgende:
[..]
Een vrouw met zo'n instelling en een voorkeur voor gave auto's..... zucht....
Wil je met me trouwen?
Boeie. gewoon doen.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:26 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dat zou dan al het tweede digitale huwelijk in deze reeks worden, dat gaat nog sneller dan in de reeksen die ervoor bedoeld zijn
Was jij niet al getrouwdquote:Op woensdag 29 december 2010 01:20 schreef vannelle het volgende:
[..]
Een vrouw met zo'n instelling en een voorkeur voor gave auto's..... zucht....
Wil je met me trouwen?
Vind je het gek, de tijd die we elkaar kennen is juist de periode waarin je als mens het meeste verandert (van puber naar volwassene), maar ik vind het fijn om te lezen dat het met mij toch nog goed gekomen is!quote:Op woensdag 29 december 2010 00:05 schreef vannelle het volgende:
[..]
Die tijd was gewoon geweldig. Ik heb echt nog nooit een club/forum meegemaakt waar ik zoveel plezier aan had.
Ik merk ook dat jij veranderd bent, veel volwassener. En zo spreek ik je eigenlijk het liefst want oh mijn god, wat kon jíj irritant zijn zeg!
Heb jij nog contact met die persoon uit Veenendaal of met de kakker?
Jaaaaa, vliegtuigen zijn cool, stewardessen ook!quote:Op woensdag 29 december 2010 01:19 schreef Piles het volgende:
Ik kijk liever naar andere machines op Schiphol
Moggequote:Op woensdag 29 december 2010 07:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jaaaaa, vliegtuigen zijn cool, stewardessen ook!
Edit: en goedemorgen allemaal!![]()
Werkze! Ik ben ook net op kantoor, had me verslapenquote:Op woensdag 29 december 2010 09:28 schreef Purdey het volgende:
Goeeedemorgen allemaal! Op weg naar werk
Morgen uitslapen, jeeeeeej!
Jaja, ben benieuwd hoever we richting de 50 topics komen voor oud en nieuwquote:Op woensdag 29 december 2010 10:33 schreef gateway het volgende:
Sow, gaat hard hier! Ik ken ook niemand irl, alhoewel ik bartohlemeus misschien weleens gezien heb aangezien die 5km van mijn oude woonplaats woont
Nog gauw even 1200 berichten posten en dan komt het wel goedquote:Op woensdag 29 december 2010 11:17 schreef L0we het volgende:
[..]
Jaja, ben benieuwd hoever we richting de 50 topics komen voor oud en nieuw
quote:Op woensdag 29 december 2010 12:02 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Mensen die je wakker bellengoedemorgenmiddag.
Voor de rest van de wereld is het toch echt al middagquote:Op woensdag 29 december 2010 12:06 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
bwuh, voor mij is het ochtend
Je bent gewoon jaloers!quote:Op woensdag 29 december 2010 12:08 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Voor de rest van de wereld is het toch echt al middag![]()
Hmm kon ik maar 10 uur op een dag slapen, nu moet ik het doen met net iets meer dan de helftquote:Op woensdag 29 december 2010 12:09 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers!![]()
Je kan natuurlijk ook eerder naar bed gaan!quote:Op woensdag 29 december 2010 12:09 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Hmm kon ik maar 10 uur op een dag slapen, nu moet ik het doen met net iets meer dan de helft
Hmm wil je die discussie echt gaan voeren?quote:Op woensdag 29 december 2010 12:10 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook eerder naar bed gaan!
Oh, das zo gebeurd...quote:Op woensdag 29 december 2010 11:54 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Nog gauw even 1200 berichten posten en dan komt het wel goed
Ik heb een telefoon die je op stil kan zettenquote:Op woensdag 29 december 2010 12:02 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Mensen die je wakker bellengoedemorgen.
Hmm, minder is dat! Lekker gefietst wel?quote:Op woensdag 29 december 2010 13:07 schreef Marco001 het volgende:
pfff, net even wezen mountanbiken, langs mijn werk, voor het dienstroostere van Jauari, hadden ze nog niet.. XD
Daartna is in het centrum mijn fietsketting geknapt.. Kon ik dus naar huis lopen..
Ik neem m'n telefoon gewoon niet mee naar bed. Afhankelijk gedoe altijd. Die van mij kan ook rustig een dag uit staan, iedereen weet waar ik woon, dus kan gewoon naar vaste telefoon bellen.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:03 schreef L0we het volgende:
Ik heb een telefoon die je op stil kan zetten. Das echt ideaal!
Oh ja...... is dat erg denk je?quote:Op woensdag 29 december 2010 02:00 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Was jij niet al getrouwd![]()
Alfa heeft, net als iedere andere auto, z'n minpuntjes.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:08 schreef Piles het volgende:
Leuke autoJammer dat ik iets tegen Alfa heb
Picsquote:Op woensdag 29 december 2010 17:06 schreef vannelle het volgende:
Vandaag trouwens een andere auto gekocht!![]()
Vanaf 12 januari verplaatsen vannelle en aanhang zich weer in een Alfa 156.
De vorige was een diesel maar die hebben we weg gedaan omdat ik gestopt was met lesgeven en daardoor te weinig kilometers maakten om diesel te blijven rijden.
Alfa verkocht en moest snelsnel een auto hebben en dat snelle is niet zo goed om een goede keus te maken....toen heb ik een Nissan 100NX gekocht.
Op zich een fijne auto maar die stuurbekrachtiging hebben we gemist zeg!Dat ding stuurde zwaar!!!!
Maar die heb ik goed in kunnen ruilen, een jaartje nissan heeft me heel weinig gekost en da's mooi natuurlijk!
Voor aflevering krijgt de Alfa nog een onderhoudsbeurt en een nagelnieuwe APK.
Korte samenvatting: * vannelle is blij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |