Wanneer ga je?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:27 schreef BrinkydeBMW het volgende:
ik zit dus 3 van de 4 weken van februari in amerika
daarom wilde ik datum weten
en ik zodat ik weet wanneer ik verlof moet opnemenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:27 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Doe maar luxequote:Op dinsdag 28 december 2010 23:27 schreef BrinkydeBMW het volgende:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:26 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik ben blij dat ik niet aan afvallen en zo hoef te denken, brr![]()
[..]
En het was voor het eerst dat ik met een mannelijke vriend reed, dus dat was een inkoppertjeKon bijna niet meer rijden van het lachen
PB is verzonden, als er niets tussenkomt (dat kan helaas nog wel eens op korte-termijn gebeuren) dan schuif ik bij de meet gezellig aan.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:18 schreef vannelle het volgende:
[..]
Laat je keus niet afhankelijk zijn van de mijne al zou ik het wel heel leuk vinden om na al die jaren jou eens in het eggie te spreken.
Eten is bij mij nooit een verslavingsprobleem geweest, alleen dat ik ongezond at, niet bewoog en op slechte tijden at ('s ochtends niks, pas rond 2/3 uur de eerste maaltijd en dan voor het slapengaan nog een grotere maaltijd....das een killer omdat het dan niet afbouwt).quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:20 schreef Purdey het volgende:
@Preus: Ik denk dat iedereen wel een reden heeft voor verslavingen. Iedereen heeft een verhaal
Ik ben altijd mollig geweest. Eten=gezelligheid bij mij. Zelfs m'n konijn is te zwaar omdat ik 'm bergen eten geef
Ik voer iedereen maar, als een moederkloek. Ik ben wel 20 kilo afgevallen hoor, dit jaar. In een half jaar ongeveer. Maar toen at ik wegens omstandigheden vrijwel helemaal niks
Ik vind gezond eten weleens saai, maar ik ga m'n SB boek weer eens tevoorschijn toveren. Ik vind broodbeleg bijv heel moeilijk omdat ik
(Vrijwel) geen vlees eet![]()
Ik ga wel zo maar eens slapen, morgen gaat om 08:15 de wekker weer
Zou ik zeker voor openstaan, maar dan wel als het weer wat beter is en ik mijn fiets gerepareerd heb (lekke band). Verwacht van mij echter geen grote prestaties, ik heb momenteel totaal geen conditie en ben derhalve zeer snel dodelijk vermoeid.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:16 schreef Marco001 het volgende:
von preussen, dan moeten wij misschien een keertje samen een tochtje doen? Lijkt mij wel tof. (kan ik ook direct testen of mijn bike achterin mijn Seat past..![]()
Ja, dat ligt tussen de parkeerplaats en de weg in daar, en het was donkerquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:28 schreef L0we het volgende:
[..].
Het kan ook best verwarrend zijn, maar het fietspad?!![]()
![]()
Lijkt me heel verstandigquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:30 schreef monsterd. het volgende:
We komen uiterlijk einde deze week wel met een datum goed?
okquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:30 schreef monsterd. het volgende:
We komen uiterlijk einde deze week wel met een datum goed?
Welk weekend kun je?quote:
Ach, je hebt er weer een mooi verhaal bijquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:30 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ja, dat ligt tussen de parkeerplaats en de weg in daar, en het was donkerIk had er aan de andere kant afgemoeten, maar dat zag ik pas toen ik tussen de bomen door over de stoep reed
Precies, en volgende week moet ik er weer zijn met dezelfde groep en ik weet nog steeds niet waar de juiste uitgang nu is, dus het zal nog een deel 2 krijgenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:34 schreef L0we het volgende:
[..]
Ach, je hebt er weer een mooi verhaal bij
Mijn pb verstuur ik morgen wel, ik hoop echt dat je kan die dag.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:29 schreef von_Preussen het volgende:
PB is verzonden, als er niets tussenkomt (dat kan helaas nog wel eens op korte-termijn gebeuren) dan schuif ik bij de meet gezellig aan.
Dan blijft er geen enkel weekend overquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:35 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
ik ga van 3 feb tot 24 feb weg
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:37 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Dan blijft er geen enkel weekend over
Doe je toch 30 januariquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:37 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Dan blijft er geen enkel weekend over
Dat kunnen er maar weinigen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ouwe spammerT, maar dat kennen we ook van andere fora.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:43 schreef vannelle het volgende:
Ik vind het opvallend dat het een stuk drukker is geworden nadat ik meepost.
Dat bedoel ik, storming towards the top!quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:43 schreef L0we het volgende:
[..]
Grappig om dat verschil te zien, vorige maand bijna niets, en deze maand topposter
Eg niequote:Op dinsdag 28 december 2010 23:43 schreef von_Preussen het volgende:
Ouwe spammerT, maar dat kennen we ook van andere fora.
ach, gister tocht gedaan met mijn vader, maar na 20 km zijn we afgehaakt van de rest van de groep, vooral mijn pa(doet ook aan hardlopen) hield het niet vol, en het tempo lag voor mij eigenlijk ook ietsje te hoog..quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
PB is verzonden, als er niets tussenkomt (dat kan helaas nog wel eens op korte-termijn gebeuren) dan schuif ik bij de meet gezellig aan.
[..]
Eten is bij mij nooit een verslavingsprobleem geweest, alleen dat ik ongezond at, niet bewoog en op slechte tijden at ('s ochtends niks, pas rond 2/3 uur de eerste maaltijd en dan voor het slapengaan nog een grotere maaltijd....das een killer omdat het dan niet afbouwt).
Tis slechts een bijkomstig probleem bij een groter geheel.
[..]
Zou ik zeker voor openstaan, maar dan wel als het weer wat beter is en ik mijn fiets gerepareerd heb (lekke band). Verwacht van mij echter geen grote prestaties, ik heb momenteel totaal geen conditie en ben derhalve zeer snel dodelijk vermoeid.
Voordeel is dat ik een natuurgebied op 200 meter van huis heb.
1 L0we - 1206quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ouwe spammerT, maar dat kennen we ook van andere fora.
[..]
Dat bedoel ik, storming towards the top!
Ik weet niet eens meer wat mijn finale poststand was, volgens mij konden de admins op een gegeven moment daar wel mee klooien.quote:
Mountainbiken ga ik binnenkort ook weer eens vaker doen! Ik wil echt wat aan mn langetermijnuithuidingsvermogen (ben het mooie woord even kwijtquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:44 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ach, gister tocht gedaan met mijn vader, maar na 20 km zijn we afgehaakt van de rest van de groep, vooral mijn pa(doet ook aan hardlopen) hield het niet vol, en het tempo lag voor mij eigenlijk ook ietsje te hoog..
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wat mijn finale poststand was, volgens mij konden de admins op een gegeven moment daar wel mee klooien.
Op een andere forum zit ik trouwens ook aan de ruim 13.000 posts....
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:45 schreef L0we het volgende:
[..]
1 L0we - 1206
2 Purdey - 1098
3 Sjoegerd - 1014
4 Goddelijker - 981
5 monsterd. - 882
6 von_Preussen - 775
7 Bartholomeus - 757
8 Piles - 691
9 house_is_a_feeling - 666
10 Marco001 - 515
Nog eventjes!
Wat maakt het uit? Jullie zijn er iig mee bezig, een andere keer lukt het wel!quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:44 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ach, gister tocht gedaan met mijn vader, maar na 20 km zijn we afgehaakt van de rest van de groep, vooral mijn pa(doet ook aan hardlopen) hield het niet vol, en het tempo lag voor mij eigenlijk ook ietsje te hoog..
Dan moet je eens mee naar Sauerland, zijn een paar prachtige routes daarvoor(50 km, direct aan het begin al een klim van een dal naar een bergtop...quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:46 schreef L0we het volgende:
[..]
Mountainbiken ga ik binnenkort ook weer eens vaker doen! Ik wil echt wat aan mn langetermijnuithuidingsvermogen (ben het mooie woord even kwijt) gaan doen!
Volgens mij was daar ook mee geklooid maar dat weet ik niet zeker.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wat mijn finale poststand was, volgens mij konden de admins op een gegeven moment daar wel mee klooien.
Op een andere forum zit ik trouwens ook aan de ruim 13.000 posts....
Ben daar 2008 binnengestapt en (irl) een paar goede vrienden gemaakt, dan wil het wel met je postcount.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:46 schreef L0we het volgende:
[..]
Daar gaat dan een hoop tijd in zitten...
Lijkt me heel gaaf! Maar ik denk dat ik met 5 km in het lokale bos beginquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:47 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dan moet je eens mee naar Sauerland, zijn een paar prachtige routes daarvoor(50 km, direct aan het begin al een klim van een dal naar een bergtop...
Ik ken je niet maar ik hou van je.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:48 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb echt geen meter meer gefietst sinds ik mn rijbewijs hebAutorijden is dan ook gewoon veel leuker dan fietsen
Nee, volgens mij was Vortigern die had na een hele discussie omtrent de spammers die z'n count naar een heel hoog getal gezet had.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:48 schreef vannelle het volgende:
[..]
Volgens mij was daar ook mee geklooid maar dat weet ik niet zeker.
Er is ooit iemand terug naar 0 gezet maar ik weet niet meer of jij dat was.
Dan gaat het hard jaquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ben daar 2008 binnengestapt en (irl) een paar goede vrienden gemaakt, dan wil het wel met je postcount.
Ach ja, student hè.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:50 schreef L0we het volgende:
[..]
Dan gaat het hard ja.
Ik zou daar echt geen tijd voor hebben... Af en toe zit ik een avond thuis, dan kan ik lekker meeposten, soms vanaf mn werk, maar daar komt het de laatste tijd ook niet echt van...
Ik weet het echt niet meer, te lang geleden ben ik bang.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, volgens mij was Vortigern die had na een hele discussie omtrent de spammers die z'n count naar een heel hoog getal gezet had.
En volgens mij was cooper terug gezet naar 0, maar dat weet ik niet meer zeker (ik was het niet).
Lachen was het iig wél.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |