Dit is dus de normale gang van zaken hier!quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:17 schreef Blistering het volgende:
Jezus jullie gaan sneeeel!
Maar ik ben er weer bij
Laat je keus niet afhankelijk zijn van de mijne al zou ik het wel heel leuk vinden om na al die jaren jou eens in het eggie te spreken.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eigenlijk kan ik het dan ook niet maken om weg te blijven, ben ook best geïnteresseerd in de persoon achter de user.
Wil de auto de dag van te voren nog helemaal gaan poetsen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:17 schreef FlowMaster het volgende:
[..]
Jaa maar hoeft nu toch nog niet:P
kan ook net voor de meet, staat de auto er daat schoon bij
Daar moet ik dan een weekend vrij voor nemenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:18 schreef monsterd. het volgende:
De meet zal waarschijnlijk ergens in begin februari zijn, in het weekend neem ik aan
Dat neem je aan? Je bent toch van de organisatie?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:18 schreef monsterd. het volgende:
De meet zal waarschijnlijk ergens in begin februari zijn, in het weekend neem ik aan
Okay,quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:18 schreef monsterd. het volgende:
Vrouwen en plannenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:20 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat neem je aan? Je bent toch van de organisatie?
nu hebben 'we' weer een fatsoenlijk temp na de kerst inderdaadquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:18 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Dit is dus de normale gang van zaken hier!
Weekend van de 12e?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:18 schreef monsterd. het volgende:
Dan pas.. Dan ben ik al op t werk aan de gangquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:20 schreef Purdey het volgende:
@Preus: Ik denk dat iedereen wel een reden heeft voor verslavingen. Iedereen heeft een verhaal
Ik ben altijd mollig geweest. Eten=gezelligheid bij mij. Zelfs m'n konijn is te zwaar omdat ik 'm bergen eten geef
Ik voer iedereen maar, als een moederkloek. Ik ben wel 20 kilo afgevallen hoor, dit jaar. In een half jaar ongeveer. Maar toen at ik wegens omstandigheden vrijwel helemaal niks
Ik vind gezond eten weleens saai, maar ik ga m'n SB boek weer eens tevoorschijn toveren. Ik vind broodbeleg bijv heel moeilijk omdat ik
(Vrijwel) geen vlees eet![]()
Ik ga wel zo maar eens slapen, morgen gaat om 08:15 de wekker weer
Ik ben een paar weken geleden gruwelijk verdwaald bij het verlaten van een parkeerterreinquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Vrouwen en plannen
Hopen dat Purdey en Monsterd wel op dezelfde locatie staan, want richtingsgevoel hebben vrouwen ook niet...
Ik heb in de vakantie meestal meer te doen dan doordeweeks.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:22 schreef Blistering het volgende:
Ik geniet nog lekker van m'n vakantie.
Ik maak maar geen opmerking over vrouwen en auto's...quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:22 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik ben een paar weken geleden gruwelijk verdwaald bij het verlaten van een parkeerterreinKwam uiteindelijk over de stoep op het fietspad uit
Stimmt, sinds 3 maanden fitness weer opgepakt en tevens m'n voedselpatroon compleet omgegooid. Gaat erg goed moet ik zeggenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:23 schreef L0we het volgende:
Aan alle afvallers hier, naast een dieet is beweging heel erg belangrijk.
Ik val af zonder dat ik daar ook maar enige bedoeling mee heb. Probeer juist meer te krijgenquote:
En het was voor het eerst dat ik met een mannelijke vriend reed, dus dat was een inkoppertjequote:Op dinsdag 28 december 2010 23:23 schreef L0we het volgende:
Ik maak maar geen opmerking over vrouwen en auto's...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |