abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 december 2010 @ 17:12:55 #201
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_90590142
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 17:06 schreef vannelle het volgende:
Vandaag trouwens een andere auto gekocht! *O*
Vanaf 12 januari verplaatsen vannelle en aanhang zich weer in een Alfa 156.
De vorige was een diesel maar die hebben we weg gedaan omdat ik gestopt was met lesgeven en daardoor te weinig kilometers maakten om diesel te blijven rijden.

Alfa verkocht en moest snelsnel een auto hebben en dat snelle is niet zo goed om een goede keus te maken....toen heb ik een Nissan 100NX gekocht.
Op zich een fijne auto maar die stuurbekrachtiging hebben we gemist zeg! :X Dat ding stuurde zwaar!!!!
Maar die heb ik goed in kunnen ruilen, een jaartje nissan heeft me heel weinig gekost en da's mooi natuurlijk!
Voor aflevering krijgt de Alfa nog een onderhoudsbeurt en een nagelnieuwe APK. :)

Korte samenvatting: * vannelle is blij!
Pics
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_90590287
quote:
7s.gif Op woensdag 29 december 2010 17:12 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Pics
Moet je snel zijn, advertentie staat nu nog online. :)
KLIK

En doe es niet zo kortaf tegen mij. :P
pi_90590515
Ben ik weer, nieuwe netvoeding gekocht, de andere was kaduuk! Jezus wat gaat het snel met dit topic...
pi_90590574
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 17:21 schreef WhiteJoker het volgende:
Ben ik weer, nieuwe netvoeding gekocht, de andere was kaduuk! Jezus wat gaat het snel met dit topic...
Ben ook al met m'n 2e netvoeding bezig, toch een grapje van een 10tje of 3.
pi_90590773
Uhm 't is wel Apple. In dit geval is het een grapje van een tientje of 8.
  woensdag 29 december 2010 @ 17:26:59 #206
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_90590781
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 17:15 schreef vannelle het volgende:

[..]

KLIK

Sorry O-)

Ziet er een nette auto uit, ik vind de 156 en 159 sowieso de mooiste moderne alfa's :P Dat bedrijf heb ik trouwens nog eens aangesproken omdat ze een paar mooie Impreza's te koop hadden, voor ik m'n auto had
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
pi_90590933
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 17:15 schreef vannelle het volgende:

[..]

KLIK

Ook niet duur voor zo'n auto? :o Of zijn ze zo ongewild? :P
pi_90591725
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 13:07 schreef Marco001 het volgende:
pfff, net even wezen mountanbiken, langs mijn werk, voor het dienstroostere van Jauari, hadden ze nog niet.. XD
Daartna is in het centrum mijn fietsketting geknapt.. Kon ik dus naar huis lopen.. :(
Dat had ik dus ook een keertje, kort nadat ik een bordje was gepasseerd dat het nog 11 kilometer naar mijn woonplaats was. 8)7

quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 17:12 schreef vannelle het volgende:

[..]

Alfa heeft, net als iedere andere auto, z'n minpuntjes.
Bij de 156 zijn de zwakke plekken oa de thermostaat en de draagarmrubbers maar die zijn goed bij deze auto.
Mijn vorige 156 vrat trouwens stadslichtjes als ontbijt, hopelijk doet deze dat niet want die rotdingen zijn 6 euro per stuk! :X
Gefeliciteerd met je nieuwe auto een veel veilige kilometers toegewenst! ^O^
pi_90591758
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 17:26 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Sorry O-)

Ziet er een nette auto uit, ik vind de 156 en 159 sowieso de mooiste moderne alfa's :P Dat bedrijf heb ik trouwens nog eens aangesproken omdat ze een paar mooie Impreza's te koop hadden, voor ik m'n auto had
Vind ik dus ook.
Vooral de voorkant van de 159 vind ik echt übergeil, groot nadeel is dat die dingen zo duur zijn.
Maar ooit zal ik een 159 hebben!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom al bij dat bedrijf sinds dat ze nog puur een sloperij waren en maar een paar auto's in de verkoop hadden. Al is dit de 1e auto die ik er koop....
Zo'n Impreza lijkt me ook wel wat trouwens, die heerlijke roffel van een boxermotor....zalig!
pi_90591926
@08gnoT Jij was toch degene die met je auto het fietspad op reed? Het kan altijd slechter: Zoals deze belg die in Eindhoven een fietsenkelder in reed. Nou voel je je gelijk weer een stuk beter toch?
pi_90591989
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 17:29 schreef Piles het volgende:

[..]

Ook niet duur voor zo'n auto? :o Of zijn ze zo ongewild? :P
Dit was wel 1 van de goedkopere die ik kon vinden, normaal zijn ze wel iets duurder idd.
Niet dat het heel veel scheelt maar toch.
Maar gezien de leeftijd is dit een redelijk normale prijs hoor, ding is bijna 13 jaar oud.
Heel goedkoop in de wegenbelasting is ie ook niet (1225 kilo) en als je een zuinige auto wil hebben moet je deze ook al niet kiezen.
Allemaal dingetjes die de prijs nogal drukken. Maar da's niet erg, ik geef m'n geld liever aan andere dingen uit. :)
Moet nog een hoop doen hier in huis, moet nog een scooter rijdend zien te krijgen en mijn motor wil graag groot onderhoud.
pi_90592108
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 17:46 schreef von_Preussen het volgende:
Dat had ik dus ook een keertje, kort nadat ik een bordje was gepasseerd dat het nog 11 kilometer naar mijn woonplaats was. 8)7
Ik had dat een keertje met schaatsen, zo'n 10 kilometer van waar mijn schoenen lagen brak mijn veter en die bleef breken!
Volgens mij heb ik tóen leren vloeken en goed ook. :)

quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 17:46 schreef von_Preussen het volgende:

Gefeliciteerd met je nieuwe auto een veel veilige kilometers toegewenst! ^O^
Thanks mate! :)
  woensdag 29 december 2010 @ 18:15:11 #213
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_90592946
Het gaat hard hier! :D
  woensdag 29 december 2010 @ 18:18:34 #214
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_90593106
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 17:50 schreef WhiteJoker het volgende:
@08gnoT Jij was toch degene die met je auto het fietspad op reed? Het kan altijd slechter: Zoals deze belg die in Eindhoven een fietsenkelder in reed. Nou voel je je gelijk weer een stuk beter toch?
"Mijn navigatiesysteem stuurde me erin" _O-

Doet me denken aan die reclame van een paar jaar terug, die mensen die door de heg reden :') 'Rechtsaf slaan'.

Of hij heeft ook een vrouw als navigatie :')
pi_90593882
Ik was vandaag nog even in Rotterdam om wat zaakjes te regelen, alleen de drukte viel me vies tegen. Eigenlijk had ik verwacht dat het rustiger dan normaal zou zijn, maar het was zo druk als de tering (kwam van de Rochussenstraat en wilde via de Blaak naar de Goudsesingel, niet dus, stond helemaal vast).

Toen maar uit frustratie een bakje koffie en hapje te eten gaan doen bij hotel New York, kan ik al bijna geen parkeerplek vinden en er lopen meer mensen rond dan normaal. Kom ik binnen is elke tafel bezet en staan er in de ingang al tientallen mensen te wachten, uiteraard meteen rechtsomkeert gemaakt.

Wat baalde ik daarvan, dat al dat volk mijn stad komt overbevolken. -O-

Iig geen file gehad onderweg, dat viel dan weer mee.
pi_90593902
quote:
Op woensdag 29 december 2010 18:18 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

"Mijn navigatiesysteem stuurde me erin" _O-

Doet me denken aan die reclame van een paar jaar terug, die mensen die door de heg reden :') 'Rechtsaf slaan'.

Of hij heeft ook een vrouw als navigatie :')
Bedoel je die van: rechtaf slaan...
HE??
Door de rotonde heen :P
Brinky, de nieuwe BMW
pi_90594391
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 18:37 schreef BrinkydeBMW het volgende:

[..]

Bedoel je die van: rechtaf slaan...
HE??
Door de rotonde heen :P
Ik weet precies wat ze bedoelt maar kan em niet vinden op youtube. :(
Er rijdt een auto richting een kruising en Tomtom zegt: rechtsaf.
Niet wachten tot de kruising maar direct sturen. Hup, rechtsaf via de stoep de heg in.
pi_90594733
quote:
Op woensdag 29 december 2010 18:53 schreef von_Preussen het volgende:
Hier heb ik hem:

:') _O-
Brinky, de nieuwe BMW
pi_90594760
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 18:53 schreef von_Preussen het volgende:
Hier heb ik hem:

Nou snap ik ook waarom ik em niet kon vinden, ik zocht op tomtomreclames. :)
pi_90594905
Vandaag goede 40 kilometer gemaakt om een dieselpomp op te halen.
In een Kia Rio :@.. Wat niet eens verkeerd rijd :@
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_90594993
Ik heb me vandaag laten vervoeren in een Fiat 500. Ik wil hebben. :@
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_90595025
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:04 schreef house_is_a_feeling het volgende:
:X
pi_90595107
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:02 schreef Sjoegerd het volgende:
Vandaag goede 40 kilometer gemaakt om een dieselpomp op te halen.
In een Kia Rio :@.. Wat niet eens verkeerd rijd :@
Wat voor Rio? Als in: hoe oud en welk model uitvoering?
Ik heb de 1.5 tdci? gehad uit 2006 en dat reed idd best aangenaam!
Hij kon alleen zeer slecht tegen een vangrail, slootje springen en 2 bomen.
Maar dat doe je niet dagelijks als het goed is. :+
pi_90595112
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:04 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Dan wel een oude toch? Laat het de oude zijn :'(
pi_90595135
Een nieuwe :@
pi_90595172
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:08 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik ben teleurgesteld -O-
pi_90595179
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:07 schreef vannelle het volgende:

[..]

Wat voor Rio? Als in: hoe oud en welk model uitvoering?
Ik heb de 1.5 tdci? gehad uit 2006 en dat reed idd best aangenaam!
Hij kon alleen zeer slecht tegen een vangrail, slootje springen en 2 bomen.
Maar dat doe je niet dagelijks als het goed is. :+
Zelfde model als degene die jij hebt gehad :). Geloof alleen dan een benzineuitvoering. Veerder geen idee welk optiepakket en dergelijke, weet alleen dat er genoeg op zat. Enige mindere vond ik dat kunststof stuur en versnellingspook.
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_90595216
quote:
10s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:08 schreef Piles het volgende:

[..]

Ik ben teleurgesteld -O-
Ik zou hem natuurlijk niet voor idioot lange ritjes door het halve continent gebruiken, maar korte afstanden? Yeah!
pi_90595254
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:09 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Ik zou hem natuurlijk niet voor idioot lange ritjes door het halve continent gebruiken, maar korte afstanden? Yeah!
Voor korte ritjes kan ie wel :Y
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_90595312
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:09 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Wat ik altijd zo jammer vind is dat als ik een dergelijke auto zie rijden, dan verwacht ik eigenlijk dat een aimabel meisje erin zit. Dus vol hoop zit ik dan vanuit een ooghoek naar beneden te loeren, in de hoop een glimp van de vrouwelijke schoonheid op te vangen.

Dan is het altijd zo'n afknapper als er een vent in blijkt te zitten. :N
pi_90595332
zo, rode fietsketting besteld voor mijn rode mtb :)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_90595369
Preus... Bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag in het andere topic :D
Brinky, de nieuwe BMW
pi_90595431
Weliswaar weet ik niet alles van BMW, maar heb ik toch een redelijke hoeveelheid kennis m.b.t. dit onderwerp verzameld. En als er vraag naar is dan deel ik dat graag. ^O^
pi_90595464
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:09 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Zelfde model als degene die jij hebt gehad :). Geloof alleen dan een benzineuitvoering. Veerder geen idee welk optiepakket en dergelijke, weet alleen dat er genoeg op zat. Enige mindere vond ik dat kunststof stuur en versnellingspook.
Komt idd goedkoop over maar dat is zo'n auto ook. :)
Topsnelheid zit trouwens wel goed bij zo'n ding, mijn rijschool heeft ooit eens een klachtenmailtje gehad van iemand die vond dat hij gevaarlijk ingehaald werd.
Hij had heel veel ervaring met in Duitsland rijden en kon daarom ook uitstekend snelheden inschatten.
Hij was er van overtuigd dat ik hem met meer dan 200 km/h inhaalde. _O-

Ik heb em geantwoord dat er maatregelen zullen worden genomen tegen de betreffende instructeur want dit kan natuurlijk niet! _O-
Dik 200 in zo'n ding, I wish! Met 180 hield de diesel er gewoon mee op.

Maar ondanks dat ie op bepaalde punten heel goedkoop aandoet is het een prima autootje vind ik!
Toen ik em kort reed vond ik dat ook oprecht jammer. Zeker ook omdat ie nog maar 4 maanden oud was. :X
pi_90595581
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:16 schreef vannelle het volgende:

[..]

Topsnelheid zit trouwens wel goed bij zo'n ding, mijn rijschool heeft ooit eens een klachtenmailtje gehad van iemand die vond dat hij gevaarlijk ingehaald werd.
Hij had heel veel ervaring met in Duitsland rijden en kon daarom ook uitstekend snelheden inschatten.

Ik heb em geantwoord dat er maatregelen zullen worden genomen tegen de betreffende instructeur want dit kan natuurlijk niet! _O-

Maar ondanks dat ie op bepaalde punten heel goedkoop aandoet is het een prima autootje vind ik!
Toen ik em kort reed vond ik dat ook oprecht jammer. Zeker ook omdat ie nog maar 4 maanden oud was. :X
Khad eerst nooit veel met Kia.. Maar sinds ik ze beter leer kennen vind ik ze best aangenaam.
LINK
Kijk zoiets nou. Ziet er gewoon prima uit!
pi_90595703
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:16 schreef vannelle het volgende:

[..]

Mooi verhaal, vind hem lachen! _O-

Mag ik vragen hoe het kwam dat je hem kort hebt gereden? :@
pi_90595838
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:19 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Khad eerst nooit veel met Kia.. Maar sinds ik ze beter leer kennen vind ik ze best aangenaam.
LINK
Kijk zoiets nou. Ziet er gewoon prima uit!
Is idd hetzelfde model als dat ik had, ik vind ze sterk ondergewaardeerd.
Ik heb met mijn Rio veel plezier gehad en hij reedt echt fantastisch voor zo'n kleine auto. :)
  woensdag 29 december 2010 @ 19:26:53 #239
251095 Purdey
Better off alone..
pi_90595867
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:08 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Die zijn zoooooo lief! O+

Ik ben ook weer in het land der levenden. Het was zo druk vandaag ;(
Morgen nog 1 dagje van 12 tot 5 op m'n kont achter de kassa, en dan 4 dagen vrij 8-)

Tof, een nieuwe auto VanNelle! Ik ben ook niet zo'n enorme Alfa fan, maar als jij er blij mee bent! ^O^
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_90595959
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:26 schreef vannelle het volgende:

[..]

Is idd hetzelfde model als dat ik had, ik vind ze sterk ondergewaardeerd.
Ik heb met mijn Rio veel plezier gehad en hij reedt echt fantastisch voor zo'n kleine auto. :)
Kleine auto? :P.. Zelfde gewichtsklasse als onze Astra anders :)
pi_90596004
Trouwens, mijn broer heeft een budget van 7500 euro... Hij wilt heel graag een Impreza kopen van dat geld :) de belangrijkste eis is dat de Impreza een luchthapper heeft op de motorkap :) dat vindt hij namelijk toffer :P en er moet wel een beetje motor aanwezig zijn. (qua pk's etc ) minimaal 100 pk is voldoende :P iemand goede suggesties gezien? En ik kijk zelf ook op marktplaats :P
Brinky, de nieuwe BMW
pi_90596038
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:29 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Trouwens, mijn broer heeft een budget van 7500 euro... Hij wilt heel graag een Impreza kopen van dat geld :) de belangrijkste eis is dat de Impreza een luchthapper heeft op de motorkap :) dat vindt hij namelijk toffer :P en er moet wel een beetje motor aanwezig zijn. (qua pk's etc ) minimaal 100 is voldoende :P iemand goede suggesties gezien? En ik kijk zelf ook op marktplaats :P
Voor dat geld kun je wel een GT Turbo krijgen :).. Natuurlijk met luchthapper :P
pi_90596275
Hmm dat had ik beter moeten aanpakken :')
pi_90596332
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:22 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Mooi verhaal, vind hem lachen! _O-

Mag ik vragen hoe het kwam dat je hem kort hebt gereden? :@
Verhalen heb ik zat! De meesten zijn leuk maar deze wat minder:

Ik was dat weekend bij een maat van me geweest en dat staat garant voor slapeloze nachten.
Ik MOEST zondagavond terug omdat ik maandagmorgen een examen had staan dus belangrijk.
Maar moe als ik was door die slapeloze nachten ben ik onderweg in slaap gevallen.
Ik reed zo'n 140 km/h en werd wakker omdat ik de linker vangrail raakte en vanaf daar was ik alle controle kwijt.
Ben dus links de vangrail in gegaan, teruggestuiterd naar rechts en daar óver de vangrail gegaan om vervolgens bij de 2e boom stil te staan. Heb zelfs nog een sloot overgesprongen.
Op dat soort momenten mis je een Dukes of Hazard claxon. :+

Maar goed, de auto kon daar niet tegen en ik zelf ook niet helemaal al viel het met mij 100% mee.
Ik had een teen gebroken, ribben gekneusd en blauwe plekken van de gordel en 2 weken hoofdpijn omdat ik iets zwaars dat op de achterbank lag tegen m'n hoofd heb gekregen.
En volgens mij ook m'n kop gestoten tegen de B stijl.

Auto was total loss maar gelukkig goed verzekerd. Financieel had ik er vrijwel geen nadeel van al liep ik wat inkomsten mis omdat dit mijn lesauto was.
Geintje heeft me qua schade bijna 2000 euro gekost maar als je na zo'n ongeluk zelf weg kan lopen is dat het wel waard.

Al blijft het natuurlijk m'n eigen schuld, als je zo moe bent moet je gewoon niet gaan rijden.
pi_90596373
Flinke crash :o Mag je idd blij zijn dat je er zo vanaf komt...
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:38 schreef vannelle het volgende:
Al blijft het natuurlijk m'n eigen schuld, als je zo moe bent moet je gewoon niet gaan rijden.
En geen losse zware dingen in de auto laten liggen :P
pi_90596382
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:26 schreef Purdey het volgende:

[..]

Die zijn zoooooo lief! O+

Ik ben ook weer in het land der levenden. Het was zo druk vandaag ;(
Morgen nog 1 dagje van 12 tot 5 op m'n kont achter de kassa, en dan 4 dagen vrij 8-)

Tof, een nieuwe auto VanNelle! Ik ben ook niet zo'n enorme Alfa fan, maar als jij er blij mee bent! ^O^
Nog 1 dagje werken dit jaar dus, mooi!
En ja, ik ben blij met m'n andere auto. Toch maar weer een Alfa. :)
Je zou er eens een stukje mee moeten rijden, wedden dat je ook Alfafan wordt? ;)
pi_90596422
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:28 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Kleine auto? :P.. Zelfde gewichtsklasse als onze Astra anders :)
Klein ja. Gewichtsklasse zegt niet veel over het formaat omdat de recentere auto's volgebouwd zitten met passieve veiligheden zoals stalen balken in de deuren en dat weegt allemaal mee.
pi_90596474
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 17:46 schreef vannelle het volgende:

[..]

Vind ik dus ook.
Vooral de voorkant van de 159 vind ik echt übergeil, groot nadeel is dat die dingen zo duur zijn.
Maar ooit zal ik een 159 hebben!
Mooie 156, zou er zelf ook graag een hebben. Maar hoor van m'n maat (die in autohandel zit) dat het vaak rammelbakken zijn waar veel aan mankeert. Daarom kijk ik eigenlijk niet echt naar Alfa's meer terwijl ik het wel echt hele mooie auto's vindt.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_90596480
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:42 schreef vannelle het volgende:

[..]

Klein ja. Gewichtsklasse zegt niet veel over het formaat omdat de recentere auto's volgebouwd zitten met passieve veiligheden zoals stalen balken in de deuren en dat weegt allemaal mee.
Vind het gewoon een gemiddeld formaat auto. Alleen de afwerking loopt net wat achter. Hebben ze bij de huidige modellen wel bijgewerkt :P
pi_90596486
quote:
11s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:40 schreef Piles het volgende:
Flinke crash :o Mag je idd blij zijn dat je er zo vanaf komt...

[..]

En geen losse zware dingen in de auto laten liggen :P
Ik heb geluk gehad, ik weet het.
Zware dingen op de achterbank wist ik eigenlijk wel maar ach, wie overkomt dat nou? :+
Ik doe dat dus echt niet meer, dat worden bij een ongeluk gewoon projectielen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')