Picsquote:Op woensdag 29 december 2010 17:06 schreef vannelle het volgende:
Vandaag trouwens een andere auto gekocht!![]()
Vanaf 12 januari verplaatsen vannelle en aanhang zich weer in een Alfa 156.
De vorige was een diesel maar die hebben we weg gedaan omdat ik gestopt was met lesgeven en daardoor te weinig kilometers maakten om diesel te blijven rijden.
Alfa verkocht en moest snelsnel een auto hebben en dat snelle is niet zo goed om een goede keus te maken....toen heb ik een Nissan 100NX gekocht.
Op zich een fijne auto maar die stuurbekrachtiging hebben we gemist zeg!Dat ding stuurde zwaar!!!!
Maar die heb ik goed in kunnen ruilen, een jaartje nissan heeft me heel weinig gekost en da's mooi natuurlijk!
Voor aflevering krijgt de Alfa nog een onderhoudsbeurt en een nagelnieuwe APK.
Korte samenvatting: * vannelle is blij!
Ben ook al met m'n 2e netvoeding bezig, toch een grapje van een 10tje of 3.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:21 schreef WhiteJoker het volgende:
Ben ik weer, nieuwe netvoeding gekocht, de andere was kaduuk! Jezus wat gaat het snel met dit topic...
Sorryquote:Op woensdag 29 december 2010 17:15 schreef vannelle het volgende:
[..]
Moet je snel zijn, advertentie staat nu nog online.
KLIK
En doe es niet zo kortaf tegen mij.
Ook niet duur voor zo'n auto?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:15 schreef vannelle het volgende:
[..]
Moet je snel zijn, advertentie staat nu nog online.
KLIK
En doe es niet zo kortaf tegen mij.
Dat had ik dus ook een keertje, kort nadat ik een bordje was gepasseerd dat het nog 11 kilometer naar mijn woonplaats was.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:07 schreef Marco001 het volgende:
pfff, net even wezen mountanbiken, langs mijn werk, voor het dienstroostere van Jauari, hadden ze nog niet.. XD
Daartna is in het centrum mijn fietsketting geknapt.. Kon ik dus naar huis lopen..
Gefeliciteerd met je nieuwe auto een veel veilige kilometers toegewenst!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:12 schreef vannelle het volgende:
[..]
Alfa heeft, net als iedere andere auto, z'n minpuntjes.
Bij de 156 zijn de zwakke plekken oa de thermostaat en de draagarmrubbers maar die zijn goed bij deze auto.
Mijn vorige 156 vrat trouwens stadslichtjes als ontbijt, hopelijk doet deze dat niet want die rotdingen zijn 6 euro per stuk!
Vind ik dus ook.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:26 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ziet er een nette auto uit, ik vind de 156 en 159 sowieso de mooiste moderne alfa'sDat bedrijf heb ik trouwens nog eens aangesproken omdat ze een paar mooie Impreza's te koop hadden, voor ik m'n auto had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kom al bij dat bedrijf sinds dat ze nog puur een sloperij waren en maar een paar auto's in de verkoop hadden. Al is dit de 1e auto die ik er koop....
Zo'n Impreza lijkt me ook wel wat trouwens, die heerlijke roffel van een boxermotor....zalig!
Dit was wel 1 van de goedkopere die ik kon vinden, normaal zijn ze wel iets duurder idd.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Ook niet duur voor zo'n auto?Of zijn ze zo ongewild?
Ik had dat een keertje met schaatsen, zo'n 10 kilometer van waar mijn schoenen lagen brak mijn veter en die bleef breken!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:46 schreef von_Preussen het volgende:
Dat had ik dus ook een keertje, kort nadat ik een bordje was gepasseerd dat het nog 11 kilometer naar mijn woonplaats was.
Thanks mate!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:46 schreef von_Preussen het volgende:
Gefeliciteerd met je nieuwe auto een veel veilige kilometers toegewenst!
"Mijn navigatiesysteem stuurde me erin"quote:Op woensdag 29 december 2010 17:50 schreef WhiteJoker het volgende:
@08gnoT Jij was toch degene die met je auto het fietspad op reed? Het kan altijd slechter: Zoals deze belg die in Eindhoven een fietsenkelder in reed. Nou voel je je gelijk weer een stuk beter toch?
Bedoel je die van: rechtaf slaan...quote:Op woensdag 29 december 2010 18:18 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
"Mijn navigatiesysteem stuurde me erin"
Doet me denken aan die reclame van een paar jaar terug, die mensen die door de heg reden'Rechtsaf slaan'.
Of hij heeft ook een vrouw als navigatie
Ik weet precies wat ze bedoelt maar kan em niet vinden op youtube.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:37 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Bedoel je die van: rechtaf slaan...
HE??
Door de rotonde heen
Nou snap ik ook waarom ik em niet kon vinden, ik zocht op tomtomreclames.quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:04 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik heb me vandaag laten vervoeren in een Fiat 500. Ik wil hebben.
Wat voor Rio? Als in: hoe oud en welk model uitvoering?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:02 schreef Sjoegerd het volgende:
Vandaag goede 40 kilometer gemaakt om een dieselpomp op te halen.
In een Kia Rio.. Wat niet eens verkeerd rijd
Dan wel een oude toch? Laat het de oude zijnquote:Op woensdag 29 december 2010 19:04 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik heb me vandaag laten vervoeren in een Fiat 500. Ik wil hebben.
Zelfde model als degene die jij hebt gehadquote:Op woensdag 29 december 2010 19:07 schreef vannelle het volgende:
[..]
Wat voor Rio? Als in: hoe oud en welk model uitvoering?
Ik heb de 1.5 tdci? gehad uit 2006 en dat reed idd best aangenaam!
Hij kon alleen zeer slecht tegen een vangrail, slootje springen en 2 bomen.
Maar dat doe je niet dagelijks als het goed is.
Ik zou hem natuurlijk niet voor idioot lange ritjes door het halve continent gebruiken, maar korte afstanden? Yeah!quote:
Voor korte ritjes kan ie welquote:Op woensdag 29 december 2010 19:09 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik zou hem natuurlijk niet voor idioot lange ritjes door het halve continent gebruiken, maar korte afstanden? Yeah!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik altijd zo jammer vind is dat als ik een dergelijke auto zie rijden, dan verwacht ik eigenlijk dat een aimabel meisje erin zit. Dus vol hoop zit ik dan vanuit een ooghoek naar beneden te loeren, in de hoop een glimp van de vrouwelijke schoonheid op te vangen.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:09 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik zou hem natuurlijk niet voor idioot lange ritjes door het halve continent gebruiken, maar korte afstanden? Yeah!
Komt idd goedkoop over maar dat is zo'n auto ook.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zelfde model als degene die jij hebt gehad. Geloof alleen dan een benzineuitvoering. Veerder geen idee welk optiepakket en dergelijke, weet alleen dat er genoeg op zat. Enige mindere vond ik dat kunststof stuur en versnellingspook.
Khad eerst nooit veel met Kia.. Maar sinds ik ze beter leer kennen vind ik ze best aangenaam.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:16 schreef vannelle het volgende:
[..]
Komt idd goedkoop over maar dat is zo'n auto ook.
Topsnelheid zit trouwens wel goed bij zo'n ding, mijn rijschool heeft ooit eens een klachtenmailtje gehad van iemand die vond dat hij gevaarlijk ingehaald werd.
Hij had heel veel ervaring met in Duitsland rijden en kon daarom ook uitstekend snelheden inschatten.
Hij was er van overtuigd dat ik hem met meer dan 200 km/h inhaalde.![]()
Ik heb em geantwoord dat er maatregelen zullen worden genomen tegen de betreffende instructeur want dit kan natuurlijk niet!![]()
Dik 200 in zo'n ding, I wish! Met 180 hield de diesel er gewoon mee op.
Maar ondanks dat ie op bepaalde punten heel goedkoop aandoet is het een prima autootje vind ik!
Toen ik em kort reed vond ik dat ook oprecht jammer. Zeker ook omdat ie nog maar 4 maanden oud was.
Mooi verhaal, vind hem lachen!quote:Op woensdag 29 december 2010 19:16 schreef vannelle het volgende:
[..]
Komt idd goedkoop over maar dat is zo'n auto ook.
Topsnelheid zit trouwens wel goed bij zo'n ding, mijn rijschool heeft ooit eens een klachtenmailtje gehad van iemand die vond dat hij gevaarlijk ingehaald werd.
Hij had heel veel ervaring met in Duitsland rijden en kon daarom ook uitstekend snelheden inschatten.
Hij was er van overtuigd dat ik hem met meer dan 200 km/h inhaalde.![]()
Ik heb em geantwoord dat er maatregelen zullen worden genomen tegen de betreffende instructeur want dit kan natuurlijk niet!![]()
Dik 200 in zo'n ding, I wish! Met 180 hield de diesel er gewoon mee op.
Maar ondanks dat ie op bepaalde punten heel goedkoop aandoet is het een prima autootje vind ik!
Toen ik em kort reed vond ik dat ook oprecht jammer. Zeker ook omdat ie nog maar 4 maanden oud was.
Is idd hetzelfde model als dat ik had, ik vind ze sterk ondergewaardeerd.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Khad eerst nooit veel met Kia.. Maar sinds ik ze beter leer kennen vind ik ze best aangenaam.
LINK
Kijk zoiets nou. Ziet er gewoon prima uit!
Die zijn zoooooo lief!quote:
Kleine auto?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:26 schreef vannelle het volgende:
[..]
Is idd hetzelfde model als dat ik had, ik vind ze sterk ondergewaardeerd.
Ik heb met mijn Rio veel plezier gehad en hij reedt echt fantastisch voor zo'n kleine auto.
Voor dat geld kun je wel een GT Turbo krijgenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:29 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Trouwens, mijn broer heeft een budget van 7500 euro... Hij wilt heel graag een Impreza kopen van dat geldde belangrijkste eis is dat de Impreza een luchthapper heeft op de motorkap
dat vindt hij namelijk toffer
en er moet wel een beetje motor aanwezig zijn. (qua pk's etc ) minimaal 100 is voldoende
iemand goede suggesties gezien? En ik kijk zelf ook op marktplaats
Verhalen heb ik zat! De meesten zijn leuk maar deze wat minder:quote:Op woensdag 29 december 2010 19:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mooi verhaal, vind hem lachen!![]()
Mag ik vragen hoe het kwam dat je hem kort hebt gereden?
En geen losse zware dingen in de auto laten liggenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:38 schreef vannelle het volgende:
Al blijft het natuurlijk m'n eigen schuld, als je zo moe bent moet je gewoon niet gaan rijden.
Nog 1 dagje werken dit jaar dus, mooi!quote:Op woensdag 29 december 2010 19:26 schreef Purdey het volgende:
[..]
Die zijn zoooooo lief!
Ik ben ook weer in het land der levenden. Het was zo druk vandaag![]()
Morgen nog 1 dagje van 12 tot 5 op m'n kont achter de kassa, en dan 4 dagen vrij![]()
Tof, een nieuwe auto VanNelle! Ik ben ook niet zo'n enorme Alfa fan, maar als jij er blij mee bent!
Klein ja. Gewichtsklasse zegt niet veel over het formaat omdat de recentere auto's volgebouwd zitten met passieve veiligheden zoals stalen balken in de deuren en dat weegt allemaal mee.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kleine auto?.. Zelfde gewichtsklasse als onze Astra anders
Mooie 156, zou er zelf ook graag een hebben. Maar hoor van m'n maat (die in autohandel zit) dat het vaak rammelbakken zijn waar veel aan mankeert. Daarom kijk ik eigenlijk niet echt naar Alfa's meer terwijl ik het wel echt hele mooie auto's vindt.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:46 schreef vannelle het volgende:
[..]
Vind ik dus ook.
Vooral de voorkant van de 159 vind ik echt übergeil, groot nadeel is dat die dingen zo duur zijn.
Maar ooit zal ik een 159 hebben!
Vind het gewoon een gemiddeld formaat auto. Alleen de afwerking loopt net wat achter. Hebben ze bij de huidige modellen wel bijgewerktquote:Op woensdag 29 december 2010 19:42 schreef vannelle het volgende:
[..]
Klein ja. Gewichtsklasse zegt niet veel over het formaat omdat de recentere auto's volgebouwd zitten met passieve veiligheden zoals stalen balken in de deuren en dat weegt allemaal mee.
Ik heb geluk gehad, ik weet het.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:40 schreef Piles het volgende:
Flinke crashMag je idd blij zijn dat je er zo vanaf komt...
[..]
En geen losse zware dingen in de auto laten liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |