Picsquote:Op woensdag 29 december 2010 17:06 schreef vannelle het volgende:
Vandaag trouwens een andere auto gekocht!![]()
Vanaf 12 januari verplaatsen vannelle en aanhang zich weer in een Alfa 156.
De vorige was een diesel maar die hebben we weg gedaan omdat ik gestopt was met lesgeven en daardoor te weinig kilometers maakten om diesel te blijven rijden.
Alfa verkocht en moest snelsnel een auto hebben en dat snelle is niet zo goed om een goede keus te maken....toen heb ik een Nissan 100NX gekocht.
Op zich een fijne auto maar die stuurbekrachtiging hebben we gemist zeg!Dat ding stuurde zwaar!!!!
Maar die heb ik goed in kunnen ruilen, een jaartje nissan heeft me heel weinig gekost en da's mooi natuurlijk!
Voor aflevering krijgt de Alfa nog een onderhoudsbeurt en een nagelnieuwe APK.
Korte samenvatting: * vannelle is blij!
Ben ook al met m'n 2e netvoeding bezig, toch een grapje van een 10tje of 3.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:21 schreef WhiteJoker het volgende:
Ben ik weer, nieuwe netvoeding gekocht, de andere was kaduuk! Jezus wat gaat het snel met dit topic...
Sorryquote:Op woensdag 29 december 2010 17:15 schreef vannelle het volgende:
[..]
Moet je snel zijn, advertentie staat nu nog online.
KLIK
En doe es niet zo kortaf tegen mij.
Ook niet duur voor zo'n auto?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:15 schreef vannelle het volgende:
[..]
Moet je snel zijn, advertentie staat nu nog online.
KLIK
En doe es niet zo kortaf tegen mij.
Dat had ik dus ook een keertje, kort nadat ik een bordje was gepasseerd dat het nog 11 kilometer naar mijn woonplaats was.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:07 schreef Marco001 het volgende:
pfff, net even wezen mountanbiken, langs mijn werk, voor het dienstroostere van Jauari, hadden ze nog niet.. XD
Daartna is in het centrum mijn fietsketting geknapt.. Kon ik dus naar huis lopen..
Gefeliciteerd met je nieuwe auto een veel veilige kilometers toegewenst!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:12 schreef vannelle het volgende:
[..]
Alfa heeft, net als iedere andere auto, z'n minpuntjes.
Bij de 156 zijn de zwakke plekken oa de thermostaat en de draagarmrubbers maar die zijn goed bij deze auto.
Mijn vorige 156 vrat trouwens stadslichtjes als ontbijt, hopelijk doet deze dat niet want die rotdingen zijn 6 euro per stuk!
Vind ik dus ook.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:26 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ziet er een nette auto uit, ik vind de 156 en 159 sowieso de mooiste moderne alfa'sDat bedrijf heb ik trouwens nog eens aangesproken omdat ze een paar mooie Impreza's te koop hadden, voor ik m'n auto had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kom al bij dat bedrijf sinds dat ze nog puur een sloperij waren en maar een paar auto's in de verkoop hadden. Al is dit de 1e auto die ik er koop....
Zo'n Impreza lijkt me ook wel wat trouwens, die heerlijke roffel van een boxermotor....zalig!
Dit was wel 1 van de goedkopere die ik kon vinden, normaal zijn ze wel iets duurder idd.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Ook niet duur voor zo'n auto?Of zijn ze zo ongewild?
Ik had dat een keertje met schaatsen, zo'n 10 kilometer van waar mijn schoenen lagen brak mijn veter en die bleef breken!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:46 schreef von_Preussen het volgende:
Dat had ik dus ook een keertje, kort nadat ik een bordje was gepasseerd dat het nog 11 kilometer naar mijn woonplaats was.
Thanks mate!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:46 schreef von_Preussen het volgende:
Gefeliciteerd met je nieuwe auto een veel veilige kilometers toegewenst!
"Mijn navigatiesysteem stuurde me erin"quote:Op woensdag 29 december 2010 17:50 schreef WhiteJoker het volgende:
@08gnoT Jij was toch degene die met je auto het fietspad op reed? Het kan altijd slechter: Zoals deze belg die in Eindhoven een fietsenkelder in reed. Nou voel je je gelijk weer een stuk beter toch?
Bedoel je die van: rechtaf slaan...quote:Op woensdag 29 december 2010 18:18 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
"Mijn navigatiesysteem stuurde me erin"
Doet me denken aan die reclame van een paar jaar terug, die mensen die door de heg reden'Rechtsaf slaan'.
Of hij heeft ook een vrouw als navigatie
Ik weet precies wat ze bedoelt maar kan em niet vinden op youtube.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:37 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Bedoel je die van: rechtaf slaan...
HE??
Door de rotonde heen
Nou snap ik ook waarom ik em niet kon vinden, ik zocht op tomtomreclames.quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:04 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik heb me vandaag laten vervoeren in een Fiat 500. Ik wil hebben.
Wat voor Rio? Als in: hoe oud en welk model uitvoering?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:02 schreef Sjoegerd het volgende:
Vandaag goede 40 kilometer gemaakt om een dieselpomp op te halen.
In een Kia Rio.. Wat niet eens verkeerd rijd
Dan wel een oude toch? Laat het de oude zijnquote:Op woensdag 29 december 2010 19:04 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik heb me vandaag laten vervoeren in een Fiat 500. Ik wil hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |