quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:46 schreef peaceman het volgende:
Bij de wat ruigere nummers zie je Lennon ineens soort van dansen.
Mijn meisje vindt vooral de beatles fantastischquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:45 schreef cafca het volgende:
Hm, mijn dochter vind de meeste top 2000 muziek vooral "saai" of "lelijk"
Hoe oud is ze? Hier begon de interesse met een jaar of 6 à 7.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:45 schreef cafca het volgende:
Hm, mijn dochter vind de meeste top 2000 muziek vooral "saai" of "lelijk"
Twan is ook rond die leeftijd begonnen met interesse in muziek.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:49 schreef Eska het volgende:
[..]
Hoe oud is ze? Hier begon de interesse met een jaar of 6 à 7.
Die van mij is 10, en begint zich een beetje af te zetten tegen pa en maquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:49 schreef Eska het volgende:
[..]
Hoe oud is ze? Hier begon de interesse met een jaar of 6 à 7.
quote:
Ah ja, dat hoort er ook bij, uiteraard.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:50 schreef cafca het volgende:
Die van mij is 10, en begint zich een beetje af te zetten tegen pa en ma
Dat is wel de leeftijd ja... ik hoop dat het met Twan gaat meevallen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Die van mij is 10, en begint zich een beetje af te zetten tegen pa en ma
Jeroen van Merwijk was hetquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:49 schreef Wilskracht het volgende:
Wie heeft dit nummer dat Karin Bloemen zingt geschreven?
Mijn oudste is 12. En nog zó braaf.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is wel de leeftijd ja... ik hoop dat het met Twan gaat meevallen.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
of klussen. Zoals het ook vaak wordt genoemd. En jij klust er heel wat vanaf.
Die gaat vast ontzettend puberen..quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:53 schreef Eska het volgende:
[..]
Mijn oudste is 12. En nog zó braaf.
Als dat maar goed komt.
Geeft niks, hoort erbij.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die gaat vast ontzettend puberen..
Ik ben goed voorbereid.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die gaat vast ontzettend puberen..
Klopt. Al heb ik weleens gehoord dat het bij jongens minder erg kan zijn dan bij meisjes.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:55 schreef cafca het volgende:
[..]
Geeft niks, hoort erbij.
Bij mij is het nog steeds niet over
Zet je radio dan maar tot 0:00 uur uitquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:56 schreef Dwersdriever het volgende:
Die presentator moet niet door goede intro's heenpraten.
Net als vroeger. Zat je bij de cassetterecorder, precies op tijd indrukken en dan schelden als de presentator al ruim voor het einde van het nummer weer begon te praten.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:56 schreef Dwersdriever het volgende:
Die presentator moet niet door goede intro's heenpraten.
Het lollige is dan weer wel dat je járen nadien nog altijd dat gebabbel verwacht als dat nummer zomaar ergens gedraaid wordt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:57 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Net als vroeger. Zat je bij de cassetterecorder, precies op tijd indrukken en dan schelden als de presentator al ruim voor het einde van het nummer weer begon te praten.
Ik op Glory days van Bruce.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:00 schreef Diaan73 het volgende:
Cyndi Lauper![]()
Volgens mij heb ik op dit nummer gestemd.
Dag TMquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:01 schreef TradeMarkie het volgende:
weinig soeps komend uur, ik haak voor vandaag weer af
Heel herkenbaarquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:00 schreef Eska het volgende:
[..]
Het lollige is dan weer wel dat je járen nadien nog altijd dat gebabbel verwacht als dat nummer zomaar ergens gedraaid wordt.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:02 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Heel herkenbaarOf dat je denkt...goh...zit er nog een stuk achteraan?
Die valt toch wel mee?quote:
Het doet me aan een hele mooie zomer denken. Dat was het volgens mij ook dat jaarquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:04 schreef Dwersdriever het volgende:
Een van de perfectste popsongs van de laatste twintig jaar. Goede samenzang, lekker gitaartje, fijne tekst. Het rolt zo lekker.
Daar was Peaceman ook bij geloof ik. Ik niet...quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:05 schreef Eska het volgende:
Pinkpop, ergens begin jaren '90....regen kwam met bakken uit de hemel....en toen dit nummer....geweldig!
Da;s ook het eerste waar ik aan moest denkenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:05 schreef Eska het volgende:
Pinkpop, ergens begin jaren '90....regen kwam met bakken uit de hemel....en toen dit nummer....geweldig!
Ich war dabei!quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:05 schreef Eska het volgende:
Nou die valt juist tegen...quote:
Het was ook één van mijn laatste Pinkpops, geloof ik. Daarvóór jarenlang trouw bezoeker.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar was Peaceman ook bij geloof ik. Ik niet...
Die verzamelaar van Crowded House is al jaaaaaaren vaste prik tijdens onze vakantierittenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:05 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het doet me aan een hele mooie zomer denken. Dat was het volgens mij ook dat jaar
Je luisterde twee jaar terug niet zo vaak naar Radio 2? Toen kwam-ie best vaak voorbij.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:04 schreef djenneke het volgende:
919 Neil Diamond Pretty amazing grace 2008![]()
Denk dat het een 'oja' isquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:07 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Je luisterde twee jaar terug niet zo vaak naar Radio 2? Toen kwam-ie best vaak voorbij.
Ik ben al niet zo'n diamond liefhebber, eerlijk gezegd...quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:07 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Je luisterde twee jaar terug niet zo vaak naar Radio 2? Toen kwam-ie best vaak voorbij.
Toen zaten festivals nog niet in mijn systeem, maw niemand in mijn omgeving ging in die tijd. Ik heb het een klein beetje ingehaaldquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:07 schreef djenneke het volgende:
Toen mocht ik van mijn moeder nog niet naar concerten of festivals
(en daarna ben ik ook nooit gegaan, maar dat terzijde)
Ik ook niet, maar deze vind ik wel mooi.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:08 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben al niet zo'n diamond liefhebber, eerlijk gezegd...
Grote kans, alle zomers in de eerste helft van de jaren negentig waren warm en zonnig (m.u.v. '93, een normale zomer).quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:05 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het doet me aan een hele mooie zomer denken. Dat was het volgens mij ook dat jaar
Geen dank.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Toen zaten festivals nog niet in mijn systeem, maw niemand in mijn omgeving ging in die tijd. Ik heb het een klein beetje ingehaald
Was echt bijzonder.quote:
Dat was Rockin Kolonia datzelfde jaar.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:10 schreef Eska het volgende:
[..]
Was echt bijzonder.![]()
Zo herinner ik me ook nog een Pinkpop met Chris Isaak. Eveneens zwaar piesweer. En hij ging er zelfs bij liggen.Hij had het zo naar zijn zin.
Ik ook.
'k Stond toen helemaal vooraan, tegen de dranghekken aan.
Mèn, wat een blik herinneringen gaat er ineens open.
Maar hij heeft mooier werk gemaakt, wat toch lager staat.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:10 schreef Eska het volgende:
[..]
Was echt bijzonder.![]()
Zo herinner ik me ook nog een Pinkpop met Chris Isaak. Eveneens zwaar piesweer. En hij ging er zelfs bij liggen.Hij had het zo naar zijn zin.
Ik ook.
De aardbeving van Rage against the Machinequote:Op dinsdag 28 december 2010 22:10 schreef Eska het volgende:
[..]
Was echt bijzonder.![]()
Ik ook.
Jaaaa! Precies!quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:12 schreef cafca het volgende:
[..]![]()
1987. Met Iggy Pop en Husker Du en Echo & the Bunnymen
Heeft ie daar vast van gejatquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
He dit klinkt als dat dance nummer!
Idd! Leuk nummer, weer wat ontdektquote:
Ich war dabei.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:12 schreef D. het volgende:
[..]
De aardbeving van Rage against the Machine
Beide versies zijn genieten...quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
He dit klinkt als dat dance nummer!
Je bent niet de enigequote:Op dinsdag 28 december 2010 22:13 schreef Dwersdriever het volgende:
Toen ik voor het eerst in Ierland kwam, sprak ik Connemara helemaal verkeerd uit
Je moet ook niet naar die bagger kijkenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:16 schreef Nizno het volgende:
moet toch jammer genoeg elke keer aan de Pfaffs denken met dit nummer... zo jammer!!
Dat dus...quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar die bagger kijken
ik ookquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:18 schreef djenneke het volgende:
Dit vind ik een mooi nummer van meneer Williams
Je was je leven niet echt zeker daar in de pit.quote:
Je wilt in de platenwinkel toch niet vragen naar de single Pam pam pam paaam pam pam pam paaam van Robbie Williams.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:19 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wist niet dat dit nummer zo heette eigenlijk. Tja...
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:20 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Je wilt in de platenwinkel toch niet vragen naar de single Pam pam pam paaam pam pam pam paaam van Robbie Williams.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:20 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Je wilt in de platenwinkel toch niet vragen naar de single Pam pam pam paaam pam pam pam paaam van Robbie Williams.
Als je dat vertelt aan RW fans kijken die je echt geschokt aan.. weet ik uit ervaring..Alsof hij zelf nummers zou schrijven..quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:20 schreef cafca het volgende:
Tja, dit is best te pruimen, net als die World Party-cover die ik eerder op de dag hoorde van hem
Ik vind het leuk, maar niet top 2000 leuk eigenlijk.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga de Olympische Spelen terugblik kijken. Tot morgen allen
Anders moeten ze ander werk zoekenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:21 schreef Diaan73 het volgende:
Al denk ik dat ze je wel zouden begrijpen...
Dat, ja.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:21 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik vind het leuk, maar niet top 2000 leuk eigenlijk.
Heb plezier.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat doet B.A. daar rechts?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:24 schreef Ferdo het volgende:
[ afbeelding ]
En dan moet je er de drie Emotions nog bijdenken...groot podium heb je nodig dan.
Ik las 'emoticons'quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:24 schreef Ferdo het volgende:
En dan moet je er de drie Emotions nog bijdenken...groot podium heb je nodig dan.
Wel in een rijtje, tegenover elkaar, he?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:25 schreef Eska het volgende:
Discodansen!
Stapje opzij links - armpjes om beurten de lucht in - stapje op zij rechts - etc.
Pity the fool who didn't vote for us!quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Wel in een rijtje, tegenover elkaar, he?
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Wel in een rijtje, tegenover elkaar, he?
Ik had altijd de neiging daar tussendoor te dansen.quote:
Hij begint moe te wordenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:27 schreef Diaan73 het volgende:
Hij praat nu ook minder dan vandeweek!!
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik had altijd de neiging daar tussendoor te dansen.
Ik was laatst op zo'n jaren 70/80-party (don't ask....) begonnen ze ook in zo'n rijtje. Ik had die neiging nog steeds
Ja echt!quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:27 schreef peaceman het volgende:
Stefan Stasse houdt wel van de lijst, dat waardeer ik wel aan hem.
Hij heeft hem dan ook persoonlijk in elkaar gestoken.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:27 schreef peaceman het volgende:
Stefan Stasse houdt wel van de lijst, dat waardeer ik wel aan hem.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:30 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Hij heeft hem dan ook persoonlijk in elkaar gestoken.
Dat wou ik ook al typenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:30 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Hij heeft hem dan ook persoonlijk in elkaar gestoken.
Ik wel.. maar de muziek blijft kut.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:33 schreef D. het volgende:
Ik wist niet dat Ravi Shankar haar vader is
Bij nader inzien weet ik eigenlijk helemaal niets van haarquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik wel.. maar de muziek blijft kut.
Behalve dat dit nummer gezeik benadert dan.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:34 schreef D. het volgende:
[..]
Bij nader inzien weet ik eigenlijk helemaal niets van haar
Die houdt ook niet van Norrah Jones?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:34 schreef djenneke het volgende:
Mijn dochtertje begint spontaan te huilen...
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:34 schreef djenneke het volgende:
Zó, die muzieksmaak zit er al vroeg ingebakken!quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:34 schreef djenneke het volgende:
Ik kan er me alles bij voorstellen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die houdt ook niet van Norrah Jones?
Vooral zo houden, denk ik...quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:34 schreef D. het volgende:
[..]
Bij nader inzien weet ik eigenlijk helemaal niets van haar
De vader van Norah Jones.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
Poep is ook beter dan kak...quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:35 schreef Wilskracht het volgende:
BZN is erg goed in vergelijking met Jan Keizer solo
Ja, dat dan weer welquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:34 schreef djenneke het volgende:
[..]
Behalve dat dit nummer gezeik benadert dan.
Ban-aanvraag.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:36 schreef Dwersdriever het volgende:
Uit het hoofdstuk Bekentenissen van een Muziekliefhebber....ik heb een zwak voor het werk van BZN uit de jaren zeventig.
Begin jaren zeventig dan toch wel, hé? Hun hardrock(!)periode.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:36 schreef Dwersdriever het volgende:
Uit het hoofdstuk Bekentenissen van een Muziekliefhebber....ik heb een zwak voor het werk van BZN uit de jaren zeventig.
Ah oke.. dan is het goed.quote:
Ik ben bang dat ik zelfs dit nummer wel fijn vind klinken. Zeer professioneel gemaakt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:36 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Begin jaren zeventig dan toch wel, hé? Hun hardrock(!)periode.
Van dit nummer? Ik vind het zoooo mooi. Ze heeft zoveel mooie nummers...quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:38 schreef djenneke het volgende:
Ik word hier een beetje chagrijnig van.
Niet doen, dat heeft geen zinquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:38 schreef djenneke het volgende:
Ik word hier een beetje chagrijnig van.
Nee, van BZN.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Van dit nummer? Ik vind het zoooo mooi. Ze heeft zoveel mooie nummers...
Cats vind ik eigenlijk ook best te pruimen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:38 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik zelfs dit nummer wel fijn vind klinken. Zeer professioneel gemaakt.
Later nog confessies over The Cats en Sailing Home van Piet Veerman.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:39 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Cats vind ik eigenlijk ook best te pruimen.
Dankzij Cyndi?quote:
Laat Jane dat maar niet lezen!quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:39 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk niet dat ze de radio kan horen op haar kamertje, maar toeval wil, dat ze nu echt stil isquote:
Ik ook, met terugwerkende kracht.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:39 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Waar is ze eigenlijk?quote:
We geven Cyndi gewoon de eer.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk niet dat ze de radio kan horen op haar kamertje, maar toeval wil, dat ze nu echt stil is
Daar in het top 2000 café.quote:
Nee hoor.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:42 schreef Dwersdriever het volgende:
Als The Cats in Manchester waren geboren en wekelijks in NME waren besproken, had iedereen ze geweldig gevonden :-)
Dan had niemand ze ooit gekend, bedoel je.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:42 schreef Dwersdriever het volgende:
Als The Cats in Manchester waren geboren en wekelijks in NME waren besproken, had iedereen ze geweldig gevonden :-)
Nonsens.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:42 schreef Dwersdriever het volgende:
Ik geen 40 meerquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben ook geen 30 meer![]()
Nu mooie tekst van de BG's
Dan hadden ze waarschijnlijk de lijst niet eens zovaak gehaaldquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:42 schreef Dwersdriever het volgende:
Ik heb geen idee, maar de Cats zal ik nooit gaan waarderen, dus het heeft niets met leeftijd te makenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:45 schreef Eska het volgende:
[..]
Waar ligt het dan aan, denk je?
Ik moest er 'vroeger' echt niets van weten namelijk.
Ciska Dresselhuys zal er minder blij mee zijn, gok ik, als ik de lijst voor dat uur zo zie.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:43 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm het komende uur is best mooi o.a. Simply Redmaar ik moet morgen weer werken... hmm.
Dan heb ik nog even om me daarop voor te bereiden.quote:
We zijn er zo.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zo ver ben ik ook nog niet hoor... nog lang niet
Maar ik heb geen zin om te wachtenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zo ver ben ik ook nog niet hoor... nog lang niet
Dat merk ik wel ja. Zeker sinds ik mama ben geworden. Kleine meisjes worden zo ontzettend snel groot.quote:
Philly-haterquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:48 schreef cafca het volgende:
Sinds hij door Philadelphia is gaan lopen, vind ik Bruce niet zo geweldig meer....
Eens.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:49 schreef Eska het volgende:
Ik hoor véél liever ouder werk van Bruce.
Is ze vroeg wakker?? Slaapt ze 's nachts wel lekker door?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:49 schreef djenneke het volgende:
[..]
Daar trekt Senna zich vrij weinig van aan hoor
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:49 schreef Eska het volgende:
Ik hoor véél liever ouder werk van Bruce.
Queen
Ik moest gelijk aan Van Agt denkenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dries (niet te verwarren met Roelvink)
Ga toch eens bier drinken:quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:50 schreef cafca het volgende:
Ik moet morgen ook werken, maar ik heb net nog een Palmpje open getrokken....
Ze wordt rond half zeven wakker, ze gaat om half acht naar bedje toe, en wordt heeeel soms waker 's nachts, maar dan valt ze zelf binnen vijf minuutjes wel weer in slaap.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is ze vroeg wakker?? Slaapt ze 's nachts wel lekker door?
Ik vind het tof, maar ja, dit was dan ook weer MIJN jeugd natuurlijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:50 schreef peaceman het volgende:
Zo dan nu 1 van de vele matige Queennummers uit de jaren 80.
Voorbeeldig kind. Wat lekker is dat hè? Lennon is ook zo'n heerlijke slaper en past zich aan onze vakanties.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ze wordt rond half zeven wakker, ze gaat om half acht naar bedje toe, en wordt heeeel soms waker 's nachts, maar dan valt ze zelf binnen vijf minuutjes wel weer in slaap.
Wil je die buiten dit topic houden?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dries (niet te verwarren met Roelvink)
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:52 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, volgens ons bejaarden was vroeger alles beter
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:52 schreef cafca het volgende:
[..]
Dan zit ik dus ook aan het bier.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ga toch eens bier drinken:
Grolsch dus.
Mijn favoriete Queennummer is uit de 80'squote:Op dinsdag 28 december 2010 22:50 schreef peaceman het volgende:
Zo dan nu 1 van de vele matige Queennummers uit de jaren 80.
Ah, u is onze spreekbuis?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:52 schreef cafca het volgende:
[..]
Lekker hoor. Zo ver gaat Senna helaas nog nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Voorbeeldig kind. Wat lekker is dat hè? Lennon is ook zo'n heerlijke slaper en past zich aan onze vakanties.
Welke?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn favoriete Queennummer is uit de 80's
De spaarzame keren dat ik pils in huis haal, is het meestal wel Grolsch, ja.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ga toch eens bier drinken:
Grolsch dus.
Hij is waarschijnlijk het oudste?quote:
Ja, is ook lekker. Maar dat komt vanzelf wel hoor als ze nu al zo lekker slaapt. Ow dat is prettig dat ze dat wil... Lennon doet dat echt niet.. alleen als hij ziek is.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:53 schreef djenneke het volgende:
[..]
Lekker hoor. Zo ver gaat Senna helaas nog niet
Deze week is ze een keertje wel vroeger geworden, toen heb ik haar gewoon lekker bij ons in bed genomen en hebben we met zijn drietjes geslapen tot acht uur.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:54 schreef djenneke het volgende:
Mijn favoriet is Innuendo. Volgens mij is dat zelfs negentiger jaren...
Klopt, uit Freddies stervensjaar.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:54 schreef djenneke het volgende:
Mijn favoriet is Innuendo. Volgens mij is dat zelfs negentiger jaren...
Geen idee.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk het oudste?
I want to break freequote:
Ook al kwam Band Aid vanmiddag nog voorbij, kerst is echt voorbij.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:53 schreef cafca het volgende:
[..]
De spaarzame keren dat ik pils in huis haal, is het meestal wel Grolsch, ja.
Maar bij Kerst hoort Dobbel-palm
Ze heeft eigenlijk altijd heel goed geslapen. Alleen de eerste week een paar keer wakker geweest (toen moest ze nog voor voedingen).quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, is ook lekker. Maar dat komt vanzelf wel hoor als ze nu al zo lekker slaapt. Ow dat is prettig dat ze dat wil... Lennon doet dat echt niet.. alleen als hij ziek is.
Die is wel leuk en Radio GaGa ook wel, maar Kind of Magic, Breakthrough, I want it all.. zeer matigquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
I want to break free
Maar da's echt jeugdsentiment, want mijn vader had toen net een stoere autoradio gekocht én had dit singletje gekocht en getaped, dus als ie mijn zusje en mij naar huis bracht ging ie (lekker hard) aan
Dat is erg fijn als ze zo goed slapen. Ook goed voor de groei en humeur van papa en mama.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:56 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ze heeft eigenlijk altijd heel goed geslapen. Alleen de eerste week een paar keer wakker geweest (toen moest ze nog voor voedingen).
Jammer joh, ik vind het echt heel gezellig
Ja, dat had ik gemerkt, maar de krat is nog niet leegquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:56 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ook al kwam Band Aid vanmiddag nog voorbij, kerst is echt voorbij.
Moet ik zeggen dat ik het instrumentale gedeelte eigenlijk het mooist vindquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die is wel leuk en Radio GaGa ook wel, maar Kind of Magic, Breakthrough, I want it all.. zeer matig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |