ik ookquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:18 schreef djenneke het volgende:
Dit vind ik een mooi nummer van meneer Williams
Je was je leven niet echt zeker daar in de pit.quote:
Je wilt in de platenwinkel toch niet vragen naar de single Pam pam pam paaam pam pam pam paaam van Robbie Williams.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:19 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wist niet dat dit nummer zo heette eigenlijk. Tja...
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:20 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Je wilt in de platenwinkel toch niet vragen naar de single Pam pam pam paaam pam pam pam paaam van Robbie Williams.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:20 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Je wilt in de platenwinkel toch niet vragen naar de single Pam pam pam paaam pam pam pam paaam van Robbie Williams.
Als je dat vertelt aan RW fans kijken die je echt geschokt aan.. weet ik uit ervaring..Alsof hij zelf nummers zou schrijven..quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:20 schreef cafca het volgende:
Tja, dit is best te pruimen, net als die World Party-cover die ik eerder op de dag hoorde van hem
Ik vind het leuk, maar niet top 2000 leuk eigenlijk.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga de Olympische Spelen terugblik kijken. Tot morgen allen
Anders moeten ze ander werk zoekenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:21 schreef Diaan73 het volgende:
Al denk ik dat ze je wel zouden begrijpen...
Dat, ja.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:21 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik vind het leuk, maar niet top 2000 leuk eigenlijk.
Heb plezier.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat doet B.A. daar rechts?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:24 schreef Ferdo het volgende:
[ afbeelding ]
En dan moet je er de drie Emotions nog bijdenken...groot podium heb je nodig dan.
Ik las 'emoticons'quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:24 schreef Ferdo het volgende:
En dan moet je er de drie Emotions nog bijdenken...groot podium heb je nodig dan.
Wel in een rijtje, tegenover elkaar, he?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:25 schreef Eska het volgende:
Discodansen!
Stapje opzij links - armpjes om beurten de lucht in - stapje op zij rechts - etc.
Pity the fool who didn't vote for us!quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Wel in een rijtje, tegenover elkaar, he?
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Wel in een rijtje, tegenover elkaar, he?
Ik had altijd de neiging daar tussendoor te dansen.quote:
Hij begint moe te wordenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:27 schreef Diaan73 het volgende:
Hij praat nu ook minder dan vandeweek!!
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik had altijd de neiging daar tussendoor te dansen.
Ik was laatst op zo'n jaren 70/80-party (don't ask....) begonnen ze ook in zo'n rijtje. Ik had die neiging nog steeds
Ja echt!quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:27 schreef peaceman het volgende:
Stefan Stasse houdt wel van de lijst, dat waardeer ik wel aan hem.
Hij heeft hem dan ook persoonlijk in elkaar gestoken.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:27 schreef peaceman het volgende:
Stefan Stasse houdt wel van de lijst, dat waardeer ik wel aan hem.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:30 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Hij heeft hem dan ook persoonlijk in elkaar gestoken.
Dat wou ik ook al typenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:30 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Hij heeft hem dan ook persoonlijk in elkaar gestoken.
Ik wel.. maar de muziek blijft kut.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:33 schreef D. het volgende:
Ik wist niet dat Ravi Shankar haar vader is
Bij nader inzien weet ik eigenlijk helemaal niets van haarquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik wel.. maar de muziek blijft kut.
Behalve dat dit nummer gezeik benadert dan.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:34 schreef D. het volgende:
[..]
Bij nader inzien weet ik eigenlijk helemaal niets van haar
Die houdt ook niet van Norrah Jones?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:34 schreef djenneke het volgende:
Mijn dochtertje begint spontaan te huilen...
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:34 schreef djenneke het volgende:
Zó, die muzieksmaak zit er al vroeg ingebakken!quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:34 schreef djenneke het volgende:
Ik kan er me alles bij voorstellen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die houdt ook niet van Norrah Jones?
Vooral zo houden, denk ik...quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:34 schreef D. het volgende:
[..]
Bij nader inzien weet ik eigenlijk helemaal niets van haar
De vader van Norah Jones.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
Poep is ook beter dan kak...quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:35 schreef Wilskracht het volgende:
BZN is erg goed in vergelijking met Jan Keizer solo
Ja, dat dan weer welquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:34 schreef djenneke het volgende:
[..]
Behalve dat dit nummer gezeik benadert dan.
Ban-aanvraag.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:36 schreef Dwersdriever het volgende:
Uit het hoofdstuk Bekentenissen van een Muziekliefhebber....ik heb een zwak voor het werk van BZN uit de jaren zeventig.
Begin jaren zeventig dan toch wel, hé? Hun hardrock(!)periode.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:36 schreef Dwersdriever het volgende:
Uit het hoofdstuk Bekentenissen van een Muziekliefhebber....ik heb een zwak voor het werk van BZN uit de jaren zeventig.
Ah oke.. dan is het goed.quote:
Ik ben bang dat ik zelfs dit nummer wel fijn vind klinken. Zeer professioneel gemaakt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:36 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Begin jaren zeventig dan toch wel, hé? Hun hardrock(!)periode.
Van dit nummer? Ik vind het zoooo mooi. Ze heeft zoveel mooie nummers...quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:38 schreef djenneke het volgende:
Ik word hier een beetje chagrijnig van.
Niet doen, dat heeft geen zinquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:38 schreef djenneke het volgende:
Ik word hier een beetje chagrijnig van.
Nee, van BZN.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Van dit nummer? Ik vind het zoooo mooi. Ze heeft zoveel mooie nummers...
Cats vind ik eigenlijk ook best te pruimen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:38 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik zelfs dit nummer wel fijn vind klinken. Zeer professioneel gemaakt.
Later nog confessies over The Cats en Sailing Home van Piet Veerman.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:39 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Cats vind ik eigenlijk ook best te pruimen.
Dankzij Cyndi?quote:
Laat Jane dat maar niet lezen!quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:39 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Cats vind ik eigenlijk ook best te pruimen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |