Die valt toch wel mee?quote:
Het doet me aan een hele mooie zomer denken. Dat was het volgens mij ook dat jaarquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:04 schreef Dwersdriever het volgende:
Een van de perfectste popsongs van de laatste twintig jaar. Goede samenzang, lekker gitaartje, fijne tekst. Het rolt zo lekker.
Daar was Peaceman ook bij geloof ik. Ik niet...quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:05 schreef Eska het volgende:
Pinkpop, ergens begin jaren '90....regen kwam met bakken uit de hemel....en toen dit nummer....geweldig!
Da;s ook het eerste waar ik aan moest denkenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:05 schreef Eska het volgende:
Pinkpop, ergens begin jaren '90....regen kwam met bakken uit de hemel....en toen dit nummer....geweldig!
Ich war dabei!quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:05 schreef Eska het volgende:
Nou die valt juist tegen...quote:
Het was ook één van mijn laatste Pinkpops, geloof ik. Daarvóór jarenlang trouw bezoeker.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar was Peaceman ook bij geloof ik. Ik niet...
Die verzamelaar van Crowded House is al jaaaaaaren vaste prik tijdens onze vakantierittenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:05 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het doet me aan een hele mooie zomer denken. Dat was het volgens mij ook dat jaar
Je luisterde twee jaar terug niet zo vaak naar Radio 2? Toen kwam-ie best vaak voorbij.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:04 schreef djenneke het volgende:
919 Neil Diamond Pretty amazing grace 2008![]()
Denk dat het een 'oja' isquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:07 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Je luisterde twee jaar terug niet zo vaak naar Radio 2? Toen kwam-ie best vaak voorbij.
Ik ben al niet zo'n diamond liefhebber, eerlijk gezegd...quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:07 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Je luisterde twee jaar terug niet zo vaak naar Radio 2? Toen kwam-ie best vaak voorbij.
Toen zaten festivals nog niet in mijn systeem, maw niemand in mijn omgeving ging in die tijd. Ik heb het een klein beetje ingehaaldquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:07 schreef djenneke het volgende:
Toen mocht ik van mijn moeder nog niet naar concerten of festivals
(en daarna ben ik ook nooit gegaan, maar dat terzijde)
Ik ook niet, maar deze vind ik wel mooi.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:08 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben al niet zo'n diamond liefhebber, eerlijk gezegd...
Grote kans, alle zomers in de eerste helft van de jaren negentig waren warm en zonnig (m.u.v. '93, een normale zomer).quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:05 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het doet me aan een hele mooie zomer denken. Dat was het volgens mij ook dat jaar
Geen dank.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Toen zaten festivals nog niet in mijn systeem, maw niemand in mijn omgeving ging in die tijd. Ik heb het een klein beetje ingehaald
Was echt bijzonder.quote:
Dat was Rockin Kolonia datzelfde jaar.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:10 schreef Eska het volgende:
[..]
Was echt bijzonder.![]()
Zo herinner ik me ook nog een Pinkpop met Chris Isaak. Eveneens zwaar piesweer. En hij ging er zelfs bij liggen.Hij had het zo naar zijn zin.
Ik ook.
'k Stond toen helemaal vooraan, tegen de dranghekken aan.
Mèn, wat een blik herinneringen gaat er ineens open.
Maar hij heeft mooier werk gemaakt, wat toch lager staat.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:10 schreef Eska het volgende:
[..]
Was echt bijzonder.![]()
Zo herinner ik me ook nog een Pinkpop met Chris Isaak. Eveneens zwaar piesweer. En hij ging er zelfs bij liggen.Hij had het zo naar zijn zin.
Ik ook.
De aardbeving van Rage against the Machinequote:Op dinsdag 28 december 2010 22:10 schreef Eska het volgende:
[..]
Was echt bijzonder.![]()
Ik ook.
Jaaaa! Precies!quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:12 schreef cafca het volgende:
[..]![]()
1987. Met Iggy Pop en Husker Du en Echo & the Bunnymen
Heeft ie daar vast van gejatquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
He dit klinkt als dat dance nummer!
Idd! Leuk nummer, weer wat ontdektquote:
Ich war dabei.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:12 schreef D. het volgende:
[..]
De aardbeving van Rage against the Machine
Beide versies zijn genieten...quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
He dit klinkt als dat dance nummer!
Je bent niet de enigequote:Op dinsdag 28 december 2010 22:13 schreef Dwersdriever het volgende:
Toen ik voor het eerst in Ierland kwam, sprak ik Connemara helemaal verkeerd uit
Je moet ook niet naar die bagger kijkenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:16 schreef Nizno het volgende:
moet toch jammer genoeg elke keer aan de Pfaffs denken met dit nummer... zo jammer!!
Dat dus...quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar die bagger kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |