Laat Jane dat maar niet lezen!quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:39 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Cats vind ik eigenlijk ook best te pruimen.
Ik denk eigenlijk niet dat ze de radio kan horen op haar kamertje, maar toeval wil, dat ze nu echt stil isquote:
Ik ook, met terugwerkende kracht.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:39 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Cats vind ik eigenlijk ook best te pruimen.
Waar is ze eigenlijk?quote:
We geven Cyndi gewoon de eer.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk niet dat ze de radio kan horen op haar kamertje, maar toeval wil, dat ze nu echt stil is
Daar in het top 2000 café.quote:
Nee hoor.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:42 schreef Dwersdriever het volgende:
Als The Cats in Manchester waren geboren en wekelijks in NME waren besproken, had iedereen ze geweldig gevonden :-)
Dan had niemand ze ooit gekend, bedoel je.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:42 schreef Dwersdriever het volgende:
Als The Cats in Manchester waren geboren en wekelijks in NME waren besproken, had iedereen ze geweldig gevonden :-)
Nonsens.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:42 schreef Dwersdriever het volgende:
Ik geen 40 meerquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben ook geen 30 meer![]()
Nu mooie tekst van de BG's
Dan hadden ze waarschijnlijk de lijst niet eens zovaak gehaaldquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:42 schreef Dwersdriever het volgende:
Ik heb geen idee, maar de Cats zal ik nooit gaan waarderen, dus het heeft niets met leeftijd te makenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:45 schreef Eska het volgende:
[..]
Waar ligt het dan aan, denk je?
Ik moest er 'vroeger' echt niets van weten namelijk.
Ciska Dresselhuys zal er minder blij mee zijn, gok ik, als ik de lijst voor dat uur zo zie.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:43 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm het komende uur is best mooi o.a. Simply Redmaar ik moet morgen weer werken... hmm.
Dan heb ik nog even om me daarop voor te bereiden.quote:
We zijn er zo.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zo ver ben ik ook nog niet hoor... nog lang niet
Maar ik heb geen zin om te wachtenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zo ver ben ik ook nog niet hoor... nog lang niet
Dat merk ik wel ja. Zeker sinds ik mama ben geworden. Kleine meisjes worden zo ontzettend snel groot.quote:
Philly-haterquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:48 schreef cafca het volgende:
Sinds hij door Philadelphia is gaan lopen, vind ik Bruce niet zo geweldig meer....
Eens.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:49 schreef Eska het volgende:
Ik hoor véél liever ouder werk van Bruce.
Is ze vroeg wakker?? Slaapt ze 's nachts wel lekker door?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:49 schreef djenneke het volgende:
[..]
Daar trekt Senna zich vrij weinig van aan hoor
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:49 schreef Eska het volgende:
Ik hoor véél liever ouder werk van Bruce.
Queen
Ik moest gelijk aan Van Agt denkenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dries (niet te verwarren met Roelvink)
Ga toch eens bier drinken:quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:50 schreef cafca het volgende:
Ik moet morgen ook werken, maar ik heb net nog een Palmpje open getrokken....
Ze wordt rond half zeven wakker, ze gaat om half acht naar bedje toe, en wordt heeeel soms waker 's nachts, maar dan valt ze zelf binnen vijf minuutjes wel weer in slaap.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is ze vroeg wakker?? Slaapt ze 's nachts wel lekker door?
Ik vind het tof, maar ja, dit was dan ook weer MIJN jeugd natuurlijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:50 schreef peaceman het volgende:
Zo dan nu 1 van de vele matige Queennummers uit de jaren 80.
Voorbeeldig kind. Wat lekker is dat hè? Lennon is ook zo'n heerlijke slaper en past zich aan onze vakanties.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ze wordt rond half zeven wakker, ze gaat om half acht naar bedje toe, en wordt heeeel soms waker 's nachts, maar dan valt ze zelf binnen vijf minuutjes wel weer in slaap.
Wil je die buiten dit topic houden?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dries (niet te verwarren met Roelvink)
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:52 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, volgens ons bejaarden was vroeger alles beter
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:52 schreef cafca het volgende:
[..]
Dan zit ik dus ook aan het bier.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ga toch eens bier drinken:
Grolsch dus.
Mijn favoriete Queennummer is uit de 80'squote:Op dinsdag 28 december 2010 22:50 schreef peaceman het volgende:
Zo dan nu 1 van de vele matige Queennummers uit de jaren 80.
Ah, u is onze spreekbuis?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:52 schreef cafca het volgende:
[..]
Lekker hoor. Zo ver gaat Senna helaas nog nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Voorbeeldig kind. Wat lekker is dat hè? Lennon is ook zo'n heerlijke slaper en past zich aan onze vakanties.
Welke?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn favoriete Queennummer is uit de 80's
De spaarzame keren dat ik pils in huis haal, is het meestal wel Grolsch, ja.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ga toch eens bier drinken:
Grolsch dus.
Hij is waarschijnlijk het oudste?quote:
Ja, is ook lekker. Maar dat komt vanzelf wel hoor als ze nu al zo lekker slaapt. Ow dat is prettig dat ze dat wil... Lennon doet dat echt niet.. alleen als hij ziek is.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:53 schreef djenneke het volgende:
[..]
Lekker hoor. Zo ver gaat Senna helaas nog niet
Deze week is ze een keertje wel vroeger geworden, toen heb ik haar gewoon lekker bij ons in bed genomen en hebben we met zijn drietjes geslapen tot acht uur.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:54 schreef djenneke het volgende:
Mijn favoriet is Innuendo. Volgens mij is dat zelfs negentiger jaren...
Klopt, uit Freddies stervensjaar.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:54 schreef djenneke het volgende:
Mijn favoriet is Innuendo. Volgens mij is dat zelfs negentiger jaren...
Geen idee.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk het oudste?
I want to break freequote:
Ook al kwam Band Aid vanmiddag nog voorbij, kerst is echt voorbij.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:53 schreef cafca het volgende:
[..]
De spaarzame keren dat ik pils in huis haal, is het meestal wel Grolsch, ja.
Maar bij Kerst hoort Dobbel-palm
Ze heeft eigenlijk altijd heel goed geslapen. Alleen de eerste week een paar keer wakker geweest (toen moest ze nog voor voedingen).quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, is ook lekker. Maar dat komt vanzelf wel hoor als ze nu al zo lekker slaapt. Ow dat is prettig dat ze dat wil... Lennon doet dat echt niet.. alleen als hij ziek is.
Die is wel leuk en Radio GaGa ook wel, maar Kind of Magic, Breakthrough, I want it all.. zeer matigquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
I want to break free
Maar da's echt jeugdsentiment, want mijn vader had toen net een stoere autoradio gekocht én had dit singletje gekocht en getaped, dus als ie mijn zusje en mij naar huis bracht ging ie (lekker hard) aan
Dat is erg fijn als ze zo goed slapen. Ook goed voor de groei en humeur van papa en mama.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:56 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ze heeft eigenlijk altijd heel goed geslapen. Alleen de eerste week een paar keer wakker geweest (toen moest ze nog voor voedingen).
Jammer joh, ik vind het echt heel gezellig
Ja, dat had ik gemerkt, maar de krat is nog niet leegquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:56 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ook al kwam Band Aid vanmiddag nog voorbij, kerst is echt voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |