Zeg, jij wees de helft van alle NL muziek (ook) af hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon iets tegen Duitse muziek...Zoals D. tegen al het Nederlandse muziek is.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon iets tegen Duitse muziek...Zoals D. tegen al het Nederlandse muziek is.
misschien dat er mensen goede herinneringen aan hebbenquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:27 schreef djenneke het volgende:
Ook weer zo'n gevalletje:
- Ehm, een lijstje met mijn 15 aller aller mooiste plaatjes oooooit gemaakt
- Ja, dat moet wel "ich bin wie du" worden, kan niet anders! Die mag niet missen hoor!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, of gedraaid op een begrafenis ofzoquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:28 schreef D. het volgende:
[..]
misschien dat er mensen goede herinneringen aan hebben
Ik wou zeggen van 'hun eerste keer', maar dat kan ook jaquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:28 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, of gedraaid op een begrafenis ofzo![]()
![]()
Ow ja, dat is waar...quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:27 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, jij wees de helft van alle NL muziek (ook) af hoor
GMTA, en ook nog in dezelfde seconde. Eng.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:29 schreef djenneke het volgende:
Jolene, de versie van The White Stripes is ook mooi!
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:29 schreef ScottTracy het volgende:
Aardige cover van The White Stripes.
voor alles is een eerste keerquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wou zeggen van 'hun eerste keer', maar dat kan ook ja
Instrumentaal?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja, dat is waar...
Ik wijs ook bijna al het Italiaanse en Spaanse muziek af. Ow en instrumentaal...
Booker T staat er 2 keer in volgens mijquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:30 schreef D. het volgende:
[..]
Instrumentaal?
Staan ze er eigenlijk in?
Jij bent de enige die dat doet hoor.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
The White Stripes en Dolly Parton in 1 zin noemen
Mike Oldfieldquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:30 schreef D. het volgende:
[..]
Instrumentaal?
Ik heb zelf Bert Kaempfert gestemd...quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:30 schreef D. het volgende:
[..]
Instrumentaal?
Yeps. Een paar van de Shadows in ieder geval...quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:30 schreef D. het volgende:
[..]
Instrumentaal?
Alles is wel veel hequote:Op dinsdag 28 december 2010 21:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
voor alles is een eerste keer
Mike Oldfield? Kyteman staat er geloof ik ook in met Sorry.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Booker T staat er 2 keer in volgens mij
Scherp! Bedoelde meer dat ik TWS niks vind en Dolly tof is!quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:30 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Jij bent de enige die dat doet hoor.
Dat nummer vind ik eigenlijk nog wel leuk.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:31 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Mike Oldfield? Kyteman staat er geloof ik ook in met Sorry.
En wat vind je van Green Onions?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat nummer vind ik eigenlijk nog wel leuk.
En een hele mooie plaat ook nog.quote:
Ken ik niet volgens mij.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En wat vind je van Green Onions?
quote:
Je had liever een begrafenis gehad?quote:
Het was ook een begrafenis.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je had liever een begrafenis gehad?
dat is natuurlijk een geweldig nummerquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En wat vind je van Green Onions?
dat weet jij, dat weet ik, en volgens peace weet diaan dat ookquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:34 schreef Yankee het volgende:
[..]
dat is natuurlijk een geweldig nummer
Peace weet het ook..quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat weet jij, dat weet ik, en volgens peace weet diaan dat ook
Ehm... neeeeenquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je had liever een begrafenis gehad?
dan zijn die comedy shows dus echt om te huilen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:35 schreef Wilskracht het volgende:
Straks Karin Bloemen en ze zingt veel mooier dan dat ze comedy shows maakt
Je moet maar hard genoeg een hekel aan iemand hebben gehadquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ich bin wie doe was waarschijnlijk niet van een crematie hoor
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wou zeggen van 'hun eerste keer', maar dat kan ook ja
Van goede bekenden/familie kan ik me er wel iets bij voorstellen... maar vage bekenden nee.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ehm... neeeeen
Nee, ik heb een kennis, die hangt alle muziek op aan begrafenissen en crematies. Dan gaat ze naar die dingen toe van vaders/moeders/achternichten/oudoom van vage bekenden. En dan draaien ze er muziek (duh). En dan is dat nummer voor haar meteen verpest, want dan denkt ze de rest van haar leven aan die vage familie van die vage bekenden. En dat was dan zo emotioneel. Lang verhaal. Sorry.
fonetisch dan weer wel, ich bin widowquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ich bin wie doe was waarschijnlijk niet van een crematie hoor
Mag het ook als je geen dochter hebt?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:37 schreef djenneke het volgende:
Iedereen met een dochter houdt van dit nummer
Het mag altijdquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mag het ook als je geen dochter hebt?
Hmm heeft ze dan wel het juiste werk?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ehm... neeeeen
Nee, ik heb een kennis, die hangt alle muziek op aan begrafenissen en crematies. Dan gaat ze naar die dingen toe van vaders/moeders/achternichten/oudoom van vage bekenden. En dan draaien ze er muziek (duh). En dan is dat nummer voor haar meteen verpest, want dan denkt ze de rest van haar leven aan die vage familie van die vage bekenden. En dat was dan zo emotioneel. Lang verhaal. Sorry.
weet ik niet nooit langer dan 10 seconde gezienquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dan zijn die comedy shows dus echt om te huilen?
Nu nog een dochterquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Jippie. Ik vind dit een leuk nummer.
Naam weten we dan al..quote:
Let maar op, je komt nog voor grotere verrassingen te staanquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of begint jouw smaak steeds beter te worden?
voortschrijdend inzichtquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Het nummer gaat gelukkig ook helemaal niet over homo's.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Van goede bekenden/familie kan ik me er wel iets bij voorstellen... maar vage bekenden nee.
Mijn opa had I want to break free van Queen op zn crematie, als ik dat nummer hoor, moet ik er toch altijd even aan denken... helemaal omdat hij waarschijnlijk nooit heeft geweten waar het nummer echt over ging. Hij had een hekel aan homo's.
Het werd ook wel tijd.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Jazeker, ze is al meer dan een jaar werkloosquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmm heeft ze dan wel het juiste werk?
Tijdens Karin Bloemen hebben jullie wel ff tijdquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat klopt!!
Nu alleen nog een meisje breien...
Ik wou al zeggen, heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat klopt!!
Nu alleen nog een meisje breien...
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tijdens Karin Bloemen hebben jullie wel ff tijd
[..]
Je hebt niets gemist hoor... wishfull thinking.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:44 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, heb ik iets gemist?
Vorig jaar was ik zwanger de top2000 aan het volgen. Nu luistert ze gewoon mee, eh... nou niet precies nu, maar overdag dan
Denk ook aan André Rieu (The Second Walz) en Vangelis (Conquest of Paradise).quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:30 schreef D. het volgende:
[..]
Instrumentaal?
[..]
Hoe oud is je dochter inmiddels??quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:45 schreef cafca het volgende:
Hm, mijn dochter vind de meeste top 2000 muziek vooral "saai" of "lelijk"
thanx. Kon hem niet zo snel vinden en geen zin om verder te zoeken.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:46 schreef djenneke het volgende:
The engines spit out fire, I'm pushed back in my chair
The pressure give me thrills as we climb in the air
And I love to watch the clouds, and the mountains, and the sky
Swish around a cocktail the stewardess brings by
Lord this is the life for me
Lord, oh Lord this is the life for me
But I don't wanna die in a airdisaster
I don't wanna die on a plane
Well I fishtail through the lanes , and I make my tires squeal
Power at my feet and the glory at the weel
And I wind the windows down
Let the wind blow through my hair