Ehm... neeeeenquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je had liever een begrafenis gehad?
dan zijn die comedy shows dus echt om te huilen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:35 schreef Wilskracht het volgende:
Straks Karin Bloemen en ze zingt veel mooier dan dat ze comedy shows maakt
Je moet maar hard genoeg een hekel aan iemand hebben gehadquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ich bin wie doe was waarschijnlijk niet van een crematie hoor
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wou zeggen van 'hun eerste keer', maar dat kan ook ja
Van goede bekenden/familie kan ik me er wel iets bij voorstellen... maar vage bekenden nee.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ehm... neeeeen
Nee, ik heb een kennis, die hangt alle muziek op aan begrafenissen en crematies. Dan gaat ze naar die dingen toe van vaders/moeders/achternichten/oudoom van vage bekenden. En dan draaien ze er muziek (duh). En dan is dat nummer voor haar meteen verpest, want dan denkt ze de rest van haar leven aan die vage familie van die vage bekenden. En dat was dan zo emotioneel. Lang verhaal. Sorry.
fonetisch dan weer wel, ich bin widowquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ich bin wie doe was waarschijnlijk niet van een crematie hoor
Mag het ook als je geen dochter hebt?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:37 schreef djenneke het volgende:
Iedereen met een dochter houdt van dit nummer
Het mag altijdquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mag het ook als je geen dochter hebt?
Hmm heeft ze dan wel het juiste werk?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ehm... neeeeen
Nee, ik heb een kennis, die hangt alle muziek op aan begrafenissen en crematies. Dan gaat ze naar die dingen toe van vaders/moeders/achternichten/oudoom van vage bekenden. En dan draaien ze er muziek (duh). En dan is dat nummer voor haar meteen verpest, want dan denkt ze de rest van haar leven aan die vage familie van die vage bekenden. En dat was dan zo emotioneel. Lang verhaal. Sorry.
weet ik niet nooit langer dan 10 seconde gezienquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dan zijn die comedy shows dus echt om te huilen?
Nu nog een dochterquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Jippie. Ik vind dit een leuk nummer.
Naam weten we dan al..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |