abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90606238
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:40 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

Hoe herkenbaar. Mijn ex is heel onzeker, had veel bevestiging nodig. Vaak laten merken wat ik voor haar voelde, beschrijven Dat ze de ware voor me was.
Ze vroeg me weleens of ik geen behoefte had aan een ander meisje, puur omdat ze mijn eerste vriendin was. Dat had ik totaal niet, waarom zou ik de behoefte hebben aan iemand anders, als je het goed hebt met elkaar? Ook met diverse problemen van haar kon ik haar altijd opvangen, troosten, steun geven. Ik was de zekerheid in haar leven...

Ik had precies hetzelfde.
Je bent dan niet wat zij nodig heeft eigenlijk, zij moet d'r zelf eerst vinden en voor d'r eigen kunnen zorgen en daarna kan ze aan andere denken.
Als je iemand nodig hebt om je al die woordjes en steun te geven ben je niks waard in de relatie.
hey sexy, ooohhh you already know!
  woensdag 29 december 2010 @ 23:04:16 #252
189961 ex
aperture science
pi_90606266
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 23:01 schreef Wanderingwhy het volgende:
Ha die Ex! Een avondje en je weet al dat het geen relatiemateriaal is?
Yes, daar heb ik wel een radar voor haha.
The cake is a lie!
pi_90606268
En nog even heel simpel, als je niet met elkaar kan praten dan kom je er gewoon niet.
pi_90606288
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 23:03 schreef Tara_88 het volgende:

[..]

Ik ben juist van het praten en hij was van het negeren. Als ik wilde praten dan kwam er zo'n zucht en een "ga je gang dr phil, praat maar"
wat een misselijke kwal
pi_90606308
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 23:04 schreef ex het volgende:

[..]

Yes, daar heb ik wel een radar voor haha.
Anything particular happened? c_/ (WE WANT DETAILS!!)
pi_90606332
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 23:04 schreef backgammon het volgende:

[..]

wat een misselijke kwal
En dit dus, QFT
pi_90606398
Hahaha ik vond hem altijd 'te cool' voor mij.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_90606420
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 23:05 schreef Lallend het volgende:

[..]

En dit dus, QFT
Iemand die zich niet in een ander kan verplaatsen of niet inziet dat iemand je echt nodig hebt is duidelijk niet goed voor je
pi_90606615
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 23:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Hahaha ik vond hem altijd 'te cool' voor mij.
"i'm breaking up with you, i'm just to cool for you baby"
pi_90606700
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 23:09 schreef backgammon het volgende:

[..]

"i'm breaking up with you, i'm just to cool for you baby"
;(
pi_90606745
Maybe it's for the best that we're not together, But somehow, it doesn't feel that way.
pi_90606763
jawel. Hij grapte daar altijd mee omdat ik alles graag analyseer. Als ik boos ben dan wil ik ook in een gesprek kunnen uitspreken waarom ik boos ben en veel minder om een sorry te horen. Als hij boos was was het heel simpel, kon ook veel makkelijker die knop omdraaien
pi_90606835
quote:
Op woensdag 29 december 2010 23:03 schreef backgammon het volgende:

[..]

Ik had precies hetzelfde.
Je bent dan niet wat zij nodig heeft eigenlijk, zij moet d'r zelf eerst vinden en voor d'r eigen kunnen zorgen en daarna kan ze aan andere denken.
Als je iemand nodig hebt om je al die woordjes en steun te geven ben je niks waard in de relatie.
Ik denk eerder dat het met haar achtergrond te maken heeft. Daar wil ik hier verder niet over uitwijden, maar door o.a. haar vorige relatie, die niet bepaald rooskleurig was, is ze zo onzeker. Dat zal ze ook haar hele leven blijven.
pi_90606842
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 23:12 schreef Tara_88 het volgende:
jawel. Hij grapte daar altijd mee omdat ik alles graag analyseer. Als ik boos ben dan wil ik ook in een gesprek kunnen uitspreken waarom ik boos ben en veel minder om een sorry te horen. Als hij boos was was het heel simpel, kon ook veel makkelijker die knop omdraaien
Wat een lul, if I may say.
pi_90607077
Iedereen, im off to bed :] Morgen weer een superlange dag. G'night. :W
pi_90607108
Dat is geen groot nieuws, weet hij ook. Hij heeft alleen ook een hele ongelooflijke lieve kant alleen na alle drama wordt dat behoorlijk verdoezelt
pi_90607116
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 23:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Wat een lul, if I may say.
Wat een lul :)

Ik ben zelf ook niet altijd eerlijk naar mn ex geweest hoor, lange tijd gesprekken ontweken, niet praten voor dat we gingen slapen.
Komt omdat m'n gedachten snel afdwaalden naar een verslaving die ik had.
Het heeft me uit eindelijk een droom vrouw gekost.
Gelukkig heb ik veel geleerd, mede omdat we nog altijd goed kunnen praten met elkaar alleen een relatie zit er niet meer in.

En ja, we blijven mannen he :)
  woensdag 29 december 2010 @ 23:23:01 #268
189961 ex
aperture science
pi_90607285
Ik heb niet echt details! Gewoon gezellig gegeten nadat ik haar had opgepikt, gezellig gepraat over van alles, daarna door de stad gewandeld en koffie gedronken en toen naar huis gereden :).
The cake is a lie!
pi_90607364
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 23:23 schreef ex het volgende:
Ik heb niet echt details! Gewoon gezellig gegeten nadat ik haar had opgepikt, gezellig gepraat over van alles, daarna door de stad gewandeld en koffie gedronken en toen naar huis gereden :).
Niet meteen knallen in bed dus? saaaaai
pi_90607402
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 23:18 schreef Tara_88 het volgende:
Dat is geen groot nieuws, weet hij ook. Hij heeft alleen ook een hele ongelooflijke lieve kant alleen na alle drama wordt dat behoorlijk verdoezelt
Naja, we konden altijd goed met elkaar praten. We hadden hele avonden dat we zelfs vergaten de tv aan te doen omdat we altijd wel gespreksstof hadden.....doe avonden duurden soms wel tot in de nacht...zucht
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_90607624
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 23:25 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Naja, we konden altijd goed met elkaar praten. We hadden hele avonden dat we zelfs vergaten de tv aan te doen omdat we altijd wel gespreksstof hadden.....doe avonden duurden soms wel tot in de nacht...zucht
hehe, ik had ook van die avonden waar we gewoon heerlijk op de bank konden zitten, niet eens veel praten maar gewoon saampjes elkaar lekker vast houden en kroelen O+

Ik snap dat je nu denkt aan die fijne momenten, niks mis mee. Probeer ook niet te vergeten waarom je uit elkaar bent gegaan.
pi_90607697
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 23:30 schreef backgammon het volgende:

[..]

hehe, ik had ook van die avonden waar we gewoon heerlijk op de bank konden zitten, niet eens veel praten maar gewoon saampjes elkaar lekker vast houden en kroelen O+

Ik snap dat je nu denkt aan die fijne momenten, niks mis mee. Probeer ook niet te vergeten waarom je uit elkaar bent gegaan.
Dat ligt wat anders dan je denkt. We liggen niet om de 90%-redenen uit elkaar nu. Kom er misschien nog wel eens mee. Draadje teruglezen helpt ook :)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_90607750
Ja die hebben we ongetwijfeld allemaal gehad :P denk er vaak aan terug mja.. Laatste keer dat ik er was vond ik het gewoon al heerlijk om naar haar te kijken terwijl ze haar huiswerk aan het maken was :P

/ memory
pi_90607879
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 23:31 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Dat ligt wat anders dan je denkt. We liggen niet om de 90%-redenen uit elkaar nu. Kom er misschien nog wel eens mee. Draadje teruglezen helpt ook :)
O sorry, ik haal je door de war met andere hier, tis laat en heb een glaasje op!
pi_90607955
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 23:30 schreef backgammon het volgende:

[..]

Die herinneringen heb ik ook. Daar verlang ik naar terug, maar ik moet me beseffen dat dat verleden tijd is. Wij hielden beiden van films kijken, en vonden het heerlijk om tegen elkaar aan op bed liggend te geniet van een film...

quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 23:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja dat herken ik ook Myst, alleen word het wat lastiger als de "problemen" om jou draaien. Dan is niks goed wat je doet.. is mijn ervaring
Dat zou best kunnen inderdaad. Ik herken het niet, omdat we nooit ruzie hebben gehad. Als ik van het woord 'problemen' 'gevoelens' ga maken, herken ik het iets meer. Alles wat ik haar heb gezegd over mijn gevoelens kwam recht uit mijn hart, maar ik heb het idee dat ze er niks mee gedaan heeft. Dat is frustrerend, ik heb geen kans gehad. Maar misschien zie ik het verkeerd en is ze er wel veel mee bezig (geweest). Dat is iets wat ik nooit zal weten.

@Wandering: Ik weet dat onze verhalen nogal verschillen, maar af en toe zie ik zulke overeenkomsten, dat ik denk: 'Dat had bij ons ook zo kunnen gebeuren', of 'Dat heb ik ook meegemaakt...'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')