abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90604339
Stel dat je als stel een heftige ruzie hebt gehad he, ik zou er dan echt de hele dag, elke dag aan denken. Minder eten/slapen/concentreren omdat ik er constant mee bezig zou zijn. Maar dan kijk ik naar mijn jongensvrienden en andere jongens en die zijn er zooo relaxed mee. :{
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_90604478
Ga zo even bijlezen. c_/

Maar wilde deze alvast delen met jullie, kent iemand deze videoclip? Zoooo herkenbaar. Gelukkig nu niet meer zo hoor, maar in het begin zeker wel. :{

Comment van iemand eronder is ook zo waar... Devastating, heartbreaking, soul destroying... & honest to the last drop. True loneliness is being forgotten by someone you could never forget.
pi_90604550
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Stel dat je als stel een heftige ruzie hebt gehad he, ik zou er dan echt de hele dag, elke dag aan denken. Minder eten/slapen/concentreren omdat ik er constant mee bezig zou zijn. Maar dan kijk ik naar mijn jongensvrienden en andere jongens en die zijn er zooo relaxed mee. :{
Ik denk er dan zeker wel aan. Kreeg wel vaker het naar men hoofd geslingerd van ja het doet je niks, je vindt het nie belangrijk, je snapt het niet. Dat laatste klopte dan wel vaak, ik snapte niet hoe je zo lang zo debiel kan doen om iets waar ik even van baal en dan klaar, door ga.

Precies dat gedrag wat jij beschrijft, jezus wat verschrikkelijk. Ik hoop niet dat de meerderheid van de dames zo is.
pi_90604605
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Best herkenbaar ja, was altijd de 'stabiele factor' in onze relatie, ben dat normaliter ook wel maar "nu even niet"...

edit: Maar nam haar wel serieus in haar twijfels e.d., besprak dat met haar. Dat maakte juist de groei.
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_90604773
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:32 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Ik denk er dan zeker wel aan. Kreeg wel vaker het naar men hoofd geslingerd van ja het doet je niks, je vindt het nie belangrijk, je snapt het niet. Dat laatste klopte dan wel vaak, ik snapte niet hoe je zo lang zo debiel kan doen om iets waar ik even van baal en dan klaar, door ga.

Precies dat gedrag wat jij beschrijft, jezus wat verschrikkelijk. Ik hoop niet dat de meerderheid van de dames zo is.
ja man. Nouja ik heb ook ADD dus voor mij is het moeilijk. Emotionele wisselingen, opeens terugtrekken,onduidelijk is pure gif voor me.
  woensdag 29 december 2010 @ 22:36:46 #231
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_90604789
Ik kan ook het ene moment ruzie maken, er van weg lopen en een minuut later nergens meer mee zitten. Vaak gaan ruzies nergens over, of is er een simpele oplossing voor. Ik heb nog nooit een ruzie gehad waar ik langer dan 2 minuten mee heb gezeten, voor zover ik me kan herinneren dan.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_90604924
Ik ben geen hysterisch mens maar kon mij wel flink irriteren als ik echt down was vanwege een ruzie en hij gewoon lekker gezellig tussen zijn vrienden zat te doen
pi_90604962
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:31 schreef Natalie78 het volgende:
Ga zo even bijlezen. c_/

Maar wilde deze alvast delen met jullie, kent iemand deze videoclip? Zoooo herkenbaar. Gelukkig nu niet meer zo hoor, maar in het begin zeker wel. :{

Comment van iemand eronder is ook zo waar... Devastating, heartbreaking, soul destroying... & honest to the last drop. True loneliness is being forgotten by someone you could never forget.
Prachtig einde, ben wel eens na het hardlopen midden in de nacht zo neergeploft en heb lang naar de hemel liggen staren ;)
pi_90604974
quote:
Op woensdag 29 december 2010 22:33 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Best herkenbaar ja, was altijd de 'stabiele factor' in onze relatie, ben dat normaliter ook wel maar "nu even niet"...

edit: Maar nam haar wel serieus in haar twijfels e.d., besprak dat met haar. Dat maakte juist de groei.
Hoe herkenbaar. Mijn ex is heel onzeker, had veel bevestiging nodig. Vaak laten merken wat ik voor haar voelde, beschrijven Dat ze de ware voor me was.
Ze vroeg me weleens of ik geen behoefte had aan een ander meisje, puur omdat ze mijn eerste vriendin was. Dat had ik totaal niet, waarom zou ik de behoefte hebben aan iemand anders, als je het goed hebt met elkaar? Ook met diverse problemen van haar kon ik haar altijd opvangen, troosten, steun geven. Ik was de zekerheid in haar leven...

[ Bericht 16% gewijzigd door Mr.Myst op 29-12-2010 22:45:19 ]
pi_90605202
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:39 schreef Tara_88 het volgende:
Ik ben geen hysterisch mens maar kon mij wel flink irriteren als ik echt down was vanwege een ruzie en hij gewoon lekker gezellig tussen zijn vrienden zat te doen
Ja precies en dat begrijp ik ook niet. Wij kregen élke zaterdag wel een ruzietje en dan kwam ik thuis,zei niemand wat en ging naar bed en kwam pas zondagavond eruit om iets te drinken en toen weer pitten tot maandagochtend.
  woensdag 29 december 2010 @ 22:46:00 #236
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90605293
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:31 schreef Natalie78 het volgende:
Ga zo even bijlezen. c_/

Nooit van gehoord. ;)
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  woensdag 29 december 2010 @ 22:47:45 #237
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90605371
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:40 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

Hoe herkenbaar. Mijn ex is heel onzeker, had veel bevestiging nodig. Vaak laten merken wat ik voor haar voelde, beschrijven Dat ze de ware voor me was.
Ze vroeg me weleens of ik geen behoefte had aan een ander meisje, puur omdat ze mijn eerste vriendin was. Dat had ik totaal niet, waarom zou ik de behoefte hebben aan iemand anders, als je het goed hebt met elkaar? Ook met diverse problemen van haar kon ik haar altijd opvangen, troosten, steun geven. Ik was de zekerheid in haar leven...

Dat soort gezeik heb ik ook aan moeten horen. En niks wat je zegt om het goed te praten zal helpen. Maar je was niet de zekerheid in haar leven. Dat plaatje houd je jezelf voor.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_90605380
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Ja precies en dat begrijp ik ook niet. Wij kregen élke zaterdag wel een ruzietje en dan kwam ik thuis,zei niemand wat en ging naar bed en kwam pas zondagavond eruit om iets te drinken en toen weer pitten tot maandagochtend.
Denk dat het toch meer bij jou ligt dan... Je hebt alleen jezelf er mee hoor door jezelf zo op te sluiten achter die muren. Ik heb gezien wat het kapot kan maken, nou voor mij geen verstoppertje meer hoor ;)

en jongens wtf man... ik heb echt het ideee dat het zon mannen vs vrouwen ding is ;(
pi_90605525
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:47 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Denk dat het toch meer bij jou ligt dan... Je hebt alleen jezelf er mee hoor door jezelf zo op te sluiten achter die muren. Ik heb gezien wat het kapot kan maken, nou voor mij geen verstoppertje meer hoor ;)

en jongens wtf man... ik heb echt het ideee dat het zon mannen vs vrouwen ding is ;(
Nee. Ik dacht ook altijd dat het aan mij lag. ja de uitbarstingen van wanhoop en niet weten wat je met elkaar aan moet, ja die lagen aan mij. De rest niet, de klootzakkerige uitbarstingen en opmerkingen van hem waren pas mooi
pi_90605627
@JFM Ze weten denk ook wel dat je er mee zit, om de een of andere reden gaan zij er veel beter mee om. mss de emoties
pi_90605749
quote:
Op woensdag 29 december 2010 22:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Nee. Ik dacht ook altijd dat het aan mij lag. ja de uitbarstingen van wanhoop en niet weten wat je met elkaar aan moet, ja die lagen aan mij. De rest niet, de klootzakkerige uitbarstingen en opmerkingen van hem waren pas mooi
dat dus
pi_90605775
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:52 schreef Tara_88 het volgende:
@JFM Ze weten denk ook wel dat je er mee zit, om de een of andere reden gaan zij er veel beter mee om. mss de emoties
Ja maar ook het onduidelijk doen over wat ze precies voelen. :{w
pi_90605802
Mja k zal wel iets raars zeggen als je ipv chagerijnig de hele dag boven gaat zitten, je ook gewoon je mond open kan doen? Je emoties duidelijk maken zonder daarin de weg kwijt te raken. Daar schiet je echt meer mee op hoor.
pi_90605931
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mja k zal wel iets raars zeggen als je ipv chagerijnig de hele dag boven gaat zitten, je ook gewoon je mond open kan doen? Je emoties duidelijk maken zonder daarin de weg kwijt te raken. Daar schiet je echt meer mee op hoor.
Dat is juist het moeilijke dan. Mijn ex vertelde me dat ze soms de emoties als een berg binnenkreeg. Heel intensief maar daardoor ook heel vermoeiend. Dat is dan niet even simpel met een gesprekje op te lossen. Dan moest ze eerst ff alles 'ordenen'...
Ik gaf haar tijd. Ze wist dat van me dat ik haar serieus nam en dat we konden praten als zij er aan toe was.
Strek je eens uit !
pi_90606016
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
Deed ik. En dan zeiden we: oke dan zijn we niks meer dan vrienden. En dan was het weer raak.
  woensdag 29 december 2010 @ 23:00:24 #246
189961 ex
aperture science
pi_90606056
Zo! Ik ben thuis :D, was een top date, super gezellig en dat gaat wel vaker gebeuren. Lekker gegeten + een koffie'tje gedaan.. Geen relatie materiaal maar zeker wel afleiding genoeg :D.

Totaal niet aan me ex gedacht en gewoon een heerlijke avond gehad.

Ondertussen ook Oud & Nieuw geregeld (feestje 140 km bij me huis (dus ex) vandaan).

Happeta!
The cake is a lie!
pi_90606121
Ha die Ex! Een avondje en je weet al dat het geen relatiemateriaal is?
Strek je eens uit !
pi_90606142
quote:
Op woensdag 29 december 2010 22:47 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Dat soort gezeik heb ik ook aan moeten horen. En niks wat je zegt om het goed te praten zal helpen. Maar je was niet de zekerheid in haar leven. Dat plaatje houd je jezelf voor.
In dit geval is het echt niet iets wat ik mezelf voor houd. Thuis kan ze niet echt praten over dat soort problemen, daar wordt altijd sarcastisch op gereageerd, en echt goed luisteren doen ze niet. Dan was ik er altijd om een arm om haar heen te slaan, naar haar te luisteren en om haar op te vrolijken of de bevestiging te geven waar ze zo naar verlangde... Ik vond, en vind, het trouwens ook geen gezeik, ik kon het me altijd wel voorstellen.
pi_90606199
quote:
Op woensdag 29 december 2010 22:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ben juist van het praten en hij was van het negeren. Als ik wilde praten dan kwam er zo'n zucht en een "ga je gang dr phil, praat maar"
pi_90606227
Ja dat herken ik ook Myst, alleen word het wat lastiger als de "problemen" om jou draaien. Dan is niks goed wat je doet.. is mijn ervaring
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')