quote:Op woensdag 29 december 2010 19:56 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dankuu!!Graag gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohh, willen jullie onze meest recente escapades weten?
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Neequote:Op woensdag 29 december 2010 19:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Graag gedaan
Op het moment dat Maitje en ik op jullie niveau zitten dan mag je alles vertellen.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Graag gedaan
hehe, is heel onschuldig hoor.............:)quote:
whahaha, en wat voor tijdsspanne dachten jullie daarvoor in acht te nemen?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Op het moment dat Maitje en ik op jullie niveau zitten dan mag je alles vertellen.
Je moet naar de uitgaven per jaar kijken, en waar die naar toe gingen, Den Uyl zat meer uit te geven dan er binnen kwam, en dat leende hij dan weer bij, maar daar heb je een andere grafiek voor nodig.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:26 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zou kunnen. Feit is dat het een fabeltje is dat Den Uyl een soort sinterklaas was. En 'zijn' verzorgingsstaat? Onzin.
Oew met championsquote:Op woensdag 29 december 2010 20:06 schreef Clan het volgende:
Pannenkoeken op, en er veel te veel gegeten. Nu even uitbuiken.
Lekker hoor, met stukjes appel, en dan stroop of jam erop, spek of champignons doe ik op een pizzaquote:
Je moest eens weten.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
whahaha, en wat voor tijdsspanne dachten jullie daarvoor in acht te nemen?
Kijk, om op ons niveau te komen moet er natuurlijk wel eerst wat gebeuren. Ja toch? Niet dan?
Warm fruit in eten...quote:Op woensdag 29 december 2010 20:13 schreef Clan het volgende:
[..]
Lekker hoor, met stukjes appel, en dan stroop of jam erop, spek of champignons doe ik op een pizza
Met champignons?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:17 schreef Maitje het volgende:
[..]
Oh ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Die combinatie heb ik nog nooit op.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:17 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja wel gebakken met een beetje (poeder) knoflook erbij..
Jij eet zeker ook nooit verse Limburgse vlaai? Mijn moeder maakte het vroeger al klaar met appel.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:16 schreef Maitje het volgende:
[..]
Warm fruit in eten...net zoals warme tomaat.... gruwel
Knoflook op de pannekoek, nog nooit gehad. Maken jullie de mix ook met een blokje gist en daarna laten rijzen?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:17 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja wel gebakken met een beetje (poeder) knoflook erbij..
Heb je ook gezien wat zijn voorgangers en opvolgers uitgaven in verhouding tot de inkomsten van de staat? Die deden namelijk niet anders. Niet dat dat Den Uyl's financiële beleid meteen fantastisch maakt, maar het betekent wel dat Den Uyl in dat opzicht geen rare dingen deed. Alle politici, links en rechts, zijn er namelijk vrij goed in meer uit te geven dan er binnen komt.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:04 schreef Clan het volgende:
[..]
Je moet naar de uitgaven per jaar kijken, en waar die naar toe gingen, Den Uyl zat meer uit te geven dan er binnen kwam, en dat leende hij dan weer bij, maar daar heb je een andere grafiek voor nodig.
Ik zal die lijst eens zoeken, dan zie je wat ik bedoel, de kabinetten Lubbers hebben dat 'mismanagment' van den uyl weer moeten rechtbreien in de jaren 80, dat de staatschuld bleef stijgen had te maken door die doorgevoerde regelingen van die verzorgingstaat onder den Uyl, daar heeft Lubbers toen korte metten mee gemaakt, maar je moet niet vergeten dat er een enorme economische crisis was en hoge werkloosheid en in tijden van economische crisis moet je bezuinigen en niet geld uitgeven.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:31 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Heb je ook gezien wat zijn voorgangers en opvolgers uitgaven in verhouding tot de inkomsten van de staat? Die deden namelijk niet anders. Niet dat dat Den Uyl's financiële beleid meteen fantastisch maakt, maar het betekent wel dat Den Uyl in dat opzicht geen rare dingen deed. Alle politici, links en rechts, zijn er namelijk vrij goed in meer uit te geven dan er binnen komt.
Nope, en ook geen appeltaart...quote:Op woensdag 29 december 2010 20:21 schreef Clan het volgende:
[..]
Jij eet zeker ook nooit verse Limburgse vlaai? Mijn moeder maakte het vroeger al klaar met appel.
Of appel met bloedworst in de pan, ook zo lekker.
Nee, gewoon champions bakken, beetje knoflookpoeder erop en dan wachten tot die op de pannenkoek kan..quote:Op woensdag 29 december 2010 20:23 schreef Clan het volgende:
[..]
Knoflook op de pannekoek, nog nooit gehad. Maken jullie de mix ook met een blokje gist en daarna laten rijzen?
Doe mij maar gewoon appel hoor, en met jam, stroop of kaneel of suikerquote:Op woensdag 29 december 2010 20:42 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nope, en ook geen appeltaart.... Vind ik niet lekker.
En dat 2e ken ik niet.
[..]
Nee, gewoon champions bakken, beetje knoflookpoeder erop en dan wachten tot die op de pannenkoek kan..
Ok.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:12 schreef Vronsky het volgende:
fuuuuuu-, gaat m'n vakantie niet door.
Cobra: PM je vanavond wel terug, heb even geen tijd momenteel.
(Beetje kloterig telefoon gesprek.)
Ga je niet naar Greece?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:12 schreef Vronsky het volgende:
fuuuuuu-, gaat m'n vakantie niet door.
Cobra: PM je vanavond wel terug, heb even geen tijd momenteel.
(Beetje kloterig telefoon gesprek.)
okquote:Op woensdag 29 december 2010 21:15 schreef Vronsky het volgende:
Nee.. is uitgesteld tot minimaal maart/april.
Maar de dag dat het weer kan zit ik gelijk in het vliegtuig.
Ah, ok.quote:
quote:
Bron?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:22 schreef Vronsky het volgende:
Dus? Nu is ze oud en is d'r poes net een zwart gat.
Hahha.. had ik het ook nog fout..quote:
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:22 schreef Vronsky het volgende:
Dus? Nu is ze oud en is d'r poes net een zwart gat.
Ja maar dan weet je toch niet hoe der kut eruit ziet... ?!quote:Op woensdag 29 december 2010 21:29 schreef Vronsky het volgende:
Daarom.
Gezicht van een 25 jarige.
Tieten van een 18 jarige.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |