Hmmmm, die is "wakker" jaquote:
Zie pm.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hmmmm, die is "wakker" ja![]()
Maar vraag niet hoe ze zich voelt, die heeft denk ik de griep. Dus zorg ik maar een beetje voor haar.
Nee dank je, heb net een trappistenbier geopendquote:Op woensdag 29 december 2010 18:41 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb trek in een biertje. Iemand anders ook?
Al.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:41 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb trek in een biertje. Iemand anders ook?
Komt zeker goed.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehehe. We halen het later wel in.
Denk het ookquote:
Dat dus.. ik geef het tenminste nog toe wanneer ik fout zitquote:Op woensdag 29 december 2010 17:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het is idd erg vermoeiend om met zulk soort lieden te praten omdat hun gelijk "hun gelijk" is.
Maar goed, zgn "mondjes" zijn dan nog te beroerd hun eigen ongelijk te erkennen en komen met non-argumenten, die ik (omdat het te vermoeiend is) maar af doe met een zgn. one-liner.
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:03 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Dat dus.. ik geef het tenminste nog toe wanneer ik fout zit
* Vronsky heeft alleen wat duwtjes in de goede richting nodig
quote:woensdag 29 december 2010 @ 02:32
Ik zal ook maar even eerlijk zijn: Ik ga vaak express op dingen hier in omdat discusseren gewoon leuk is, en zodra ik echt serieus ga posten is het ook ineens weer voorbij, hoe moet je anders leven in de brouwerij krijgen hier?
Ach, komt wel goedquote:Op woensdag 29 december 2010 19:03 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Dat dus.. ik geef het tenminste nog toe wanneer ik fout zit
* Vronsky heeft alleen wat duwtjes in de goede richting nodig
Hahaha, tja Vronsky, dit krijg jij nog lang te horenquote:
Als je een beetje zoekt vind je ook grafieken die net andersom zijn.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:46 schreef Sloggi het volgende:
Geen zin om de grafiek op te zoeken waaruit blijkt dat de staatsschuld het hardst steeg onder centrum- en centrumrechtse coalities.
Zou kunnen. Feit is dat het een fabeltje is dat Den Uyl een soort sinterklaas was. En 'zijn' verzorgingsstaat? Onzin.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als je een beetje zoekt vind je ook grafieken die net andersom zijn.
Den Uyl heeft mede door de aardgasbaten er wel redelijk op los kunnen "sinterklazen" Maar de verzorgingsstaat heeft een behoorlijk diepere achtergrond. Maar dat is hier redelijk offtopic, dat is meer iets voor pol.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:26 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zou kunnen. Feit is dat het een fabeltje is dat Den Uyl een soort sinterklaas was. En 'zijn' verzorgingsstaat? Onzin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:54 schreef ErwinRommel het volgende:
*pakt een Jillz voor Maitje en een pint Guinness voor Cobra*Lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:54 schreef ErwinRommel het volgende:
*pakt een Jillz voor Maitje en een pint Guinness voor Cobra*Dankuu!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |