Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Dat was te lang voor de TT vrees ikquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:46 schreef suikertaartje het volgende:
Grote ballonnen met parelmoerglans
Geeft niets, dan kon ik mooi die post postenquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat was te lang voor de TT vrees ik
Ja, samenquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geeft niets, dan kon ik mooi die post posten
kapper had is een keer een stuk van m'n oor eraf geknipt, en toen vroor het ook en waaide het heel hard, en dat deed pijnquote:
smakelijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:50 schreef Stuart het volgende:
Ik wil een foto van het regenpak
* Stuart gaat dus eten![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:52 schreef Myraela het volgende:
Dat lijkt me ook behoorlijk pijnlijk ja TFM, wel een leuk verhaal om aan je kleinkinderen later te vertellen als ze naar de kapper moeten. Mijn verhaal is een stuk minder charmant.
Dankjewelquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland pakt snel een papieren zakdoekje en geeft die aan ST
mijn moeder was 56 toen ze oma werdquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kleinkinderen komen pas over 50 á 60 jaar
Edit: hóóp/denk ik
of overdrijf ik...
Tsja, met mensen van zijn leeftijd weet je het maar nooitquote:
Ik heb er zelf ook een beetje last vanquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tsja, met mensen van zijn leeftijd weet je het maar nooit
mijnuhh, ehh, onee, laat maarquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijn moeder was 56 toen ze oma werd
En dan moet je nog eten, dat is dus nog eentjequote:Op dinsdag 28 december 2010 17:59 schreef DaMart het volgende:
Ik kan niet even eten koken of er is alweer een topic vol.
Ze gaan snel vol hequote:Op dinsdag 28 december 2010 18:00 schreef suikertaartje het volgende:
Die topics raken zo snel vol omdat iedereen de hele tijd maar roept dat ze zo snel vol zijn en dat we zo hard gaan![]()
Enorm!quote:
Als ik mag vragen, waarom niet?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:00 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder moet nog wel even wachten tot ze oma word. hoewel de kans maar heel klein is, medisch gezien. Of mijn broer moet kinderen krijgen, maar daar hebben we geen contact meer mee.
Ik zit nu te eten, en typ terwijl ik zit te kauwenquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
En dan moet je nog eten, dat is dus nog eentje
Dat doe ik ook meestal zo rond deze tijdquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zit nu te eten, en typ terwijl ik zit te kauwen.
ik bedoelde waarom je geen contact meer met je broer hebt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:06 schreef Myraela het volgende:
Omdat appel @TMF
Nouja, lang en onsmakelijk verhaal. Iets met altijd constant ongesteld zijn en daardoor verplicht de pil moeten slikken.
Afstraffen die luiquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ja dat zei ik
[..]
Het zou verboden moeten worden
communicatie zonder oogcontact is moeilijk, ik weet hetquote:
Oh, wat jammerquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:10 schreef Myraela het volgende:
Ook een lang en onsmakelijk verhaal overigens. Iets met vader en broer die in Nieuw-Zeeland gingen wonen. En vervolgens is het contact verbroken. Wat dan weer een heel erg lang verhaal is.
Ja, dat zag ik ook toen ik het had gepostquote:
Hmhm. Schavuiten, allemaal!quote:Het zou verboden moeten worden
quote:
Eetse en have fun TFMquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:21 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ga ook eten en daarna naar Harry Potter![]()
![]()
![]()
Bis spätah!
Veel plezier jochiequote:Op dinsdag 28 december 2010 18:21 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ga ook eten en daarna naar Harry Potter![]()
![]()
![]()
Bis spätah!
Zielig zequote:Op dinsdag 28 december 2010 18:30 schreef suikertaartje het volgende:
Pijnstillers zijn weer uitgewerkt, ik ga even zielig doen![]()
![]()
Oh, en eten met zoonlief
Eet smakelijk lieverdquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:30 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Oh, en eten met zoonlief
Dat ben je wel vaker nietquote:
Dat klopt. Probleem is alleen dat wanneer ik het wel ben mensen dat niet altijd wetenquote:
Nu is het rustigquote:
Bis Later STquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:30 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Oh, en eten met zoonlief
Gisteren was je wel serieus bezig tegen die JF en nog wat anderenquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klopt. Probleem is alleen dat wanneer ik het wel ben mensen dat niet altijd weten
Klopt. Was die 'gezellige' momenten alweer vergetenquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gisteren was je wel serieus bezig tegen die JF en nog wat anderen
Die stokface bleef nog de hele nacht op Fok! ookquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klopt. Was die 'gezellige' momenten alweer vergeten
Hahaha, nou, gelukkig maar dat hij later normaal deedquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die stokface bleef nog de hele nacht op Fok! ookMaar hij deed later wel normaal gelukkig
Heb ik vandaag gegeten?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Denk dat het komt omdat de meeste nu aan het eten zijn
Volgens mij moet jij vanaaf op tijd gaan slapenquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb ik vandaag gegeten?
Ohja, net nog
Mijn korte termijn geheugen faalt![]()
Dan kunnen ze wel uit de boom worden gehaaldquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:35 schreef RockNijntje het volgende:
De lampjes in de kerstboom zijn kapot
Wat heb je er mee gedaan?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:35 schreef RockNijntje het volgende:
De lampjes in de kerstboom zijn kapot
Ik weet nog niet hoe ik donderdag met het werk zitquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:38 schreef Stuart het volgende:
En ik verveel me. Ben donderdag nog helemaal vrij om iets leuks te gaan doen maar nodigt iemand mij daarvoor uit? Nee, natuurlijk niet
Dan moet ik er zelf maar wat van makenquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:38 schreef Stuart het volgende:
En ik verveel me. Ben donderdag nog helemaal vrij om iets leuks te gaan doen maar nodigt iemand mij daarvoor uit? Nee, natuurlijk niet
Wat een vriendelijke reactiequote:Op dinsdag 28 december 2010 18:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet nog niet hoe ik donderdag met het werk zit
Ehm, niet echt maar vind het leuk in ieder gevalquote:
En ik ben bang dat ik je pas donderdag avond kan vertellen hoe en watquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, niet echt maar vind het leuk in ieder geval
En dan is de dag alweer voorbijquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
En ik ben bang dat ik je pas donderdag avond kan vertellen hoe en wat
Nee hoor, hier heb ik altijd last vanquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij vanaaf op tijd gaan slapen
Mijn moeders taakquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan kunnen ze wel uit de boom worden gehaald
Wanneer ga jij dan terug?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dan is de dag alweer voorbij
En dan moet ik bijna terug naar Londen om KEIHARD aan de slag te gaan terwijl jullie allemaal feesten
Klinkt goedquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee hoor, hier heb ik altijd last van
Deze keer ben ik niet de schuldige van het onheilquote:
Maandag ben ik weer wegquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wanneer ga jij dan terug?
[..]
Klinkt goed
*kijkt op wikipedia*quote:
quote:een blijvende geheugenstoornis die voornamelijk veroorzaakt wordt door langdurig overmatig alcoholgebruik in combinatie met vitamine B1-tekort
Ik weet waar door je het krijgtquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
*kijkt op wikipedia*
Nee, omdat:
[..]
Dat was een foutjequote:Op dinsdag 28 december 2010 18:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat jij in de spoiler zei waardoor je het kreeg
Laten we er maar over ophouden voor ik ook nog depressief wordquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha, maar het zou kunnen
Niet het dan goed was
Is goedquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Laten we er maar over ophouden voor ik ook nog depressief word![]()
het spookt daarquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:56 schreef RockNijntje het volgende:
De lampjes van de kerstboom doen het weer
Dat is wel spookyquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:56 schreef RockNijntje het volgende:
De lampjes van de kerstboom doen het weer
En mijn papa is het spook, want hij maakte de lampjesquote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En mijn papa is het spook, want hij maakte de lampjes
Heb je geen hobby's dan?quote:
Nee, niet echt. Vind het leuk om mensen te zien maar dat is er pas 1x van gekomen in de afgelopen 8 dagenquote:
Hoe achteraf woon jij?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Vind het leuk om mensen te zien maar dat is er pas 1x van gekomen in de afgelopen 8 dagen
Niet geslapen, las ik?quote:
Wie wordt er dan ook ziek vlak voor een meetquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Vind het leuk om mensen te zien maar dat is er pas 1x van gekomen in de afgelopen 8 dagen
nog niet!quote:
Anti-slaapmaatjequote:Op dinsdag 28 december 2010 19:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Niet geslapen, las ik?
ik ook niet, kon de slaap niet vatten
Nietquote:
Je houdt de spanning erin dusquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nog niet!
bleek wat later te worden...
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet
Niemand wil mij zien denk ik
Die film is stomquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nog niet!
bleek wat later te worden...
Ja, daar baal ik ook enorm van. Leuk me echt leukquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie wordt er dan ook ziek vlak voor een meet.
Ik welquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet
Was jij niet in de buurt hier?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet
quote:
Dat kunnen ze zekerquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:59 schreef DaMart het volgende:
De modelspoorbaan is nog volledig berijdbaar, zo blijkt uit een testrit... ik moest alleen twee wisselstoringen verhelpen, maar dat was in 10 seconden gebeurd... Prorail kan er nog wat van leren dus.
Hou ik ook vanquote:
Fan vanaf mijn 8equote:Op dinsdag 28 december 2010 19:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hou ik ook van
Liedje zoeken
En gevonden
21 gunsquote:
Boulevard of broken dreams past beter bij mequote:
quote:
Alles gewoonquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Boulevard of broken dreams past beter bij me
119?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
je weet niet hoe oud hij is
D. is geloof ik 37 ofzoquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:12 schreef RockNijntje het volgende:
Laten we het vragen
Meneer D., hoe oud bent u?
Ohw, dat valt toch heel erg mee?quote:
Ja, vind ik ookquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ohw, dat valt toch heel erg mee?
inderdaadquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ohw, dat valt toch heel erg mee?
Zijn leeftijd of geboortedatum?quote:
Ik moet het nog maar zien te halenquote:
Zoiets, maar toch voelt hij zich waarschijnlijk als dit nummer (ja, ik zocht een excuus om het te postenquote:
Ghehequote:Op dinsdag 28 december 2010 19:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoiets, maar toch voelt hij zich waarschijnlijk als dit nummer (ja, ik zocht een excuus om het te posten).
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoiets, maar toch voelt hij zich waarschijnlijk als dit nummer (ja, ik zocht een excuus om het te posten).
Whahahahaquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit voelt best raar om te zeggen... maar dit nummer is van voor jouw tijd geloof ik.
Och, dat hoor ik zo vaakquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit voelt best raar om te zeggen... maar dit nummer is van voor jouw tijd geloof ik.
Jeugdsentiment, in de categorie 'Toen ik 14 was.... was deze muziek, ook bij mij, erg populair'quote:
Daar heb je geen excuus voor nodigquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wat was er populair toen ik 14 was?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jeugdsentiment, in de categorie 'Toen ik 14 was.... was deze muziek, ook bij mij, erg populair'.
Ik vind het zo'n onzin, nummers van voor je tijd kun je toch ook gewoon kennen?quote:
Geen idee, er staat tegenwoordig zoveel troep hoog in de Top 40, dat ik dat niet meer bijhoudquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En wat was er populair toen ik 14 was?
Leuk manquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:21 schreef wel.o.k het volgende:
morgen als ik flink onderuit ga op de schaats krijg ik deze weer te horen![]()
morgen schaatsen met miniwok en maxiwok![]()
zij voor het eerst en ik sinds 10 jaar
Miniwok en Maxiwokquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:21 schreef wel.o.k het volgende:
morgen als ik flink onderuit ga op de schaats krijg ik deze weer te horen![]()
morgen schaatsen met miniwok en maxiwok![]()
zij voor het eerst en ik sinds 10 jaar
Ja hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n onzin, nummers van voor je tijd kun je toch ook gewoon kennen?
Same...quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen idee, er staat tegenwoordig zoveel troep hoog in de Top 40, dat ik dat niet meer bijhoud.
je word oudquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen idee, er staat tegenwoordig zoveel troep hoog in de Top 40, dat ik dat niet meer bijhoud.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:
Ik ook oud?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je word oud![]()
schijnt een symptoom te zijn
en er is natuurlijk een wokkinquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Miniwok en MaxiwokWat een leuke namen
Wok, Wokkin, Miniwok en Maxiwokquote:
jij bent gewoon puberquote:
Gewoon 3fm luisteren en dan pak je nog wat meequote:Op dinsdag 28 december 2010 19:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pubers zijn meestal juist helemaal gek op top40quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij bent gewoon puber![]()
of de uitzondering die de regel bevestigd
mijn baas van de huidige klus is exitquote:
Of juist niet om zich er tegen af te zettenquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Pubers zijn meestal juist helemaal gek op top40
Mwoah, Snow Patrol... Het gaatquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:24 schreef Stuart het volgende:
Dan maar weer een liedje. Kan mij het ook verrotten
Ik zet me er niet tegen af, ik vind het gewoon niet mooiquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Of juist niet om zich er tegen af te zetten
Leuk om erbij te combinerenquote:
Ik heb navy welliesquote:
quote:
quote:
jaja, knap heah?quote:
En hoe vaak draai je hem?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zo fout.
en ik heb hem in de auto![]()
Welkom terug, jongedame.quote:
Dus daar zijn die poppetjes van!quote:
welke poppetjes?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dus daar zijn die poppetjes van!![]()
Moet je maar eens goed naar hun teksten luisterenquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dus daar zijn die poppetjes van!![]()
quote:
Dan is het eerder donderdag en dus eerder vuurwerkquote:
maar eerder vakantie voorbijquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan is het eerder donderdag en dus eerder vuurwerk
Precies en geen ene fuck gedaan in feitequote:Op dinsdag 28 december 2010 19:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar eerder vakantie voorbij
Je laatste week al hè?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ja datquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jaquote:
en de mijne die ik nog moet plannen dichter bijquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
welk liedje?quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
en de mijne die ik nog moet plannen dichter bij
maar ik heb een 35 uur werkweek, zonder thuis werken erbij gerekend.quote:
Dat is makkelijk, ruilen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar ik heb een 35 uur werkweek, zonder thuis werken erbij gerekend.
quote:
quote:
quote:
ik met huiswerk erbij ruim erbovenquote:
Dan doe je iets niet goedquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik met huiswerk erbij ruim erboven
Veel plezier meneer fles!quote:
Veel plezier Flash, gaat vast helemaal goed komenquote:
nee, klwopt, maar met gespijbelde uren er wel weer onderquote:
ik 40 uur, zonder extra klussenquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar ik heb een 35 uur werkweek, zonder thuis werken erbij gerekend.
Boefjequote:Op dinsdag 28 december 2010 19:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nee, klwopt, maar met gespijbelde uren er wel weer onder
quote:
klusjes thuis durf ik niet eens te rekenenquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dus 42.5 zonder overuren en de klusjes thuis
Nog meer k....quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:47 schreef Stuart het volgende:
Ik werk 50 uur per week ofzo en hiervoor wel ruim 60
Dat snap ikquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klusjes thuis durf ik niet eens te rekenen![]()
ik was vandaag weer in de praxis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |