Nee, niet echt. Vind het leuk om mensen te zien maar dat is er pas 1x van gekomen in de afgelopen 8 dagenquote:
Hoe achteraf woon jij?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Vind het leuk om mensen te zien maar dat is er pas 1x van gekomen in de afgelopen 8 dagen
Niet geslapen, las ik?quote:
Wie wordt er dan ook ziek vlak voor een meetquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Vind het leuk om mensen te zien maar dat is er pas 1x van gekomen in de afgelopen 8 dagen
nog niet!quote:
Anti-slaapmaatjequote:Op dinsdag 28 december 2010 19:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Niet geslapen, las ik?
ik ook niet, kon de slaap niet vatten
Nietquote:
Je houdt de spanning erin dusquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nog niet!
bleek wat later te worden...
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet
Niemand wil mij zien denk ik
Die film is stomquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nog niet!
bleek wat later te worden...
Ja, daar baal ik ook enorm van. Leuk me echt leukquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie wordt er dan ook ziek vlak voor een meet.
Ik welquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet
Was jij niet in de buurt hier?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet
quote:
Dat kunnen ze zekerquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:59 schreef DaMart het volgende:
De modelspoorbaan is nog volledig berijdbaar, zo blijkt uit een testrit... ik moest alleen twee wisselstoringen verhelpen, maar dat was in 10 seconden gebeurd... Prorail kan er nog wat van leren dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |