Wanneer ga jij dan terug?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dan is de dag alweer voorbij
En dan moet ik bijna terug naar Londen om KEIHARD aan de slag te gaan terwijl jullie allemaal feesten
Klinkt goedquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee hoor, hier heb ik altijd last van
Deze keer ben ik niet de schuldige van het onheilquote:
Maandag ben ik weer wegquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wanneer ga jij dan terug?
[..]
Klinkt goed
*kijkt op wikipedia*quote:
quote:een blijvende geheugenstoornis die voornamelijk veroorzaakt wordt door langdurig overmatig alcoholgebruik in combinatie met vitamine B1-tekort
Ik weet waar door je het krijgtquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
*kijkt op wikipedia*
Nee, omdat:
[..]
Dat was een foutjequote:Op dinsdag 28 december 2010 18:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat jij in de spoiler zei waardoor je het kreeg
Laten we er maar over ophouden voor ik ook nog depressief wordquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha, maar het zou kunnen
Niet het dan goed was
Is goedquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Laten we er maar over ophouden voor ik ook nog depressief word![]()
het spookt daarquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:56 schreef RockNijntje het volgende:
De lampjes van de kerstboom doen het weer
Dat is wel spookyquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:56 schreef RockNijntje het volgende:
De lampjes van de kerstboom doen het weer
En mijn papa is het spook, want hij maakte de lampjesquote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En mijn papa is het spook, want hij maakte de lampjes
Heb je geen hobby's dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |