Deze keer ben ik niet de schuldige van het onheilquote:
Maandag ben ik weer wegquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wanneer ga jij dan terug?
[..]
Klinkt goed
*kijkt op wikipedia*quote:
quote:een blijvende geheugenstoornis die voornamelijk veroorzaakt wordt door langdurig overmatig alcoholgebruik in combinatie met vitamine B1-tekort
Ik weet waar door je het krijgtquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
*kijkt op wikipedia*
Nee, omdat:
[..]
Dat was een foutjequote:Op dinsdag 28 december 2010 18:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat jij in de spoiler zei waardoor je het kreeg
Laten we er maar over ophouden voor ik ook nog depressief wordquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha, maar het zou kunnen
Niet het dan goed was
Is goedquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Laten we er maar over ophouden voor ik ook nog depressief word![]()
het spookt daarquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:56 schreef RockNijntje het volgende:
De lampjes van de kerstboom doen het weer
Dat is wel spookyquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:56 schreef RockNijntje het volgende:
De lampjes van de kerstboom doen het weer
En mijn papa is het spook, want hij maakte de lampjesquote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En mijn papa is het spook, want hij maakte de lampjes
Heb je geen hobby's dan?quote:
Nee, niet echt. Vind het leuk om mensen te zien maar dat is er pas 1x van gekomen in de afgelopen 8 dagenquote:
Hoe achteraf woon jij?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Vind het leuk om mensen te zien maar dat is er pas 1x van gekomen in de afgelopen 8 dagen
Niet geslapen, las ik?quote:
Wie wordt er dan ook ziek vlak voor een meetquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Vind het leuk om mensen te zien maar dat is er pas 1x van gekomen in de afgelopen 8 dagen
nog niet!quote:
Anti-slaapmaatjequote:Op dinsdag 28 december 2010 19:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Niet geslapen, las ik?
ik ook niet, kon de slaap niet vatten
Nietquote:
Je houdt de spanning erin dusquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nog niet!
bleek wat later te worden...
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet
Niemand wil mij zien denk ik
Die film is stomquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nog niet!
bleek wat later te worden...
Ja, daar baal ik ook enorm van. Leuk me echt leukquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie wordt er dan ook ziek vlak voor een meet.
Ik welquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet
Was jij niet in de buurt hier?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet
quote:
Dat kunnen ze zekerquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:59 schreef DaMart het volgende:
De modelspoorbaan is nog volledig berijdbaar, zo blijkt uit een testrit... ik moest alleen twee wisselstoringen verhelpen, maar dat was in 10 seconden gebeurd... Prorail kan er nog wat van leren dus.
Hou ik ook vanquote:
Fan vanaf mijn 8equote:Op dinsdag 28 december 2010 19:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hou ik ook van
Liedje zoeken
En gevonden
21 gunsquote:
Boulevard of broken dreams past beter bij mequote:
quote:
Alles gewoonquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Boulevard of broken dreams past beter bij me
119?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
je weet niet hoe oud hij is
D. is geloof ik 37 ofzoquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:12 schreef RockNijntje het volgende:
Laten we het vragen
Meneer D., hoe oud bent u?
Ohw, dat valt toch heel erg mee?quote:
Ja, vind ik ookquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ohw, dat valt toch heel erg mee?
inderdaadquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ohw, dat valt toch heel erg mee?
Zijn leeftijd of geboortedatum?quote:
Ik moet het nog maar zien te halenquote:
Zoiets, maar toch voelt hij zich waarschijnlijk als dit nummer (ja, ik zocht een excuus om het te postenquote:
Ghehequote:Op dinsdag 28 december 2010 19:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoiets, maar toch voelt hij zich waarschijnlijk als dit nummer (ja, ik zocht een excuus om het te posten).
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoiets, maar toch voelt hij zich waarschijnlijk als dit nummer (ja, ik zocht een excuus om het te posten).
Whahahahaquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit voelt best raar om te zeggen... maar dit nummer is van voor jouw tijd geloof ik.
Och, dat hoor ik zo vaakquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit voelt best raar om te zeggen... maar dit nummer is van voor jouw tijd geloof ik.
Jeugdsentiment, in de categorie 'Toen ik 14 was.... was deze muziek, ook bij mij, erg populair'quote:
Daar heb je geen excuus voor nodigquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wat was er populair toen ik 14 was?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jeugdsentiment, in de categorie 'Toen ik 14 was.... was deze muziek, ook bij mij, erg populair'.
Ik vind het zo'n onzin, nummers van voor je tijd kun je toch ook gewoon kennen?quote:
Geen idee, er staat tegenwoordig zoveel troep hoog in de Top 40, dat ik dat niet meer bijhoudquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En wat was er populair toen ik 14 was?
Leuk manquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:21 schreef wel.o.k het volgende:
morgen als ik flink onderuit ga op de schaats krijg ik deze weer te horen![]()
morgen schaatsen met miniwok en maxiwok![]()
zij voor het eerst en ik sinds 10 jaar
Miniwok en Maxiwokquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:21 schreef wel.o.k het volgende:
morgen als ik flink onderuit ga op de schaats krijg ik deze weer te horen![]()
morgen schaatsen met miniwok en maxiwok![]()
zij voor het eerst en ik sinds 10 jaar
Ja hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n onzin, nummers van voor je tijd kun je toch ook gewoon kennen?
Same...quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen idee, er staat tegenwoordig zoveel troep hoog in de Top 40, dat ik dat niet meer bijhoud.
je word oudquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen idee, er staat tegenwoordig zoveel troep hoog in de Top 40, dat ik dat niet meer bijhoud.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:
Ik ook oud?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je word oud![]()
schijnt een symptoom te zijn
en er is natuurlijk een wokkinquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Miniwok en MaxiwokWat een leuke namen
Wok, Wokkin, Miniwok en Maxiwokquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |