Haha ik bestel altijd dlie biel !quote:Op maandag 3 januari 2011 15:05 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Allereerst de allerbeste wensen voor iedereen hier!![]()
@JeePee, "sambal bij" heb ik gelukkig niet meer vaak gehoord de laatste tijd. Als ze al wat zeggen is het vooral Ni-hau (?) of iets anders standaards verkapt Chinees/Japans of zo, en ja, dat vinden ze zelf dan ook oneindig grappig. Of nog erger, mensen die me Ushi noemen.Wat ze dan niet snappen is dat, omdat ik dus Aziatisch ben die "grappen" al honderden keren voorbij heb horen komen, maar ze dan nog steeds denken origineel te zijn, omdat ik dan waarschijnlijk de eerste Aziaat ben die ze tegengekomen zijn in hun leven (op de afhaalchinees na). Ach ja, wat doe je eraan? Ik zie het als een pluspunt, want dankzij mijn uiterlijk is het veel gemakkelijker om sneller die halve gladiolen te herkennen, idiot alert, idiot alert!
Volgens mij bedoelde je: glappenquote:Op maandag 3 januari 2011 15:05 schreef Kroketvulling het volgende:
Wat ze dan niet snappen is dat, omdat ik dus Aziatisch ben die "grappen" al honderden keren voorbij heb horen komen,
Whehehehehequote:Op maandag 3 januari 2011 15:20 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde je: glappen
Whahahaha![]()
WHAHHAHAHA!!! Sta je daar met je vriendin naast je bij de chinees. Zegt die chinees, nummer 986890 was vool die man met die snol.quote:
Assie dat doet zeg ik dat ie wel een beetje lespect moet hebben vool mn bitch !quote:Op maandag 3 januari 2011 15:23 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
WHAHHAHAHA!!! Sta je daar met je vriendin naast je bij de chinees. Zegt die chinees, nummer 986890 was vool die man met die snol.
Hoelang is een Chinees?!quote:Op maandag 3 januari 2011 15:21 schreef _Led_ het volgende:
Whehehehehe
Veltel el nog eens een paal !!!!
Hij bedoelt dat hij een paald paalt.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:38 schreef _Led_ het volgende:
Wie paalt met wie / wat ?
Of bedoelde je "Paald" ?
Stomme auto-correct...quote:Op maandag 3 januari 2011 15:38 schreef _Led_ het volgende:
Wie paalt met wie / wat ?
Of bedoelde je "Paald" ?
En dat bepaal jij?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:41 schreef JoepiePoepie het volgende:
Hij bedoelt dat hij een paald paalt.
Als je een paald paalt, of dool een paald gepaald woldt, dan moet je dat wel goed spellen andels beglijpt niemand ene leet van waal je nou ovel aan het laaskallen bent.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:41 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik zou toch liever een paald palen dan gepaald worden door 1.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:41 schreef JoepiePoepie het volgende:
Whehehe, hij heeft een splaakgeblekquote:Op maandag 3 januari 2011 15:44 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Ik zou toch liever een paald palen dan gepaald worden door 1.
quote:Op maandag 3 januari 2011 15:32 schreef _Led_ het volgende:
kan iemand de TT even velandelen naal "[TLU OH : #262] Gelukkig Oudjaal!" ?
Bastald, assistentie veleist !
| 1 | $_POST['belicht'] = stl_leplace("r","l", $_POST['belicht']; |
Dat is indeldaad niet zo lekkel. Penetlelen is dan betel en veiligel.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:44 schreef Kroketvulling het volgende:
Ik zou toch liever een paald palen dan gepaald worden door 1.
Die lesideelt meestal op BNWquote:Op maandag 3 januari 2011 15:50 schreef JoepiePoepie het volgende:
Waal is Schenkstloop? De glootste poepchinees van heel FOK!
Ach ja, waalom niet he Dalkwolfquote:Op maandag 3 januari 2011 15:54 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Zo, zo, toe maal! Gaan we nu ook meteen maal dule woolden gebluiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |