Superstrakke jeans, en een los feestelijke topje erbovenop.quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:35 schreef Lavenderr het volgende:
Goedemorgen, deze laatste morgen van het oude jaar!
Vanavond allemaal lekker feesten![]()
![]()
![]()
JP kan haar Chinese jurk eindelijk aan, en DW zijn vossepak, ik hou het op casual met een feestelijke touch en wat trekken de anderen van de OH aan?
Benieuwd naar
Dat is leuk en sexyquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:31 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Superstrakke jeans, en een los feestelijke topje erbovenop.
Zwart, Vonk bestendigquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:35 schreef Lavenderr het volgende:
Goedemorgen, deze laatste morgen van het oude jaar!
Vanavond allemaal lekker feesten![]()
![]()
![]()
JP kan haar Chinese jurk eindelijk aan, en DW zijn vossepak, ik hou het op casual met een feestelijke touch en wat trekken de anderen van de OH aan?
Benieuwd naar
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 09:41 schreef Flammie het volgende:
Ey Bastard! Via je facebook weet ik nu welk boek je eerder bedoelde en ik lees je korte stukjeTof toch :p
Nou, je had ook nog dit erbij toch:quote:Op maandag 3 januari 2011 12:15 schreef _Led_ het volgende:
Oud & Nieuw in een notedop :
[ afbeelding ]
Dat was pas toen ik weer thuis was, en ik had niet zoveel alcohol op hoor.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:24 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, je had ook nog dit erbij toch:
[ afbeelding ]
En genoeg alcohol had je ook volgens mij.
Waarom niet?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:13 schreef _Led_ het volgende:
Dat was pas toen ik weer thuis was, en ik had niet zoveel alcohol op hoor.
Die foto van die open haard vind je grappigquote:Ik vond 'm gewoon wel grappig !
quote:Maar ja, ik ben dus een non-humor-'hij' he
Omdat ik die avond reed, en omdat we thuis slechts 1 fles bubbels hadden staanquote:
Oh, ik dacht dat je het ergens anders over hadquote:Die foto van die open haard vind je grappigBlijkbaar zie ik iets over het hoofd op die foto.
Ik viste niet naar complimentjes, ik nam je anti-non-humor-mannen-gemiep in de zeik, muts.quote:Hou eens op met vissen naar complimentjes, wijf.
Had dan meteen doorgereden naar mijquote:Op maandag 3 januari 2011 13:29 schreef _Led_ het volgende:
Omdat ik die avond reed, en omdat we thuis slechts 1 fles bubbels hadden staan
Hee eh, pm's worden hier niet besproken, straks krijg ik weer een pm-ban dankzij jou.quote:Oh, ik dacht dat je het ergens anders over had
Mislukt dusquote:Ik viste niet naar complimentjes, ik nam je anti-non-humor-mannen-gemiep in de zeik, muts.
Oeh, maar ik kan me een boel wensen hoor, dat moet je niet onderschattenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:36 schreef JoepiePoepie het volgende:
Had dan meteen doorgereden naar mij. Rond 5 uur tot een uurtje of 8 had ik bij mij thuis een leuke afterparty met alles wat je je maar kunt wensen
.
grmmmblquote:Mislukt dus.
Oh, that reminds me:quote:Op maandag 3 januari 2011 13:46 schreef _Led_ het volgende:
Oeh, maar ik kan me een boel wensen hoor, dat moet je niet onderschatten
Ik ben niet in losse onderdelen leverbaar hoor !quote:Op maandag 3 januari 2011 13:48 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Oh, that reminds me:
Ik moet nog steeds een verlanglijstje maken met wat ik van jou voor mijn verjaardag wil hebben!
Dat zullen we nog weleens zienquote:Op maandag 3 januari 2011 13:51 schreef _Led_ het volgende:
Ik ben niet in losse onderdelen leverbaar hoor !
Allereerst de allerbeste wensen voor iedereen hier!quote:Op maandag 3 januari 2011 12:19 schreef JoepiePoepie het volgende:
Kroketvulling, zeggen mensen ook weleens tegen jou:
"Sambal bij?"
En dan met zo'n hoofd erbij van: "Haha, wat ben ik toch een leuke grappige vent he [ afbeelding ]. Vind je mij ook zo leuk?"
Soms zeggen mensen dat tegen mij als ik Chinese kleren aan heb, en/of als ik zeg dat mijn oma Chinees is, en/of als ik mijn haar stijl heb gemaakt (dan zie ik er wat Chinezer uit).
En als je hem en de 'grap' niet leuk vindt, dan ben je een chagrijnig wijf.
Maar ik vind dat echt zulke non-humor, oftewel domme humor. Ik kan echt niet tegen standaardgrappen. Van moppen hou ik ook niet.
Net zoiets als: "Ja, ik ben de leukste thuis, op de deurknop na dan he!"
Of mensen die aan de kassa van een non-food-winkel zeggen als de caissière vraagt of hij (meestal zijn die non-humor-mensen 'hij's' en dan durft men nog te beweren dat er geen vrouwen bestaan met humor, maar veel mannen zijn ook gewoon echt niet grappig...) een tasje wil:
"Nee, ik eet het hier op!"
Bedankt Kroketvulling, jij ook! En eh:quote:Op maandag 3 januari 2011 15:05 schreef Kroketvulling het volgende:
Allereerst de allerbeste wensen voor iedereen hier!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |