Inderdaad. Een aantal jaar. Ligt aan het persoon natuurlijk en goed je met deze klikt. Openheid etc.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:23 schreef JoepiePoepie het volgende:
Oh ja, ik hoef mijn vrienden ook niet per se elke week te zien ofzo hoor. Maar ik vind tevens dat je zo'n persoon ook wel een behoorlijke tijd moet kennen alvorens hem/haar vriend/vriendin te kunnen noemen.
Uiteraard zijn er een paar die heel close zijn en vallen niet alle 100+ onder natuurlijk.quote:Ik ken heus wel 100+ mensen (tja, wie niet), maar dat zijn echt niet allemaal vrienden, maar gewoon kennissen. Sommige mensen die ik niet echt tot mijn vrienden reken, zie ik zelfs wel vaker dan dat ik bijvoorbeeld mijn beste vriend zie.
Hahaaaaa. Jaja! Heel goed opgemerkt!quote:Waarom heb jij eigenlijk altijd je normale kleren over je fursuit
?
En de ander heeft weer alleen een halsband, of een badge met wat art welke zijn "fursona" (karakter) grafisch uitbeeld.quote:En die jongen die alleen maar een staart aan zijn kont heeft hangen, vind ik eigenlijk nog raarder om te zien, dan de mensen die een compleet pak aan hebben.
Nu al?! Ik zit gewoon braaf aan een lekker bakkie koffie hoor.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:39 schreef Lavenderr het volgende:
Om alvast in de stemming te komen-of te blijven![]()
*champagne alvast onkurkt
Hmm, nou ga ik me afvragen wat er bij jou in 2006 is gebeurd, aangezien je dat jaar noemt als een jaar dat je veel vrienden hebt gemaaktquote:Op donderdag 30 december 2010 13:48 schreef Darkwolf het volgende:
Uiteraard zijn er een paar die heel close zijn en vallen niet alle 100+ onder natuurlijk.
Maar ook de rest zijn dus echte vrienden waarvan ik de meeste ondertussen al jaren ken. De meeste vanaf 2006.
En een andere reden is: Handig voor furry-seks!quote:Hahaaaaa. Jaja! Heel goed opgemerkt!
Mijn fursuit is wat men noemt een "partial" en een reguliere fursuit noemt men dan ook wel een "full suit".
De reden waarom ik kleding aan heb is omdat er onder mijn shirt geen vacht zit en tot aan de helft van mijn boven benen dus ook niet.
Er zijn verschillende redenen waarom je voor een partial suit zou kiezen.
Het scheelt iets in warmte en het komt voor sommige mensen financieel wat beter uit.
Een andere reden is dat je een partial wat persoonlijker -letterlijk- kan aankleden. Je zal nooit een fullsuit in kleding zien.
Ik ken er toevallig eentje die een dun hawai shirt draagt, en dan zonder de knopen vast.
Geloof me: Niemand kan tegen alcohol, maar dat maakt alcohol juist soms zo leukquote:Op donderdag 30 december 2010 14:01 schreef Kroketvulling het volgende:
Nu al?! Ik zit gewoon braaf aan een lekker bakkie koffie hoor.Bovendien drink ik toch geen champagne, want ik kan niet tegen alcohol. En die kinderchampagne van de Hema met die Jip en Janneke label is al helemaal niet te zuipen.
Toen is het allemaal een beetje begonnen eigenlijk. Via via kwam ik in het wereldje terecht.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:07 schreef JoepiePoepie het volgende:
Hmm, nou ga ik me afvragen wat er bij jou in 2006 is gebeurd, aangezien je dat jaar noemt als een jaar dat je veel vrienden hebt gemaakt.
Het was meer bij wijze van spreken, dat ontkurken van de champagne. Ben in een champagnestemmingquote:Op donderdag 30 december 2010 14:01 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Nu al?! Ik zit gewoon braaf aan een lekker bakkie koffie hoor.Bovendien drink ik toch geen champagne, want ik kan niet tegen alcohol. En die kinderchampagne van de Hema met die Jip en Janneke label is al helemaal niet te zuipen.
Met knieen? Toen had je alleen nog maar furry-dingen voor je knieen?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:35 schreef Darkwolf het volgende:
Toen is het allemaal een beetje begonnen eigenlijk. Via via kwam ik in het wereldje terecht.
Uiteindelijk werd ik een keertje uitgenodigd door twee furs om eens langs te komen en daar ging ik (met knieeen) naar toe.
The rest, is history...
Laat je die ook weleens thuis dan?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:35 schreef Darkwolf het volgende:
Uiteindelijk werd ik een keertje uitgenodigd door twee furs om eens langs te komen en daar ging ik (met knieeen) naar toe.
AAAAAAAAAAAHHHHHH!!!!!!quote:Op donderdag 30 december 2010 14:38 schreef Lavenderr het volgende:
Maar hou het bij chocolademelk uit de automaat voor nu
Maar de meeste mensen zitten niet al na een half biertje of wijntje te lallen en brallen om vervolgens kotsend boven de wc te hangen met een rood, opgeblazen hoofd.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:07 schreef JoepiePoepie het volgende:
Geloof me: Niemand kan tegen alcohol, maar dat maakt alcohol juist soms zo leuk!
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:41 schreef Kroketvulling het volgende:
Laat je die ook weleens thuis dan?
Da's juist leuk! Als het een ander betreft he, niet bij mezelf natuurlijkquote:Op donderdag 30 december 2010 14:44 schreef Kroketvulling het volgende:
Maar de meeste mensen zitten niet al na een half biertje of wijntje te lallen en brallen om vervolgens kotsend boven de wc te hangen met een rood, opgeblazen hoofd.
Nee, ik was een tijdje minder actief. Sinds bijna een jaartje ben ik weer vollop actief.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:39 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik heb trouwens al die tijd gedacht dat dat furry-gedoe bij jou pas dit jaar was begonnen!
Vind jij dat ook zo lekker?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het was meer bij wijze van spreken, dat ontkurken van de champagne. Ben in een champagnestemming![]()
Maar hou het bij chocolademelk uit de automaat voor nu
Ja, die bubbeltjes en dat het dan zo lekker prikt in je neus, echt heerlijkquote:Op donderdag 30 december 2010 15:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vind jij dat ook zo lekker?
Betere drank is er gewoon niet.. die bubbels, die smaak, de nasmaak, de geur
Yup. Bij bekende studios betaal je al snel een flinke duit.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:47 schreef JoepiePoepie het volgende:
Die fursuits zijn inderdaad duur zeg!
Maar dat hele fursuit-gebeuren, is dat eigenlijk niet gewoon een soort excuus voor doorlopend carnavalquote:Op donderdag 30 december 2010 15:53 schreef Darkwolf het volgende:
Yup. Bij bekende studios betaal je al snel een flinke duit.
Zoek voor de grap ook eens op de Clockwork studio. Deze maakt prachtige realistiche looks.
Mijn partial was rond de 400 euro, maar is gewoon door een goede vriendin uit Denemarken gemaakt.
Genoeg mensen die het zelf maken en dus ook op commissie voor minder. Ook fullsuits.
Sommige worden er groot mee en verdienen goed. Een mooi voorbeeld is de Mixedcandy studio, welke begon met een persoon die er gewoon erg handig in werd.
Volgende crewmeet neem ik Champagne meequote:Op donderdag 30 december 2010 15:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, die bubbeltjes en dat het dan zo lekker prikt in je neus, echt heerlijk
Lekker Spelmeista, die vinoquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:32 schreef Spellmeista het volgende:
Zow jongens ik ga aan de GLU-vino een goede jaarwisseling
Superstrakke jeans, en een los feestelijke topje erbovenop.quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:35 schreef Lavenderr het volgende:
Goedemorgen, deze laatste morgen van het oude jaar!
Vanavond allemaal lekker feesten![]()
![]()
![]()
JP kan haar Chinese jurk eindelijk aan, en DW zijn vossepak, ik hou het op casual met een feestelijke touch en wat trekken de anderen van de OH aan?
Benieuwd naar
Dat is leuk en sexyquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:31 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Superstrakke jeans, en een los feestelijke topje erbovenop.
Zwart, Vonk bestendigquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:35 schreef Lavenderr het volgende:
Goedemorgen, deze laatste morgen van het oude jaar!
Vanavond allemaal lekker feesten![]()
![]()
![]()
JP kan haar Chinese jurk eindelijk aan, en DW zijn vossepak, ik hou het op casual met een feestelijke touch en wat trekken de anderen van de OH aan?
Benieuwd naar
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 09:41 schreef Flammie het volgende:
Ey Bastard! Via je facebook weet ik nu welk boek je eerder bedoelde en ik lees je korte stukjeTof toch :p
Nou, je had ook nog dit erbij toch:quote:Op maandag 3 januari 2011 12:15 schreef _Led_ het volgende:
Oud & Nieuw in een notedop :
[ afbeelding ]
Dat was pas toen ik weer thuis was, en ik had niet zoveel alcohol op hoor.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:24 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, je had ook nog dit erbij toch:
[ afbeelding ]
En genoeg alcohol had je ook volgens mij.
Waarom niet?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:13 schreef _Led_ het volgende:
Dat was pas toen ik weer thuis was, en ik had niet zoveel alcohol op hoor.
Die foto van die open haard vind je grappigquote:Ik vond 'm gewoon wel grappig !
quote:Maar ja, ik ben dus een non-humor-'hij' he
Omdat ik die avond reed, en omdat we thuis slechts 1 fles bubbels hadden staanquote:
Oh, ik dacht dat je het ergens anders over hadquote:Die foto van die open haard vind je grappigBlijkbaar zie ik iets over het hoofd op die foto.
Ik viste niet naar complimentjes, ik nam je anti-non-humor-mannen-gemiep in de zeik, muts.quote:Hou eens op met vissen naar complimentjes, wijf.
Had dan meteen doorgereden naar mijquote:Op maandag 3 januari 2011 13:29 schreef _Led_ het volgende:
Omdat ik die avond reed, en omdat we thuis slechts 1 fles bubbels hadden staan
Hee eh, pm's worden hier niet besproken, straks krijg ik weer een pm-ban dankzij jou.quote:Oh, ik dacht dat je het ergens anders over had
Mislukt dusquote:Ik viste niet naar complimentjes, ik nam je anti-non-humor-mannen-gemiep in de zeik, muts.
Oeh, maar ik kan me een boel wensen hoor, dat moet je niet onderschattenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:36 schreef JoepiePoepie het volgende:
Had dan meteen doorgereden naar mij. Rond 5 uur tot een uurtje of 8 had ik bij mij thuis een leuke afterparty met alles wat je je maar kunt wensen
.
grmmmblquote:Mislukt dus.
Oh, that reminds me:quote:Op maandag 3 januari 2011 13:46 schreef _Led_ het volgende:
Oeh, maar ik kan me een boel wensen hoor, dat moet je niet onderschatten
Ik ben niet in losse onderdelen leverbaar hoor !quote:Op maandag 3 januari 2011 13:48 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Oh, that reminds me:
Ik moet nog steeds een verlanglijstje maken met wat ik van jou voor mijn verjaardag wil hebben!
Dat zullen we nog weleens zienquote:Op maandag 3 januari 2011 13:51 schreef _Led_ het volgende:
Ik ben niet in losse onderdelen leverbaar hoor !
Allereerst de allerbeste wensen voor iedereen hier!quote:Op maandag 3 januari 2011 12:19 schreef JoepiePoepie het volgende:
Kroketvulling, zeggen mensen ook weleens tegen jou:
"Sambal bij?"
En dan met zo'n hoofd erbij van: "Haha, wat ben ik toch een leuke grappige vent he [ afbeelding ]. Vind je mij ook zo leuk?"
Soms zeggen mensen dat tegen mij als ik Chinese kleren aan heb, en/of als ik zeg dat mijn oma Chinees is, en/of als ik mijn haar stijl heb gemaakt (dan zie ik er wat Chinezer uit).
En als je hem en de 'grap' niet leuk vindt, dan ben je een chagrijnig wijf.
Maar ik vind dat echt zulke non-humor, oftewel domme humor. Ik kan echt niet tegen standaardgrappen. Van moppen hou ik ook niet.
Net zoiets als: "Ja, ik ben de leukste thuis, op de deurknop na dan he!"
Of mensen die aan de kassa van een non-food-winkel zeggen als de caissière vraagt of hij (meestal zijn die non-humor-mensen 'hij's' en dan durft men nog te beweren dat er geen vrouwen bestaan met humor, maar veel mannen zijn ook gewoon echt niet grappig...) een tasje wil:
"Nee, ik eet het hier op!"
Bedankt Kroketvulling, jij ook! En eh:quote:Op maandag 3 januari 2011 15:05 schreef Kroketvulling het volgende:
Allereerst de allerbeste wensen voor iedereen hier!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |