Ik vind het vuurwerk inderdaad ook erg zielig voor dieren en zelf ben ik ook ontzettend bang voor vuurwerk, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik een boze geest benquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:00 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik vind het vuurwerk inderdaad ook erg zielig voor dieren en zelf ben ik ook ontzettend bang voor vuurwerk, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik een boze geest kabouter ben.
Je had "boze" niet hoeven doorstrepen hoorquote:
Speciaal voor jou, je lievelingsliedje:quote:
Lijkt wel Arnold S.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:55 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik heb die ABBA-clip net bekeken, maar er staat daar gewoon iemand in z'n onderbroek op het feest:
[ afbeelding ]
AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 29 december 2010 10:41 schreef JoepiePoepie het volgende:
Speciaal voor jou, je lievelingsliedje:
Goed plan. Zit weer op kantoor, en dan zit je gelijk weer in die werkmolen van alledag. Maar ik vond kerst wel erg leuk!quote:Op woensdag 29 december 2010 09:50 schreef Bastard het volgende:
Ik heb er nog helemaal geen zin in dat oud en nieuw.. en het lijkt of de feestdagen een beetje langs me heen gaan.
Kerst viel in het weekend, oud en nieuw idem.. volgende keer ga ik daar tussenin denk ik vakantie opnemen
Kerst was wel heel leuk.. het was een leuk weekend, die heb ik wel vaker.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:33 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Goed plan. Zit weer op kantoor, en dan zit je gelijk weer in die werkmolen van alledag. Maar ik vond kerst wel erg leuk!
pff wat doe ik eigenlijk.. ik werk voor een internationaal bedrijf als consultant en hou mij bezig met de setup en processflow van diverse klanten in het B2B traject. Ik bouw mappings om berichten te vertalen, onderhoud van klanten, probleemoplossingen etc.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:42 schreef Kroketvulling het volgende:
Wat voor werk doe je dan? Sales of zo?
Het heeft zo zijn leuke kanten ja, met name het contact met diverse klanten. Maar ik kan mij leukere jobs voorstellen.. ben er nog niet uit wat ik wil worden later geloof ik.quote:
Dat heb ik ook! Misschien kunnen we een club beginnen!quote:Op woensdag 29 december 2010 12:59 schreef Bastard het volgende:
ben er nog niet uit wat ik wil worden later geloof ik.
Je bent een dag te vroeg! Morgen pas oude en nieuw he!quote:Op donderdag 30 december 2010 07:46 schreef Darkwolf het volgende:
Mijn laatste werkdag en een uurtje eerder weg.
Om 15:00 ga ik richting Den Bosch en vanuit daar word ik opgehaald door iemand.
Vervolgens rijden we door naar een locatie in Evertsoord en kan het feest gaan beginnen!
#isitfofyet
Wat doe jij dan voor tussenbaan?quote:Op woensdag 29 december 2010 14:17 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Dat heb ik ook! Misschien kunnen we een club beginnen!
Ja dus?quote:Op donderdag 30 december 2010 07:49 schreef Bastard het volgende:
Je bent een dag te vroeg! Morgen pas oude en nieuw he!
Welnee, ik vermaak mij dan prima hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 08:53 schreef Darkwolf het volgende:
Wat verschrikkelijk saai, Bastard.
Die heb ik gelukkig inderdaad niet heheh.quote:Op donderdag 30 december 2010 09:21 schreef Bastard het volgende:
Welnee, ik vermaak mij dan prima hoorMaak het alleen niet laat omwege verantwoordelijkheden de volgende dag
Dat is waar. Misschien een soort van break totdat de kids weer wat ouder zijn om er nieuw vers leven in te blazen?quote:Ik heb mn feesten omtrent oud en nieuw eerder wel gekend, en eigenlijk mis ik er niks aan. Komt wel weer als de kinderen ouder zijn anders.
Hahahaha! Goed bezig, die zwager!quote:Kijk een (vrijgezelle) zwager van me die gaat naar zo'n "stout en fout" feest in Groningen, dat zag ik anders ook wel zitten hoor
Poe zeg! Als ik vanmiddag al aan het feest zou beginnen, dan red ik het nieuwe jaar nietquote:Op donderdag 30 december 2010 08:25 schreef Darkwolf het volgende:
Ja dus?
Ik weet wat ik zeg: het feest / evenement begint vanavond al. Nee, vanmiddag al zelfs! Vanaf 15:00!
Die nieuwe dag/nieuwe maand maakt ook niet zoveel uit inderdaad, maar tijdens Oudjaar zijn er gewoon de leukste en drukste feestjes. Vaak kom ik dan ook nog mensen tegen die ik al maanden niet meer heb gesproken, omdat ze amper op stap gaan de rest van het jaar.quote:Op donderdag 30 december 2010 08:33 schreef Bastard het volgende:
2 dagen feest ook.. en waarom nou helemaal, je slaat de kalender om naar een volgende maand, toevallig een nieuw jaar.
Oliebollen en appelflappen eet ik dan weer niet, ik hou daar niet van. En champagne, alleen een paar slokjes om 0.00 uur om mee te kunnen proosten, maar dat hoef ik verder ook niet, want ook daar hou ik niet van, ik krijg dat amper wegquote:Op donderdag 30 december 2010 08:33 schreef Bastard het volgende:
Ik vier het eigenlijk niet. We hebben de oliebollen staan, en de appelflappen, lekker eentje happen. Goed, lekker glas champagne erbij (godendrank)
There ain't no party like an alcoholic partyquote:Op donderdag 30 december 2010 09:30 schreef JoepiePoepie het volgende:
Oliebollen en appelflappen eet ik dan weer niet, ik hou daar niet van. En champagne, alleen een paar slokjes om 0.00 uur om mee te kunnen proosten, maar dat hoef ik verder ook niet, want ook daar hou ik niet van, ik krijg dat amper weg.
Oh, ik drink heus alcohol, wees maar niet bang...quote:Op donderdag 30 december 2010 09:35 schreef Bastard het volgende:
There ain't no party like an alcoholic party
Ik schrijf berichtjes op fok. Daarnaast doe ik enkele administratieve taken. En hierna verlaat ik Nederland.quote:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 30 december 2010 07:54 schreef Bastard het volgende:
Ik heb een liedje in mijn hoofd die ik graag wil delen met jullie
Jezus man! Ik heb niet eens zoveel vrienden! Maar heel veel plezier alvast. Klinkt alsof het erg gezellig gaat worden.quote:Op donderdag 30 december 2010 09:29 schreef Darkwolf het volgende:
Mijn feest word vooral gezellig. 54+ vrienden op een afgezonderde locatie. Kijk er dan ook erg naar uit!
Wij furries zijn een grote familie he? Wereldwijd heb ik er meer als 1000 echt ontmoet en kan met een gerust hart zeggen dan er meer als 100 ook echt goede vrienden zijn die ik regelmatig zie en/of spreek.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:23 schreef Kroketvulling het volgende:
Jezus man! Ik heb niet eens zoveel vrienden! Maar heel veel plezier alvast. Klinkt alsof het erg gezellig gaat worden.![]()
Klinkt exotisch. Wat is dat voor feest? Of is het een tent waar iets plaats vind?quote:Ik heb morgen in ieder geval lekker vrij. Heb toch besloten om maar wel naar een feestje te gaan. Zijn er nog meer mensen die naar de West Pacific gaan in Amsterdam?
Ik denk dat wij een ander beeld hebben van vriendschap. 100+ goede vriendschappen zou ik echt niet kunnen 'onderhouden' hoor!quote:Op donderdag 30 december 2010 10:31 schreef Darkwolf het volgende:
Wij furries zijn een grote familie he? Wereldwijd heb ik er meer als 1000 echt ontmoet en kan met een gerust hart zeggen dan er meer als 100 ook echt goede vrienden zijn die ik regelmatig zie en/of spreek.
En dan bedoel ik ook echt van Nederland helemaal tot aan Australie. Ook deze heb ik real life ontmoet en spreek ik nog steeds wekelijks meerdere malen zelfs.
Ik ook niet. Tenzij je misschien ook mensen meetelt die je maar 1 keer per jaar ziet of zo.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:38 schreef JoepiePoepie het volgende:
100+ goede vriendschappen zou ik echt niet kunnen 'onderhouden' hoor!
best een goeie vraag nogquote:Op donderdag 30 december 2010 11:28 schreef JoepiePoepie het volgende:
Trouwens, even een praktische vraag voor Darkwolf:
Hoe doe jij dat eigenlijk met eten en drinken als furry? Zet je dan je furry-hoofd af ofzo?![]()
Ik zie het al voor me: Ben je op zo'n furry-feest met lekkere hapjes en drankjes, moet je gewoon uitkijken dat je niet over een van de vele afgezette furry-hoofden struikelt.
En als iedereen dronken is, vergeten ze het verkeerde hoofd te pakken. Krijg je een schaap met een olifantenhoofd en dat soort dingen. En ruzie natuurlijk: "Nee, dat is mijn hoofd!" en "Wie heeft er met z'n vieze poten op mijn hoofd gestaan?" en "Waarom zit er kots op mijn hoofd?"
En dat je dan ook een geliefde hebt onder de furries, maar doordat iedereen van hoofd is gewisseld ga je per ongeluk vreemd enzo [ afbeelding ].
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:20 schreef Kroketvulling het volgende:
Ik nam aan dat ze in hun gewone kloffie naar het feest zouden gaan?
Een goede vriendschap is er juist eentje dat als je elkander een tijdje niet gezien hebt het toch als een week geleden voelt en alles ok is. Echte hechte no hastle / (social) pressure vriendschappen, deze koester ik echt.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:38 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik denk dat wij een ander beeld hebben van vriendschap. 100+ goede vriendschappen zou ik echt niet kunnen 'onderhouden' hoor!
Ja, natuurlijk! Rotte appels heb je er altijd tussen zitten ja, maar die verdwijnen ook even zo hard weer als wij daar achter komen.quote:En je kunt wel zeggen dat alle furries een grote familie is, maar er zullen heus kutfurries tussen zitten!
Kijk, je moet het zo zien: je loopt niet 24/7 in zo'n pak om mee te beginnen.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:28 schreef JoepiePoepie het volgende:
Trouwens, even een praktische vraag voor Darkwolf:
Hoe doe jij dat eigenlijk met eten en drinken als furry? Zet je dan je furry-hoofd af ofzo?
Gaan we ook. En op lokatie gaan we gewoon af en toe even in pak. Bijvoorbeeld met de disco avond. Fursuit dance!quote:Op donderdag 30 december 2010 12:20 schreef Kroketvulling het volgende:
Ik nam aan dat ze in hun gewone kloffie naar het feest zouden gaan?
OMG! What once has been visualised cannot be unvisualised!quote:Op donderdag 30 december 2010 12:00 schreef Bastard het volgende:
En niet te veel zuipen als furr natuurlijk, want ziet er niet uit zo'n dronken olifant plus vergeet bij het kotsen niet je kop af te zetten anders loopt je hele slurf vol
Oh ja, ik hoef mijn vrienden ook niet per se elke week te zien ofzo hoor. Maar ik vind tevens dat je zo'n persoon ook wel een behoorlijke tijd moet kennen alvorens hem/haar vriend/vriendin te kunnen noemen.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:07 schreef Darkwolf het volgende:
Een goede vriendschap is er juist eentje dat als je elkander een tijdje niet gezien hebt het toch als een week geleden voelt en alles ok is. Echte hechte no hastle / (social) pressure vriendschappen, deze koester ik echt.
quote:Gaan we ook. En op lokatie gaan we gewoon af en toe even in pak. Bijvoorbeeld met de disco avond. Fursuit dance!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |