abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 januari 2011 @ 18:01:20 #276
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_90891531
Even uit Placebo geplukt:

quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 16:20 schreef Kroketvulling het volgende:
Was dat toen in Amsterdam in de RAI? Tibetan Freedom Festival? Want dan was ik daar ook! Moet wel haast tien jaar geleden zijn geweest. Thom Yorke O+
Ja in de RAI :D! Vooral Thom Yorke was inderdaad geweldig! Ik ging inderdaad vooral voor Thom Yorke (die kwam 's middags/begin van de avond als ik me goed herinner). Blur sloot het festival af en die vond ik ook erg goed.

Ik kan me ook vooral herinneren dat ik die sfeer zo relaxt vond op dat festival :). Misschien kwam dat wel vooral omdat het alcoholvrij was ;).

Paar jaar later heb ik Radiohead (de complete band dus) trouwens nog een keer gezien in Nijmegen.
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_90894896
Ik moet zeggen, dit alles heft je wansmaak veroorzaakt door ene Zanger Petro toch wel enigszins een beetje op. Ik heb Radiohead volgens mij een stuk of vier keer gezien, inclusief toen in Nijmegen inderdaad. Het Goffertpark was dat geloof ik, met die tent. En ja, dat Tibet festival was echt superrelaxt. Volgens mij was het toen ook bij lange na niet uitverkocht, maar dat was juist lekker rustig. En ik heb een keer een praatje gemaakt met de drummer(!!!) van Radiohead op pinkpop toen ze daar de hoofdact waren. Sta je daar als achttienjarige bakvis met zweet tussen je bilnaad. :')
  woensdag 5 januari 2011 @ 19:04:02 #278
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_90895274
Radiohead heb ik ook stuk of 5 x gezien ;D
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  woensdag 5 januari 2011 @ 19:20:10 #279
8372 Bastard
Persona non grata
pi_90896396
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:48 schreef Kroketvulling het volgende:

[..]

Ik denk trouwens van niet. Ik denk dat je pas doodgaat op het moment dat je datgene hebt bereikt wat je wilde bereiken in je leven.
Als het goed is wel, maar er bestaan ook 'ongelukken' die niet te voorkomen waren vlgs mij. Soms word iemand uit het leven gerukt zonder zijn taken te hebben volbracht.
The truth was in here.
  † In Memoriam † woensdag 5 januari 2011 @ 19:51:16 #280
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_90898565
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 16:08 schreef _Led_ het volgende:
Ook tussen "met opzet" en "zonder opzet" bestaan grijze gebieden waar het Universum dan scheidsrechter moet gaan spelen.
Dat lijkt mij ook! Het meeste kwaad is goed bedoeld zei mijn oud-oom altijd!

Is dit een slowchat?
pi_90898915
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 19:04 schreef Michielos het volgende:
Radiohead heb ik ook stuk of 5 x gezien ;D
Maar heb je er ook van genoten? Nou? Nou? Nou?

quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 19:20 schreef Bastard het volgende:
Als het goed is wel, maar er bestaan ook 'ongelukken' die niet te voorkomen waren vlgs mij. Soms word iemand uit het leven gerukt zonder zijn taken te hebben volbracht.
Ja, dat denk ik ook wel. Ongeluk op kosmisch niveau. Al die ongelukken nagelaten, denk ik niet dat je vantevoren, vanaf de geboorte of zo een bepaalde datum vast kan stellen waarop iemand voor zichzelf heeft besloten om te overlijden.

quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 19:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Is dit een slowchat?
Ja, maar je moet wel langzaam praten. Want we zijn nogal traag van begrip hier.
  woensdag 5 januari 2011 @ 20:04:03 #282
8372 Bastard
Persona non grata
pi_90899406
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 19:56 schreef Kroketvulling het volgende:

vanaf de geboorte of zo een bepaalde datum vast kan stellen waarop iemand voor zichzelf heeft besloten om te overlijden.

Klopt, meer een timeframe.. ja mag genieten.
The truth was in here.
  † In Memoriam † woensdag 5 januari 2011 @ 20:04:57 #283
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_90899466
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 19:56 schreef Kroketvulling het volgende:
Ja, maar je moet wel langzaam praten. Want we zijn nogal traag van begrip hier.
Geen wonder dat ik de helft van de topics niet begrijp. Ik denk gewoon te snel.
  woensdag 5 januari 2011 @ 20:06:45 #284
8372 Bastard
Persona non grata
pi_90899591
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 20:04 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Geen wonder dat ik de helft van de topics niet begrijp. Ik denk gewoon te snel.
We leggen je toch graag uit over hoe we denken dat de andere wereld werkt ;)
The truth was in here.
  † In Memoriam † woensdag 5 januari 2011 @ 20:09:40 #285
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_90899766
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 20:06 schreef Bastard het volgende:

[..]

We leggen je toch graag uit over hoe we denken dat de andere wereld werkt ;)
Ja, dat vind ik wel interessant om te weten. Deze wereld is meetbaar en wat ik er niet van weet kan ik vinden op wikipedia. Die andere wereld die schijnt lastiger zijn om te vangen!

Is dit een beetje te modereren? Doe jij trouwens ook BNW?
  woensdag 5 januari 2011 @ 20:22:38 #286
8372 Bastard
Persona non grata
pi_90900582
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 20:09 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik wel interessant om te weten. Deze wereld is meetbaar en wat ik er niet van weet kan ik vinden op wikipedia. Die andere wereld die schijnt lastiger zijn om te vangen!

Is dit een beetje te modereren? Doe jij trouwens ook BNW?
Nee is niet meetbaar dat is ook de reden van vele discussie.. het is er niet want het is niet te meten.

Verder wat een aardig vraag :D
Ik weet niet of het te modereren is, Lavenderr en ik doen gewoon ons ding denk ik. De users van een forum maken de muziek, wij letten op of de noot niet vals word. ;)
BNW doen we ook inderdaad.
The truth was in here.
  woensdag 5 januari 2011 @ 20:25:30 #287
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_90900758
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 18:57 schreef Kroketvulling het volgende:
Ik moet zeggen, dit alles heft je wansmaak veroorzaakt door ene Zanger Petro toch wel enigszins een beetje op. Ik heb Radiohead volgens mij een stuk of vier keer gezien, inclusief toen in Nijmegen inderdaad. Het Goffertpark was dat geloof ik, met die tent. En ja, dat Tibet festival was echt superrelaxt. Volgens mij was het toen ook bij lange na niet uitverkocht, maar dat was juist lekker rustig. En ik heb een keer een praatje gemaakt met de drummer(!!!) van Radiohead op pinkpop toen ze daar de hoofdact waren. Sta je daar als achttienjarige bakvis met zweet tussen je bilnaad. :')
Ja, het was inderdaad erg rustig in de RAI toen. Je hoefde absoluut niet te dringen om vooraan te kunnen staan bij Thom Yorke. Het was misschien zelfs een beetje te relaxt. Tijdens Thom Yorke waren er gewoon nog heel veel mensen die gewoon over die markt bleven wandelen. Ik had echt zoiets van "Wat?! De goddelijke Thom Yorke staat hier gewoon op te treden, zelfs met amper muzikale begeleiding en die stem van hem klonk zo mooi! En dan ga je een beetje relaxt over die markt wandelen, alsof er niks aan de hand is :')."

Heb je ook gezien dat er mensen in het publiek waren die gingen huilen? Niet omdat ze het om te janken zo slecht vonden, neem ik aan ;). Maar sommigen werden gewoon helemaal emotioneel!

In de recensie de volgende dag in het Parool stond dat zijn stem 'door merg en been ging'. En daar was ik het wel mee eens :).

Hier Kroketvulling, voor in je plakboek. Kies maar uit! De bovenste heeft mijn vriend getekend en de onderste, tja :):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  † In Memoriam † woensdag 5 januari 2011 @ 20:28:05 #288
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_90900944
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 20:22 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nee is niet meetbaar dat is ook de reden van vele discussie.. het is er niet want het is niet te meten.

Verder wat een aardig vraag :D
Ik weet niet of het te modereren is, Lavenderr en ik doen gewoon ons ding denk ik. De users van een forum maken de muziek, wij letten op of de noot niet vals word. ;)
BNW doen we ook inderdaad.
Ja maar je hebt altijd van die overtuigd gelovigen! Die geloven dat de wetenschap het enige juiste pad is en men bewandeld tot de dood. Van die ja, maar volgens Jezus/Newton/Einstein/Mijn moeder et cetera.

We? Ha, ik wist niet dat jullie beide subfora deden? :D

BNW dat is mij een te grote mengelmoes van wikipedia en absurde logica. :P
  woensdag 5 januari 2011 @ 20:33:55 #289
8372 Bastard
Persona non grata
pi_90901307
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 20:28 schreef De_Kardinaal het volgende:

BNW dat is mij een te grote mengelmoes van wikipedia en absurde logica. :P
Klopt, daar zitten de wacko's hier niet 8-)
The truth was in here.
pi_90907988
quote:
7s.gif Op woensdag 5 januari 2011 20:25 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ja, het was inderdaad erg rustig in de RAI toen. Je hoefde absoluut niet te dringen om vooraan te kunnen staan bij Thom Yorke. Het was misschien zelfs een beetje te relaxt. Tijdens Thom Yorke waren er gewoon nog heel veel mensen die gewoon over die markt bleven wandelen. Ik had echt zoiets van "Wat?! De goddelijke Thom Yorke staat hier gewoon op te treden, zelfs met amper muzikale begeleiding en die stem van hem klonk zo mooi! En dan ga je een beetje relaxt over die markt wandelen, alsof er niks aan de hand is :')."

Heb je ook gezien dat er mensen in het publiek waren die gingen huilen? Niet omdat ze het om te janken zo slecht vonden, neem ik aan ;). Maar sommigen werden gewoon helemaal emotioneel!

In de recensie de volgende dag in het Parool stond dat zijn stem 'door merg en been ging'. En daar was ik het wel mee eens :).

Hier Kroketvulling, voor in je plakboek. Kies maar uit! De bovenste heeft mijn vriend getekend en de onderste, tja :):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas was Thom Yorke de enige artiest bij wie ik het niet voor elkaar kreeg om vooraan te staan. Mensen begonnen me nogal giftig aan te kijken zodra ik ze opzij probeerde te duwen. Heel vreemd! En met mijn 160 cm en 50 kg aan lichaamsgewicht kom je nu ook weer niet dusdanig intimiderend over dat mensen vanzelf voor je opzij gaan. :{ Ik kan me in ieder geval herinneren dat ik het erg mooi vond ja. Maar ik heb geen enkel Radiohead concert meegemaakt waar ik niet diep van onder de indruk was. Hoe weet je trouwens nog in godesnaam wat er in het Parool stond? We hebben het wel over iets wat 10 jaar geleden heeft plaatsgevonden hoor! :o

En wat die plaatjes betreft. De bovenste: :D Die onderste: :')

Als puber was ik overigens zo'n grote fan dat ik ook een lui oog wilde. _O-
pi_90908362
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 20:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ja maar je hebt altijd van die overtuigd gelovigen! Die geloven dat de wetenschap het enige juiste pad is en men bewandeld tot de dood. Van die ja, maar volgens Jezus/Newton/Einstein/Mijn moeder et cetera.
Ik geloof dat Jezus niet helemaal in dit rijtje thuishoort voor de hardcore wetenschap aanhangers hoor. Maar ik weet wat je bedoelt. Van die users die altijd aankomen met "dan moeten ze naar James Randi gaan" of "ja, dat heet cold reading, weleens van gehoord?"

Oh, is het werkelijk? Nee, nooit van gehoord.. :Z
  woensdag 5 januari 2011 @ 22:30:33 #292
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_90908915
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:17 schreef Kroketvulling het volgende:
Helaas de enige artiest bij wie ik het niet voor elkaar kreeg om vooraan te staan. Mensen begonnen me nogal giftig aan te kijken zodra ik ze opzij probeerde te duwen. Heel vreemd! En met mijn 160 cm en 50 kg aan lichaamsgewicht kom je nu ook weer niet dusdanig intimiderend over dat mensen vanzelf voor je opzij gaan. :{
Ik ben ietsje kleiner dan jij ;). Ik stond een beetje links vooraan. Ik kan me trouwens ook herinneren dat het toegangskaartje erg goedkoop was, 20 gulden ofzo?

quote:
Ik kan me in ieder geval herinneren dat ik het erg mooi vond ja. Maar ik heb geen enkel Radiohead concert meegemaakt waar ik niet diep van onder de indruk was.
Die in Nijmegen heb ik helaas niet 100% meegemaakt, want ik was erg ziek toen. Kon niet eens op mijn benen staan, heb toen helaas een groot deel van het concert buiten gezeten en gewoon zitten luisteren dus.

quote:
Hoe weet je trouwens nog in godesnaam wat er in het Parool stond? We hebben het wel over iets wat 10 jaar geleden heeft plaatsgevonden hoor! :o
Ik had een abonnement op het Parool en keek de volgende dag (maandag, het festival was op zondag, ook dat weet ik dus nog ;)) natuurlijk meteen wat het Parool erover had geschreven, en leuke dingen plakte ik toen altijd in de toiletruimte. Zo ook die recensie, ik heb er nog jaren al poepend tegenaan gekeken :').

quote:
En wat die plaatjes betreft. De bovenste: :D Die onderste: :')

Als puber was ik overigens zo'n grote fan dat ik ook een lui oog wilde. _O-
Ik snap je, ik ben nu zo'n groot fan van Zanger Petro dat ik binnenkort mijn hoofd ga kaalscheren en een bierbuik ga kweken :).
pi_90910035
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:30 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik ben ietsje kleiner dan jij ;). Ik stond een beetje links vooraan. Ik kan me trouwens ook herinneren dat het toegangskaartje erg goedkoop was, 20 gulden ofzo?
Aah! Het guldentijdperk! Dat waren nog eens prijzen. ^O^

quote:
Ik had een abonnement op het Parool en keek de volgende dag (maandag, het festival was op zondag, ook dat weet ik dus nog ;)) natuurlijk meteen wat het Parool erover had geschreven, en leuke dingen plakte ik toen altijd in de toiletruimte. Zo ook die recensie, ik heb er nog jaren al poepend tegenaan gekeken :').
Oh ja, da's altijd een mooie manier om dingen te onthouden. Mijn oma had vroeger van die tegels aan de muur van de wc met van die spreuken erop. Die kan ik nu ook zo opzeggen.

quote:
Ik snap je, ik ben nu zo'n groot fan van Zanger Petro dat ik binnenkort mijn hoofd ga kaalscheren en een bierbuik ga kweken :).
:D Ik hoop dat je Chinese jurkje van stretchmateriaal is gemaakt. Het dichtste wat ik ooit in de buurt kwam van het uiterlijk van Thom Yorke was toen een mug mij in mijn ene ooglid had gestoken, waardoor mijn ooglid zodanig opzwol dat het net leek alsof ik een lui (weliswaar opgezwollen) oog had. Het waren de gelukkigste dagen van mijn leven.
  donderdag 6 januari 2011 @ 08:54:48 #294
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_90919702
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:47 schreef Kroketvulling het volgende:
Het waren de gelukkigste dagen van mijn leven.
_O-

Mijn favoriet van Radiohead:

donderdag 6 januari 2011 @ 09:05:58 #295
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_90919871
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 10:30 schreef Kroketvulling het volgende:
Klacht: mensen die zonodig moeten bewijzen grappig/intelligent/stoer etc. te zijn. :r :r :r :r :r
Klacht: mensen. Punt. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Darkwolf op 06-01-2011 09:11:58 ]
  donderdag 6 januari 2011 @ 09:06:58 #296
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_90919884
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 12:03 schreef Michielos het volgende:
Zo halen dieren telepaten ook hun 'gelijk'. Het is makkelijk, veilig en klopt altijd.
Nee.
Niet alles en iedereen over een kam scheren. Als ik op mijn bek ga, dan ga ik op mijn bek. Klaar.
Het zou verraad zijn naar het dier als ik mijn ego voorop zou stellen alleen maar om gelijk te kunnen halen en niet te willen falen.
Ik leer liever waar het is fout gegaan dan steeds gelijk te willen halen.
De hele intensie is het helpen van het dier (en eventueel de eigenaar), niet mijzelf.
Jammer Michielos. Je gaat hier (weer) iets te hard door de bocht, vind ik. :N

[ Bericht 19% gewijzigd door Darkwolf op 06-01-2011 09:12:25 ]
  donderdag 6 januari 2011 @ 09:13:57 #297
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_90920036
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 09:06 schreef Darkwolf het volgende:
Nee.
Maar hoe weet jij dan of het klopt wat de paarden (of communiceer je ook met andere diersoorten) jou vertellen? Misschien zegt iemand anders die claimt met dieren te kunnen praten wel iets heel anders dan wat jij zegt door te krijgen, en dan? Dat is dus iets wat 'gewone' paragnosten ook meestal overkomt als ze in een groep opereren :).

Als ik jou vertel dat mijn hamsters dit of dat zeggen, dan kun jij toch ook totaal niet weten of dat wel klopt?
  donderdag 6 januari 2011 @ 09:50:10 #298
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_90920787
quote:

[..]

Nee.
Niet alles en iedereen over een kam scheren. Als ik op mijn bek ga, dan ga ik op mijn bek. Klaar.
Het zou verraad zijn naar het dier als ik mijn ego voorop zou stellen alleen maar om gelijk te kunnen halen en niet te willen falen.
De hele intensie is het helpen van het dier (en eventueel de eigenaar), niet mijzelf.
Oh ? Dus als jij met een dier "praat" kan ik gewoon verifieren of het klopt wat jij zegt ?
Nee, lijkt me niet, omdat zo'n paard of hamster mij niet zelf kan vertellen of het klopt wat jij zegt.

Dus is het lekker makkelijk scoren om te zeggen dat je met dieren praat - niemand kan immers ooit controleren of het zo is.

Tenzij jij het natuurlijk even wilt demonstreren, dan kom ik met een hamster naar je toe en schrijf ik iets op een briefje wat ik wil dat die hamster doet. Dan kun jij 't 'm vertellen, en dan zullen we eens kijken of 't werkt.
zzz
  donderdag 6 januari 2011 @ 09:54:34 #299
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_90920905
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 09:50 schreef _Led_ het volgende:
dan kom ik met een hamster naar je toe en schrijf ik iets op een briefje wat ik wil dat die hamster doet.
Oh, heb jij ook een hamster? Wat lief O+! Zullen we onze hamsters met elkaar laten spelen O+?
  donderdag 6 januari 2011 @ 11:34:14 #300
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_90923825
quote:

[..]

Nee.
En jij gaat nu te hard door de bocht. Alles wat je zegt over een dier (tenzij het ziektes zijn o.i.d. [en daarbij is mijns inziens ervaring, kennis van meest voorkomende ziektes, en goede gok belangrijker dan daadwerkelijk met een dier communiceren]), is amper te verifieren. Hoe kun jij verifieren dat een cavia onzeker is, de cavia denkt dat moeder stinkt e.d.?. Ik zou iemand uitlachen die zelfs daarmee "op zijn bek" gaat, want dat kan gewoon echt niet. de intentie doet hier niks aan af. Al zou immanuel Kant deze mening niet delen.. :D (beginselethisch denken).
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')