Nouja het werkt zeker niet in alle situaties het beste lijkt me als mensen in de omgeving wel alcohol drinken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:16 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Weet je daar ook artikelen/onderzoeken van? Want ik kan me daar eigenlijk niks bij voorstellen. Na een drankje of 1 à 2 à 3 (ja, dan begin ik de alcohol al behoorlijk te voelen ja, na 3 helemaal) merk je toch gewoon dat er niks gebeurt? En als je dan nog verder gaat drinken (4, 5, 6, enzovoort... drankjes) dan merk je toch echt wel dat er helemaal niks gebeurt lijkt me
.
Ik kan me daar gewoon niks bij voorstellen.
Jah, maar zijn niet veel ziektes dat?quote:Valt dat niet ook gewoon onder aanstellerij?
"Oh een telefoniemast, straling, hellup, daar kan ik niet tégen hoor, ik voel het nu al in m'n hoofd!"
Net zoiets als mensen die al beginnen te hoesten en te zeuren als ze alleen al een pakje (onaangestoken) sigaretten zíen, omdat ze dan denken dat er iemand vlakbij ze staat te roken.
Was dat toen in Amsterdam in de RAI? Tibetan Freedom Festival? Want dan was ik daar ook! Moet wel haast tien jaar geleden zijn geweest. Thom Yorkequote:Op woensdag 5 januari 2011 08:44 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik ben erg verbaasd. Ik was zelf een keer op een festival en daar werd alleen maar alcoholvrij geschonken. (Het was een festival in het kader van Tibet, en Thom Yorke van Radiohead en Blur traden daar op, en daar ging het me vooral om.)
Jij bent zo'n wijf met zo'n spa-blauw flesje permanent in de aanslag ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:21 schreef Michielos het volgende:
Hypochondrie is inderdaad een bitch. Ik moet altijd drinken meenemen als ik ga wandelen of naar de stad ga, anders krijg ik het gevoel alsof ik sterf van de dorst![]()
Ik neem dus altijd flesjes mee e.d.
na sinasflesjequote:Op woensdag 5 januari 2011 16:24 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Jij bent zo'n wijf met zo'n spa-blauw flesje permanent in de aanslag ?
Spa blauw flesjes.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:24 schreef _Led_ het volgende:
Jij bent zo'n wijf met zo'n spa-blauw flesje permanent in de aanslag ?
Heb een paar jaar voor een toeleverancier van telecoms gewerkt. Een van hun had een paar masten waar ze antennes testen, alleen de antennes, zat geen elektronica in, was niet aangesloten. Maar die masten zagen er natuurlijk vervaarlijk uit met al die antennes er aan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:54 schreef Bramdecaviaeter het volgende:
. En zo krijgen mensen enorme hoofdpijn van telefoniemasten terwijl die nog uit staat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |