abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 januari 2011 @ 08:44:19 #176
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_90869331
Ik heb er trouwens zelf al wat over gevonden.

Ik ben erg verbaasd. Ik was zelf een keer op een festival en daar werd alleen maar alcoholvrij geschonken. (Het was een festival in het kader van Tibet, en Thom Yorke van Radiohead en Blur traden daar op, en daar ging het me vooral om :).)

Ik wist niet dat het alcoholvrij was en bestelde biertjes. Ik vond het al vreemd smaken (ik had toen nog nooit alcoholvrij bier gedronken) en na 2 bier zei ik tegen de jongen met wie ik daar was:

"Ik voel helemaal niks van die alcohol, en jij?"

Hij voelde ook niks en toen keken we goed op de posters die daar hingen en zagen we dat het alcoholvrij was.

Nou ja, blijkbaar werkt alcohol als placebo dus niet voor iedereen. Zoals ik in mijn vorige post al schreef dat ik me er niks bij kan voorstellen :).
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  woensdag 5 januari 2011 @ 16:10:04 #177
304120 Bramdecaviaeter
"LSD, 100 µg, i.m."
pi_90885275
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 08:16 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Weet je daar ook artikelen/onderzoeken van? Want ik kan me daar eigenlijk niks bij voorstellen. Na een drankje of 1 à 2 à 3 (ja, dan begin ik de alcohol al behoorlijk te voelen ja, na 3 helemaal :D) merk je toch gewoon dat er niks gebeurt? En als je dan nog verder gaat drinken (4, 5, 6, enzovoort... drankjes) dan merk je toch echt wel dat er helemaal niks gebeurt lijkt me :).

Ik kan me daar gewoon niks bij voorstellen.
Nouja het werkt zeker niet in alle situaties het beste lijkt me als mensen in de omgeving wel alcohol drinken.

Verwachting heeft een enorm effect op uitwerking van drugs, bij speed verslaafden zie je de dopamine spiegel al stijgen voordat het middel wordt toegediend. erg vreemd effect maar je lichaam regeert al op de (bijna rituele) handeling

quote:
Valt dat niet ook gewoon onder aanstellerij?

"Oh een telefoniemast, straling, hellup, daar kan ik niet tégen hoor, ik voel het nu al in m'n hoofd!"

Net zoiets als mensen die al beginnen te hoesten en te zeuren als ze alleen al een pakje (onaangestoken) sigaretten zíen, omdat ze dan denken dat er iemand vlakbij ze staat te roken.
Jah, maar zijn niet veel ziektes dat?

En de meeste mensen ervaren het wel zo, dus de klachten zijn er daadwerkelijk alleen de oorzaak zit tussen de oren. Hypochondrie is a bitch.
Inter faeces et urinam nascimur,
pi_90885753
quote:
14s.gif Op woensdag 5 januari 2011 08:44 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik ben erg verbaasd. Ik was zelf een keer op een festival en daar werd alleen maar alcoholvrij geschonken. (Het was een festival in het kader van Tibet, en Thom Yorke van Radiohead en Blur traden daar op, en daar ging het me vooral om :).)
Was dat toen in Amsterdam in de RAI? Tibetan Freedom Festival? Want dan was ik daar ook! Moet wel haast tien jaar geleden zijn geweest. Thom Yorke O+
  woensdag 5 januari 2011 @ 16:21:04 #179
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_90885764
Hypochondrie is inderdaad een bitch. Ik moet altijd drinken meenemen als ik ga wandelen of naar de stad ga, anders krijg ik het gevoel alsof ik sterf van de dorst 8)7
Ik neem dus altijd flesjes mee e.d.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  woensdag 5 januari 2011 @ 16:24:04 #180
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_90885907
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 16:21 schreef Michielos het volgende:
Hypochondrie is inderdaad een bitch. Ik moet altijd drinken meenemen als ik ga wandelen of naar de stad ga, anders krijg ik het gevoel alsof ik sterf van de dorst 8)7
Ik neem dus altijd flesjes mee e.d.
Jij bent zo'n wijf met zo'n spa-blauw flesje permanent in de aanslag ? ;)
zzz
  woensdag 5 januari 2011 @ 16:26:26 #181
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_90886024
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 16:24 schreef _Led_ het volgende:

[..]

na sinasflesje ;)
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_90887162
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 16:24 schreef _Led_ het volgende:
Spa blauw flesjes. :') Ik heb een heus Spa Marie-Henriette flesje. :7
  woensdag 5 januari 2011 @ 16:54:43 #183
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_90887621
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 01:54 schreef Bramdecaviaeter het volgende:
. En zo krijgen mensen enorme hoofdpijn van telefoniemasten terwijl die nog uit staat.
Heb een paar jaar voor een toeleverancier van telecoms gewerkt. Een van hun had een paar masten waar ze antennes testen, alleen de antennes, zat geen elektronica in, was niet aangesloten. Maar die masten zagen er natuurlijk vervaarlijk uit met al die antennes er aan.
Dat waren de masten waar verreweg de meeste klachten over kwamen van mensen die beweerden er ziek van te worden, statisch op te laden, etc etc.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')