quote:
Op woensdag 5 januari 2011 08:16 schreef JoepiePoepie het volgende:[..]
Weet je daar ook artikelen/onderzoeken van? Want ik kan me daar eigenlijk niks bij voorstellen. Na een drankje of 1 à 2 à 3 (ja, dan begin
ik de alcohol al behoorlijk te voelen ja, na 3 helemaal

) merk je toch gewoon dat er niks gebeurt? En als je dan nog verder gaat drinken (4, 5, 6, enzovoort... drankjes) dan merk je toch echt wel dat er helemaal niks gebeurt lijkt me

.
Ik kan me daar gewoon niks bij voorstellen.
Nouja het werkt zeker niet in alle situaties het beste lijkt me als mensen in de omgeving wel alcohol drinken.
Verwachting heeft een enorm effect op uitwerking van drugs, bij speed verslaafden zie je de dopamine spiegel al stijgen voordat het middel wordt toegediend. erg vreemd effect maar je lichaam regeert al op de (bijna rituele) handeling
quote:
Valt dat niet ook gewoon onder aanstellerij?
"Oh een telefoniemast, straling, hellup, daar kan ik niet tégen hoor, ik voel het nu al in m'n hoofd!"
Net zoiets als mensen die al beginnen te hoesten en te zeuren als ze alleen al een pakje (onaangestoken) sigaretten zíen, omdat ze dan denken dat er iemand vlakbij ze staat te roken.
Jah, maar zijn niet veel ziektes dat?
En de meeste mensen ervaren het wel zo, dus de klachten zijn er daadwerkelijk alleen de oorzaak zit tussen de oren. Hypochondrie is a bitch.