Hoezo? Heb je een hekel aan de PvdA?quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:18 schreef fokthesystem het volgende:
Nu de Sp wEl met de pvda de campagne in lijkt te gaan, kan het zo maar zijn dat ik niet ga stemmen, Of protest stemmen op een weinig bekend partijtje.
quote:
Was eigenlijk een domme vraag, want stiekem wist ik het al. 8) Met mijn andere account hebben we er geregeld discussie over.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:22 schreef fokthesystem het volgende:
[..]Mwoch dat ben ik al jaren voorbij, en 'een hekel hebben aan' is wat te zwaar, maar laat ik het zo zeggen, ik noem de mensen die pvda stemmen, anders dan om zElf deel van dat sekte achtige sub-systeem te (gaan) worden politiek-dom.
Wat zwaar? Ik zou jouw houding tegenover de PvdA eerder obsessieve haat willen noemen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:22 schreef fokthesystem het volgende:
[..]Mwoch dat ben ik al jaren voorbij, en 'een hekel hebben aan' is wat te zwaar, maar laat ik het zo zeggen, ik noem de mensen die pvda stemmen, anders dan om zElf deel van dat sekte achtige sub-systeem te (gaan) worden politiek-dom.
Heeft een leraar geschiedenis, of de NOS om maar wat te noemen, een hekel aan al die mensen en landen, terroristen, of het weer en weet ik het wat, waar ze wel eens voor waarschuwen, wegens er bekend mee zijn, uit het verleden bijv.., obsessieve angst/haat/lol/spijt enz... voor datgene waar ze voor waarschuwen? Nou dan!quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:24 schreef KoosVogels het volgende:
Wat zwaar? Ik zou jouw houding tegenover de PvdA eerder obsessieve haat willen noemen.
Voice-over?quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:24 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Was eigenlijk een domme vraag, want stiekem wist ik het al. 8) Met mijn andere account hebben we er geregeld discussie over.
Wat een onfrisse metafoor.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:44 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik wou VVD stemmen, maar omdat ze zich vol hebben laten blaffen door het CDA en de PVV stem ik D66.
Had ik het wat smeuïger moeten neerzetten dan?quote:
Deze kan zo op een tegeltje.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:25 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Hoe dichter bij de waarheid hoe minder fris.
Het is toch voor mij allebei Den Haag.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:48 schreef Ringo het volgende:
Kan het iemand trouwens überhaupt nog schelen wat men daar in die Provinciale Staten aanmoddert?
quote:Op woensdag 29 december 2010 00:14 schreef Boldface het volgende:
Andermaal D66, om andermaal duidelijk te maken dat ik een paars kabinet had gewild. Hopelijk komt rechts niet aan een meerderheid, zodat het kabinet-Rutte vleugellam wordt.
Nou dat gaat niet gebeuren met behulp van D66 die de Eerste kamer aan een meerderheid heeft geholpen VOOR het belastingplan van dit kabinet.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:18 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het zal mijn 1e keer d66 worden. Maar hoop zelf ook dat het kabinet Rutte vleugellam wordt
Mja. De enige partij die ik nog daaronder zou scharen zou SGP of partij van de dieren zijnquote:Op woensdag 29 december 2010 00:27 schreef JellieVrolijk het volgende:
[..]
Nou dat gaat niet gebeuren met behulp van D66 die de Eerste kamer aan een meerderheid heeft geholpen VOOR het belastingplan van dit kabinet.
Maar, iedere keus is beter dan VVD, CDA of PVV.
De D'66 deed niet aan partijpolitiek in de EK. Daarvoor was de EK eigenlijk ook voor bedoeld. Daar heb ik dan wel weer respect voor dat ze de EK niet gaan devalueren tot een TK 2.0.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:27 schreef JellieVrolijk het volgende:
[..]
Nou dat gaat niet gebeuren met behulp van D66 die de Eerste kamer aan een meerderheid heeft geholpen VOOR het belastingplan van dit kabinet.
Maar, iedere keus is beter dan VVD, CDA of PVV.
Nou, moet toch wel zeggen dat D66 heel goed door heeft dat zij in een vijver zitten te vissen die alleen voor hen is. Een klein vijvertje maar toch. Erg gericht op de alleenstaanden, werkgevers en een prullenbak voor twijfelende zwevende kiezers. Mooi in het midden, kleine afwijking naar rechts en zuigen maar. Het zal de komende tijd wel werken, en daar ben ik niet rouwig om, maar op de lange termijn is het weer einde verhaal.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:33 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mja. De enige partij die ik nog daaronder zou scharen zou SGP of partij van de dieren zijn
D66 heeft inderdaad genoeg punten die complete bagger zijn. Maar als VVD, CDA, PVV al geen optie zijn vanwege hun complete incompetentie en bagger beleid wat ze op het moment voeren. Waar PVDA enorm faalt om stand te houden tegen PVV en in discussies vaak verliest. Waar GL Femke kwijt is. En SP.. sjah .. SP.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:41 schreef LWD-Godius het volgende:
D66 wil de EK afschaffen, de toevalligheid brengt ons bij het punt dat PVV hierin de bondgenoot van d66 is, hulde daarvoor
Waarom stem je eigenlijk in Nederland als je het merendeel van het jaar in Londen zit? (nofi hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 00:47 schreef sitting_elfling het volgende:
D66 heeft inderdaad genoeg punten die complete bagger zijn. Maar als VVD, CDA, PVV al geen optie zijn vanwege hun complete incompetentie en bagger beleid wat ze op het moment voeren. Waar PVDA enorm faalt om stand te houden tegen PVV en in discussies vaak verliest. Waar GL Femke kwijt is. En SP.. sjah .. SP.Dan blijft D66 over
ja de PVV voegt echt serieus wat toe. Dat verdient echt een kans.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:26 schreef Bolkesteijn het volgende:
VVD. Ik hoop op een gunstige afloop voor het kabinet, die kans moeten ze in ieder geval krijgen.
Die zitten dan ook niet in het kabinet. Nog niet helemaal op de hoogte van de nieuwe ministersploeg?quote:
Nee dat niet maar ze hebben we een zeer grote invloed op het beleid van dit kabinet.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:28 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Die zitten dan ook niet in het kabinet. Nog niet helemaal op de hoogte van de nieuwe ministersploeg?
Dat klopt natuurlijk. Het kabinet heeft zich gewoon op voorhand verzekerd van voldoende steun in de Kamer, althans in ieder geval in de Tweede Kamer, om te kunnen regeren. Hadden CDA en VVD, voor mijn part inclusief D66, zelf een meerderheid gehad dan was daarmee natuurlijk kabinet gevormd en zouden de plannen er echt heel anders hebben uitgezien. Helaas bleek daar tijdens de verkiezingen niet voldoende steun voor te zijn. Maar zoals je ziet zitten twee van de drie partijen die voor mij het ideale kabinet zouden vormen in het kabinet, en daarom steun ik het kabinet ook.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:31 schreef du_ke het volgende:
Nee dat niet maar ze hebben we een zeer grote invloed op het beleid van dit kabinet.
Of denk je dat de VVD in een andere samenstelling ook genoegen had genomen met de kabinetsstandpunten over pakweg ontslagrecht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |