Vind het eerlijk gezegd wel een begrijpelijke gedachtegang.quote:
Uiteraard. Enige argumentatie is ook bij jou ver te zoekenquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind het eerlijk gezegd wel een begrijpelijke gedachtegang.
Volgens mij heb ik als een van de weinige mijn keus beargumenteerdquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Uiteraard. Enige argumentatie is ook bij jou ver te zoeken
Hoezo? Heb je een hekel aan de PvdA?quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:18 schreef fokthesystem het volgende:
Nu de Sp wEl met de pvda de campagne in lijkt te gaan, kan het zo maar zijn dat ik niet ga stemmen, Of protest stemmen op een weinig bekend partijtje.
quote:
Was eigenlijk een domme vraag, want stiekem wist ik het al. 8) Met mijn andere account hebben we er geregeld discussie over.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:22 schreef fokthesystem het volgende:
[..]Mwoch dat ben ik al jaren voorbij, en 'een hekel hebben aan' is wat te zwaar, maar laat ik het zo zeggen, ik noem de mensen die pvda stemmen, anders dan om zElf deel van dat sekte achtige sub-systeem te (gaan) worden politiek-dom.
Wat zwaar? Ik zou jouw houding tegenover de PvdA eerder obsessieve haat willen noemen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:22 schreef fokthesystem het volgende:
[..]Mwoch dat ben ik al jaren voorbij, en 'een hekel hebben aan' is wat te zwaar, maar laat ik het zo zeggen, ik noem de mensen die pvda stemmen, anders dan om zElf deel van dat sekte achtige sub-systeem te (gaan) worden politiek-dom.
Heeft een leraar geschiedenis, of de NOS om maar wat te noemen, een hekel aan al die mensen en landen, terroristen, of het weer en weet ik het wat, waar ze wel eens voor waarschuwen, wegens er bekend mee zijn, uit het verleden bijv.., obsessieve angst/haat/lol/spijt enz... voor datgene waar ze voor waarschuwen? Nou dan!quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:24 schreef KoosVogels het volgende:
Wat zwaar? Ik zou jouw houding tegenover de PvdA eerder obsessieve haat willen noemen.
Voice-over?quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:24 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Was eigenlijk een domme vraag, want stiekem wist ik het al. 8) Met mijn andere account hebben we er geregeld discussie over.
Wat een onfrisse metafoor.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:44 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik wou VVD stemmen, maar omdat ze zich vol hebben laten blaffen door het CDA en de PVV stem ik D66.
Had ik het wat smeuïger moeten neerzetten dan?quote:
Deze kan zo op een tegeltje.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:25 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Hoe dichter bij de waarheid hoe minder fris.
Het is toch voor mij allebei Den Haag.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:48 schreef Ringo het volgende:
Kan het iemand trouwens überhaupt nog schelen wat men daar in die Provinciale Staten aanmoddert?
quote:Op woensdag 29 december 2010 00:14 schreef Boldface het volgende:
Andermaal D66, om andermaal duidelijk te maken dat ik een paars kabinet had gewild. Hopelijk komt rechts niet aan een meerderheid, zodat het kabinet-Rutte vleugellam wordt.
Nou dat gaat niet gebeuren met behulp van D66 die de Eerste kamer aan een meerderheid heeft geholpen VOOR het belastingplan van dit kabinet.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:18 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het zal mijn 1e keer d66 worden. Maar hoop zelf ook dat het kabinet Rutte vleugellam wordt
Mja. De enige partij die ik nog daaronder zou scharen zou SGP of partij van de dieren zijnquote:Op woensdag 29 december 2010 00:27 schreef JellieVrolijk het volgende:
[..]
Nou dat gaat niet gebeuren met behulp van D66 die de Eerste kamer aan een meerderheid heeft geholpen VOOR het belastingplan van dit kabinet.
Maar, iedere keus is beter dan VVD, CDA of PVV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |