Asa Butterfield speelt in o.a. Merlin, Nanny McPhee2, The Boy in the Striped Pyjamas en de nog uit te komen The Invention of Hugo Cabretquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:44 schreef iBenny het volgende:
Stu, dat jochie uit je UI komt die uit een film?
Ohw, hij kon me dus niet bekend voorkomenquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Asa Butterfield speelt in o.a. Merlin, Nanny McPhee2, The Boy in the Striped Pyjamas en de nog uit te komen The Invention of Hugo Cabret
http://www.bbc.co.uk/merlin/
Nee, denk niet dat je hem kentquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, hij kon me dus niet bekend voorkomen
Je hebt acteerlessen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, denk niet dat je hem kent
Hij woont in dezelfde wijk als ik in Londen en gaat naar dezelfde acteerschool als ik
Dat is wel vet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, denk niet dat je hem kent
Hij woont in dezelfde wijk als ik in Londen en gaat naar dezelfde acteerschool als ik
Dan ook meteen de enige 'bekende' die ik ken hoorquote:
Ookquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:51 schreef JJH het volgende:
MAar ik dacht dat het Janneman Robinson was.
Misschien nog wel meer in de toekomst.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan ook meteen de enige 'bekende' die ik ken hoor
Hij speelt in zijn nieuwste film met Chloe Moretz (Kick Ass) maar die ken ik verder niet. Sterker nog, die heb ikzelf ook nog nooit IRL gezienquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Misschien nog wel meer in de toekomst.
Echt?quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ook
Al heet hij eigenlijk Christopher Robin
In NL noemen jullie hem natuurlijk Janneman Robinson. Nee, Asa Butterfield heet gewoon Asa Butterfield. We halen nu 2 zaken door elkaar vrees ikquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt?
Vandaar dat plaatje van Pooh?
Ohw zo...quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
In NL noemen jullie hem natuurlijk Janneman Robinson. Nee, Asa Butterfield heet gewoon Asa Butterfield. We halen nu 2 zaken door elkaar vrees ik
Ik ben ene hollander.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
In NL noemen jullie hem natuurlijk Janneman Robinson. Nee, Asa Butterfield heet gewoon Asa Butterfield. We halen nu 2 zaken door elkaar vrees ik
Dat nummer is wel een Elvis-cover he. Niet dat je denkt dat UB40 dat nummer zelf heeft geschrevenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:59 schreef Zeroku het volgende:
Ik ga denk ik maar even douchen en in bed liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:19 schreef crv het volgende:
Ik ben gearriveerd![]()
En Benny
Ha, toch niet zo kut he die NSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Willem-Jan van Puffelen
quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:19 schreef crv het volgende:
Ik ben gearriveerd![]()
En Benny
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zie je wel... zo erg is het niet![]()
Sorry, ik wist niet dat ik je bang maaktequote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:30 schreef Rauzer het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat dat een serieuze FOK!-smilie is, ik dacht dat jullie dat gewoon met de [img]-tag deden!
quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:30 schreef Rauzer het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat dat een serieuze FOK!-smilie is, ik dacht dat jullie dat gewoon met de [img]-tag deden!
Ik weet niet of je nu normaler post dan vroegerquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat ik je bang maakte![]()
Echt?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:32 schreef Rauzer het volgende:
Ik ben namelijk een keer geband om jou Stuart!
Wat? Om Stu?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:32 schreef Rauzer het volgende:
Dan ben je dus een kloon want ik heb de afgelopen 3 jaar nauwelijks gepostquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:32 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik weet niet of je nu normaler post dan vroeger!
Correctemundoquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan ben je dus een kloon want ik heb de afgelopen 3 jaar nauwelijks gepost
quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:33 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Bekijk de usernotes van m'n vorige account maar eens
Het moet niet gekker wordenquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:32 schreef Rauzer het volgende:
Ik vond je irritant en toen ging ik in het WK-forum in alle topics onaardige plaatjes over jou posten en toen werd ik gebandquote:
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:33 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Bekijk de usernotes van m'n vorige account maar eens
12 iddquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:36 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Volgens mij een stuk of 12 notes over hetzelfde of niet?
Nou, je hoeft je niet te verontschuldigen hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:36 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik vond je irritant en toen ging ik in het WK-forum in alle topics onaardige plaatjes over jou posten en toen werd ik geband.
Excuus nog daarvoor.
Ik heb geen idee wie je bent, sorryquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja niet het originele meer toch?
Geen idee... die genote is bestaat nog gewoonquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja niet het originele meer toch?
Ik dacht dat ik 'm vervangen had, pm link eens doorquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen idee... die genote is bestaat nog gewoon
quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:52 schreef iBenny het volgende:
maar Rauzer kon je nou echt al je PMs exporteren naar een .txt bestand?
Nee hoor, alleen ik heb zo een idee waarom je dat vraagt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst uitleggen wat je bedoelde met 5sec-grapjequote:Op dinsdag 28 december 2010 12:52 schreef iBenny het volgende:
maar Rauzer kon je nou echt al je PMs exporteren naar een .txt bestand?
Ohw, je maakte toen een grapje over die melding als je binnen de 5sec weer postquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:54 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Eerst uitleggen wat je bedoelde met 5sec-grapje!
Ik kreeg spijt en wilde niet geband worden, maar het was al te laatquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:54 schreef Rauzer het volgende:
Heb 't plaatje inderdaad vervangen dus Benny!
Oh dat je dat uit kon zetten jaquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, je maakte toen een grapje over die melding als je binnen de 5sec weer post
Preciesquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:55 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh dat je dat uit kon zetten ja![]()
!
Tegenwoordig bestaat de melding niet eens meer, maar blijft je invoerknop op 'bezig' staanquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies
Ik voel me nog steeds dom
Ohw, duurt het daarom soms zo langquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:56 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Tegenwoordig bestaat de melding niet eens meer, maar blijft je invoerknop op 'bezig' staan.
Dat zie ik nergens staan hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:58 schreef Rauzer het volgende:
Maar in je inbox moet je alle berichten selecteren (door het bovenste vakje aan te klikken), en dan kun je helemaal onderaan klikken op 'exporteren als' en dan de dropdown op txt zetten. Daarna pas klikken dus.
Lekker lullig dan dat je toch een ban kreegquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:55 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik kreeg spijt en wilde niet geband worden, maar het was al te laat
Volgens mij kan je dan pas weer posten als je de pagina officieel herladen hebt, het is niet dat hij na tien seconden het bericht alsnog post. Tenminste bij mij nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, duurt het daarom soms zo lang![]()
Ohw zo... bij mij post die daarna wel gewoonquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:00 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dan pas weer posten als je de pagina officieel herladen hebt, het is niet dat hij na tien seconden het bericht alsnog post. Tenminste bij mij niet. Nieuwe layout & "Te snel achter elkaar gepost"
Nou ja het was wel m'n eigen schuld natuurlijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker lullig dan dat je toch een ban kreeg
Nou ja, als het 48 uur is valt het ook nog wel mee natuurlijk. Heb in het verleden ook wel eens een ban gehadquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:02 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nou ja het was wel m'n eigen schuld natuurlijk.
Dat ga ik ff testen dan.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw zo... bij mij post die daarna wel gewoon
Stack overflow at line: bladieblaquote:
Dat zou niks uit moeten makenquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:12 schreef Rauzer het volgende:
Even in Google Chrome proberen dan maar
Klopt, daar werkt het ook niet inderdaadquote:
Mod- en spampowers... nu krijg ik een stijve e-penisquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:13 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Klopt, daar werkt het ook niet inderdaad. Waarschijnlijk is het voor mods uitgeschakeld dan.
Nee eigenlijk niet...quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:24 schreef Rauzer het volgende:
Maar je houdt me voor de gek he Benny?
Dat doe je nog steeds via die veilingsite?quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Als ik thuis ben eens even kijken of ik nog een beetje goedkope kaarten kan krijgen voor urinetown vanavond.. Hope so!!
Ohwquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:34 schreef Rauzer het volgende:
http://messages.fok.nl/settings.php
Toon de extra knoppen "markeren als gelezen" en "exporteren" onderaan de inbox pagina's.
hmm.. Denk niet dat ze voor vanavond er op staan.. Maaar als ik van te voren plan, het liefst wel ja!quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat doe je nog steeds via die veilingsite?
Luttequote:
lutte in jurk ?quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:51 schreef Lutte het volgende:
Ooh, dit zag je van tien kilometer aankomen...
Mama Lutte: Doe je weer een jurkje aan?_______!
okquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Moet je vanavond even op mijn Twitter kijken.
ik heb geen twitterquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Moet je vanavond even op mijn Twitter kijken.
Tot laterquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zet ik hem ook wel op FaceBook!
Maar ik ga nu dus!!
ok doei doeiquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zet ik hem ook wel op FaceBook!
Maar ik ga nu dus!!
Picsquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgens mij lag ik weer een heel ordinair met mn mond wagenwijd open te slapen in de trein..
Dat zijn gewoon smoesjes om pics via de PM te krijgen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alsof je Twitter moet hebben om het te kunnen zien
shit je hebt me doorquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon smoesjes om pics via de PM te krijgen.![]()
tssssquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon smoesjes om pics via de PM te krijgen.![]()
Stuart was de topic killerquote:
Watquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wilde even rauzer bedanken voor zijn lieve kerstkaartje
Ben weer weg![]()
Dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik denk dat ze -Vaduz- zijn kaartje bedoeld...
Raar dan, heeft er iemand dan onder jouw naam een kaart gestuurd. Ik ken iig weinig andere fokkers hier die ook jouw voornaam hebbenquote:
Oh dearquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:35 schreef Kally het volgende:
Hoi, kom even buurten, en zeggen dat ik het flink te pakken heb dus vanavond wederom afwezig ben
quote:
Doe rustig aanquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:35 schreef Kally het volgende:
Hoi, kom even buurten, en zeggen dat ik het flink te pakken heb dus vanavond wederom afwezig ben
Moet je op een normale tijd naar bed gaan.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:51 schreef iBenny het volgende:
Ik zit hier half slaperig achter mijn computer
NIemand hier volgens mij.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:36 schreef Stuart het volgende:
Ik heb geen kaart gehad van Rauzer. Vreemd
Deed ik toch?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Moet je op een normale tijd naar bed gaan.
Mee eensquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Deed ik toch?
Komt omdat dit zo'n slome dag is
quote:
Niet zo héquote:
Moequote:
aawh arm mannetjequote:Op dinsdag 28 december 2010 19:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Moe. Van 10 tot 5 geslapen vanmiddag en nog zo gaar als wat
.
Jaquote:
Ga dan ook niet pas om 4 uur slapenquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Herkenbaar
En ik zit erbij als een suffe dweil
Haha, maar goed dat niemand je ziet danquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Herkenbaar
Gaarne.quote:
Maar NBquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ga dan ook niet pas om 4 uur slapen![]()
Ik zag je wel FOK!ken om half 4 s'nachts
Oke komt goedquote:
Niks mee te maken!quote:
Dat vraagt om TC.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Herkenbaar
quote:
Dat zeggen we...quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:26 schreef Zeroku het volgende:
't is hier wel rustig enzeaux. Dalijk val ik nog echt in slaap.
aaawh, wel in je bedje in slaap vallen hequote:Op dinsdag 28 december 2010 19:26 schreef Zeroku het volgende:
't is hier wel rustig enzeaux. Dalijk val ik nog echt in slaap.
Vanmiddag dacht ik ook ff een serie in m'n bed op de laptop te kijken. Ik heb volgende mij de tweede minuut niet eens meer gezienquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aaawh, wel in je bedje in slaap vallen he
Een stoel ligt niet zo lekker
Geen idee.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zeggen we...
Is er niet ergens een opkomend relletje ofzo?
aawh, vroeg naar bedje toe danquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vanmiddag dacht ik ook ff een serie in m'n bed op de laptop te kijken. Ik heb volgende mij de tweede minuut niet eens meer gezien.
[..]
Geen idee.
Kans zit er dik in jaquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aawh, vroeg naar bedje toe dan
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja moe zijn is ook niet lekker
wat ?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:nerLDkzDhsed4M:http://forum.fok.nl/usericons/256222/Gniffel.gif&t=1]afbeelding[/url] ]
Dat lekker klinkt nogal.. apart ofzoquote:
Ja dat heb je met mensen van boven de rivierenquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat lekker klinkt nogal.. apart ofzo. Iig niet iets wat wij 'hier' ooit zeggen
Ik zal maar niks zeggenquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja dat heb je met mensen van boven de rivieren
Ja, wat heb je nu aan een harde G?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja dat heb je met mensen van boven de rivieren
wat?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zal maar niks zeggen [ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:nerLDkzDhsed4M:http://forum.fok.nl/usericons/256222/Gniffel.gif&t=1]afbeelding[/url] ]
Ja preciesquote:
Over mensen boven de riefierenquote:
Over het algemeen vrij weinig. Beetje jammer dat ze niet in Brabant wonen enzo.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Over het algemeen vrij weinig. Beetje jammer dat ze niet in Brabant wonen enzo.
Maarja, als alle mensen boven de rivieren in Brabant wonen heb je er ook kutmensen wonenquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Over het algemeen vrij weinig. Beetje jammer dat ze niet in Brabant wonen enzo.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat dus. Al kan CC een Brabants zinnetje hoor.
En dat isquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat dus. Al kan CC een Brabants zinnetje hoor.
Hmm. Touchéquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maarja, als alle mensen boven de rivieren in Brabant wonen heb je er ook kutmensen wonen
Jawelquote:
Door Benny kun jij in het Brabants vragen of iemand nog seksuele handelingen heeft verricht?quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Is ut perd al gewasse en de waai al gemaaid ?
Ik heb niks uit te leggenquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Door Benny kun jij in het Brabants vragen of iemand nog seksuele handelingen heeft verricht?
Ik verwacht een verdomd goede uitleg in mijn PM-box!
Ik kan het ook niet helpen dat ik uit Noord-Holland komquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:57 schreef Zeroku het volgende:
http://www.mijnwoordenboek.nl/dialect/Brabants.
Vooruit dan.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet helpen dat ik uit Noord-Holland kom
Vergeef het me
Had je iets anders verwacht dan?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Gelukkig kom ik er zo makkelijk vanaf
Sommige mensen gaan altijd zeiken dat je er iets voor moet doen enzoquote:
Zo ben ik nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Sommige mensen gaan altijd zeiken dat je er iets voor moet doen enzo
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Daarom ben je ook zo tof
op je knieen enzo.. ik ken hetquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Sommige mensen gaan altijd zeiken dat je er iets voor moet doen enzo
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
op je knieen enzo.. ik ken het
ja zoietsquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
op je knieen enzo.. ik ken het
Leuke UIquote:
Chesterquote:
Ik koop bijna nooit Dreft.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hoi Jef..
Geniet jij ook zo van je leven zonder brandend maagzuur?
Ja, maar hij is niet scherpquote:
BANG! En het vuil is weg.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als je weinig gebruikt hoef je het ook bijna nooit te kopen
succesquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, maar hij is niet scherp. Even een andere zoeken
.
[..]
BANG! En het vuil is weg.
Al klaarquote:
Die dikke?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, die is wel leuk.. want zij was tracy in hairspray
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, die is wel leuk.. want zij was tracy in hairspray
Jaaa, en die neger.. dat is haar vriendje! (in het echte leven! ) en die andere is van spangas, en die andere, das robin, van idols, en gtstquote:
zo zit ik ook altijd achter de kassa, incl. accent!!quote:
Doe je dan ook zo je jasje open?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
zo zit ik ook altijd achter de kassa, incl. accent!!
Pics!quote:
Nicequote:
Chocoquote:
Ja, dat zul je altijd zien jaquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm.. dan doe ik morgen een nieuwe op de post!
(zal je zien, heb je d'r straks twee van me)
Het is daar altijd mooi weerquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Grappig, in gtst zijn ze aan het golfen.., dr ligt niet eens sneeuw
I-i..s da-dat niet live?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het is daar altijd mooi weer
Ik moet nu weer aan die rode pet denkenquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
jahwel... laatst vet leuk feestje.. heb vet gefeest!
Oh, nicequote:
soms best grappigquote:
hihiquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik moet nu weer aan die rode pet denken![]()
In de zomervakantie hun zien skiën is niet zo'n pretje nee.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja, ander is er geen reet aan
Nee dat snap je toch nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
In de zomervakantie hun zien skiën is niet zo'n pretje nee.
Gezelligquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:34 schreef Zeroku het volgende:
Alhoewel de enige keer dat ik GTST heb gezien, was die keer met Pat.
Eigenlijk vond ik er geen zak aanquote:
Met Pat toch wel ?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Eigenlijk vond ik er geen zak aan
ik heb 3 en 4 pas 1 keer gezienquote:
Hij had niet zo'n grote rolquote:
jah kan nu weer goed slapenquote:
dan was het wel interessant?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij had niet zo'n grote rol. Als hij nou de hele tijd in beeld was dan wel
.
Ik noem het liever: gezellig.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan was het wel interessant?
deel 1 heb ik sowieso al een stuk of 6x gezien en die anderen weet ike igenlijk nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb 3 en 4 pas 1 keer gezien
best slecht eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |