Als dat eerste echt waar is hebben ze bij Wolfsburg ook scouts/beleid van lik me vessie.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:17 schreef ajacied4lf het volgende:
1. Mounir El Hamdaoui naar Wolfsburg 10 miljoen
2. Mido in belangstelling van spaanse subtoppers
Nee joh. Wolfsburg kan wel een Hamdaoui gebruiken. Ze houden wel van die arrogante mensen in Duitsland (lees: Louis van Gaal)quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als dat eerste echt waar is hebben ze bij Wolfsburg ook scouts/beleid van lik me vessie.
Maar waarom 10 miljoen? Ajax heeft er 5 aan AZ betaald, en zijn huidige positie maakt hem eerder minder dan meer waard, dus Wolfsburg zal nooit 10 miljoen betalen lijkt mijquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee joh. Wolfsburg kan wel een Hamdaoui gebruiken. Ze houden wel van die arrogante mensen in Duitsland (lees: Louis van Gaal)
Zolang ze presteren ja, Mounir is de verpersoonlijking van het fenomeen : Moment voetballer.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee joh. Wolfsburg kan wel een Hamdaoui gebruiken. Ze houden wel van die arrogante mensen in Duitsland (lees: Louis van Gaal)
10 miljoen lijkt me een HOAX. Als ze interesse hebben in El Ham zullen ze vast ook op de hoogte zijn van de gespannen sfeer tussen De Boer en El Ham.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:27 schreef zlakto het volgende:
[..]
Maar waarom 10 miljoen? Ajax heeft er 5 aan AZ betaald, en zijn huidige positie maakt hem eerder minder dan meer waard, dus Wolfsburg zal nooit 10 miljoen betalen lijkt mij
Aan de andere kant als die Suarez knakker echt weg wil zoals vandaag in het AD stond zitten ze na de zomer wel met een probleem.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:40 schreef Paul-89 het volgende:
Ik las ook ergens iets van dat Jol/Mounir de afspraak hebben dat als Jol ergens tekent Mounir ook komt. Wat een grap die Jol steeds dezelfde rotzooi met je meenemen.
Had dat gepost in het Ajax topic. Gelukkig doet Jol dat niet alleen bij Ajax.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:40 schreef Paul-89 het volgende:
Ik las ook ergens iets van dat Jol/Mounir de afspraak hebben dat als Jol ergens tekent Mounir ook komt. Wat een grap die Jol steeds dezelfde rotzooi met je meenemen.
Ajax - Az niet gezien, of tegen AC Milan? Daar speelden ze als een team, Ik denk dat de Boer het wel goed zal regelen. En mocht het niet lukken, dna hebben we vast wel cash liggen van Suarez en Mounir.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Aan de andere kant als die Suarez knakker echt weg wil zoals vandaag in het AD stond zitten ze na de zomer wel met een probleem.
Met Siem De Jong als enige spits?quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ajax - Az niet gezien, of tegen AC Milan? Daar speelden ze als een team, Ik denk dat de Boer het wel goed zal regelen. En mocht het niet lukken, dna hebben we vast wel cash liggen van Suarez en Mounir.
Ja, hij is niet zoveel slechter dan Janko en Berg. Ajax heeft een aanspeelpunt nodig, en dat is hij. Natuurlijk moet er een nieuwe spits komen, maar Ajax kan het seizoen wel afmaken met De Jong.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Met Siem De Jong als enige spits?
Klopt, Lens is ook zo'n speler.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:04 schreef Paul-89 het volgende:
Toch is dat het type wat Ajax mist, een spits die fysiek sterk is en een bal vast kan houden oftewel met de rug naar het doel kan spelen.
Alleen dan 2 klasses minder en te klein.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt, Lens is ook zo'n speler.
Briljante spelers hoeven niet groot te zijnquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:06 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Alleen dan 2 klasses minder en te klein.
Nee maar ik vind Lens heel erg overschat. Nadat Gijpie hem zo bewierookte ben ik eens extra op hem gaan letten maar hij kan me echt niet bekoren.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Briljante spelers hoeven niet groot te zijn
Oh eens hoor. In Oranje speelde hij ook bagger.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:09 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee maar ik vind Lens heel erg overschat. Nadat Gijpie hem zo bewierookte ben ik eens extra op hem gaan letten maar hij kan me echt niet bekoren.
Ook rechtsvoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh eens hoor. In Oranje speelde hij ook bagger.
Nee, toen speelden ze meer met twee spitsen. Mounir en Lens.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:12 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Bij Az was hij toch ook buitenspeler ?
Lens heeft bij AZ toch ook gewoon een tijd rechtsbuiten gespeeld?quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, toen speelden ze meer met twee spitsen. Mounir en Lens.
Aah ok, naja ik vind het meer een buitenspeler, fysiek in mijn ogen niet sterk zat om de topverdedigers te bestrijden en met zijn snelheid/actie veel gevaarlijker als buitenspeler. Type Lennon/Walcott.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, toen speelden ze meer met twee spitsen. Mounir en Lens.
Heb ik het nou helemaal fout?quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Lens heeft bij AZ toch ook gewoon een tijd rechtsbuiten gespeeld?
Hij komt van rechtsbuiten en gaat dan naar het midden als hij geen voorzet geeft. En Lens zal goed voor Ajax zijn, ook voor in de spits. Hij was echt goed bij AZ, beter dan Lucquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb ik het nou helemaal fout?![]()
Bij al z'n goals kwam hij door het midden vorig jaar.
In mijn ogen heeft Ajax veel meer behoefte aan een sterke/balvaste/slimme spits als bijv. Pantelic.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij komt van rechtsbuiten en gaat dan naar het midden als hij geen voorzet geeft. En Lens zal goed voor Ajax zijn, ook voor in de spits. Hij was echt goed bij AZ, beter dan Luc
Maar Luc is ook nog niet goed, hij gaat goed worden.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij komt van rechtsbuiten en gaat dan naar het midden als hij geen voorzet geeft. En Lens zal goed voor Ajax zijn, ook voor in de spits. Hij was echt goed bij AZ, beter dan Luc
Castaignos, ajacied zei voor de grap Luc overkopen, maar lens is momenteel nog beter dan Luc. Maar sowieso, denk je dat PSV lens gaat wegdoen na het verlies van Reis en Afellay?quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
In mijn ogen heeft Ajax veel meer behoefte aan een sterke/balvaste/slimme spits als bijv. Pantelic.
En beter als welke Luc ? Want bij mijn weten zat/zit er geen Luc bij AZ ?
Aah Smoofie bedoelt Castaignos.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar Luc is ook nog niet goed, hij gaat goed worden.
Nee, maar als Ajax eerder zou zijn met Lens. Gewoon Lens, Mounir en Dembele overkopen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Castaignos, ajacied zei voor de grap Luc overkopen, maar lens is momenteel nog beter dan Luc. Maar sowieso, denk je dat PSV lens gaat wegdoen na het verlies van Reis en Afellay?
Vooral door zijn goede menaliteitquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:39 schreef Stokstaart het volgende:
5 miljoen is ie op zeker wel waard.
Jahoor.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Vooral door zijn goede menaliteit
P.S. Jahoortje, weet je het verschil tussen gerucht en bevestigd?
Ajax was al te laat daarmee, die was volgens mij al maanden bezig met Fullham en Jol wou helemaal op het eind ineens El Ham anders ging ie wegquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:55 schreef Paul-89 het volgende:
Ajax heeft behoefte aan een type Dembele, ik zei van de zomer al dat ze die beter konden halen ipv Mounir. Ik vind Mounir een goede voetballer maar het is gewoon te wisselvallig, heeft hij een goede dag dan lukken zijn acties stifjes etc. Heeft hij een mindere/slechte dag dan lukt niets maar gaat hij het forceren met ego gedrag wat frustratie wekt bij ploeggenoten/fans.
Dembele is technisch goed en fysiek sterk, en kan fungeren als een aanspeelpunt waardoor je balbezit behoudt. Kortom een perfecte aanvulling voor Suarez.
Las volgens mij op VI.nl dat Sevilla El Hamdoui ook wel ziet zitten.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:17 schreef ajacied4lf het volgende:
1. Mounir El Hamdaoui naar Wolfsburg 10 miljoen
2. Mido in belangstelling van spaanse subtoppers
quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:21 schreef Lange_Lans het volgende:
Volgens een insider op het psv netwerk zou PSV akkoord zijn met een Duitse club over Dzudszak. Dit zou in de winterstop al plaats moeten vinden.
Ik ga zo hard hopen dat dit niet waar is. Mogelijke vervangers Verhoek, Beerens of Wijnaldum. Allemaal rechtsbuitens waardoor Lens naar links zou verhuizen.
Ik kan niet geloven dat die naar Inter gaat, ik denk wel dat AC Milan de beste papieren heeft om Kaka voor een prikkie op te komen halen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:45 schreef Morendo het volgende:
Kaka staat in de belangstelling van Inter. Ben wel benieuwd hoe dat samen moet met Wesley, maar we zullen zien.
quote:Op woensdag 29 december 2010 11:45 schreef hoiajax het volgende:
ajax moet el ham en suarez laten gaan el hem voor 7 mil en suarez voor 27,5mil en dan beerens(heerenveen)(5mil) en amrabat(psv)(3mil) + David Goodwillie (Dundee United)(8mil)
dan heb je TOP aankopen
Lamsla?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lamsla voor 12 miljoen euro naar Milan
Erik Lamela heet die knakker, is niet bekend en zoquote:
Néé. Wat een kut-aankoop.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
DeFederico zeker naar Rojo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Wie?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
DeFederico zeker naar Rojo
Araujo op termijn naar Real
Sciavi naar ColoColo
Barientos naar pincha
Ortigoza naar Cuervo
De kennerquote:
Jonge, ColoColo!quote:Op donderdag 30 december 2010 23:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het boeit me werkelijk geen ene flikker dat Sciavi naar ColoColo gaat.
Echt hé, all die bullshit aankopen die binnen Argentinië. Boeit toch niemand hierquote:Op donderdag 30 december 2010 23:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het boeit me werkelijk geen ene flikker dat Sciavi naar ColoColo gaat.
quote:/
Ajax kan op zoek naar nieuwe aanvallers. Zowel Luis Suárez als Mounir El Hamdaoui worden in januari verkocht. Real Madrid en Fulham hebben een bod voor Suárez en El Hamdaoui in Amsterdam neergelegd. José Mourinho is al langer op zoek naar een aanvaller en vindt 26 miljoen euro een goede prijs. Fulham, dat in zee gaat met Martin Jol, heeft acht miljoen euro over voor El Hamdaoui. (El Mundo Deportivo)
Ik wel...ik zie iedereen behalve "pure" Barca spelers ala Xavi, Puyol en Iniesta bij Madrid spelen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:38 schreef Morendo het volgende:
Ik zie Suarez eerlijk gezegd niet bij Madrid spelen.
VI.nl had het over Arsenalquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:43 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Ik wel...ik zie iedereen behalve "pure" Barca spelers ala Xavi, Puyol en Iniesta bij Madrid spelen.
Madrid blijft het hoogst haalbare voor een speler.
Huntelaar is de spits van Oranjequote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Transfers van spelers die niemand kent mogen achterwege blijven.
Op zich wel.. maar gezien de huidige positie van Juve gaan die komend jaar wel Europees spelen, gezien de huidige positie en vorm van Schalke is dat voor Schalke 04 nog maar de vraag..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:57 schreef BB-King het volgende:
Huntelaar zou wel erg dom zijn als ie naar Juventus gaat, zit toch goed bij Schalke?
Kan hij beter naar Ajax gaan tochquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:20 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Op zich wel.. maar gezien de huidige positie van Juve gaan die komend jaar wel Europees spelen, gezien de huidige positie en vorm van Schalke is dat voor Schalke 04 nog maar de vraag..
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:57 schreef Morendo het volgende:
Liu Xao van Shanghai Warriors naar Seoul Strange Eyes. Transfersom is niet bekend gemaakt.
Met als "klein" verschil dat van Bommel aan het einde van zn carriere staatquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:49 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Iedereen zit nu ineens te schreeuwen dat van Bommel naar PSV moet. Wat heeft hij nou te zoeken bij PSV man, hij heeft vorig jaar nog een WK finale en een CL finale gespeeld.
Dat is net zoiets als schreeuwen dat Sneijder nu wel klaar is en terug naar Ajax moet.
Behalve het feit dat hij nog steeds veel te goed is voor PSV.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:49 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Met als "klein" verschil dat van Bommel aan het einde van zn carriere staatFaalhaas.
Als Bayern hem graag had willen houden, hadden ze hem allang een aanbod gedaan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Behalve het feit dat hij nog steeds veel te goed is voor PSV.
Zolang van Marwijk bc is, raakt hij die niet kwijt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bullshit natuurlijk, als hij bij PSV gaat spelen kan hij nog 1,5 à 2,5 jaar op een goed niveau spelen en raakt hij zeker zijn plek in Oranje niet kwijt
Als van Marwijk een goede bondscoach is, is dat niet zo zeker.. Als van Marwijk een goede bondscoach is, kijkt hij namelijk naar kwaliteit en niet alleen naar vriendjes/familiequote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:10 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Zolang van Marwijk bc is, raakt hij die niet kwijt.
Hihi, wat ben jij naief.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:16 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Als van Marwijk een goede bondscoach is, is dat niet zo zeker.. Als van Marwijk een goede bondscoach is, kijkt hij namelijk naar kwaliteit en niet alleen naar vriendjes/familie
Nee hoor.. Waar zeg ik dat ik zeker weet dat Van Marwijk alleen naar kwaliteit kijkt? ik zeg alleen dat ALS hij een goede bc is...quote:
Maar ook in de begroting, dus kunnen ze 'm niet betalenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als ik Ruud was wist ik het wel, dan ging ik op zijn laatst in juli terug naar PSV, liever nog nu omdat er een gat in de selectie is
Was niet serieusquote:
Lijkt me qua salaris (topclub Serie A) onhaalbaar op dit moment.quote:'Feyenoord heeft belangstelling in Nelson Rivas'
Feyenoord heeft belangstelling in de Colombiaanse verdediger Nelson Rivas van Internatzionale, zo weet fcinternews.it te melden. De 27 jarige verdediger is overbodig en mag vertrekken bij de topclub in Italie. Ook de Italiaanse Cesena heeft oren naar de speler.
Laatste poging. Volgende keer dat het fout gaat gooi ik het op slot.quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:39 schreef Happel het volgende:
Opgeschoond.
Geruchten alleen plaatsen met bron en discussies horen hier niet thuis.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
WAAR IS MIJN POSTING !!!!!!!!
Onzin wordt verwijderd. Happelquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Misschien, als je eens leert lezen, dat je dan ook begrijpt waarom er dingen verdwijnen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Linkjes zouden ook wel gewaardeerd worden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Onzin wordt verwijderd. Happel
Mido - Newcastle
Gregory - Chelsea - 17 miljoen
Ajaxinside & Voetbalzone
Chelsea wil Daniel Alves, hij is dus no.1. denk ik. (ook nog een gerucht).quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:51 schreef Smoofie het volgende:
En chelsea zei dat hij op de lijst staat maar niet als no.1.
Barca moet hem verkopen nu hij nog veel geld waard is en vervolgens vdWiel halenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Chelsea wil Daniel Alves, hij is dus no.1. denk ik. (ook nog een gerucht).
Geen interesse om jou proberen te begrijpenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:55 schreef Happel het volgende:
Misschien, als je eens leert lezen, dat je dan ook begrijpt waarom er dingen verdwijnen.
Linkjes zouden ook wel gewaardeerd worden.
Dat moet je dan zelf maar weten. Ga dan niet raar opkijken als er her en der wat van je verwijderd wordt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Geen interesse om jou proberen te begrijpen
En ja je verwijdert het nu omdat je de discussie niet aan kan. Herhaling van zetten
Was te verwachten, veel meer valt van jou ook niet te verwachtenquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat moet je dan zelf maar weten. Ga dan niet raar opkijken als er her en der wat van je verwijderd wordt.
Dat had ik niet meer verwacht.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:56 schreef Doublepain het volgende:
Totti gaat waarschijnlijk weg..
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=134331
Begin met toch echt te irriteren aan jou, ga nou eens ontopic man.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Was te verwachten, veel meer valt van jou ook niet te verwachten
Voetbalzonequote:Ajax dreigt Christian Eriksen in de zomer te verliezen aan AC Milan.
De Rossoneri zijn zeer onder de indruk van de achttienjarige Deen, die in 2010 doorbrak in Amsterdam. Na het trainingskamp van vorig seizoen posteerde Martin Jol hem in het team en daarin hield hij zich, op een vormdip na, redelijk staande. Ajax verlengde Eriksens contract enige tijd geleden al tot 2014 en staat dus redelijk sterk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |