abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:36:25 #101
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_90836068
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 12:20 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Op zich wel.. maar gezien de huidige positie van Juve gaan die komend jaar wel Europees spelen, gezien de huidige positie en vorm van Schalke is dat voor Schalke 04 nog maar de vraag..
Kan hij beter naar Ajax gaan toch :@
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 4 januari 2011 @ 15:27:55 #102
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_90837990
Swerts (AZ) --> Feyenoord.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 4 januari 2011 @ 15:41:43 #103
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90838503
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 15:57 schreef Morendo het volgende:
Liu Xao van Shanghai Warriors naar Seoul Strange Eyes. Transfersom is niet bekend gemaakt.
:')
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
  dinsdag 4 januari 2011 @ 15:49:03 #104
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_90838777
Iedereen zit nu ineens te schreeuwen dat van Bommel naar PSV moet. Wat heeft hij nou te zoeken bij PSV man, hij heeft vorig jaar nog een WK finale en een CL finale gespeeld.

Dat is net zoiets als schreeuwen dat Sneijder nu wel klaar is en terug naar Ajax moet.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  dinsdag 4 januari 2011 @ 15:49:53 #105
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90838815
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 15:49 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Iedereen zit nu ineens te schreeuwen dat van Bommel naar PSV moet. Wat heeft hij nou te zoeken bij PSV man, hij heeft vorig jaar nog een WK finale en een CL finale gespeeld.

Dat is net zoiets als schreeuwen dat Sneijder nu wel klaar is en terug naar Ajax moet.
Met als "klein" verschil dat van Bommel aan het einde van zn carriere staat :') Faalhaas.
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
  dinsdag 4 januari 2011 @ 15:53:10 #106
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_90838929
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 15:49 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

Met als "klein" verschil dat van Bommel aan het einde van zn carriere staat :') Faalhaas.
Behalve het feit dat hij nog steeds veel te goed is voor PSV.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  dinsdag 4 januari 2011 @ 15:56:46 #107
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90839049
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 15:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Behalve het feit dat hij nog steeds veel te goed is voor PSV.
Als Bayern hem graag had willen houden, hadden ze hem allang een aanbod gedaan.

Het feit dat ze afwachtend doen, zegt veel over van Bommel's waarde.
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
pi_90839340
Bullshit natuurlijk, als hij bij PSV gaat spelen kan hij nog 1,5 à 2,5 jaar op een goed niveau spelen en raakt hij zeker zijn plek in Oranje niet kwijt

Ligt er maar net aan wat je wilt, als ik kleine kinderen had zoals hem zou ik alleen voor PSV, Bayer, Dortmund of Schalke willen spelen als ik weg wil/moet bij Bayern. Duitse club zal wel gevoelig liggen dus dan is PSV ideaal
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 4 januari 2011 @ 16:10:25 #109
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90839575
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 16:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bullshit natuurlijk, als hij bij PSV gaat spelen kan hij nog 1,5 à 2,5 jaar op een goed niveau spelen en raakt hij zeker zijn plek in Oranje niet kwijt

Zolang van Marwijk bc is, raakt hij die niet kwijt.
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
pi_90839884
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 16:10 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

Zolang van Marwijk bc is, raakt hij die niet kwijt.
Als van Marwijk een goede bondscoach is, is dat niet zo zeker.. Als van Marwijk een goede bondscoach is, kijkt hij namelijk naar kwaliteit en niet alleen naar vriendjes/familie ;)
  dinsdag 4 januari 2011 @ 16:17:30 #111
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90839914
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 16:16 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Als van Marwijk een goede bondscoach is, is dat niet zo zeker.. Als van Marwijk een goede bondscoach is, kijkt hij namelijk naar kwaliteit en niet alleen naar vriendjes/familie ;)
Hihi, wat ben jij naief.
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
pi_90839936
Van Marwijk kan hem niet het hand boven het hoofd als hij nooit speelt bij bijvoorbeeld Tottenham.

Gio speelde op een lager niveau en behield vooral daardoor zijn plek, Bommel heeft bij PSV zeker een basisplaats

Er is ook voldoende concurrentie Janssen, Brama, Schaars, mendez, De Zeeuw, Engelaar, bakkal en De jong. Sneijder kan ook eventueel een plek terug
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_90839998
Als ik Ruud was wist ik het wel, dan ging ik op zijn laatst in juli terug naar PSV, liever nog nu omdat er een gat in de selectie is
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_90840304
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 16:17 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

Hihi, wat ben jij naief.
Nee hoor.. Waar zeg ik dat ik zeker weet dat Van Marwijk alleen naar kwaliteit kijkt? ik zeg alleen dat ALS hij een goede bc is...
pi_90840729
Hij is niet serieus te nemen als hij Van Bommel selecteert als die niet speelt, aanvoerder of niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_90840833
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 16:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als ik Ruud was wist ik het wel, dan ging ik op zijn laatst in juli terug naar PSV, liever nog nu omdat er een gat in de selectie is
Maar ook in de begroting, dus kunnen ze 'm niet betalen :W
  dinsdag 4 januari 2011 @ 16:40:16 #117
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_90840874
Tja, Lens maar naar Ajax? :D
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 4 januari 2011 @ 16:41:55 #118
198365 Morendo
The Real Deal
pi_90840941
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 16:40 schreef Smoofie het volgende:
Tja, Lens maar naar Ajax? :D
Zet je Bril eens op.
Die Lebenslust bringt dich um.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 16:49:51 #119
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_90841266
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 16:41 schreef Morendo het volgende:

[..]

Zet je Bril eens op.
Was niet serieus :'). Ik maakte het grapje omdat PSV toch geld nodig heeft.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_90843298
Ibi en amrabat weg, van de zomer kromkamp, Berg en Koef weg, zal best ruimte zijn voor beide
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 4 januari 2011 @ 18:15:40 #121
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_90844842
Heren, graag transfergeruchten in dit topic. Niet hele discussies over wat wel of niet beter is voor FC Baku o.i.d. Daar zijn andere topics voor.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  woensdag 5 januari 2011 @ 08:39:05 #122
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_90869274
Opgeschoond.

Geruchten alleen plaatsen met bron en discussies horen hier niet thuis.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_90869369


quote:
'Feyenoord heeft belangstelling in Nelson Rivas'
Feyenoord heeft belangstelling in de Colombiaanse verdediger Nelson Rivas van Internatzionale, zo weet fcinternews.it te melden. De 27 jarige verdediger is overbodig en mag vertrekken bij de topclub in Italie. Ook de Italiaanse Cesena heeft oren naar de speler.
Lijkt me qua salaris (topclub Serie A) onhaalbaar op dit moment.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  woensdag 5 januari 2011 @ 13:08:09 #124
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_90877692
Het dagboek van woensdag beginnen we met een vaste aanwezige: Eljero Elia. Hoewel al lang duidelijk is dat Liverpool serieuze belangstelling heeft voor de Nederlandse aanvaller van Hamburger SV, lijken die berichten aan de andere kant van de Noordzee niet bij iedereen te zijn doorgekomen. Wigan Athletic heeft zich nu ook gemeld om Elia op huurbasis over te nemen, aldus verscheidene Engelse media. Naar verluidt was de clubleiding van HSV er snel uit, vijftien miljoen euro vanuit Liverpool of slechts een overname van het salaris door Wigan. Ook Elia had naar verluidt geen moeite met het doorhakken van de knoop: Wigan of Liverpool

Tottenham Hotspur onpopt zich dit seizoen als een van de titelkandidaten in de Premier League. Hoewel de ploeg van trainer Harry Redknapp met Luka Modric en Rafael van der Vaart al over twee uitstekende aanvallende middenvelders beschikt, is de Engelse trainer volgens The Sun zeer gecharmeerd van voormalig Ajacied Steven Pienaar. Bijkomend voordeel voor The Spurs: het contract van de Zuid-Afrikaan loopt deze zomer af, hetgeen betekent dat Everton alleen bij een verkoop in de huidige transferperiode nog geld voor hem kan beuren.

Ronaldinho niet naar Blackburn, Ronaldinho wel naar Blackburn, Ronaldinho naar Palmeiras, Ronaldinho naar Gremio. Waarschijnlijk is de in het verleden geroemde Braziliaan zelf het spoor al bijster en heeft zijn zaakwaarnemer (en broer) in een overspannen bui een extra telefoon moeten aanschaffen. Toch lijkt er een einde aan de sage te komen. Volgens Braziliaanse media is Ronaldinho momenteel in Brazilië om zijn handtekening onder een verbintenis met Flamengo te zetten.

Andy Caroll maakt dit seizoen furore bij Newcastle United. De kersverse international mag zich verheugen op belangstelling van Tottenham Hotspur. Overigens is het geen schijntje, waarvoor de flamboyante aanvaller zou moeten verkassen. De vraagprijs bedraagt liefst 35 miljoen euro.

In Il Sussidiario komt de belangenbehartiger van Gareth Bale aan het woord. De man liet weten dat de Welshman een grote toekomst tegemoet gaat. Real Madrid en Juventus hebben zich gemeld bij de zaakwaarnemer van Bale.

Bron VI.nl
Ja ja
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')