SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wel gemerkt dat agenten dan eerder geneigd zijn je verder te sturen en geen boete uit te schrijven.quote:Op maandag 27 december 2010 23:29 schreef WhiteJoker het volgende:
Haha net zoals ik in Engeland als antwoord op zwervers en bedelaars had: Je ne pas parler Anglais.
Dan krijgt ie m'n Duitse paspoort onder z'n neus gedrukt, en het feit dat ik een nederlands rijbewijs heb zegt niets uit (heb een compleet Duitse maat die hier studeert, en ook toevallig zijn rijbewijs hier heeft gehaald).quote:Op maandag 27 december 2010 23:31 schreef WhiteJoker het volgende:
Lol en wat nou als ze je rijbewijs of ID willen zien? Dan val je toch flink door de mand? "Ach ik wilde alleen uw Duits even testen"
Ja, en cummunicatief zijn...quote:
Laat ik het zo zeggen, de Duitse politie krijgt mijn Nederlandse paspoort onder hun neus gedrukt.quote:Op maandag 27 december 2010 23:33 schreef WhiteJoker het volgende:
Oh je hebt ook een Duits paspoort? Je bent dus zo'n import Nederlander of heb je een dubbele nationaliteit?
Klinkt als een vacature voor Beverly Hills Cocksquote:Op maandag 27 december 2010 23:33 schreef WhiteJoker het volgende:
Oh je hebt ook een Duits paspoort? Je bent dus zo'n import Nederlander of heb je een dubbele nationaliteit?
[..]
Ja, en cummunicatief zijn...
quote:Op maandag 27 december 2010 23:38 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Klinkt als een vacature voor Beverly Hills Cocks
Daarom was het waarschijnlijk ook nuttig.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:03 schreef von_Preussen het volgende:
Ik heb je anders nog niet hier gezien.
Dat is het morgen hopelijk en overmorgen, zodat ik de rest van de week vrij ben.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:08 schreef von_Preussen het volgende:
En ik maar denken dat je een productieve dag op het werk hebt gehad.
Vrijdag op zaterdag.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:10 schreef von_Preussen het volgende:
Wanneer is O&N ook alweer, zaterdag op zondag?
Nu frituren en dan op een bolletje.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:11 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Er ligt hier een pak vol met kroketten voor me...
Wat zal ik ermee doen:
- hangjongeren bekogelen
- huisgenote's auto vullen ermee
- nu frituren
- tijdens autorijden opeten
Of ik maak er een mannetje van
met mosterd uiteraard...quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:14 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nu frituren en dan op een bolletje.
mocht je op een sloperij zijn, en een seat ibiza zien staan(model 2003-2008(dus niet nieuwe), sloop dan even de bekerhouder eruit voor mij...quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:31 schreef Sjoegerd het volgende:
Weet iemand nog sloperijen in het gebied tussen Apeldoorn, Barneveld en Amersfoort?
Dat word vrij lastigquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:32 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mocht je op een sloperij zijn, en een seat ibiza zien staan(model 2003-2008(dus niet nieuwe), sloop dan even de bekerhouder eruit voor mij...
Ik ben sinds kort weer in het bezit daarvan, maar het is maar echt zoeken naar de juiste vacature denk ik. Ik ben tot nu toe opzich tevreden met het werk wat ik nu hebquote:Op maandag 27 december 2010 23:49 schreef von_Preussen het volgende:
@house, een maat van mij is hiker voor een leasemaatschappij (Athlon), en werkt daar via het uitzendbureau. Dus dan moet ie auto's wegbrengen en ophalen, en is in de meest verschillende auto's (van Toyota Aygo tot BMW 318i en Volvo S80) onderweg, en krijgt er nog voor betaald ook. Enige nadeel is dat hij soms met het OV heen of terug moet en je dus in het bezit van een OV-studentenkaart moet zijn.
mwah, model 2003 kan wel, dat model met die smalle achterlampen(zie foto van mijn ibiza, dat model..quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat word vrij lastig.. Want nieuwe auto's die op de sloop staan zijn vaak flink uitgebrand.
Daarnaast mag je mij al naar huis toe rijdenquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:37 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik ben sinds kort weer in het bezit daarvan, maar het is maar echt zoeken naar de juiste vacature denk ik. Ik ben tot nu toe opzich tevreden met het werk wat ik nu heb
Wat hebben jullie mannen toch met bekerhoudersquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:32 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mocht je op een sloperij zijn, en een seat ibiza zien staan(model 2003-2008(dus niet nieuwe), sloop dan even de bekerhouder eruit voor mij...
Ik niet zoveel hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:32 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Wat hebben jullie mannen toch met bekerhouders
Oh ja!quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:38 schreef von_Preussen het volgende:
Zeg monsterd, hadden wij niet nog een verhaal over een treinreis van jou tegoed?
Dat is waarquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:03 schreef von_Preussen het volgende:
Je bent iig veilig heen en terug gekomen, daar gaat het om!
Hoe is eigenlijk de controle op alcohol in het verkeer in Polen? Besteden ze daar aandacht aan of gaat dat helemaal aan de politie voorbij? Of kan je in Polen met een briefje van ¤50 in je rijbewijs nog altijd wat regelen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:15 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Dat is waar![]()
Ik ben nu even aan het opzoeken hoeveel doden er precies gevallen zijn tijdens kerst
Ik kan het zo gauw niet vinden.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoe is eigenlijk de controle op alcohol in het verkeer in Polen? Besteden ze daar aandacht aan of gaat dat helemaal aan de politie voorbij? Of kan je in Polen met een briefje van ¤50 in je rijbewijs nog altijd wat regelen?
Waarschijnlijk is de teller 5 cijferig en is hij al 1 of 2 x rondgegaan. Wat voor auto zoek je precies? Wat zijn je eisen, budget etc. Ik wil best voor je rondkijken op marktplaatsquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:48 schreef Kadooosh het volgende:
Wat vinden jullie van deze auto?
http://link.marktplaats.nl/402879071
Kost me ongeveer ¤42 per maand(verzekering en belasting).
Heeft iemand ervaring met het onderhoud van dit soort Opels?
# Kilometerstand:
# 38.899 km
# Bouwjaar:
# 1991
# Aantal eigenaren tot en met nu:
# 4
# Type laatste eigenaar:
# Autobedrijf
Ligt het aan mij of is die kmstand niet erg betrouwbaar met 4 eigenaren?
Wie weetquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:18 schreef Sjoegerd het volgende:
Zal ik binnenkort zo gek zijn om het halve land door te rijden voor onderdelen?
Ik zoek een simpel autotje van rond de ¤1000(hoe minder hoe beter) die weinig weegt(weinig belasting) en een goedkope verzekering heeft.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:09 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is de teller 5 cijferig en is hij al 1 of 2 x rondgegaan. Wat voor auto zoek je precies? Wat zijn je eisen, budget etc. Ik wil best voor je rondkijken op marktplaats
Je bedoelt autootje denk ik maar ik zal ook voor je rondkijkenquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:32 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Ik zoek een simpel autotje van rond de ¤1000(hoe minder hoe beter) die weinig weegt(weinig belasting) en een goedkope verzekering heeft.
Goedkoop in onderhoud zou ook wel fijn zijn.
Maar goed ik heb net mijn rijbewijs gehaald en heb nu een abbo op greenwheels dus heb het ook niet echt heel erg nodig.
Maar als ik voor ¤40 p.m een auto kan krijgen zou dat wel mooi zijn.
Heb meerdere dingen gezien.. GT tellerhuis, GT bumper en dashboard met grotere kachelmotor met extra ventilatieroostersquote:
Je zou kunnen kijken naar 106jes, micra's, corsa's, cliotjes etc.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:32 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Ik zoek een simpel autotje van rond de ¤1000(hoe minder hoe beter) die weinig weegt(weinig belasting) en een goedkope verzekering heeft.
Goedkoop in onderhoud zou ook wel fijn zijn.
Maar goed ik heb net mijn rijbewijs gehaald en heb nu een abbo op greenwheels dus heb het ook niet echt heel erg nodig.
Maar als ik voor ¤40 p.m een auto kan krijgen zou dat wel mooi zijn.
Dat ziet er uit als een fiestaquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:55 schreef monsterd. het volgende:
Voor als het geen mooie auto hoeft te zijn
Hij was leuk! Had er niets van verwacht, heb ook weinig met die serie, maar prima hersenloos popcornvermaak.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:30 schreef Marco001 het volgende:
Zo, nu maar eens new kids kijken in de bios...;)
Alcoholcontroles geen ervaring mee. Voor andere overtredingen geldt dat ze in Polen weinig zin hebben in gedoe en liever de overtreding dan iets afzwakken. Opvallend genoeg gaat het geld in het vestzakje, maar krijg je nog wel een net Pools briefje terug.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:21 schreef von_Preussen het volgende:
Hoe is eigenlijk de controle op alcohol in het verkeer in Polen? Besteden ze daar aandacht aan of gaat dat helemaal aan de politie voorbij? Of kan je in Polen met een briefje van ¤50 in je rijbewijs nog altijd wat regelen?
Die briefjes zal hij de avond van tevoren wel thuis geprint hebben...quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Alcoholcontroles geen ervaring mee. Voor andere overtredingen geldt dat ze in Polen weinig zin hebben in gedoe en liever de overtreding dan iets afzwakken. Opvallend genoeg gaat het geld in het vestzakje, maar krijg je nog wel een net Pools briefje terug.
Het zou best kunnen. Het ziet er met NAW-gegevens en feitcodes uit als een bekeuring, maar misschien is het wel gewoon een boodschappenbriefje o.i.d. waar ze op schrijven.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:31 schreef L0we het volgende:
Die briefjes zal hij de avond van tevoren wel thuis geprint hebben...
Ik kan me er niet eens meer druk om maken, de verhoudingen tussen straf en overtreding zijn compleet zoek.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:32 schreef Piles het volgende:
In NL per 1/1/11, onder andere:
R472a Behoudens noodgevallen gebruik maken van de vluchtstrook is 240,= wordt 280,=
R533 Geen gordel dragen is 90,= wordt 100,=
R545 Als best. v.e. mvtg tijdens het rijden een mob. tel. vasthouden is 160,= wordt 180,=
R602 Niet stoppen voor rood licht is 160,= wordt 180,=
Het lijkt mij ook wel akelig om geplakt te worden.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik kan me er niet eens meer druk om maken, de verhoudingen tussen straf en overtreding zijn compleet zoek.
Het motto van mijn grootvader zal ik dan proberen trouw te blijven: `je mag alles doen, je mag je alleen niet laten plakken`.
Touché, maar met agenten die naar je toe `cummuniceren` dat je tijdens een alcoholcontrole moet `blazen` verbaasd me het niets als je daarna plakt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook wel akelig om geplakt te worden.
Da's dan ook wel weer zo.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:45 schreef von_Preussen het volgende:
Touché, maar met agenten die naar je toe `cummuniceren` dat je tijdens een alcoholcontrole moet `blazen` verbaasd me het niets als je daarna plakt.
Heb je een scan/foto?quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het zou best kunnen. Het ziet er met NAW-gegevens en feitcodes uit als een bekeuring, maar misschien is het wel gewoon een boodschappenbriefje o.i.d. waar ze op schrijven.
WTF... Dat worden flinke bedragen...quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:32 schreef Piles het volgende:
R472a Behoudens noodgevallen gebruik maken van de vluchtstrook is 240,= wordt 280,=
R545 Als best. v.e. mvtg tijdens het rijden een mob. tel. vasthouden is 160,= wordt 180,=
Is ook hetzelfde model alleen een ander merkquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:10 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Dat ziet er uit als een fiesta
[..]
Ben er al wel aan gewend.. 1 van de redenen waarom ik hier wel wegwil.. boetes zijn imho veel te hoog vaak..quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:11 schreef Goddelijker het volgende:
Boetes weer omhoog? Ach, gewoon zorgen dat je er geen krijgt.
Autovrij Londonquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:43 schreef von_Preussen het volgende:
Waar zou je dan graag heen willen, als je de keuze zou hebben?
Da's ook niks danquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:47 schreef von_Preussen het volgende:
Nee, maar wel agenten met laserguns die je in de gevangenis gooien waar er nare dingen met je gebeuren.
Zoals deze amerikaanse agent aangeeft:
Finland is zeer aantrekkelijk voor mij...quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:43 schreef von_Preussen het volgende:
Waar zou je dan graag heen willen, als je de keuze zou hebben?
Wooow, 180,- voor rood lichtquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:32 schreef Piles het volgende:
Ach jezus, het kan ze niets schelen ook he. Je collega had beter gelijk sowieso naar het ziekenhuis moeten gaan. Maargoed, wat een gedoe zeg! En wat een collegialiteit heerst er bij jullie tochquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:16 schreef Purdey het volgende:
[..]
Wooow, 180,- voor rood lichtEn ik rij best vaak nét door oranje heen
![]()
Ik ben eindelijk thuis! Een totale grafstemming op 't werk![]()
En even inzicht te geven in het personeelsbeleid: Een collega kwam vanmorgen overstuur binnen, was aangereden en met haar hoofd op de straat terecht gekomen. Zag dubbel, had een black-out, en zakte af en toe weg. Hersenschudding dus waarschijnlijk. Auto was doorgereden. Ik was met een collega naar onze leidinggevende gegaan om te vertellen dat het niet goed ging, en ze naar huis moest. Zegt ze doodleuk: 'Nou, sorry. Maar ik ga d'r niet brengen, ik heb wel wat beters te doen' Ik nog geprobeerd een auto te fixen, maar niemand wilde 'm meegeven aan me (
)
Uiteindelijk heeft iemand haar met de metro naar huis gebracht. Ongelofelijk gewoon
Raar verhaal jaquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:35 schreef von_Preussen het volgende:
Is ze niet naar de dokter gegaan? Voor je het weet ligt ze dan morgen dood in bed omdat er een bloedprop ofzo in haar hoofd zit.
En daarna naar de politie gaan om hier aangifte van te doen, doorrijden na een ongeluk is een ernstig feit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |