Dat is waarquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:03 schreef von_Preussen het volgende:
Je bent iig veilig heen en terug gekomen, daar gaat het om!
Hoe is eigenlijk de controle op alcohol in het verkeer in Polen? Besteden ze daar aandacht aan of gaat dat helemaal aan de politie voorbij? Of kan je in Polen met een briefje van ¤50 in je rijbewijs nog altijd wat regelen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:15 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Dat is waar![]()
Ik ben nu even aan het opzoeken hoeveel doden er precies gevallen zijn tijdens kerst
Ik kan het zo gauw niet vinden.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoe is eigenlijk de controle op alcohol in het verkeer in Polen? Besteden ze daar aandacht aan of gaat dat helemaal aan de politie voorbij? Of kan je in Polen met een briefje van ¤50 in je rijbewijs nog altijd wat regelen?
Waarschijnlijk is de teller 5 cijferig en is hij al 1 of 2 x rondgegaan. Wat voor auto zoek je precies? Wat zijn je eisen, budget etc. Ik wil best voor je rondkijken op marktplaatsquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:48 schreef Kadooosh het volgende:
Wat vinden jullie van deze auto?
http://link.marktplaats.nl/402879071
Kost me ongeveer ¤42 per maand(verzekering en belasting).
Heeft iemand ervaring met het onderhoud van dit soort Opels?
# Kilometerstand:
# 38.899 km
# Bouwjaar:
# 1991
# Aantal eigenaren tot en met nu:
# 4
# Type laatste eigenaar:
# Autobedrijf
Ligt het aan mij of is die kmstand niet erg betrouwbaar met 4 eigenaren?
Wie weetquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:18 schreef Sjoegerd het volgende:
Zal ik binnenkort zo gek zijn om het halve land door te rijden voor onderdelen?
Ik zoek een simpel autotje van rond de ¤1000(hoe minder hoe beter) die weinig weegt(weinig belasting) en een goedkope verzekering heeft.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:09 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is de teller 5 cijferig en is hij al 1 of 2 x rondgegaan. Wat voor auto zoek je precies? Wat zijn je eisen, budget etc. Ik wil best voor je rondkijken op marktplaats
Je bedoelt autootje denk ik maar ik zal ook voor je rondkijkenquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:32 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Ik zoek een simpel autotje van rond de ¤1000(hoe minder hoe beter) die weinig weegt(weinig belasting) en een goedkope verzekering heeft.
Goedkoop in onderhoud zou ook wel fijn zijn.
Maar goed ik heb net mijn rijbewijs gehaald en heb nu een abbo op greenwheels dus heb het ook niet echt heel erg nodig.
Maar als ik voor ¤40 p.m een auto kan krijgen zou dat wel mooi zijn.
Heb meerdere dingen gezien.. GT tellerhuis, GT bumper en dashboard met grotere kachelmotor met extra ventilatieroostersquote:
Je zou kunnen kijken naar 106jes, micra's, corsa's, cliotjes etc.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:32 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Ik zoek een simpel autotje van rond de ¤1000(hoe minder hoe beter) die weinig weegt(weinig belasting) en een goedkope verzekering heeft.
Goedkoop in onderhoud zou ook wel fijn zijn.
Maar goed ik heb net mijn rijbewijs gehaald en heb nu een abbo op greenwheels dus heb het ook niet echt heel erg nodig.
Maar als ik voor ¤40 p.m een auto kan krijgen zou dat wel mooi zijn.
Dat ziet er uit als een fiestaquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:55 schreef monsterd. het volgende:
Voor als het geen mooie auto hoeft te zijn
Hij was leuk! Had er niets van verwacht, heb ook weinig met die serie, maar prima hersenloos popcornvermaak.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:30 schreef Marco001 het volgende:
Zo, nu maar eens new kids kijken in de bios...;)
Alcoholcontroles geen ervaring mee. Voor andere overtredingen geldt dat ze in Polen weinig zin hebben in gedoe en liever de overtreding dan iets afzwakken. Opvallend genoeg gaat het geld in het vestzakje, maar krijg je nog wel een net Pools briefje terug.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:21 schreef von_Preussen het volgende:
Hoe is eigenlijk de controle op alcohol in het verkeer in Polen? Besteden ze daar aandacht aan of gaat dat helemaal aan de politie voorbij? Of kan je in Polen met een briefje van ¤50 in je rijbewijs nog altijd wat regelen?
Die briefjes zal hij de avond van tevoren wel thuis geprint hebben...quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Alcoholcontroles geen ervaring mee. Voor andere overtredingen geldt dat ze in Polen weinig zin hebben in gedoe en liever de overtreding dan iets afzwakken. Opvallend genoeg gaat het geld in het vestzakje, maar krijg je nog wel een net Pools briefje terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |