SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wel gemerkt dat agenten dan eerder geneigd zijn je verder te sturen en geen boete uit te schrijven.quote:Op maandag 27 december 2010 23:29 schreef WhiteJoker het volgende:
Haha net zoals ik in Engeland als antwoord op zwervers en bedelaars had: Je ne pas parler Anglais.
Dan krijgt ie m'n Duitse paspoort onder z'n neus gedrukt, en het feit dat ik een nederlands rijbewijs heb zegt niets uit (heb een compleet Duitse maat die hier studeert, en ook toevallig zijn rijbewijs hier heeft gehaald).quote:Op maandag 27 december 2010 23:31 schreef WhiteJoker het volgende:
Lol en wat nou als ze je rijbewijs of ID willen zien? Dan val je toch flink door de mand? "Ach ik wilde alleen uw Duits even testen"
Ja, en cummunicatief zijn...quote:
Laat ik het zo zeggen, de Duitse politie krijgt mijn Nederlandse paspoort onder hun neus gedrukt.quote:Op maandag 27 december 2010 23:33 schreef WhiteJoker het volgende:
Oh je hebt ook een Duits paspoort? Je bent dus zo'n import Nederlander of heb je een dubbele nationaliteit?
Klinkt als een vacature voor Beverly Hills Cocksquote:Op maandag 27 december 2010 23:33 schreef WhiteJoker het volgende:
Oh je hebt ook een Duits paspoort? Je bent dus zo'n import Nederlander of heb je een dubbele nationaliteit?
[..]
Ja, en cummunicatief zijn...
quote:Op maandag 27 december 2010 23:38 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Klinkt als een vacature voor Beverly Hills Cocks
Daarom was het waarschijnlijk ook nuttig.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:03 schreef von_Preussen het volgende:
Ik heb je anders nog niet hier gezien.
Dat is het morgen hopelijk en overmorgen, zodat ik de rest van de week vrij ben.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:08 schreef von_Preussen het volgende:
En ik maar denken dat je een productieve dag op het werk hebt gehad.
Vrijdag op zaterdag.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:10 schreef von_Preussen het volgende:
Wanneer is O&N ook alweer, zaterdag op zondag?
Nu frituren en dan op een bolletje.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:11 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Er ligt hier een pak vol met kroketten voor me...
Wat zal ik ermee doen:
- hangjongeren bekogelen
- huisgenote's auto vullen ermee
- nu frituren
- tijdens autorijden opeten
Of ik maak er een mannetje van
met mosterd uiteraard...quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:14 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nu frituren en dan op een bolletje.
mocht je op een sloperij zijn, en een seat ibiza zien staan(model 2003-2008(dus niet nieuwe), sloop dan even de bekerhouder eruit voor mij...quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:31 schreef Sjoegerd het volgende:
Weet iemand nog sloperijen in het gebied tussen Apeldoorn, Barneveld en Amersfoort?
Dat word vrij lastigquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:32 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mocht je op een sloperij zijn, en een seat ibiza zien staan(model 2003-2008(dus niet nieuwe), sloop dan even de bekerhouder eruit voor mij...
Ik ben sinds kort weer in het bezit daarvan, maar het is maar echt zoeken naar de juiste vacature denk ik. Ik ben tot nu toe opzich tevreden met het werk wat ik nu hebquote:Op maandag 27 december 2010 23:49 schreef von_Preussen het volgende:
@house, een maat van mij is hiker voor een leasemaatschappij (Athlon), en werkt daar via het uitzendbureau. Dus dan moet ie auto's wegbrengen en ophalen, en is in de meest verschillende auto's (van Toyota Aygo tot BMW 318i en Volvo S80) onderweg, en krijgt er nog voor betaald ook. Enige nadeel is dat hij soms met het OV heen of terug moet en je dus in het bezit van een OV-studentenkaart moet zijn.
mwah, model 2003 kan wel, dat model met die smalle achterlampen(zie foto van mijn ibiza, dat model..quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat word vrij lastig.. Want nieuwe auto's die op de sloop staan zijn vaak flink uitgebrand.
Daarnaast mag je mij al naar huis toe rijdenquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:37 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik ben sinds kort weer in het bezit daarvan, maar het is maar echt zoeken naar de juiste vacature denk ik. Ik ben tot nu toe opzich tevreden met het werk wat ik nu heb
Wat hebben jullie mannen toch met bekerhoudersquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:32 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mocht je op een sloperij zijn, en een seat ibiza zien staan(model 2003-2008(dus niet nieuwe), sloop dan even de bekerhouder eruit voor mij...
Ik niet zoveel hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:32 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Wat hebben jullie mannen toch met bekerhouders
Oh ja!quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:38 schreef von_Preussen het volgende:
Zeg monsterd, hadden wij niet nog een verhaal over een treinreis van jou tegoed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |