Betyar's?quote:Op maandag 27 december 2010 19:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wiens vrouw zei dat ook vannacht?
Word aan gewerkt.quote:Op maandag 27 december 2010 19:58 schreef sigme het volgende:
En dan zet je 'm niet in de OP?
http://polsc.20.forumer.com/index.php
Ik heb m'n oude kont daar nog, zie ik.
wieso ?quote:Op maandag 27 december 2010 19:59 schreef Mutant01 het volgende:
Wat is het toch met extreem-rechtse kloontjes de laatste tijd.
Heb jij het de opening van Pol meegemaakt dan ?quote:Op maandag 27 december 2010 20:23 schreef Monidique het volgende:
Is dat niet de verkeerde volgorde?quote:Op maandag 27 december 2010 19:53 schreef Monolith het volgende:
Zo te horen is mijn buurman erachter dat accordeon spelen geen succes was. Hij probeert nu geluid uit een blokfluit te persen. Ik ben er nog niet over uit wat erger is.
Dat is lang geleden.quote:Op maandag 27 december 2010 20:24 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Heb jij het de opening van Pol meegemaakt dan ?
Montov ook ?
Droevige filmquote:
Je hebt het niet persoonlijk even gefixed?quote:
Neuh, ik hou werk en vrije tijd strikt gescheidenquote:Op maandag 27 december 2010 20:35 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Je hebt het niet persoonlijk even gefixed?
Star Trekquote:Op maandag 27 december 2010 20:37 schreef Monidique het volgende:
Meh, oorlog, voetbal, ellende, voetbal, schaatsen, oorlog, ellende, Balkenende, voetbal. Het jaaroverzicht kan me gestolen worden, geef mij maar een topografische atlas en bij gebrek daaraan ga ik nu maar ST:VOY kijken.
Er is niet echt een alternatief natuurlijk..quote:Op maandag 27 december 2010 20:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik kijk er net 10 minuten naar en vind het nu al kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |