abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91149560
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 23:31 schreef sbientje het volgende:
ik kijk er ook niet meer naar. Als ik er eentje zie haal ik m eruit, maar ik 'blader' niet meer alle post door..
Bij ons hadden ze het vrijdag gepresteerd om al het vuil een bak op te schuiven. Dus vuil van de H zat in de bak van de J, J in de bak van de K enzovoorts 8-)
Reject bedoel je?
lama
  dinsdag 11 januari 2011 @ 08:05:54 #252
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_91149614
*Bol.com heeft mijn pakket eindelijk na 3 weken verzonden! Welke lieve bezorg(st)er mag hem hier aanbieden? *O*
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_91149724
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 08:05 schreef CantFazeMe het volgende:
*Bol.com heeft mijn pakket eindelijk na 3 weken verzonden! Welke lieve bezorg(st)er mag hem hier aanbieden? *O*
Misschien hebben ze drie weken kerstvakantie gehouden? Mijn bestelling is ook verzonden :D
pi_91152890
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 07:59 schreef lbeew het volgende:

[..]

Reject bedoel je?
Ja dat noemen wij ook gewoon vuil. Maar reject idd :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 11 januari 2011 @ 11:05:03 #255
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_91153716
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 08:15 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Misschien hebben ze drie weken kerstvakantie gehouden? Mijn bestelling is ook verzonden :D
Alleen als ik op mijn factuur kijk, online op bol.com. Dan zie ik het factuur nog open staan terwijl ik het al direct via iDeal had betaald. (Gelijk bij aankoop) Ook in de "uw pakket is verzonden" mail staat dat ik het bedrag al voldaan had via iDeal.

Moet ik nu wachten op het pakket en kijken wat daar op de factuur staat?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_91168199
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 11:05 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Alleen als ik op mijn factuur kijk, online op bol.com. Dan zie ik het factuur nog open staan terwijl ik het al direct via iDeal had betaald. (Gelijk bij aankoop) Ook in de "uw pakket is verzonden" mail staat dat ik het bedrag al voldaan had via iDeal.

Moet ik nu wachten op het pakket en kijken wat daar op de factuur staat?
Joh als jij aan kan tonen op je bankrekening dat er een bedrag afgeschreven is, dan heb jij gewoon met iDeal betaald en heeft bol.com geen poot om op te staan ;)
pi_91188775
Morgen hebben ze hier de gemeentengidsen als overheids-hah. Oftewel 4 tot 10 tassen alleen al aan HAH :'), passen er 60 in een tas en er zal waarschijnlijk tig keer heen en weer naar de depots gereden moeten worden aangezien ze eigenlijk te zwaar zijn voor de kleppenautos
pi_91189126
Vandaag mooi uren gemaakt.
Een collega met een klepauto met pech. In een dorp 30 minuten verderop! Dus ik heb gewacht op de andere klepauto, zodat ik met die naar Genemuiden kon om de boel over te laden. Ondertussen kwam de sleepauto ook. En die auto werd weggesleept. Wij samen de route afgemaakt. Dus ¤ 8,51 per uur verdiend met op mijn gat zitten in een auto naast een gezellig collega! Uiteindelijk tot 21:30 gewerkt! In plaats van 18:30! Lekker hoor.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 23:27:42 #259
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_91190020
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 17:03 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Joh als jij aan kan tonen op je bankrekening dat er een bedrag afgeschreven is, dan heb jij gewoon met iDeal betaald en heeft bol.com geen poot om op te staan ;)
Oké! Heel erg bedankt :).
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_91195206
Hooggeachte collega's. Ik kom weer even ranten :+

Hoe is het bij jullie respectievelijke vestigingen gesteld met de voertuigen? Ik werk in een VBG met twee locaties, een kleine van waaruit alleen bezorging wordt gedaan en een wat groter kantoor vanwaaruit ook collectie gedaan wordt. Ik werk voornamelijk op de wat kleinere locatie. Sinds kort werk ik echter wat meer op de grotere locatie, bij collectie.

Op de kleine locatie hebben ze twee postauto's en twee busjes. Omdat ik er vaak mee rijd zijn het een beetje mijn kindjes geworden. Ze zien er relatief goed uit. Bijna geen schade en van binnen worden ze ook netjes schoon gehouden.

De auto's van de grote locatie daarentegen... Ongeloveloos. Ik ben ze vanavond allemaal eens langsgelopen. Het gehele wagenpark van twee postauto's, twee busjes en twee kleppenwagens stamt uit eind 2010, maar in elke wagen zit nu al een of meerdere grove deuken. Vooral de achterkant en de zijdeuren moeten het ontgelden. Als autoliefhebber ben ik met pijn in mijn hart naar huis gegaan.

Hoe zit dat bij jullie vestigingen? Heerst de "het is toch niet mijn auto"-gedachte bij nog meer vestigingen?

En tevens:

Toen ik begon met rijden bij de kleine vestiging is er de eerste drie of vier keer in opdracht van de TC een wat meer ervaren collega meegeweest om in te schatten of ik wel 'geschikt' was als chauffeur. Ik krijg de indruk dat ze bij de grote vestiging gewoon jan en alleman maar laten rijden. Als je een rijbewijs hebt is het goed. Ze laten zelfs mensen die nog geen maand hun rijbewijs hebben al op een kleppenwagen rijden... Hoe gaat/ging dat bij jullie?
pi_91195610
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 01:43 schreef Organiz3r het volgende:
Hooggeachte collega's. Ik kom weer even ranten :+

Hoe is het bij jullie respectievelijke vestigingen gesteld met de voertuigen? Ik werk in een VBG met twee locaties, een kleine van waaruit alleen bezorging wordt gedaan en een wat groter kantoor vanwaaruit ook collectie gedaan wordt. Ik werk voornamelijk op de wat kleinere locatie. Sinds k
ort werk ik echter wat meer op de grotere locatie, bij collectie.

Op de kleine locatie hebben ze twee postauto's en twee busjes. Omdat ik er vaak mee rijd zijn het een beetje mijn kindjes geworden. Ze zien er relatief goed uit. Bijna geen schade en van binnen worden ze ook netjes schoon gehouden.

De auto's van de grote locatie daarentegen... Ongeloveloos. Ik ben ze vanavond allemaal eens langsgelopen. Het gehele wagenpark van twee postauto's, twee busjes en twee kleppenwagens stamt uit eind 2010, maar in elke wagen zit nu al een of meerdere grove deuken. Vooral de achterkant en de zijdeuren moeten het ontgelden. Als autoliefhebber ben ik met pijn in mijn hart naar huis gegaan.

Hoe zit dat bij jullie vestigingen? Heerst de "het is toch niet mijn auto"-gedachte bij nog meer vestigingen?

En tevens:

Toen ik begon met rijden bij de kleine vestiging is er de eerste drie of vier keer in opdracht van de TC een wat meer ervaren collega meegeweest om in te schatten of ik wel 'geschikt' was als chauffeur. Ik krijg de indruk dat ze bij de grote vestiging gewoon jan en alleman maar laten rijden. Als je een rijbewijs hebt is het goed. Ze laten zelfs mensen die nog geen maand hun rijbewijs hebben al op een kleppenwagen rijden... Hoe gaat/ging dat bij jullie?
herkenbaar, hier is het wagenpark ook in slechte staat vooral de banden. Deuken worden sowieso niet meer gefixt. Wassen doet nog maar enkele, laat staan binnen.
Hier rijd ook jan en alleman, personeelstekort enzo. Alleen die kleppenwagens rijden nog wel meer ervaren krachten maar met KNJ reed daarin er een of ander THK er mee naar zwolle zelfs. Terwijl die kleppenwagens best gevaarlijk zijn, als je niet uitkijkt lig je zo onder een kar van 250 kg incl lading. Moest toen ik begon nog 1 week meelopen voor ik uberhaupt aan bedieningsknoppen mocht zitten.
Zowiezo is er een tekort aan goede krachten, veel komen pas binnenrijden als de dienst al eigenlijk is afgelopen, iets wat vroeger nooit gebeurde
pi_91203724
bij ons valt het dan relatief wel mee. De meeste wagens hebben geen, of iig, geen grote schade. Wel wat krassen enzo, maar goed. Schade wordt bij ons volgens mij nog altijd gerepareerd. Qua wassen zou het wel iets beter kunnen, de auto die ik zaterdag had was echt hartstikke smerig. Ik dacht dat auto wassen ooit ook ergens op het rooster stond? Op onze vorige vestiging zag ik het weleens staan. Nu we verhuisd zijn niet meer :D

Over de binnenkanten wil ik het niet hebben. Heb een tijdje auto's schoongemaakt als baantje, en mijn handen gaan ervan jeuken haha..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  woensdag 12 januari 2011 @ 12:23:45 #263
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_91205820
Bij ons valt het ook wel mee. We hebben in de kooi een lijst met alle auto's en daarachter de naam van de persoon die die auto schoon dient te houden. Sommige auto's zien er echter wel schoner uit dan andere, vooral auto's die door max. 2-3 personen wordt gebruikt zien er een stuk schoner uit. _O- Denk dat dat komt doordat je zo'n auto dan inderdaad zoals organiz3r zei als je "eigen" auto gaat beschouwen. Je zit er toch bijna elke dag een paar uur in, dus wil je wel in een schone auto rondrijden. :)
Nothing is what it seems
pi_91208218
Haha brommers worden bij ons nooit schoongemaakt en je ziet wel verschillen tussen de brommers van wijken waarbij wegen open liggen en andere brommers :')
M'n regenbroek zat laatst ook helemaal onder de bagger :P
pi_91208242
Die modderige autos zijn wel lastig, vooral in de herfst was het zo erg dat je bij gewoon uitstappen al snel een dikke moddervlek op je broek had
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:24:36 #266
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_91208301
Wat een zeikregen al de hele dag hier, zo maar eens beginnen met m'n middagwijk want de buienradar blijft problematisch weer doorgeven. :D
pi_91208736
De buitenkant van een auto moet je niet te erg veroordelen. Als ik mijn auto schoon heb gemaakt en ik rijd met dit weer mijn boerenwijk. Is die weer net zo vies als voordat ik hem schoon maakte. Vanbinnen begin ik ook niet aan. Je rijdt het grootste gedeelte met open raam. En (weer) met dit weer sputtert de modder gewoon naar binnen.

Daarbij; het verschil tussen een grote en kleine. Op zo'n grote lokatie worden de auto's door veel meer verschillende chauffeurs gebruikt. Dus niemand voelt zich verantwoord voor zijn auto.

En het wassen en schoonmaken vanbinnen. Tja, ik heb in mijn diensten nooit dusdanig de tijd dat ik daar tijd voor over houd. En om het in mijn eigen tijd te gaan doen vertik ik. Keer door de wasstraat prima.
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:50:25 #268
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_91209465
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:34 schreef rub3n het volgende:
De buitenkant van een auto moet je niet te erg veroordelen. Als ik mijn auto schoon heb gemaakt en ik rijd met dit weer mijn boerenwijk. Is die weer net zo vies als voordat ik hem schoon maakte. Vanbinnen begin ik ook niet aan. Je rijdt het grootste gedeelte met open raam. En (weer) met dit weer sputtert de modder gewoon naar binnen.

Daarbij; het verschil tussen een grote en kleine. Op zo'n grote lokatie worden de auto's door veel meer verschillende chauffeurs gebruikt. Dus niemand voelt zich verantwoord voor zijn auto.

En het wassen en schoonmaken vanbinnen. Tja, ik heb in mijn diensten nooit dusdanig de tijd dat ik daar tijd voor over houd. En om het in mijn eigen tijd te gaan doen vertik ik. Keer door de wasstraat prima.
Vooral ook met die ijszooi van laatst, m'n schoenen zaten aan de onderkant helemaal besmeurt met ijs en modder. En elke keer als je in de auto stapt zit de vloer van de auto onder de rotzooi. En ik heb meestal wel de ramen dicht als ik van de ene naar de andere boerderij rijd, dus opzich niet veel last van modder dat naar binnen spat. Wel is de buitenkant na elk ritje weer een stuk viezer, maar dat houd je toch met een buitenroute...
Nothing is what it seems
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 12 januari 2011 @ 13:55:02 #269
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_91209689
Precies en vieze auto's, tsja het hoort er bij. Heb ook regelmatig eentje door de wasstraat gehaald. Ook wel eens gehad dat ik op maandag een heel smerig exemplaar gewassen had en op dinsdag na mijn dienst de auto aan de buitenzijde nog smeriger was dan voor de wasbeurt :P

Gewoon met ruim 70 over een modderige weg rijden :P
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_91210896
Ik heb laatst de automat uit mijn auto gehad. Daar hing gewoon een blok ijs aan. Met die sneeuw heb je bij elke instap meer sneeuw. Na een nachtje vorst was dat dus 1 blok ijs.

Viper heb je elektrische ramen? Ik niet, dus om voor 200-300 meter dat raam omhoog te slingeren. Geen nut.

En ik rijd meestal tussen de 100-120 op die boerenwegen. Ligt een beetje aan de afstand tussen de boerderijen.
pi_91211241
Toevallig hoorde ik vandaag dat er nu opgelet gaat worden dat mensen hun auto's gaan schoonmaken bij ons. Voor het eerst in 1.5mnd zag ik mensen druk in de weer met een stofzuiger :D

Rustig dagje vandaag.. jammer van de regen.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 12 januari 2011 @ 14:28:16 #272
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_91211375
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 14:17 schreef rub3n het volgende:
En ik rijd meestal tussen de 100-120 op die boerenwegen. Ligt een beetje aan de afstand tussen de boerderijen.
Dat verklaart ook wel waarom je lage cijfers had bij het optrekken en afremmen

Zulke snelheden haal ik als ik een autoroute heb zelden. Zijn slechts enkele stukken echt geschikt om 80+ te rijden.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_91212089
quote:
11s.gif Op woensdag 12 januari 2011 14:28 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Dat verklaart ook wel waarom je lage cijfers had bij het optrekken en afremmen

Zulke snelheden haal ik als ik een autoroute heb zelden. Zijn slechts enkele stukken echt geschikt om 80+ te rijden.
:D

* rub3n is blij dat de boco eruit is
  woensdag 12 januari 2011 @ 15:06:53 #274
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_91213220
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 14:17 schreef rub3n het volgende:
Ik heb laatst de automat uit mijn auto gehad. Daar hing gewoon een blok ijs aan. Met die sneeuw heb je bij elke instap meer sneeuw. Na een nachtje vorst was dat dus 1 blok ijs.

Viper heb je elektrische ramen? Ik niet, dus om voor 200-300 meter dat raam omhoog te slingeren. Geen nut.

Heb geen elektrische ramen, maar dat dichtdraaien is zo gebeurd en heb geen zin om onder de rotzooi te zitten. ( rijd normaliter in een kangoo )

Voor sommige boerderijen moet je hier minstens 2 - 3 km. rijden. :P
Nothing is what it seems
  woensdag 12 januari 2011 @ 15:08:03 #275
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_91213274
quote:
14s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:55 schreef Peterselieman het volgende:
Precies en vieze auto's, tsja het hoort er bij. Heb ook regelmatig eentje door de wasstraat gehaald. Ook wel eens gehad dat ik op maandag een heel smerig exemplaar gewassen had en op dinsdag na mijn dienst de auto aan de buitenzijde nog smeriger was dan voor de wasbeurt :P

Gewoon met ruim 70 over een modderige weg rijden :P
Inderdaad. :7 :P
Nothing is what it seems
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')