Dat was bij de Rock 500 toch ook een keer opgemerkt? Grote lappen in alfabetische volgorde.quote:Op maandag 27 december 2010 14:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, Relax en Reflex achter elkaar.....moet ik toch denken aan een alfabetische lijst die vervolgens min of meer willekeurig op volgorde gezet is....
Maar ik wil vervder niks suggereren hoor!
Maar SS bepaalt welk nummer er absoluut niet in komt.quote:Op maandag 27 december 2010 14:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hebben jullie die keuzelijstjes van de Top2000 dj's al eens gezien? Dat doet al aardig vermoeden dat ze 'm zelf samenstellen. Wat een wansmaak..(muv Stefan Stasse zo'n beetje)
quote:Op maandag 27 december 2010 14:31 schreef djenneke het volgende:
Grijpt je bij de keel. Wat een grappenmaker.
quote:Op maandag 27 december 2010 14:31 schreef djenneke het volgende:
Grijpt je bij de keel. Wat een grappenmaker.
Ja, daar draait het toch allemaal om?quote:Op maandag 27 december 2010 14:34 schreef wallofdolls het volgende:
Zong ie nou: "get yourself inside her" ?
quote:Op maandag 27 december 2010 14:37 schreef WeezerButler het volgende:
Bad Co ; toch een zwaar onderschatte band !!!
[ afbeelding ]
Ik vond t alleen niet zo'n Counting Crows tekstquote:Op maandag 27 december 2010 14:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, daar draait het toch allemaal om?
Mwah.quote:Op maandag 27 december 2010 14:37 schreef WeezerButler het volgende:
Bad Co ; toch een zwaar onderschatte band !!!
[ afbeelding ]
Laat je de radio wel aan?quote:Op maandag 27 december 2010 14:38 schreef djenneke het volgende:
Ik ga even de bedden opmaken![]()
Tot zo!
niet om de radio... wel om de asbak die ik in de winkel zag;quote:Op maandag 27 december 2010 14:39 schreef wallofdolls het volgende:
. Moesten jullie ook plotseling aan Toen was geluk heel gewoon denken?
als je niks eet mis je straks nog meerquote:Op maandag 27 december 2010 14:42 schreef Codiac het volgende:
Ik zit in dubio.. moet eigenlijk boodschappen doen maar dan mis ik de top2000....
Ja, ik ben een echte popnerd. Antwoord schoot gelijk door mijn hoofd. Hij heeft last van zijn stembandenquote:Op maandag 27 december 2010 14:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nou, wallofdolls, wie schreef dit moppie?
hehe, zo voorspelbaar.quote:Op maandag 27 december 2010 14:42 schreef wallofdolls het volgende:
Yeah, Jerney. Met een Kooy-compositietje.
Er ligt een dood dier in je huis?quote:Op maandag 27 december 2010 14:43 schreef brother52 het volgende:
Waarom moet ik aan I think I smell a rat van The White Stripes denken?
quote:Op maandag 27 december 2010 14:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nou, wallofdolls, wie schreef dit moppie?
Hehehehehehehehehehehequote:
Nee, al huppelt er nu wel een pluizig monstertje door de kamer.quote:Op maandag 27 december 2010 14:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Er ligt een dood dier in je huis?
heb je een nieuwe kat?quote:Op maandag 27 december 2010 14:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, al huppelt er nu wel een pluizig monstertje door de kamer.
quote:
Sneeuwachtergrondje is te kort voor songteksten.quote:Op maandag 27 december 2010 14:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
ligt het aan mij of zijn er af en toe hele grijze onderbrekingen te zien in dit topic?
quote:
Hey Moppie. Zal met O&N ook een Beatles plaatje voor je draaienquote:Op maandag 27 december 2010 14:47 schreef MaJo het volgende:
En we hebben weer the Beatles![]()
En ja, daar ben ik ook weer![]()
Heyquote:
Dat lijkt me super!quote:Op maandag 27 december 2010 14:49 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Hey Moppie. Zal met O&N ook een Beatles plaatje voor je draaien
Mja moet nog beginnenquote:
quote:Op maandag 27 december 2010 14:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mja moet nog beginnenSchiet niet echt op zo
quote:Op maandag 27 december 2010 14:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Heeft Twan dit jaar al gepost?
Zeker. Ze moeten nog maar zien of ze haar terug krijgen.quote:
kogel toch door de kerk?quote:Op maandag 27 december 2010 14:53 schreef peaceman het volgende:
We gaan vanmiddag waarschijnlijk een I-pad kopen, dus dan wel weer, denk ik.
quote:Op maandag 27 december 2010 14:53 schreef lubje25 het volgende:
papa en mama, willen niet achter de computer weg. Twan moet wachten op de I-pad
berichtjes typen op fok met een onscreen keyboard ?quote:Op maandag 27 december 2010 14:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twan mag dan op de laptop en ik ga op de iPad.
Arme jijquote:
OSD??quote:Op maandag 27 december 2010 14:55 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
berichtjes typen op fok met een OSD ?
on screen keyboard bedoel ikquote:
dat lukt prima hoorquote:Op maandag 27 december 2010 14:55 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
berichtjes typen op fok met een onscreen keyboard ?
Geen enkel probleem. Kwestie van wennen.quote:Op maandag 27 december 2010 14:55 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
berichtjes typen op fok met een onscreen keyboard ?
Okay.. ik ga het eens proberen... er zijn heel veel mensen die dat zo gebruiken.. evt. kunnen we er later nog een iPad Keyboard Dock bijkopen.quote:Op maandag 27 december 2010 14:57 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
on screen keyboard bedoel ik
maar verder mooi ding hoor zo'n ipad, lijkt me alleen bij wat langere berichtjes dan een smsje niet fijn.
Het valt mij echt niet tegen hoe makkelijk het tilt.quote:Op maandag 27 december 2010 15:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay.. ik ga het eens proberen... er zijn heel veel mensen die dat zo gebruiken.. evt. kunnen we er later nog een iPad Keyboard Dock bijkopen.
Ik hoop dat het mij ook meevalt. Jij hebt ook een iPad?quote:Op maandag 27 december 2010 15:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het valt mij echt niet tegen hoe makkelijk het tilt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |