hihihquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:03 schreef Jeetjejom het volgende:
Nou babbelen, ze snapt zelf helemaal waar ze het over heeft maar ik kan er geen soep van breien hoor!
Oh godver Barquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:01 schreef _Bar_ het volgende:
Zucht.... meiden ik kom hier bijna niet meer ivm drukte.
Maar toch zo nu en dan een update van Roy.
Zoals vandaag alleen is dit geen leuke absoluut niet
Roy is vandaag opgenomen in het ziekenhuis, hij ligt nu in Gent.
We gaan er zo naartoe.
Wat er precies aan de hand is nog geen idee
waarschijnlijk of epileptie ofzo.
ze zijn het aan het onderzoeken.
tot zover.
Het houdt ook niet op he?quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:01 schreef _Bar_ het volgende:
We gaan er zo naartoe.
tot zover.
Hee, herkenning! Thomas heeft dat ook.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:00 schreef Sorbootje het volgende:
Oh en jas aantrekken is geen probleem. Jas aantrekken en dan niet onmiddelijk vertrekken, da's een ander verhaal. Daar raakt ze helemaal van in de war. Vorige week zou Laura ons ophalen om naar Rienk en Vlindur te gaan. Ik had Isabeau alvast in haar jas gehesen en die heeft toen nog tien minuten rondjes door de woonkamer gelopen druk DOEI roepend en zwaaiend.
ooh Bar wat verschrikkelijk!quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:01 schreef _Bar_ het volgende:
We gaan er zo naartoe.
tot zover.
Echt veel geslapen hebben we niet, waren ook alweer rond 5 uur wakker.quote:Op woensdag 29 december 2010 07:13 schreef miss_sly het volgende:
Bar, wat een naar, eng verhaal. Wat een nachtmerrie; dat is het altijd als er iets met je kind is, maar dit moet zeker voor jou een hel zijn. Heb je een beetje geslapen of toch wat uitgerust? Is Roy de nacht goed doorgekomen? Heel veel sterkte en ik hoop van harte dat je mannetje snel opknapt en er niets aan overhoudt![]()
Nou, Fabian heeft nu een klein matje in zn nek. Te schattig. Beetje het zelfde kapsel als die kerel links op de fotoquote:Op woensdag 29 december 2010 08:54 schreef Sorbootje het volgende:
Ik wil gewoon voorkomen dat ze er straks echt zo uitziet:
[ afbeelding ]
Sh.itquote:Op woensdag 29 december 2010 09:46 schreef amaranta het volgende:
Wilde net een foto zoeken, en ik mis gewoon een hele fotomap op de pc.
Nu zat fabian gisteren op mn toetsenbord te beuken, en ik vrees dat hij hem gedeleted heeft.
Dat moet wel ''prettig'' zijn om te horen.quote:Op woensdag 29 december 2010 07:20 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Echt veel geslapen hebben we niet, waren ook alweer rond 5 uur wakker.
Ben wel weer wat rustiger, gisteren was ik niet veel waard hoor, heel veel terug gedacht aan 4 jaar terug, maar dat hebben ze al kunnen uitsluiten dat Roy het zelfde heeft als dat Thijs had.
is een kleine geruststelling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |