abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 december 2010 @ 22:44:31 #151
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_90559364
Bar, wat ontzettend eng allemaal. Het is al erg genoeg dat je kindje in het ziekenhuis ligt, maar voor jullie...
Ik brand hier thuis een kaarsje voor Roy en hoop dat snel wordt uitgevonden wat er nu precies aan de hand is.
Iig heel veel sterkte :*
pi_90560245
oh Bar wat een nachtmerrie is dit voor jullie!! Heel veel sterkte en beterschap voor je mannetje!
pi_90560338
tjemig bar, wat zul jij geschrokke zijn. Ik brand in gedachten een kaarsje en zal er morgen in de baseliek hier in maastricht echt eentje voor je aansteken. Hopelijk is het een infectie die roy snel weer kwijt raakt. Sterkte vannacht en hopelijk morgen snel meer duidelijkheid.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_90560587
even in een aparte post, want het contrast is zooo groot: driekus heeft vandaag ineens bij mijn ouders thuis besloten dat lopen leuk is. Hij schijnt een uur lang tussen de kamer en de keuken gelopen te hebben. Zelf heb ik het nog niet gezien, maar dat komt dan morgen wel.
  dinsdag 28 december 2010 @ 23:08:15 #155
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_90560901
Driekus w/
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 28 december 2010 @ 23:10:22 #156
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_90561032
Yay Mefke! Het is zo'n lekker gezicht!
(pics or it didn't happen :P )
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_90561392
ca.ra ik zit bij jou ergens in de buurt in een hotel en driekus bij mijn ouders, dus das lastig. Om je nog een hart onder de riem te steken: driekus probeert ook echt alles uit wat niet mag de laatste dagen. En dan inderdaad gierend van 't lachen. Tis een fase!

Hoop ik.
  dinsdag 28 december 2010 @ 23:20:55 #158
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_90561616
Ja ik duim ook heel hard dat het een fase is! En dat we een manier vinden om ermee om te gaan samen.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_90562755
Lieve Bar, hopelijk is er snel duidelijkheid wat er met Roy aan de hand is en kunnen ze hem gaan behandelen. Heel veel sterkte de komende tijd. :*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_90563303
Fijn hoor Mefke, dat Driekus ineens de lol van lopen heeft ontdekt. *O*

Zo, ingepakt! :%
We gaan een paar dagen internetloos, Ko en ik.
P. blijft thuis, die moet helaas werken met O&N.
Wij gaan naar mijn familie die een aantal huisjes heeft gehuurd in Drenthe.
Ik zie een beetje op tegen de reis, met zijn tweetjes moeten we meer dan 2 uur in de trein zitten.
Ik hoop het zo te timen dat hij gaat slapen, gelukkig hoef ik niet over te stappen, dus het moet lukken.
En alle bagage moet mee, dus ik heb zo zuinig mogelijk ingepakt. Voor Ko heb ik meer kleren mee dan voor mezelf. :D

Ko en ik wensen alle dreumesen en hun familie een goed, gezond en voorspoedig 2011, vol nieuwe ontdekkingen en liefde. O+
Tot in januari! :W
  dinsdag 28 december 2010 @ 23:57:31 #161
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_90563751
Dag lieve Oeke, dag knappe Ko. Geniet van de komende dagen met jullie familie en tot volgend jaar.
Goede reis gewenst!
pi_90563797
Bar, ik vind het zo erg voor jullie. Het heeft me sinds ik het las niet los gelaten en dat gaat zo blijven tot het weer beter gaat met Roy. Ik blijf duimen voor jullie. En positieve gedachten en kracht jouw kant op sturen. Weet dat er enorm met je meegeleefd wordt, het is niet veel maar misschien helpt het je toch een beetje om er kracht uit te putten. :*
pi_90563972
Driekus aan het lopen, wat goed ^O^

Oeke succes morgen met de grote reis en heel veel plezier in Drenthe!
pi_90564561
oeke succes met de reis en veel plezier. Tot volgend jaar!
  woensdag 29 december 2010 @ 00:21:56 #165
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_90565227
oh nee bar, wat ontzettend eng... ik word gewoon al niet goed bij het lezen van je verhaal, wat moet dit onvoorstelbaar beangstigend voor jullie zijn. zo te lezen heb je hem wel in hele goede handen gegeven. maar toch... sterkte vannacht en morgen snel weer naar 'm toe. ik hoop dat jullie mannetje snel opknapt en dat 't iets heel onschuldigs (en zeer eenmalig ook!) is! :* :* :*
in de haak.
pi_90570226
Bar, wat een naar, eng verhaal. Wat een nachtmerrie; dat is het altijd als er iets met je kind is, maar dit moet zeker voor jou een hel zijn. Heb je een beetje geslapen of toch wat uitgerust? Is Roy de nacht goed doorgekomen? Heel veel sterkte en ik hoop van harte dat je mannetje snel opknapt en er niets aan overhoudt :* :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_90570229
Hoera voor Driekus *O* Onder moeders vleugel weg zijn, kan helpen. Senna liep ook voor het eerst echt los op het kdv :D

oeke, spanennd zo'n lange reis met bagage in je eentje met Ko. Wij wensen jullie ook hele fijne dagen en een heel fijn, gelukkig en gezond 2011 :*
pi_90570248
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 07:13 schreef miss_sly het volgende:
Bar, wat een naar, eng verhaal. Wat een nachtmerrie; dat is het altijd als er iets met je kind is, maar dit moet zeker voor jou een hel zijn. Heb je een beetje geslapen of toch wat uitgerust? Is Roy de nacht goed doorgekomen? Heel veel sterkte en ik hoop van harte dat je mannetje snel opknapt en er niets aan overhoudt :* :*
Echt veel geslapen hebben we niet, waren ook alweer rond 5 uur wakker.
Ben wel weer wat rustiger, gisteren was ik niet veel waard hoor, heel veel terug gedacht aan 4 jaar terug, maar dat hebben ze al kunnen uitsluiten dat Roy het zelfde heeft als dat Thijs had.
is een kleine geruststelling.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_90570377
Wat een schrik bar!
Beterschap voor Roy eb sterkte! :*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 29 december 2010 @ 07:54:46 #170
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_90570405
Bar, kan me zo goed voorstellen dat je enorme flashbacks krijgt... Ik vind het heel erg voor jullie en hoop zo van ganse harte dat Roy vlot weer mee naar huis mag. :*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_90570423
Shit Bar, wat een enge gedachte zo. Hopelijk is Roy goed de nacht doorgekomen, maar ik kan me zo goed voorstellen dat jullie je helemaal lens zijn geschrokken... Sterkte komende dagen en dat Roy maar snel mee naar huis mag! :*
pi_90570431
En nog even een aparte post voor Driekus *O* Lopen!!! *O* goed bezig joh! Jammer dat jullie het zelf nog niet gezien hebben Mefke, maar dat komt vast snel goed.

Minke werd vanochtend met dichte oogjes wakker... zo sneu, hele wimpers vast geplakt met viezigheid en dik en rode ogen. Gelukkig liet ze me rustig de boel schoonmaken terwijl zijn naar papa onder de douche zat te kijken, dus dat ging wel prima, maar leuk is anders. Hopelijk is het ergste nu geweest, maar bel straks voor de zekerheid toch maar effe de ha...
pi_90570583
Bar, fijn dat je weer iets rustiger bent, maar ook als dat niet zo zou zijn is dat volstrekt te begrijpen. Wat Xenia zegt, we leven allemaal met jullie mee.
pi_90570589
Bar :* Wat een opluchting dat ze al hebben kunnen uitsluiten dat Roy hetzelfde als Thijs had...
Gelukkig hebben jullie nog een klein beetje geslapen. Hopelijk knapt Roy snel weer op en mag hij weer lekker mee naar huis.

Driekus! *O* Wat grappig dat hij ineens besloten heeft dat hij kan lopen en het dan gewoon een uur achter elkaar doet :D

Minke ook al ontstoken oogjes -O- Kamillethee helpt goed daartegen, dat werkt ontsmettend.

Heel veel plezier Oeke en Ko O+ Ik kijk al uit naar de foto's!

Niels krijgt een tandje of hij heeft ergens anders last van. Hij was vannacht een paar keer helemaal overstuur ;( Na een paracetamol en even beneden zitten ging hij wel weer slapen, maar hij was al om 6 uur weer (overstuur) wakker helaas.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_90570613
Vannacht is Isabeau zeker 5 keer huilend wakker geweest. Ze moet toch erg wennen aan die sokjes denk ik. Heeft moeite zonder de troost van het haar plukken weer in slaap te vallen. Toch zetten we door. Het zal vanzelf wennen toch? Lijkt me net zoiets als het ontwennen van een speen. En in dit geval gewoon noodzakelijk als we willen dat ze nog wat haren overhoudt. Ik heb ook gelezen dat het anders nog jaren kan duren voor ze het uit zichzelf afleert. Beter nu! En ze laat de sokjes erg goed zitten.

Vandaag is ze naar mijn schoonzus, omdat het kdv dus gesloten bleek te zijn. Morgen ben ik vrij, best lekker zo'n bonusdagje met Isabeau, ook al is ze wel eens gezelliger geweest :')
pi_90570619
Oeke en Ko, Drenthe <3 Ik zou er nu niet meer willen wonen, maar ik ben er opgegroeid en kom er nog altijd graag. Ik hoop dat jullie gaan genieten samen!
pi_90570621
Bar, wat schrik ik van je berichten. Het lijkt me vreselijk om je kind zo in bed aan te treffen en voor jou is het natuurlijk erg beladen. Misschien is het positieve dan aan het hele verhaal dat je ervaring je geleerd heeft dat je meteen aan de bel moet trekken. Heel knap dat jullie zo kordaat gehandeld hebben! Ik denk aan Roy en aan jullie en hoop dat hij er snel bovenop komt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_90570720
Sorbo, dat meermalen huilend wakker worden kan er natuurlijk mee te maken hebben. Het kan er ook los van staan. Ivan heeft ook wel eens van die nachten. Het klinkt in ieder geval niet gek om door te zetten. Hopelijk pluk je er snel de vruchten van!

Oeke, veel plezier gewenst met Ko in het hoge noorden! Jij ook een gelukkig nieuwjaar alvast. :*

Mefke, wat leuk dat Driekus nu zoveel loopt! Ivan begint ook steeds meer te lopen, maar een uur achter elkaar zoals Driekus doet kan hij nog niet!

Arme Niels. :* Ivan was gister ook weer ineens iets minder in goede doen en hij kwijlt nog altijd als een gek. Wie weet zijn het inderdaad gewoon tanden.
pi_90570751
Bar ik lees het nu pas! Wat moet jij geschrokken zijn zeg! Fijn dat ze al hebben kunnen uitsluiten dat het niets was wat Thijs had. Ik hoop voor je dat jullie snel duidelijkheid hebben en jullie de kleine Roy weer mee naar huis mogen nemen! Sterkte.
pi_90570760
Ja dat zou kunnen inderdaad Claudia. Ik hoop hoe dan ook dat het snel overgaat, want ik merk dat ik er niet meer zo goed tegen kan.

Ze krijgt ook twee kiesjes, dat is meestal ook niet bevorderlijk voor de nachtrust.
pi_90570813
Ja, op een gegeven moment ga je je afvragen of het de strijd waard is, he. Dat het uittrekken van de haren een fase is die wel eens lang kan duren en lastig is om af te leren als ze ouder is is toch een vrij abstract langetermijnargument. De gebroken nachten daarentegen voel je heel snel en zijn gewoon rot. En je hebt ook een vrij rotte kerst achter de rug.

Achja, als het niet bevalt stop je toch gewoon weer? Misschien zal het afleren in de toekomst helemaal niet lastig blijken. Die dingen kun je toch niet voorspellen.
pi_90570864
Heb toch echt het gevoel dat we nu even door moeten zetten. Al was het maar omdat haar kapsel nu nog redelijk toonbaar is. Isabeau kennende slaapt ze binnen een paar dagen weer als een roosje. Waarschijnlijk zaterdag, als ze bij mijn schoonouders slaapt :')
pi_90570888
Haha, koppig ding.
pi_90570948
Ik wil gewoon voorkomen dat ze er straks echt zo uitziet:

pi_90570963
Ik ben nog niet weg hoor! Over een uurtje of wat pas. ;)

Bar, veel sterkte nogmaals de komende tijd.
Fijn dat ze al hebben kunnen uitsluiten dat het niet hetzelfde is als Thijs had. Dat moet al een opluchting zijn. :*

Arme Niels, hopelijk zijn je kiezen snel door, het is me ook wat he? :*

Arme Minke, met dichte oogjes wakker worden is zo naar, ik kan het me nog goed herinneren van vroeger. :{

Lastig Sorbo, tja even doorbijten dan maar. :*
Ik denk trouwens dat Isabeau zelfs met zo'n aso mat nog knap is! 8-)

Claudia, ehm, hoe vraag ik dit vriendelijk, ik weet dat je er naar uitziet, maar wacht nog even met bevallen tot ik terug ben! :7 O+
Nee hoor, ik kan elke dag een uurtje bij de receptie op internet. :') Praktijk zal wel anders zijn, maar ik hoor het dus snel genoeg. ;)
pi_90570965
_O-
Nou, als dat geen goede stimulans is om door te zetten :P Hopelijk is de gewoonte snel doorbroken en leert ze aan een knuffelpopje te frunniken ofzo :)
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_90571017
Knuffelpopje heeft ze al en die heeft ze altijd in de ene hand (en ze heeft al uitgevogeld hoe je dat kunt doen mét sokjes) en met de andere hand draait ze dan plukken haar om haar vinger en trekt eraan.

Oeke, 't blijft een lekker ding, maar ik ga toch mijn best doen om dat matje te voorkomen :D
pi_90571071
Mijn broertje had vroeger zo'n wollen pluizige oranje dekentje en daar draaide hij als baby balletjes van. Kwam mijn moeder in de ochtend zijn kamertje in, lag het rond zijn bed bezaaid met oranje balletjes.
Lijkt me net zo'n tik, alleen dan wat liever voor je kapsel. :D

Hopelijk is ze het gauw ontwend! En zijn de nachten niet meer zo onderbroken. :*
pi_90571134
Bar, wat ontzettend eng zeg. Ik hoop zo dat vandaag uitsluitsel geeft en jullie hem snel weer huiswaarts kunnen nemen.

oeke, alvast veel plezier. Lekker een paar dagen weg!
pi_90571170
Oeke, veel plezier en succes met de reis ^O^

Bar, hopelijk vandaag meer duidelijkheid voor jullie! Sterkte en nog maar een dikke knuffel :*
Fake it till you make it...
  woensdag 29 december 2010 @ 09:13:24 #191
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_90571172
Bar, wat schrok ik van de berichten. En wat moet jij geschrokken zijn. Er brandt hier een extra kaarsje voor jullie en ik hoop dat er snel duidelijk is en jullie snel naar huis kunnen. :*
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_90571187
Bar, fijn dat je wat rustiger bent. Heel logisch wel dat je gisteren niet veel waard was. Wat moet dat beangstigend zijn geweest voor je. Fijn dat ze al hebben uitgesloten dat Roy niet heeft wat Thijs had, dat is toch vast een bemoedigend punt. :*

ow oeke, ik wil wel een sms-dienst nemen hoor, voor het geval Claudia niet wacht tot je terug bent :P

Wat sneu, die kiesjes en slecht slapende kindjes en dichte oogjes. Beterschap en sterkte voor iedereen :*
pi_90571681
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 08:54 schreef Sorbootje het volgende:
Ik wil gewoon voorkomen dat ze er straks echt zo uitziet:

[ afbeelding ]
Nou, Fabian heeft nu een klein matje in zn nek. Te schattig. Beetje het zelfde kapsel als die kerel links op de foto :P
:')
O+
pi_90571738
Wilde net een foto zoeken, en ik mis gewoon een hele fotomap op de pc.
Nu zat fabian gisteren op mn toetsenbord te beuken, en ik vrees dat hij hem gedeleted heeft.
pi_90572271
Och Bar, ik lees het nu pas. Wat een verschrikkelijk enge situatie! Ik hoop dat Roy gauw opknapt, dat ze uitvogelen wat er aan de hand is en dat ie snel gewoon weer kerngezond met jullie mee naar huis mag. Heel veel sterkte in de tussentijd. :*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_90572321
quote:
7s.gif Op woensdag 29 december 2010 09:46 schreef amaranta het volgende:
Wilde net een foto zoeken, en ik mis gewoon een hele fotomap op de pc.
Nu zat fabian gisteren op mn toetsenbord te beuken, en ik vrees dat hij hem gedeleted heeft.
Sh.it :o Heb je het nog ergens anders opgeslagen?
Fabian wil later gewoon niet aan zijn kapsel herinnerd worden :P

Niels heeft in zijn nek 1 langer plukje :') Dat heeft hij vast gecreëerd om in zijn fotoboek te plakken :Y)
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_90572547
Jeetje Bar wat schrikken. Heel veel sterkte en beterschap voor het mannetje. Hopelijk weten ze snel wat er aan de hand is :*
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_90572694
Oeke je zit vast al in de trein, maar veel plezier jullie.

Wij gaan met o&n naar familie in Amsterdam, Seb gaat daar even slapen en daarna weer mee naar huis. Eigenlijk vind ik dat helemaal niks maar blijven slapen ging niet ivm te weinig ruimte. Ach waarschijnlijk vind ik het erger dan Seb.

Ons laatste weekje in dit topic trouwens. Volgende week is hij alweer twee :o
De ontwikkeling gaat nu heel snel. Hij wil zijn eigen brood smeren. (for the record: het mes vond ik ook een minder plan. Normaal heeft hij een kindermesje) Het niezen is echt zo schattig O+

ti amo più di ieri ma meno di domani
  woensdag 29 december 2010 @ 10:52:12 #199
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_90573299
Bar, de schrik slaat me om het hart van je berichtjes. ;( Gelukkig hebben ze al uitgesloten dat het niet hetzelfde is als wat Thijs had, maar het zal toch voelen alsof je teruggeworpen wordt in de tijd, ik vind het héél akelig voor je dat juist Roy ook in het ziekenhuis ligt nu. Ik hoop dat hij snel opknapt, en dat het iets eenmaligs is geweest.
  woensdag 29 december 2010 @ 10:55:24 #200
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_90573413
Sorbootje, mijn nichtje (nu al een volwassen vrouw) deed dat ook toen ze klein was, dat plukken aan d'r haar. Uiteindelijk was de oplossing om haar haren heel kort te knippen zodat ze het niet meer om haar vingertjes kon draaien. Redelijk rigoreuze oplossing, maar het werkte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')