SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler open op eigen risico natuurlijk.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:54 schreef DeLuna het volgende:
Vanavond...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler open op eigen risico natuurlijk.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:31 schreef Marrije het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij doet precies hetzelfde wat je mij verwijtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:53 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ja, vooral voor jou ja en voor niemand andersik reageer op 1 opmerking, jij schopt alleen maar graag tegen alle reacties over het onderwerp, de behoefte , wens en het doel van deze topic aan om eeuwig je punt te kunnen maken
Laten we het hopenquote:ontopic
Dat hele hoofd alleen al ziet er zeurderig uit. Kon filmpje niet bekijken, doe het later wel.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:11 schreef Marrije het volgende:
Ik was op zoek naar wat anders, maar kwam deze tegen, wel leuk: http://www.rtl.nl/xl/#/u/81f3561e-bb21-430f-874f-308175c12b0f/
Ik vind Wiet als een zeur overkomen maar blijkbaar is dat iets wat bij haar rol hoort.
zeg dat wel, die eerste Wiet was toch niet zo?quote:
Lucas vind ik ook leukquote:lucas daarentegen vind ik echt leuk gespeelt
Ik vond de eerste Wiet al helemaal niet leukquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
zeg dat wel, die eerste Wiet was toch niet zo?
ik ook al lijkt die wat stoerder?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:08 schreef EilandjeOnline het volgende:
die was ik al helemaal vergeten
die vond ik ook niks, maar in mijn herinnering was zij geen zeurquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vond de eerste Wiet al helemaal niet leuk
[ afbeelding ]
Ik kan er nog niet aan wennen, moet steeds denken "stel je voor dat je dagelijks zoiemand om je heen had".quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik ook al lijkt die wat stoerder?
Lucas vond ik in het begin echt een storende factor, maar of hij speelt beter of ik ben eraan gewend geraakt, maar ik kan m nu wel meer waarderen
dan heb je ontzettend veel lolquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik kan er nog niet aan wennen, moet steeds denken "stel je voor dat je dagelijks zoiemand om je heen had".
Hij zal voor sommige mensen best wel lollig zijn, maar hij heeft het te hoog in zijn bol, hou ik niet zo van.quote:
dat is ook het stukje wat me nog wel irriteert, maar ik vind 'm ook wel grappig hier en daarquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij zal voor sommige mensen best wel lollig zijn, maar hij heeft het te hoog in zijn bol, hou ik niet zo van.
Ja, af en toe is hij wel grappig.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat is ook het stukje wat me nog wel irriteert, maar ik vind 'm ook wel grappig hier en daar
ze is vreemd gegaan met Dannyquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:35 schreef cinnamongirl het volgende:
Waarom rent Charlie nou weg? Ik heb het een paar weken niet gekeken en heb geen idee wat er aan de hand kan zijn. Iemand een idee?
astuquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:38 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart het e.e.a. Thnx!
Das Barbarra heh! Denkt dat het no big deal is.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:21 schreef Sk00p het volgende:
De nieuwe kapsel van Laura![]()
CharlieVerschrikkelijk dat ze er gewoon mee doorgaat alsof er niks aan de hand is.
En Danny erbij
Ze gaan zich dan zo raar gedragen weet je wel?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Das Barbarra heh! Denkt dat het no big deal is.
Zo is dat. We slaan ons er wel doorheen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:31 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Ze gaan zich dan zo raar gedragen weet je wel?
Dat is zo irritantDoe het dan gewoon niet denk ik dan. Maar ach soap moet spannend blijven he?
Hij zou mijn beste vriend zijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik kan er nog niet aan wennen, moet steeds denken "stel je voor dat je dagelijks zoiemand om je heen had".
zoiets verstond ik ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:08 schreef Marrije het volgende:
Zei Joke nou, 'is het heel raar om te zeggen dat er één vreemd zal zijn gegaan'?
Volgensmij zei zij zoiets als.. Suggereer jij nou dat Rik is vreemd gegaan? Dat verstond ik.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:08 schreef Marrije het volgende:
Zei Joke nou, 'is het heel raar om te zeggen dat er één vreemd zal zijn gegaan'?
Dat kan heel goed. Ik heb andere beste vrienden.quote:
Als jij het allemaal zo onbelangrijk vindt, waarom zou je hier dan meeposten?quote:Op donderdag 3 februari 2011 04:59 schreef catwaezle het volgende:
Het blijft lachen hoe serieus er hier over de gebeurtenissen in GTST wordt gesproken. Alsof het heel erg belangrijk is enzo
ik vind het juist meevallen, hier reageren juist menseen die niet iedere werkdag klokslag 20.00u voor de buis zittenquote:Op donderdag 3 februari 2011 04:59 schreef catwaezle het volgende:
Het blijft lachen hoe serieus er hier over de gebeurtenissen in GTST wordt gesproken. Alsof het heel erg belangrijk is enzo
Het was blijkbaar wel heel belangrijk voor jou, omdat jij uiteindelijk als 1 van de grootste Charlie's zat te zeuren om dit tweede GTST-topic.quote:Op donderdag 3 februari 2011 04:59 schreef catwaezle het volgende:
je kan het ook online kijken he ? meestal doe ik dat as ik nieuwsgierig ben naar een gemiste afleveringquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:35 schreef delano.888 het volgende:
Ik neem standaard elke dag rtl lounge op en kijk t wanneer ik wil, soms 3 achter elkaar
Geen reclame idd
Hij probeert inderdaad een beetje stoer te doen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 04:11 schreef catwaezle het volgende:
Jan kijkt wel erg vaak als een psychopaat in de camera de laatste afleveringen. Solliciteert hij naar een rol als 'bad guy' in een film ofzo?
Whehehe, ja, dat viel me ook op, ik dacht wtf.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:43 schreef EilandjeOnline het volgende:
Maxime:"Ik ga even plassen." En dat met een glas champagne in dr hand![]()
Dat CSI-achtige achtergrondmuziekje bij danny en charlie snapte ik niet helemaal
Ben trouwens errrrg benieuwd naar de stappen van maxime wanneer ze eindelijk op de hoogte is van danny en charlie. waarschijnlijk charlie chanteren en het kind van danny afpakken oid
oh is dat hetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij probeert inderdaad een beetje stoer te doen.
dan moet je eens weg met 2010 (programma van BNN) terugkijken, echt die blikken in de camera, en die houding tijdens dat programmaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 04:11 schreef catwaezle het volgende:
Jan kijkt wel erg vaak als een psychopaat in de camera de laatste afleveringen. Solliciteert hij naar een rol als 'bad guy' in een film ofzo?
Hij probeert het he?quote:
Een sukkeltje met een playmobile hoofd.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
maar het blijft toch een playmobile hoofd
dat ja, en iemand die vooral zichzelf erg geweldig vindtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Een sukkeltje met een playmobile hoofd.![]()
ik ook niet, ja dat was echt wel leukquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:15 schreef EilandjeOnline het volgende:
er zullen vast veel meiden wegsoppend op de bank zitten tijdens gtst maar zo geweldig vind ik em niet, carlo deed hem trouwens erg goed na in de tv kantine met zn: "ik ben zo gewellldig"
Nee gadverdamme, Jan Kooijmanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:15 schreef EilandjeOnline het volgende:
er zullen vast veel meiden wegsoppend op de bank zitten tijdens gtst maar zo geweldig vind ik em niet, carlo deed hem trouwens erg goed na in de tv kantine met zn: "ik ben zo gewellldig"
Ja das waar , maar mijn tv is net iets van betere kwaliteit.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:37 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
je kan het ook online kijken he ? meestal doe ik dat as ik nieuwsgierig ben naar een gemiste aflevering
Ik vind die andere broer wel leuk. Ik hou wel van een beetjequote:Op woensdag 9 februari 2011 15:09 schreef charmed_angel het volgende:
Jan Kooijemans
Die Edwin is wel leuk
Ik vind Sjoerd wel leuk. Hou wel van een beetje recalcitrant op een leuke manier, niet gemaakt, maar gewoon omdat het karakter zo is. Lekker stoer.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:09 schreef charmed_angel het volgende:
Jan Kooijemans
Die Edwin is wel leuk
Yep Anton komt ook erg geloofwaardig over vind ik. Ben benieuwd war het naartoe gaat. Leuk de rol zo met Ludo, op dit moment de enige volwassen rol.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:48 schreef Marrije het volgende:
Ik vind Sjoerd ook leuker dan Edwin.
Wel leuk dat Anton wat meer in da picture komt te staan.
ik ben ook zeeeer benieuwd hoe (niet of) ze danny voor het blok zal zettenquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:02 schreef Franneh het volgende:
Sowieso ben ik ook benieuwd wat Maxime nu van plan is.
Ludo gereden? Nee joh Ludo heeft niet gereden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:03 schreef amaranta het volgende:
Tis wel een heftige aanrijding zeg
Ludo moet wel 150 hebben gereden
Nee de dader is spoorloos.quote:
Zujn date van de veiling?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:32 schreef Franneh het volgende:
Heel toevallig.. gewoon niks aan te doen.
Wat was dat.. Sjoerd met een oude fiets?
Vader: Dennis Albertsquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:46 schreef amaranta het volgende:
Nu zal nog blijken, dat Noud eigenlijk de zoon is van ..... insert willekeuige bewoner van Meerdijk.
Via zijn zeldzame bloedgroep komen ze daar achter.
Want..wie is zijn moeder eigenlijk>>
nee joh geplukt van de rtl sitequote:Op woensdag 9 februari 2011 21:02 schreef EilandjeOnline het volgende:
en dat allemaal zo ff uit de losse pols ?
Dat van die moeder valt nog te bezien.... mark my wordsquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:59 schreef Franneh het volgende:
[..]
Vader: Dennis Alberts
Moeder: Mirella Mulder
Grootvader: Robert Alberts
Grootmoeder: Laura Selmhorst
Oom: Sil, Milan
Tante: Daantje
Weet je meer?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat van die moeder valt nog te bezien.... mark my words
En Lucas ookquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:09 schreef charmed_angel het volgende:
Jan Kooijemans
Die Edwin is wel leuk
Lucas en Kooijemans, lijkt me leuk ja.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En Lucas ookIk wil dat die twee wat krijgen.
Neequote:Op donderdag 10 februari 2011 15:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Lucas en Kooijemans, lijkt me leuk ja.
Ja, ik vind het ook verrassend, ik begin haar met andere ogen te bekijken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:38 schreef Marrije het volgende:
JaOok dat stukje dat ze dr credit card terug wil
Ik vind Nina steeds leuker
Soft? Hij ontplofte toch aardig, op het eind...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:40 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat een vreemde reactie tussen Rick en Danny. Ik verwachtte echt een soort van ontploffing, al moet ik zeggen dat ik dit softe gedoe ook wel ingeschat had bij Rick.
terecht inderdaad, wat is dat nou voor broerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:40 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat een vreemde reactie tussen Rick en Danny. Ik verwachtte echt een soort van ontploffing, al moet ik zeggen dat ik dit softe gedoe ook wel ingeschat had bij Rick.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |