ze is vreemd gegaan met Dannyquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:35 schreef cinnamongirl het volgende:
Waarom rent Charlie nou weg? Ik heb het een paar weken niet gekeken en heb geen idee wat er aan de hand kan zijn. Iemand een idee?
astuquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:38 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart het e.e.a. Thnx!
Das Barbarra heh! Denkt dat het no big deal is.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:21 schreef Sk00p het volgende:
De nieuwe kapsel van Laura![]()
CharlieVerschrikkelijk dat ze er gewoon mee doorgaat alsof er niks aan de hand is.
En Danny erbij
Ze gaan zich dan zo raar gedragen weet je wel?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Das Barbarra heh! Denkt dat het no big deal is.
Zo is dat. We slaan ons er wel doorheen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:31 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Ze gaan zich dan zo raar gedragen weet je wel?
Dat is zo irritantDoe het dan gewoon niet denk ik dan. Maar ach soap moet spannend blijven he?
Hij zou mijn beste vriend zijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik kan er nog niet aan wennen, moet steeds denken "stel je voor dat je dagelijks zoiemand om je heen had".
zoiets verstond ik ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:08 schreef Marrije het volgende:
Zei Joke nou, 'is het heel raar om te zeggen dat er één vreemd zal zijn gegaan'?
Volgensmij zei zij zoiets als.. Suggereer jij nou dat Rik is vreemd gegaan? Dat verstond ik.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:08 schreef Marrije het volgende:
Zei Joke nou, 'is het heel raar om te zeggen dat er één vreemd zal zijn gegaan'?
Dat kan heel goed. Ik heb andere beste vrienden.quote:
Als jij het allemaal zo onbelangrijk vindt, waarom zou je hier dan meeposten?quote:Op donderdag 3 februari 2011 04:59 schreef catwaezle het volgende:
Het blijft lachen hoe serieus er hier over de gebeurtenissen in GTST wordt gesproken. Alsof het heel erg belangrijk is enzo
ik vind het juist meevallen, hier reageren juist menseen die niet iedere werkdag klokslag 20.00u voor de buis zittenquote:Op donderdag 3 februari 2011 04:59 schreef catwaezle het volgende:
Het blijft lachen hoe serieus er hier over de gebeurtenissen in GTST wordt gesproken. Alsof het heel erg belangrijk is enzo
Het was blijkbaar wel heel belangrijk voor jou, omdat jij uiteindelijk als 1 van de grootste Charlie's zat te zeuren om dit tweede GTST-topic.quote:Op donderdag 3 februari 2011 04:59 schreef catwaezle het volgende:
je kan het ook online kijken he ? meestal doe ik dat as ik nieuwsgierig ben naar een gemiste afleveringquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:35 schreef delano.888 het volgende:
Ik neem standaard elke dag rtl lounge op en kijk t wanneer ik wil, soms 3 achter elkaar
Geen reclame idd
Hij probeert inderdaad een beetje stoer te doen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 04:11 schreef catwaezle het volgende:
Jan kijkt wel erg vaak als een psychopaat in de camera de laatste afleveringen. Solliciteert hij naar een rol als 'bad guy' in een film ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |