Whehehe, ja, dat viel me ook op, ik dacht wtf.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:43 schreef EilandjeOnline het volgende:
Maxime:"Ik ga even plassen." En dat met een glas champagne in dr hand![]()
Dat CSI-achtige achtergrondmuziekje bij danny en charlie snapte ik niet helemaal
Ben trouwens errrrg benieuwd naar de stappen van maxime wanneer ze eindelijk op de hoogte is van danny en charlie. waarschijnlijk charlie chanteren en het kind van danny afpakken oid
oh is dat hetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij probeert inderdaad een beetje stoer te doen.
dan moet je eens weg met 2010 (programma van BNN) terugkijken, echt die blikken in de camera, en die houding tijdens dat programmaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 04:11 schreef catwaezle het volgende:
Jan kijkt wel erg vaak als een psychopaat in de camera de laatste afleveringen. Solliciteert hij naar een rol als 'bad guy' in een film ofzo?
Hij probeert het he?quote:
Een sukkeltje met een playmobile hoofd.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
maar het blijft toch een playmobile hoofd
dat ja, en iemand die vooral zichzelf erg geweldig vindtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Een sukkeltje met een playmobile hoofd.![]()
ik ook niet, ja dat was echt wel leukquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:15 schreef EilandjeOnline het volgende:
er zullen vast veel meiden wegsoppend op de bank zitten tijdens gtst maar zo geweldig vind ik em niet, carlo deed hem trouwens erg goed na in de tv kantine met zn: "ik ben zo gewellldig"
Nee gadverdamme, Jan Kooijmanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:15 schreef EilandjeOnline het volgende:
er zullen vast veel meiden wegsoppend op de bank zitten tijdens gtst maar zo geweldig vind ik em niet, carlo deed hem trouwens erg goed na in de tv kantine met zn: "ik ben zo gewellldig"
Ja das waar , maar mijn tv is net iets van betere kwaliteit.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:37 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
je kan het ook online kijken he ? meestal doe ik dat as ik nieuwsgierig ben naar een gemiste aflevering
Ik vind die andere broer wel leuk. Ik hou wel van een beetjequote:Op woensdag 9 februari 2011 15:09 schreef charmed_angel het volgende:
Jan Kooijemans
Die Edwin is wel leuk
Ik vind Sjoerd wel leuk. Hou wel van een beetje recalcitrant op een leuke manier, niet gemaakt, maar gewoon omdat het karakter zo is. Lekker stoer.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:09 schreef charmed_angel het volgende:
Jan Kooijemans
Die Edwin is wel leuk
Yep Anton komt ook erg geloofwaardig over vind ik. Ben benieuwd war het naartoe gaat. Leuk de rol zo met Ludo, op dit moment de enige volwassen rol.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:48 schreef Marrije het volgende:
Ik vind Sjoerd ook leuker dan Edwin.
Wel leuk dat Anton wat meer in da picture komt te staan.
ik ben ook zeeeer benieuwd hoe (niet of) ze danny voor het blok zal zettenquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:02 schreef Franneh het volgende:
Sowieso ben ik ook benieuwd wat Maxime nu van plan is.
Ludo gereden? Nee joh Ludo heeft niet gereden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:03 schreef amaranta het volgende:
Tis wel een heftige aanrijding zeg
Ludo moet wel 150 hebben gereden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |