Zujn date van de veiling?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:32 schreef Franneh het volgende:
Heel toevallig.. gewoon niks aan te doen.
Wat was dat.. Sjoerd met een oude fiets?
Vader: Dennis Albertsquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:46 schreef amaranta het volgende:
Nu zal nog blijken, dat Noud eigenlijk de zoon is van ..... insert willekeuige bewoner van Meerdijk.
Via zijn zeldzame bloedgroep komen ze daar achter.
Want..wie is zijn moeder eigenlijk>>
nee joh geplukt van de rtl sitequote:Op woensdag 9 februari 2011 21:02 schreef EilandjeOnline het volgende:
en dat allemaal zo ff uit de losse pols ?
Dat van die moeder valt nog te bezien.... mark my wordsquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:59 schreef Franneh het volgende:
[..]
Vader: Dennis Alberts
Moeder: Mirella Mulder
Grootvader: Robert Alberts
Grootmoeder: Laura Selmhorst
Oom: Sil, Milan
Tante: Daantje
Weet je meer?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat van die moeder valt nog te bezien.... mark my words
En Lucas ookquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:09 schreef charmed_angel het volgende:
Jan Kooijemans
Die Edwin is wel leuk
Lucas en Kooijemans, lijkt me leuk ja.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En Lucas ookIk wil dat die twee wat krijgen.
Neequote:Op donderdag 10 februari 2011 15:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Lucas en Kooijemans, lijkt me leuk ja.
Ja, ik vind het ook verrassend, ik begin haar met andere ogen te bekijken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:38 schreef Marrije het volgende:
JaOok dat stukje dat ze dr credit card terug wil
Ik vind Nina steeds leuker
Soft? Hij ontplofte toch aardig, op het eind...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:40 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat een vreemde reactie tussen Rick en Danny. Ik verwachtte echt een soort van ontploffing, al moet ik zeggen dat ik dit softe gedoe ook wel ingeschat had bij Rick.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |