quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Dank voor de tip. Een 7.6 op IMDb is niet slecht. Ik slinger de download eens aan. The Social Network staat nog wel vooraan in de rij.quote:Op zondag 26 december 2010 22:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Moet ik ook nog een keer doen, maar de film is zeker goed.
Er ligt hier nog heel wat op de plank dat nog gelezen moet worden, dus voorlopig ga ik daar niet aan toekomen.quote:Op zondag 26 december 2010 22:30 schreef IHVK het volgende:
Als je dan bezig bent lees dan ook : Extremely Loud and Incredibly Close van dezelfde auteur
is dit de grap van de dag?quote:
de nachtmerrie is bijna voorbijquote:
quote:Op maandag 27 december 2010 12:03 schreef Burakius het volgende:
Voor ons is het iedere dag een feestje
Nieuwjaar wordt door bijna iedereen gevierd.quote:Op maandag 27 december 2010 11:55 schreef Rookert het volgende:
Oh lees nu de titel pasThanks
Wanneer is het eerste Islamitische of Turkse feestje weer?
Iedereen, dit is een christelijk Turkse slowchat.quote:Op maandag 27 december 2010 12:53 schreef rumiii het volgende:
wie doet hier als turk zijnde mee aan kerst?
quote:Op maandag 27 december 2010 12:03 schreef Burakius het volgende:
Voor ons is het iedere dag een feestje
Het is geen christelijk topic , grapje. Maar volgens mij duurt Kerst vrijwel overal 1 dag toch ?quote:Op maandag 27 december 2010 13:02 schreef rumiii het volgende:
veel plezier voor de mensen die meedoen dan, al is het volgens mij afgelopen?
Verschilt per persoon.quote:Op maandag 27 december 2010 13:58 schreef drumstickNL het volgende:
Is het waar dat Nederlandse Turken slecht Turks kunnen?
Dat dacht ik dus ookquote:Op maandag 27 december 2010 13:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is geen christelijk topic , grapje. Maar volgens mij duurt Kerst vrijwel overal 1 dag toch ?
Ze spreken wel minder Turks dus dat zou een verklaring kunnen zijnquote:Op maandag 27 december 2010 13:58 schreef drumstickNL het volgende:
Is het waar dat Nederlandse Turken slecht Turks kunnen?
O.C'lar.quote:Op maandag 27 december 2010 15:55 schreef IHVK het volgende:
Mijn ma is uitgescholden voor Turkse hoer omdat ze terecht een parkeerplaats opeiste , jammer dat ik er niet bij was.
Kutsjonniesquote:Op maandag 27 december 2010 15:55 schreef IHVK het volgende:
Mijn ma is uitgescholden voor Turkse hoer omdat ze terecht een parkeerplaats opeiste , jammer dat ik er niet bij was.
Hoe kan je een parkeerplaats opeisen? Die dingen zijn toch van iedereen? Wel achterlijk van 't uitschelden.quote:Op maandag 27 december 2010 15:55 schreef IHVK het volgende:
Als je eerder bent en richting aangeeft terwijl iemand die later is voor probeert te dringen eis je m op door er in te rijden.quote:Op maandag 27 december 2010 16:52 schreef Gutz het volgende:
[..]
Hoe kan je een parkeerplaats opeisen? Die dingen zijn toch van iedereen? Wel achterlijk van 't uitschelden.
Aha, dat noem ik gewoon inparkeren. Maar anyways, laffe reactie van die andere.quote:Op maandag 27 december 2010 16:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Als je eerder bent en richting aangeeft terwijl iemand die later is voor probeert te dringen eis je m op door er in te rijden.
Uh nee gelukkig kan mijn moeder ook zonder mij naar buitenquote:Op maandag 27 december 2010 17:06 schreef Burakius het volgende:
Voortaan ga je maar als echte man altijd mee met je moeder naa rbuiten.
Ach, we wisten al dat Brabanders geen manieren hadden.quote:Op maandag 27 december 2010 17:03 schreef Gutz het volgende:
[..]
Aha, dat noem ik gewoon inparkeren. Maar anyways, laffe reactie van die andere.
En bedankt...quote:Op maandag 27 december 2010 17:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, we wisten al dat Brabanders geen manieren hadden.
Met je grapjesquote:Op maandag 27 december 2010 17:09 schreef Burakius het volgende:
Het zou wat zijn als ze jou nodig had ja.
vooral ook alles serieus nemen
Tof, ik heb ervan genoten!quote:Op maandag 27 december 2010 17:13 schreef Burakius het volgende:
In ieder geval een fijne kerstavond. Geniet van die gevulde maagjes en de alcoholische drankjes. Geniet van de buiken gevuld door imperialisme en kolonialisme. De groeten vanuit de harten van alle negers die jarenlang vriendelijk zijn gebruikt zodat de buikjes goed gevuld kunnen worden. Gelukkig hebben ze het nu wel goed in Afrika! Ja maar kerstmis is een tijd van goede gedachte. Ik heb nieuws: gedachtes vullen magen niet. Ik walg van deze hypocriete luxueuze kerst"viering" gedoe. Het is eigenlijk meer een oktoberfest, met het verschil dat men in familiekring dronken wordt ipv vriendenkring. Eindelijk ziet men de opa en oma die misschien tegen de tijd dat van de kerstviering al een paar maanden dood waren en ze er nu pas achterkomen.
die combinatie bestaat neitquote:Op maandag 27 december 2010 17:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tof, ik heb ervan genoten!
Verander het woord kerst in ramadan/suikerfeest en je maakt hetzelfde punt.
conclusie: je bent een kneus.
Zou niet kunnen aangezien er geen alcoholische drankjes worden genuttigd, de familiebanden zeer sterk zijn en er voor de armen aalmoezen zijn + vrijwillige almoezen. Verder is er ook geen sprake van imperialisme en uitbuiting.quote:Op maandag 27 december 2010 17:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tof, ik heb ervan genoten!
Verander het woord kerst in ramadan/suikerfeest en je maakt hetzelfde punt.
conclusie: je bent een kneus.
Ben je nou gewoon dom, of doe je alsof?quote:Op maandag 27 december 2010 17:21 schreef Burakius het volgende:
[..]
Zou niet kunnen aangezien er geen alcoholische drankjes worden genuttigd, de familiebanden zeer sterk zijn en er voor de armen aalmoezen zijn + vrijwillige almoezen. Verder is er ook geen sprake van imperialisme en uitbuiting.
Je kan kerst moeilijk met de ramadan of het suikerfeest vergelijkenquote:Op maandag 27 december 2010 17:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ben je nou gewoon dom, of doe je alsof?
Nee, duh. Maar 'kritiek' is zo abstract dat het overal op kan slaan. Het slaat als een tang op een varken, om maar even haram te doen.quote:Op maandag 27 december 2010 17:56 schreef Hajko het volgende:
[..]
Je kan kerst moeilijk met de ramadan of het suikerfeest vergelijken
Wie vindt ruzie wél fijn?quote:Op maandag 27 december 2010 20:23 schreef IHVK het volgende:
Hoi Weissman, beetje politiek vraagje, maar vind jij het vervelend als Israel en Turkije ruzie maken of heb je betere dingen te doen met je tijd?
Alles goed IHVK?quote:Op maandag 27 december 2010 20:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
Is dat nou liefde ? Ja, maar soms kan het ook haat zijn.
Waar vroeg ik of hij ruzie fijn vindt ?quote:
"Vind je het vervelend als Turkije en Israël ruzie maken?"quote:Op maandag 27 december 2010 20:26 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waar vroeg ik of hij ruzie fijn vindt ?
Ik ben benieuwd of je er als Turks-Joodse Nederlander je meer wordt geconfronteerd met je Joods zijn, of dat het meevalt.
Ayça bijvoorbeeld.quote:Op maandag 27 december 2010 20:25 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ach ik kan wel wat namen noemen, mja.
Vervelender dan andere mensen .quote:Op maandag 27 december 2010 20:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
"Vind je het vervelend als Turkije en Israël ruzie maken?"
Zoals...quote:Op maandag 27 december 2010 20:30 schreef Weissman het volgende:
Dat 2e. Ik heb sowieso helemaal niks met politiek, ik zal het hooguit op macro niveau bekijken en me afvragen of het invloed heeft op mijn dagelijks leven; nog nooit het geval geweest dus besteed ik mijn grijze massa en tijd aan betere dingen
quote:Op maandag 27 december 2010 20:33 schreef IHVK het volgende:
Zeg Ayça waar ga je heen, zo alleen , zo alleen
Zeg Ayça waar ga je heeen zoooo al leen
Ik ga bij grootmoeder koekjes brengen
In het bos, in het bos
Ik ga bij grootmoeder koekjes brengen
In het bos
In het bos wonen de wilde dieren
In het bos, in het bos
In het bos wonen de wilde dieren
In het bos
Ben niet bang voor de wilde dieren
Ben niet bang, ben niet bang
Ben niet bang voor de wilde dieren
Ben niet bang
Pas maar op daar komt de wolf
Pas maar op, pas maar op
Pas maar op daar komt de wolf
Pas maar op...
Ok cool.quote:Op maandag 27 december 2010 20:30 schreef Weissman het volgende:
Dat 2e. Ik heb sowieso helemaal niks met politiek, ik zal het hooguit op macro niveau bekijken en me afvragen of het invloed heeft op mijn dagelijks leven; nog nooit het geval geweest dus besteed ik mijn grijze massa en tijd aan betere dingen
Nee.quote:Op maandag 27 december 2010 20:35 schreef Ayca het volgende:
[..]
!
Wil je me iets duidelijk maken of..
Dat wist ik ja.quote:Op maandag 27 december 2010 20:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee.
Maar wist je dat Roodkapje oorspronkelijk als metafoor was bedacht om de maagdelijkheid van jonge meisjes in stand te houden en hun te wijzen op de 'grote boze wolf'
Loool.quote:Op maandag 27 december 2010 20:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee.
Maar wist je dat Roodkapje oorspronkelijk als metafoor was bedacht om de maagdelijkheid van jonge meisjes in stand te houden en hun te wijzen op de 'grote boze wolf'
De kerstman is bedacht door Coca-Cola!quote:Op maandag 27 december 2010 20:42 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ben 12, waarom is mij dit nooit verteld?
Dat weet iedereen, behalve Amerikaanse losersquote:Op maandag 27 december 2010 20:44 schreef Ayca het volgende:
[..]
De kerstman is bedacht door Coca-Cola!
Ik geloofde eerst niet wat je zei, maar het is dus waarquote:
Hm.quote:Kortjakje zou de bijnaam zijn van Ragel (Rachel) Valderappus, een vrouw die in de 18e eeuw de openbare toiletten onder de Markusbrug in Amsterdam schoonmaakte. Zij was altijd ziek, waarschijnlijk door haar drankgebruik. De naam Kortjakje is dan ook waarschijnlijk een verbastering van cognacje. Had ze het daar maar bij gelaten, dan viel het nog mee. Maar Kortjakje kan ook staan voor 'kort rokje' en dat geeft een hint naar het bijbaantje van de vrouw. 'Altijd ziek' is een eufemisme van altijd op bed liggen (op je rug liggen) en dat verwijst naar prostitutie. Het boek vol zilverwerk is de afbetaling van de zonde, dus daarom zit Kortjakje op zondag in de kerk.
http://www.beelen.net/story/sid360/kortjakje-is-een-hoer.html
Ik ben ook 12, zullen we vriendjes worden ?quote:Op maandag 27 december 2010 20:42 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ben 12, waarom is mij dit nooit verteld?
Eigenlijk ben ik een man van 50 met een grijze vlassnor. Ik wil graag vriendjes wordenquote:Op maandag 27 december 2010 20:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ben ook 12, zullen we vriendjes worden ?
EINDELIJKquote:Op maandag 27 december 2010 20:53 schreef Ayca het volgende:
Is het raar dat ik het raar vind dat ik volgend jaar 18 word? 18 is zo.. 18.
Nee, dat is niet raar. Ik vond het ook raar toen ik 18 werd. Ik "voel" me nog steeds geen 18, trouwens.quote:Op maandag 27 december 2010 20:53 schreef Ayca het volgende:
Ik word over een paar dagen 20quote:Op maandag 27 december 2010 20:53 schreef Ayca het volgende:
Oke, gelukkig.quote:Op maandag 27 december 2010 20:55 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee, dat is niet raar. Ik vond het ook raar toen ik 18 werd. Ik "voel" me nog steeds geen 18, trouwens.
quote:Op maandag 27 december 2010 20:59 schreef Ayca het volgende:
Het is nog wel een paar maanden, maar toch.
In augustus pas.quote:Op maandag 27 december 2010 21:03 schreef Julis het volgende:
[..]
. Ja, ik kan me nog goed herinneren dat ik dat gifje had gemaakt. Hehehe. Wanneer was je ook al weer jarig
?
Die iPhone moet wel een supergoed bereik hebben, wil je ondergronds kunnen fokken.quote:
Wat gaat het snel zegquote:
Er is gewoon heel het traject bereik met de metro. Ook ondergronds.quote:Op maandag 27 december 2010 21:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die iPhone moet wel een supergoed bereik hebben, wil je ondergronds kunnen fokken.
Niet tussen wilhelminaplein en rijnhaven.quote:Op maandag 27 december 2010 23:39 schreef IHVK het volgende:
Er is gewoon heel het traject bereik met de metro. Ook ondergronds.
Nee maar daar is een magisch plekje waar je ook niet kunt bellen enzo.quote:Op maandag 27 december 2010 23:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet tussen wilhelminaplein en rijnhaven.
HET IS EEN COMPLOT !! STUUR DIT DOOR NAAR AL JE VRIENDEN!! ALS JE DIT NIET NAAR 10 MENSEN STUURT BEN JE GEEN MOSLIM!!quote:Op maandag 27 december 2010 23:45 schreef IHVK het volgende:
Nee maar daar is een magisch plekje waar je ook niet kunt bellen enzo.
quote:Op maandag 27 december 2010 23:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
HET IS EEN COMPLOT !! STUUR DIT DOOR NAAR AL JE VRIENDEN!! ALS JE DIT NIET NAAR 10 MENSEN STUURT BEN JE GEEN MOSLIM!!
Een 4.4 lolquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:13 schreef Hajko het volgende:
Net Paranormal Entity gekeken
Wat een butt-film
Paranormal Activity was gaaf en Paranormal Entity zag er hetzelfde uit maar is echt 100x slechterquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:15 schreef Ayca het volgende:
[..]
Een 4.4 lolKon je dan ook wel een beetje verwachten..
Paranormal Activity is wel tofquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:20 schreef Ayca het volgende:
Paranormal Activity staat ook nog op laptop.. Misschien morgen.
Voelt zo fijn om die films te verwijderen.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:34 schreef Ayca het volgende:
Ik las het verkeerd.
Ik zat me al te bedenken waarom ik die boeken moest hebben gescoord vandaag.
Fatsoenlijke comedy seriesquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:35 schreef Besjah het volgende:
En.. van welke turkse films houden jullie zoal? (en dizi's)
Niks eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:35 schreef Besjah het volgende:
En.. van welke turkse films houden jullie zoal? (en dizi's)
Ezel enzo is echt crap. Veel te traag, altijd huil huil, simpel good vs evil (arm vs rijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:44 schreef Besjah het volgende:
Ik kijk op dit moment Ezel (wat nu ook echt vercrackt is), Cok Guzel Hareketler Bunlar, Komedi Dukkani en Kucuk Sirlar..
Daarom kijken via Digitürk of downloadenquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:46 schreef Besjah het volgende:
@Ayca: Vooral die reclame's zijn irritant..
quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:52 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat gebied uit Turkije ken ik niet, kan je dat wat verduidelijken met een kaart?
Ja is nog maar net opgepomptquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:59 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wow, dat gebied heb ik nog nooit opgemerkt.
37 jwtzlfquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Waar kom je oorspronkelijk vandaan dan?
Of ben je mee opgepompt?
quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Waar kom je oorspronkelijk vandaan dan?
Of ben je mee opgepompt?
quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:19 schreef Weissman het volgende:
Hey rookert, wat doe je damar mang ?
Ga manti eten ofzo.
Ik ben hierquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:13 schreef Rookert het volgende:
Waar is Julis trouwens, zij doet als enige een uitroepteken achter haar smileys, altijd zo vrolijk!
Schattig enthousiasme altijdquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:54 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik ben hier!!
Maar ik ben op dit moment ook echt heel erg vrolijk!!! Yeah, Playstation 3!!!! Omg omg omg, yeaaaaaah. Waarom moet ik me altijd bezeren bij het juichen
. Hehhe, ik kan niet wachten totdat alles klaar staat.
Nerdje.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:54 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik ben hier!!
Maar ik ben op dit moment ook echt heel erg vrolijk!!! Yeah, Playstation 3!!!! Omg omg omg, yeaaaaaah. Waarom moet ik me altijd bezeren bij het juichen
Ik ontken het niet. Ik ben altijd gek geweest op gamenquote:
Wat is dat op het einde?quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:04 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik ontken het niet. Ik ben altijd gek geweest op gamen. OMG CARE. Ik ben een nerd
.
Hiiiiiiiiiii.
Broertjequote:Op dinsdag 28 december 2010 17:01 schreef Julis het volgende:
Ben jij Mr.DD? Ik zag hem volgens mij net een ninja-eddit doen. Ahaaaa.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:29 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik uit mijn vreugde met "hiiiiiiiii". Whehehe.
quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:54 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik ben hier!!
Ahahaquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:50 schreef Rookert het volgende:
Enige iPod die ik nu zou willen hebben is die Nano die als megaturbotoekomsthorloge om je pols kan hangen, enige wat dan nog mist is belfunctie en je hebt de horlogetelefoon uit boeken van vroeger over de toekomst
Aardig van je moederquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:45 schreef Ayca het volgende:
Moeder was in een gulle bui!
[ afbeelding ]
Black Ops en Fifa 2011quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:01 schreef Ayca het volgende:
[..]
![]()
Welke spellen heb je?
Voeg me toe: Ayca207
Dat is wel aardig van je broertje ja!quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:46 schreef Julis het volgende:
[..]
Aardig van je moeder! Güle güle kullan!
Ik mag mijn broertje heel erg bedanken. Hij had heel veel kerstkaartjes uitgedeeld (krantenwijk). En met een kleine bijdrage van mij hebben we PS3 kunnen kopen.
[..]
Black Ops en Fifa 2011
Awesome. Ik voeg je wel toe!
Zijn er ooit mensen aan gestorven ?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:29 schreef Weissman het volgende:
Ik snap niet dat mensen blijven hameren op het "koud" gebeuren. So what ? je gaat er niet dood aan ? kunnen mensen niet verder kijken dan dat; het gaat om de duik zelf, de ervaring, de gezelligheid.... Niks persoonlijks IHVK maar ik heb het al zo vaak gehoord. het duurt hooguit een uurtje. Daarna kan je het weer warm hebben.
infamous is een aanraderquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:46 schreef Julis het volgende:
En met een kleine bijdrage van mij hebben we PS3 kunnen kopen.
Een laptop die oververhit raakt bij het spelen van spelletjes en geen console in huis, op mijn GC na.quote:
Oh.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een laptop die oververhit raakt bij het spelen van spelletjes en geen console in huis, op mijn GC na.
Waarom zijn er bijna geen laptops die gewoon mooi uit aluminium worden gemaakt? Samsung QX510 is een optie, maar ik vind 15,6" eigenlijk te groot. Misschien een Sony Vaioquote:
MACBOOKquote:Op woensdag 29 december 2010 19:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarom zijn er bijna geen laptops die gewoon mooi uit aluminium worden gemaakt? Samsung QX510 is een optie, maar ik vind 15,6" eigenlijk te groot. Misschien een Sony Vaio?
Sony Vaioquote:
Dat ben ikquote:Op woensdag 29 december 2010 19:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
"Hoi, ik ben Sinan, Turkije noemer een. Koop een makboek. En nou opgedonderd lan!"
Omdat dit het PKK-topic is.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:28 schreef Besjah het volgende:
@IVHK: Hoezo ''Nee dan moet je ergens anders zijn?''
Bij het MHP topic.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:28 schreef Besjah het volgende:
@IVHK: Hoezo ''Nee dan moet je ergens anders zijn?''
Was niet zo bedoeld van; ''omg, ik zoek mph'ers'' meer nieuwsgierigquote:
O op die fiets, nee volgens mij zijn hier geen MHP'ers. De meesten interesseren zich niet echt voor (Turkse) politiek. En anders is het AKP of CHP.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:33 schreef Besjah het volgende:
[..]
Was niet zo bedoeld van; ''omg, ik zoek mph'ers'' meer nieuwsgierig
Zat jij ook niet op de Turkenhyves, als eigenaar ofzoquote:Op woensdag 29 december 2010 19:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
O op die fiets, nee volgens mij zijn hier geen MHP'ers. De meesten interesseren zich niet echt voor (Turkse) politiek. En anders is het AKP of CHP.
Uh nee ?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:17 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Zat jij ook niet op de Turkenhyves, als eigenaar ofzo? Daar zit altijd iemand met dezelfde naam, zou best kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |