quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Dank voor de tip. Een 7.6 op IMDb is niet slecht. Ik slinger de download eens aan. The Social Network staat nog wel vooraan in de rij.quote:Op zondag 26 december 2010 22:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Moet ik ook nog een keer doen, maar de film is zeker goed.
Er ligt hier nog heel wat op de plank dat nog gelezen moet worden, dus voorlopig ga ik daar niet aan toekomen.quote:Op zondag 26 december 2010 22:30 schreef IHVK het volgende:
Als je dan bezig bent lees dan ook : Extremely Loud and Incredibly Close van dezelfde auteur
is dit de grap van de dag?quote:
de nachtmerrie is bijna voorbijquote:
quote:Op maandag 27 december 2010 12:03 schreef Burakius het volgende:
Voor ons is het iedere dag een feestje
Nieuwjaar wordt door bijna iedereen gevierd.quote:Op maandag 27 december 2010 11:55 schreef Rookert het volgende:
Oh lees nu de titel pasThanks
Wanneer is het eerste Islamitische of Turkse feestje weer?
Iedereen, dit is een christelijk Turkse slowchat.quote:Op maandag 27 december 2010 12:53 schreef rumiii het volgende:
wie doet hier als turk zijnde mee aan kerst?
quote:Op maandag 27 december 2010 12:03 schreef Burakius het volgende:
Voor ons is het iedere dag een feestje
Het is geen christelijk topic , grapje. Maar volgens mij duurt Kerst vrijwel overal 1 dag toch ?quote:Op maandag 27 december 2010 13:02 schreef rumiii het volgende:
veel plezier voor de mensen die meedoen dan, al is het volgens mij afgelopen?
Verschilt per persoon.quote:Op maandag 27 december 2010 13:58 schreef drumstickNL het volgende:
Is het waar dat Nederlandse Turken slecht Turks kunnen?
Dat dacht ik dus ookquote:Op maandag 27 december 2010 13:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is geen christelijk topic , grapje. Maar volgens mij duurt Kerst vrijwel overal 1 dag toch ?
Ze spreken wel minder Turks dus dat zou een verklaring kunnen zijnquote:Op maandag 27 december 2010 13:58 schreef drumstickNL het volgende:
Is het waar dat Nederlandse Turken slecht Turks kunnen?
O.C'lar.quote:Op maandag 27 december 2010 15:55 schreef IHVK het volgende:
Mijn ma is uitgescholden voor Turkse hoer omdat ze terecht een parkeerplaats opeiste , jammer dat ik er niet bij was.
Kutsjonniesquote:Op maandag 27 december 2010 15:55 schreef IHVK het volgende:
Mijn ma is uitgescholden voor Turkse hoer omdat ze terecht een parkeerplaats opeiste , jammer dat ik er niet bij was.
Hoe kan je een parkeerplaats opeisen? Die dingen zijn toch van iedereen? Wel achterlijk van 't uitschelden.quote:Op maandag 27 december 2010 15:55 schreef IHVK het volgende:
Als je eerder bent en richting aangeeft terwijl iemand die later is voor probeert te dringen eis je m op door er in te rijden.quote:Op maandag 27 december 2010 16:52 schreef Gutz het volgende:
[..]
Hoe kan je een parkeerplaats opeisen? Die dingen zijn toch van iedereen? Wel achterlijk van 't uitschelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |