Vette shit!! Even bookmarken. Ctrl + D, je weetquote:Op zondag 26 december 2010 15:29 schreef Dagoduck het volgende:
http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/eerste100.htm
Je doet dus al aan sociale activiteiten. Heb je wel contact met je sportgenoten? Leeftijd maakt geen drol uit natuurlijk.quote:Op zondag 26 december 2010 15:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Hardlopen, maar daar ben ik de jongste
Mountainbike, maar daar ben ik de oudste
edit: en Bon Jovi is vrouwenrock.
quote:Op zondag 26 december 2010 15:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vette shit!! Even bookmarken. Ctrl + D, je weet
Inderdaad, zitten echt leuke dingen tussenquote:Op zondag 26 december 2010 15:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vette shit!! Even bookmarken. Ctrl + D, je weet
Wel jammer dat je ze de hele tijd moet zoeken enzoquote:Op zondag 26 december 2010 15:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Inderdaad, zitten echt leuke dingen tussen [ afbeelding ]
Buiten de sport heb ik er geen contact mee. Ik heb wel contact met collega's, maar niet veel buiten het werk.quote:Op zondag 26 december 2010 15:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je doet dus al aan sociale activiteiten. Heb je wel contact met je sportgenoten? Leeftijd maakt geen drol uit natuurlijk.
Er zal vast wel iemand zijn die ze in een custom css kan zettenquote:Op zondag 26 december 2010 15:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wel jammer dat je ze de hele tijd moet zoeken enzo.
Klopt. Ik gebruik wel gewoon die van FOK!quote:Op zondag 26 december 2010 15:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Er zal vast wel iemand zijn die ze in een custom css kan zetten. Moet je geloof ik wel weer een abo hebben om die custom css te kunnen gebruiken
.
Die zijn goed genoegquote:Op zondag 26 december 2010 15:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Klopt. Ik gebruik wel gewoon die van FOK!.
Kappen nu weer, dan maak je maar een topic in ONZ aanquote:Op zondag 26 december 2010 15:41 schreef Dagoduck het volgende:
En waarom heet deze emoticon Jamiroquai?
[ afbeelding ]
Die sikquote:
quote:Op zondag 26 december 2010 15:41 schreef DaMook het volgende:
Ik ben er weer even van tussen. Ben er vanavond voor ik moet gaan werken nog even denk ik
.
Doeiquote:Op zondag 26 december 2010 15:41 schreef DaMook het volgende:
Ik ben er weer even van tussen. Ben er vanavond voor ik moet gaan werken nog even denk ik
.
Kijk Yvonne:quote:
Dat is Shmoopy.quote:Op zondag 26 december 2010 15:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kijk Yvonne: [ afbeelding ]
Ik stop al
Vaak hoor ik niet eens muziek.quote:Op zondag 26 december 2010 15:44 schreef CindieY het volgende:
Ik onthoud eigenlijk nooit op welke plaat ik mensen leer kennen
quote:
Ik leer nooit mensen kennen.quote:Op zondag 26 december 2010 15:44 schreef CindieY het volgende:
Ik onthoud eigenlijk nooit op welke plaat ik mensen leer kennen
Wel meer dan eenquote:Op zondag 26 december 2010 15:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Is hier een andere versie van dan?
quote:Op zondag 26 december 2010 15:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Is hier een andere versie van dan?
Hij + Lucie Silvas.quote:
De onderhond.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |