Dat is het juist, ik volg speciaal onderwijs, en ze komen allemaal van verdere dorpenquote:Op zondag 26 december 2010 15:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Always look on the bright side of life. Misschien moet je eens wat mensen gaan aanspreken op school of naar forum meets gaan
Dat is wel een goede inderdaadquote:Op zondag 26 december 2010 15:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Eigenlijk zou Fok! hem moeten opnemen in het smileyoverzicht
Wat als je M/H/W(b)O gaat doen dan en je moet iedere dag met de trein en eventueel bus?quote:Op zondag 26 december 2010 15:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is het juist, ik volg speciaal onderwijs, en ze komen allemaal van verdere dorpenDie forummeets zijn altijd ver weg, en ik ben nog nooit zelf met de trein geweest
Niet dat het niet zou lukken maarja.. En ik weet niet of mijn ouders het zouden snappen als ik naar een forummeet ga
Dat is dan niet zo'n probleemquote:Op zondag 26 december 2010 15:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat als je M/H/W(b)O gaat doen dan en je moet iedere dag met de trein en eventueel bus?
Ik niet, tik 'm aan ouwequote:Op zondag 26 december 2010 15:30 schreef DaMook het volgende:
Iemand die vandaag nog kerstmis dingen gaat doen of is iedereen daar alweer klaar mee?
Doe je aan een sport of een aan vereningsactiviteit?quote:Op zondag 26 december 2010 15:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is het juist, ik volg speciaal onderwijs, en ze komen allemaal van verdere dorpenDie forummeets zijn altijd ver weg, en ik ben nog nooit zelf met de trein geweest
Niet dat het niet zou lukken maarja.. En ik weet niet of mijn ouders het zouden snappen als ik naar een forummeet ga
quote:Op zondag 26 december 2010 15:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik niet, tik 'm aan ouwe [ afbeelding ]
Gourmetten vandaagquote:Op zondag 26 december 2010 15:30 schreef DaMook het volgende:
Iemand die vandaag nog kerstmis dingen gaat doen of is iedereen daar alweer klaar mee?
Vriend van m'n zus kookt uitgebreid, that's itquote:Op zondag 26 december 2010 15:30 schreef DaMook het volgende:
Vanavond lekker uit eten met ouders & zusjequote:Op zondag 26 december 2010 15:30 schreef DaMook het volgende:
Dat heb ik gisteren al gedaanquote:Op zondag 26 december 2010 15:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gourmetten vandaagverder niks kerstig.
Hamertijd?quote:
quote:Op zondag 26 december 2010 15:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Doe je aan een sport of een aan vereningsactiviteit?
En Bon Jovi heb ik nooit leuk gevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |